מעבר לתוכן

לוח מובילים

תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר 04/11/24 בכל האיזורים

  1. שלום וברוכים הבאים לאשכול שלי, אני אנסה לדבר עם הסדרה בדרך שבה אנשים שלא צפו בסדרה לא יקבלו ספוילרים. קצת בכלליות: Attack on titan היא סידרת מנגה יפנית שנכתבה ואוירה על ידי Hajime Isayama. הסדרה מתרחשת בעולם שבו האנושות נאלצת לחיות בערים המוקפות בשלוש חומות עצומות שמגנים עליהם מפני הטיטאנים דמויי האדם, הסדרה עוקבת אחרי Eren Yeager שהוא הדמות הראשית. העונה הראשונה של הסדרה התחילה בשנת 2013 והסתיימה בשנת 2023. הסדרה מדובבת ביפנית ויש לה דיבוב לאנגלית, אני הומלצתי לראות ביפנית אך גם הדיבוב לאנגלית הוא מעולה, המנגה של Attack on Titan נמכרה מעל 140 מיליון מה שהופך אותה לאחת מסדרות המנגה הנכמרות ביותר בעולם, הסדרה זכתה בשלל פרסים כמו פרס Kodansha Manga ועוד. לסדרה יש 4 עונות: עונה ראשונה עם 25 פרקים עונה שנייה עם 12 פרקים עונה שלישית עם 23 פרקים עונה רביעית המחולקת לארבעה חלקים שבהם: חלק ראשון עם 16 פרקים, חלק שני עם 12 פרקים וחלק שלישי ורביעים ששודרו כשני פרקי ספישל באורך של שעה כל אחד. לסדרה יש לייב אקשן, אחד כסרט ואחד כמיני סדרה, אני לא ראיתי את הלייב אקשן אך כן שמעתי שהן לא מומלצות. מדוע אני ממליץ על הסדרה? אני ממליץ על הסדרה מכיוון שהיא טובה בכל המובנים, מהאנימציה שלא מרגישים שהיא ישנה ועד שירי פתיחה מעולים עם משמעויות, כל דמות בנויה בצורה מעולה. שיר פתיחה מהעונה הראשונה כדוגמה: לסדרה יש חלקים מרגשים מאוד כמו הפרק הראשון של הסדרה, סוף עונה 2 וסוף עונה 4. מרגישים איך כל דמות נבנת ומשתנה לאט לאט. תהיו בטוחים שהסדרה כמעט אף פעם לא מרגישה משעממת וכל פעם יש בעיה חדשה, הסדרה מתחילה להיות מאוד מעניינת מפרק 6 בעונה 1 ומשם היא רק עולה. יש עוד המון דברים שהייתי רוצה להוסיף אבל אני לא רוצה לעשות ספוילרים, אני ממליץ בחום לצפות בסדרה. הסדרה מכלילה הרבה אלימות וקטעים המשולבים בדם רב, לא מומלץ לבעלי לב חלש ולאנשים שזה יכול לעשות טריגר. תודה על ההקשבה מקווה שנהנתם
    3 points
  2. שלום לכולם, היום אני אדבר על המשחק הגדול Minecraft. Minecraft הוא משחק משנת 2009 שנוצר על ידי אדם בשםMarkus Persson הידוע כNotch, המשחק בבעלות חברת Mojang ונקנה על ידי Microsoft לפני כמה שנים. המשחק הוא מסוג sandbox שהוא סוג משחקים שאין בו מטרה ספציפית משמע את/ה יכולים לעשות כל מה שאתם רוצים ושהדבר היחיד שמגביל אתכם הוא הדימיון שלכם. למשחק יש סוגים רבים של דרכים לשחק אותו אם זה בsingelplayr או multiplayr. יש כלל שרתים של mini-games כמו hypixel שנותנים לשחק עוד משחקונים כמו bedwars ועוד. כמו שהזכרתי לפני כן המשחק הוצא לאור בשנת 2009 ומאז יש בו מיליוני שחקנים שמשחקים בו ובכל עדכון שיש למשחק רק עוד ועוד שחקנים נכנסים. אחד מהדברים המיוחדים במשחק הוא שהרבה בתי ספר בעולם משתמשים בו ככלי למידה. למה אני אוהב Minecraft? אחת מהסיבות העיקריות שאני אוהב את המשחק הזה הוא שהוא כל הזמן מתעדכן, המשחק לא נשאר כמו שהוא היה פעם והמתכנתים של המשחק רק מוסיפים עוד ועוד דברים. כל עדכון עיקרי הצוות של Minecraft מאפשרים לנו השחקנים להשפיע על חלק מהמשחק בהצבעות על mob שיכול להיכנס למשחק. המשחק גמיש מאוד ואפשר לשחק גם ממחשב מאקס-בוקס או מפלסטיישן. בנוסף המשחק נותן לשחק את האפשרות לשחק באיזו גרסה שהוא רוצה ולא מכריח אותו לשחק בגרסה העדכנית ביותר. כאשר אני עליתי לחטיבה לפני כמה שנים טובות Minecraft היה משהו שכולנו אהבנו ואני חושב שבלי Minecraft חלק מהחברים שיש לי ומהזכרונות הטובים שלי איתם לא היו. בנוסף, יש סוגי מודים שונים לMinecraft כך שלא חייב לשחק במשחק הרגיל, אחד מהמודים האוהבים עלי הם pixelmon שזה שילוב של פוקימון אל מיינקראפט. בקיצור Minecraft הוא משחק מדהים שאין כמותו ואני חושב שהוא ימשיך להישאר גם אחרי 15 שנים, המשחק הוא נוסטלגי במיוחד ויש לו קהילה מעולה. אני מקווה שהסברתי טוב על המשחק, אני לא רוצה שהאשכול יהיה ארוך מידי גם כן, אני ממליץ מאוד על המשחק לכל מי שלא שיחק. תודה על ההקשבה, מקווה שנהנתם :).
