מעבר לתוכן

Aqwaman200

משתמשים
  • הודעות

    13
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימים כמוביל

    2

הניצחון האחרון שהשיג Aqwaman200 היה באפריל 11

כשלAqwaman200 היה הכי הרבה לייקים!

אודות Aqwaman200

פרטים

  • • שם במשחק
    Aqwaman200
  • • מין
    זכר

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

ההישגים של Aqwaman200

מאמן מוביל

מאמן מוביל (3/16)

  • סופר מתחיל
  • מגיב בסמלים
  • חודש ראשון
  • פוסט ראשון
  • שבוע ראשון

תגים אחרונים

8

מוניטין

  1. מכיוון שכאשר הוא היה קטן הוא אכל פחם לוהט
  2. למשוח דם כבשה על משקוף ביתם ועל המזוזות
  3. 1. חג המצות 2. חג הפסח 3. חג החירות
  4. נשמע טעים במיוד, אני הולך לנסות חלק מהמאכלים האלו בטוח החג.
  5. שמתי טריילר לסדרה בשביל אלו שלא קראו שיוכלו לקבל הצצה קטנה לעלילת הספר הראשון
  6. שלום לכולם ותודה שהצטרפתם לעוד אשכול שלי שבו אני אמליץ לכם סדרה של ספרים שקראתי בילדותי. פרסי ג'קסון היא סדרת ספרים פנטלוגית שמדברת על נער צעיר שחי בעולם שבו האלים קיימים. הספרים נכתבו על הסופר האמריקאי Rick Riordan. עלילת הספרים מבוססת על המיתולוגיה היוונית ומתקיימת בזמננו (העולם המודרני). לסדרה יש 6 ספרים ולאחר מכן יש עוד סדרות של ספרים שממשיכים אותה. פרסי ג'קסון וגנב הברק - הספר הראשון פרסי ג'קסון וים המפלצות - הספר השני פרסי ג'קסון וקללת הטיטאן - הספר השלישי פרסי ג'קסון והקרב על המבוך - הספר הרביעי פרסי ג'קסון ותקוות האולימפוס - הספר החמישי פרסי ג'קסון וגביע האלים - הספר השישי בנוסף יש עוד מסמך שנקרא The Demigod Files שהוא אוסף סיפורים קצר. יש שלושה סיפורי המשך ובנוסף לאחרונה נוצר לייב אקשן על הספר הראשון. גיבורי האולימפוס - סדרת הספרים ההמשכית הראשונה, מבוססת על הסדרה הראשונה וגם על המיתולוגיה הרומית, בסדרה זו יש 5 ספרים. גורלו של אפולו - סדרת הספרים ההמשכית השנייה, מדברת על מסעו של האל אפולו אחרי שנהפך לבן תמותה, בסדרה זו יש 5 ספרים. על סדרת הספרים השלישית לא הצלחתי למצוא מידע. לסדרת הלייב אקשן יש כ8 פרקים ואני נהנתי מכל רגע בלצפות בסדרה, טריילר לסדרה: למה אני אוהב את הסדרה? הסדרה היא מאוד מעניינת והיא מתחילה להיות מעניינת עוד מהפרק הראשון, הסדרה כוללת אחוות אחים, בגידה בין חברים, סיפור אהבה מה שמוסיף לחיבור בין הקרוא לדמויות, בספרים אין ציורים או תמונות מה שנותן לקורא את ההזדמנות לדמיין איך שהוא רוצה שהדמות תיראה בדמיון שלו וזה דבר מדהים, כי אני בטוח שאם מישהו שקרא את הספרים ישאל אותי איך אני רואה את אחת מ הדמויות לכל אחד מאיתנו יהיה מחשבה אחרת. הסדרה יכולה ללמד אנשים על המיתולוגיה היוונית אם הם לא ידעו ואולי להרחיב את הידע שלהם בנושא זה. לסיכום אני ממש אהבתי את הסדרת ספרים הזאת ולראות את הסדרה גרמה לילדות שלי לחזור. אני אישית ממליץ לכל אחד לקרוא את הספרים האלו. תודה על ההקשבה 🙂 אני הייתי אני אתם הייתם אתם וזהו עד האשכול הבא.
  7. אשכולות שפתחו בעבר נחשבים או שצריך חדשים לגמרי?
  8. שלום לכולם, היום אני אדבר על המשחק הגדול Minecraft. Minecraft הוא משחק משנת 2009 שנוצר על ידי אדם בשםMarkus Persson הידוע כNotch, המשחק בבעלות חברת Mojang ונקנה על ידי Microsoft לפני כמה שנים. המשחק הוא מסוג sandbox שהוא סוג משחקים שאין בו מטרה ספציפית משמע את/ה יכולים לעשות כל מה שאתם רוצים ושהדבר היחיד שמגביל אתכם הוא הדימיון שלכם. למשחק יש סוגים רבים של דרכים לשחק אותו אם זה בsingelplayr או multiplayr. יש כלל שרתים של mini-games כמו hypixel שנותנים לשחק עוד משחקונים כמו bedwars ועוד. כמו שהזכרתי לפני כן המשחק הוצא לאור בשנת 2009 ומאז יש בו מיליוני שחקנים שמשחקים בו ובכל עדכון שיש למשחק רק עוד ועוד שחקנים נכנסים. אחד מהדברים המיוחדים במשחק הוא שהרבה בתי ספר בעולם משתמשים בו ככלי למידה. למה אני אוהב Minecraft? אחת