    2 points
  3. אז ככה ציירתי את צפרדע מכייון שלא היה לי זמן לא הספקתי לצבוע 😞
    1 point
  4. שם הספר: גנבת הספרים סופר: מרקוס זוסאק תמונה של הספר: ז'אנר: שואה הגבלת גיל: 13+ (אלימות, קצת שפה בוטה, מוות) תיאור בקצרה: הסיפור מדבר על גרמניה הנאצית, ועל ילדה יתומה להורים קומוניסטים שנשלחו למחנות ריכוז. הילדה נשלחת למשפחה חביבה, עם אמא קולנית ועצבנית אבל לב מזהב, ואקורדיוניסט במשרה חלקית מרושש אבל גאון בדרכו. במהלך הבגרות שלה היא מגלה את תחביבה, גניבת ספרים. היא לא יודע לקרוא אותם, עדיין- אבל מאז שאחיה מת והיא גנבה את ספרה הראשון, נראה שיש לה משיכה לגניבת הספרים- ובעזרת הפאפא החדש שלה היא גם תלמד מה לעשות איתם. אה עדכון חשוב שכנראה הייתי צריך להזכיר, מלאך המוות מספר את הסיפור. מלאך המוות -בניגוד למה שאתם חושבים- הוא יצור שיכול להיות מאוד אדיב, רגשן, אמפתי, סימפתי- רק לא נחמד, נחמדות לא קשורה אליו. ועוד משהו שאולי יעניין אתכם- ב100 עמודים הראשונים מלאך המוות ייבקר את גנבת הספרים 3 פעמים. דמויות (כהרגלי, שם הערת ספויילר לכל אחת): ליזל ממינגר- גיבורת הספר, אחיה מת- אמא שלה נשלחה למחנה ריכוז ואביה נטש אותה בצעירותה, נורא אוהבת ספרים ולאט לאט הפאפא שלה יילמד אותה לקרוא בהם, אבל בגרמניה הנאצית כשכולם מרוששים יש דרך אחת בלבד להשיג ספרים. לגנוב אותם כמובן. המוות- מלאך המוות כמו שאנחנו מכירים אותו, רק בלי החרמש, אחד היצורים הכי עסוקים במהלך מלחמת העולם השנייה, שלפעמים מסתקרן יותר מדי. האנס הוברמן- "פאפא" של ליזל, נגן אקורדיון/צבע במקצועו, קורא בינוני ומטה, אבל שמח לעזור לליזל ולנסות ללמד אותה את מה שהוא יודע- חב את חייו לאדם שלימד אותו לנגן באקורדיון, ועלול לשלם את המחיר.... רוזה הוברמן-"מאמא" של ליזל, גברת מאוד עצבנית וקללנית (אל תדאגו- היא מקללת בגרמנית) כובסת העיר, ועמדת מהצד חסרת אונים כשיותר ויותר אנשים מפטרים אותה. מכינה מרק אפונה די מגעיל 🙂 רודי שטיינר- השכן והחבר הכי טוב של ליזל, מרדן וחוצפן, אבל אוהב את ליזל בכל לבו, ולמרות זאת, ליזל נשבעה שלא תתנשק איתו בחיים מקס ונדנבורג- יהודי מתאגרף, מתחבא בבית של גרמנים נחמדים וחווה סיוטי לילה על הפיהרר שבא לתפוס אותו, ולא מורשה לעזוב את המרתף כדי לא לסכן אף אחד. אילזה הרמן- אשתו של ראש העיר, אישה נחמדה ושברירית שכולת בן. נקשרת לליזל אבל אחרי שהיא הפסיקה להעסיק את אמא של ליזל, אילזה הפכה להיות מטרה מספר 1 לגנבות של ליזל. דעתי על הספר: נתחיל בזה, ספר מצויין! אני לא קורא הרבה ספרים עמוקים וספרותיים, אבל האחד הזה באמת שווה את זה- אף פעם לא הייתי מעריץ היסטורי וכל דבר במלחמת העולם השנייה הגעיל וצמרר אותי- אבל אני אומר לכם שאני לא מתחרט ולו על שנייה אחת מהספר הזה. יש אצלו המון דברים לאהוב: ההעירות של המוות תוך כדי הספר הן לא פחות ממושלמות, פשוט עושות את הספר, לצערי באמצע הספר הוא מפסיק ונותן לעלילה לזרום עם הרבה פחות היערות. אני גם אוהב את זה שיחסית לספר שואה הוא לא ממש מדכא, חוץ מהסוף, שהוא ממש טרגי. זו אולי הבעיה בספר- סוף מאוד מאוד טרגי, וכל מי שקרא את ההיערות ספויילר שכתבתי יכול להבין למה אני אומר את זה. אני עדיין ממליץ בחום, ואל תופתעו מהדירוג של הספר הזה. ציון: 9.3/10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ***הערת בונוס: לספר הזה יצא סרט, אז תתכוננו שאפרסם את ההשוואה שלי.
    1 point
  5. מה קורה ערב טוב לכם היום אני הולך לדבר על אנימה שנקראת בעצם שבעת חטאי המוות או באנגלית Seven Dedly Sins https://en.wikipedia.org/wiki/Seven_deadly_sins זה בעצם החטאים עצמם למי שמועניין לקרוא אותם האנימה מבוססת על זה וערב ראש חודש טוב לכולם 🙂 ודרך אגב מוזמנים לדון על זה ולשתף בתגובות🙂 יש לסידרה בעצם 4 עונות ז'נאר: אקשן.על טבעי.פנטזיה,שונן הגבלת גיל של האנימה היא 13+ בעונה הראשונה יש 24 פרקים בעונה השנייה יש 24 פרקים בעונה השלישית יש 24 פרקים בעונה הרבעית יש גם 24 פרקים ויש גם 4 פרקי ספיישל שהם בין עונה ראשונה לעונה שנייה שזה בנטפלקיס נחשב כ עונה 5 אבל בפועל יש 4 עונות יש גם סדרת ההמשך 16 שנה אחרי סוף אירועי הסדרה שנקראת The Seven Deadly Sins: ארבעת אבירי האפוקסליפסה למי שמעוניין לראות בצפייה ישירה יש גם בנטפליקס https://www.netflix.com/il/title/80050063 העמוד בנטפליקס של הסדרה https://www.netflix.com/il/title/81006261 סרט ראשון https://www.netflix.com/il/title/81263946 סרט שני https://www.netflix.com/il/title/81302750 סרט שלישי https://www.netflix.com/il/title/81306306 סרט הרבעי https://www.netflix.com/il/title/81562396 העמוד בנטפליקס של הסידרת המשך דרך אגב גם השירים של האנימה עצמה אחלה פתיח 1-9 למי שמעוניין למטה לא כולל 6 לא יכלתי למצוא כנראה נמחק דרך אגב יש למטה קצת מידע על הסדרה דרך אגב יש גם משחק של האנימה שנקרא The Seven Deadly Sins:Grand Cross שזה לטלפון ולמחשב גם הסיפור של האנימה עצמה מאוד מעניין מה מיוחד כל כך בסדרה הזו? מבחינה ויזואלית, האנימה היא מחזה. נופים שופעים, חיות מיתיות וקרבות דינמיים מביאים את העולם של בריטניה לחיים. האנימציה לוכדת גם את הגרנדיוזיות של לחימה חדורי קסם וגם את הרגעים העדינים יותר של התבוננות פנימית ורגש. זה, יחד עם פסקול מעורר, מבטיח שהסדרה תהדהד גם עם הלב וגם החושים. האנימה מיועדת לקהל של חובבי סיפורי פנטזיה אפיים הממזגים פעולה באופן גבוה עם עומק רגשי, “שבעת החטאים הקטלניים” היא סאגה שחובה לחקור. התעמקו בעולם שבו נבואות עתיקות, יצורים שמימיים ואבירים רבי עוצמה מתכנסים, והכל בחיפוש אחר גאולה, צדק וקשרי ידידות בלתי ניתנים להפסקה. צפו בסיפור נצחי שבו החטאים אינם רק סימני העבר אלא זרזים לעתיד מזהיר יותר.
    1 point
×
×
  • יצירת חדש...