מהסיבות העיקריות שאני אוהב את המשחק הזה הוא שהוא כל הזמן מתעדכן, המשחק לא נשאר כמו שהוא היה פעם והמתכנתים של המשחק רק מוסיפים עוד ועוד דברים. כל עדכון עיקרי הצוות של Minecraft מאפשרים לנו השחקנים להשפיע על חלק מהמשחק בהצבעות על mob שיכול להיכנס למשחק. המשחק גמיש מאוד ואפשר לשחק גם ממחשב מאקס-בוקס או מפלסטיישן. בנוסף המשחק נותן לשחק את האפשרות לשחק באיזו גרסה שהוא רוצה ולא מכריח אותו לשחק בגרסה העדכנית ביותר. כאשר אני עליתי לחטיבה לפני כמה שנים טובות Minecraft היה משהו שכולנו אהבנו ואני חושב שבלי Minecraft חלק מהחברים שיש לי ומהזכרונות הטובים שלי איתם לא היו. בנוסף, יש סוגי מודים שונים לMinecraft כך שלא חייב לשחק במשחק הרגיל, אחד מהמודים האוהבים עלי הם pixelmon שזה שילוב של פוקימון אל מיינקראפט. בקיצור Minecraft הוא משחק מדהים שאין כמותו ואני חושב שהוא ימשיך להישאר גם אחרי 15 שנים, המשחק הוא נוסטלגי במיוחד ויש לו קהילה מעולה. אני מקווה שהסברתי טוב על המשחק, אני לא רוצה שהאשכול יהיה ארוך מידי גם כן, אני ממליץ מאוד על המשחק לכל מי שלא שיחק. תודה על ההקשבה, מקווה שנהנתם :).
  9. שלום וברוכים הבאים לאשכול שלי, אני אנסה לדבר עם הסדרה בדרך שבה אנשים שלא צפו בסדרה לא יקבלו ספוילרים. קצת בכלליות: Attack on titan היא סידרת מנגה יפנית שנכתבה ואוירה על ידי Hajime Isayama. הסדרה מתרחשת בעולם שבו האנושות נאלצת לחיות בערים המוקפות בשלוש חומות עצומות שמגנים עליהם מפני הטיטאנים דמויי האדם, הסדרה עוקבת אחרי Eren Yeager שהוא הדמות הראשית. העונה הראשונה של הסדרה התחילה בשנת 2013 והסתיימה בשנת 2023. הסדרה מדובבת ביפנית ויש לה דיבוב לאנגלית, אני הומלצתי לראות ביפנית אך גם הדיבוב לאנגלית הוא מעולה, המנגה של Attack on Titan נמכרה מעל 140 מיליון מה שהופך אותה לאחת מסדרות המנגה הנכמרות ביותר בעולם, הסדרה זכתה בשלל פרסים כמו פרס Kodansha Manga ועוד. לסדרה יש 4 עונות: עונה ראשונה עם 25 פרקים עונה שנייה עם 12 פרקים עונה שלישית עם 23 פרקים עונה רביעית המחולקת לארבעה חלקים שבהם: חלק ראשון עם 16 פרקים, חלק שני עם 12 פרקים וחלק שלישי ורביעים ששודרו כשני פרקי ספישל באורך של שעה כל אחד. לסדרה יש לייב אקשן, אחד כסרט ואחד כמיני סדרה, אני לא ראיתי את הלייב אקשן אך כן שמעתי שהן לא מומלצות. מדוע אני ממליץ על הסדרה? אני ממליץ על הסדרה מכיוון שהיא טובה בכל המובנים, מהאנימציה שלא מרגישים שהיא ישנה ועד שירי פתיחה מעולים עם משמעויות, כל דמות בנויה בצורה מעולה. שיר פתיחה מהעונה הראשונה כדוגמה: לסדרה יש חלקים מרגשים מאוד כמו הפרק הראשון של הסדרה, סוף עונה 2 וסוף עונה 4. מרגישים איך כל דמות נבנת ומשתנה לאט לאט. תהיו בטוחים שהסדרה כמעט אף פעם לא מרגישה משעממת וכל פעם יש בעיה חדשה, הסדרה מתחילה להיות מאוד מעניינת מפרק 6 בעונה 1 ומשם היא רק עולה. יש עוד המון דברים שהייתי רוצה להוסיף אבל אני לא רוצה לעשות ספוילרים, אני ממליץ בחום לצפות בסדרה. הסדרה מכלילה הרבה אלימות וקטעים המשולבים בדם רב, לא מומלץ לבעלי לב חלש ולאנשים שזה יכול לעשות טריגר. תודה על ההקשבה מקווה שנהנתם
  10. שם במשחק: Aqwaman200 קישור לפרופיל: https://www.pokeisrael.net/?page=profile&player=Aqwaman200 תמונת מסך: https://prnt.sc/Md9DbDLRnaTp, תיאור בעיה: עשיתי הצעה עם המאמן Hypnotic על היטראן מהולל שבהצעה אני מביא 5 טבעות + פסח ריולו + 450 זהב, בהתחלה הצעתי פוקימון שהוא לא פסח ריולו אך ירדו לי 450 זהב ביטלנו את ההצעה הראשונה אך הזהב לא חזר אלי, בהצעה השנייה כן הצעתי את פסח ריולו וHypnoic אישר את ההצעה ושוב ירדו לי 450 זהב, בסה"כ ירדו לי 900 זהב למרות שהיה אמור לרדת לי 450.
  11. כאשר אני מנסה להיכנס לקרב לא משנה באיזה אזור/מחוז זה מראה לי כך, מחקתי היסטוריה וקבצי קוקיז אבל זה עדיין נשאר, נכנסתי למערכת הישנה אבל גם זה לא עזר
×
×
  • יצירת חדש...