מעבר לתוכן

cactus

משתמש כבוד
  • הודעות

    4089
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימים כמוביל

    5

הניצחון האחרון שהשיג cactus היה באפריל 23

כשלcactus היה הכי הרבה לייקים!

4 עוקבים

אודות cactus

פרטים

  • • שם במשחק
    CactusKing
  • • מין
    זכר
  • • תחומי עניין
    כדורגל

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

ההישגים של cactus

אלוף מחוז קאלוס

אלוף מחוז קאלוס (12/16)

  • חודש ראשון
  • מגיב בסמלים
  • שבוע ראשון
  • חבר מתמיד
  • הנושא הראשון

תגים אחרונים

1.5k

מוניטין

  1. כינוי במשחק: CactusKing השחקן / חבר הצוות שאני רוצה לציין לשבח: Doom man הסיטואציה שלאורה אני מציין אותו לשבח: התבצע היום טורניר דראפט בצ'אט המשחק, קבות הדראפט קרסו לחצי (4 מתוך 8 מהשחקנים), בלי למרוח יותר מידי הוא הכריז על מתווה חלופי לתחרות (4 המשתתפים שכן עובד להם יתחרו כרגיל בטורניר מצומצם, בין ה4 שלא תוגרל תיבת זהב וכל מי שלא זכה בתיבה יקבל 30 זהב כפיצוי על אי היכולת להשתתף בעקבות תקלה טכנית), טיפול מהיר ואיכותי בסיטואציה לחוצה. הוא משמעותי עבורי משום ש: פעיל תמיד בצ'אט המשחק, נותן פעיליות כשצריך ונותן תשובות בצ'אט לכל שאלה. וכמו שהודגם למעלה, מסתדר מעולה במצבי חירום. האם השחקן / חבר הצוות ביקש ממני לציין אותו לשבח בעקבות הסיטואציה או שעשיתי זאת מיוזמתי? כמובן שלא ביקש.
  2. נגד. יצור עומס של דמויות בליגה, גם ככה יש המון דמויות ומספיק כדי שתמצא דמות אחת שאתה מרגיש שמתאימה לך. ליצור המון דמויות בהתאמה אישית יציף את הדמויות בדמויות שונות שלא קשורות למשחק עצמו. כשיש 1-2 זה נחמד, כשיהיה 30 זה פחות.
  3. שם הדמות: cac תיאור: אדם גבוה יחסית, צבע עור לבן. צבע עיניים ירוק כהה, שיער חום פרוע. חולצה ירוקה עם ציור של קקטוס עליה. מכנסיים חומות. השרוולים של החולצה קצרים ושל המכנסיים ארוכים. חגורה חומה עם אבזם בצורת קקטוס בצבע כסף. מבנה גוף מוצק, ידיים שריריות.
  4. הישג מרשים! @The king of demonsמצפה לתגובה בהתאם.
  5. תזכורת שבפורום הקודם היו לי מעל 50 עוקבים (נראה לי שגם מעל 60)
    image.png.d393912e2f94053c826dad985eeb7c05.png

    1. trenkl

      trenkl

      תזכורת יפה אחי

    2. Lightning hammer

      Lightning hammer

      ולי היו איזה 10-15 😔

  6. הטענות שלך ממש נחמדות, חבל ש90% לא ממש רלוונטיות. קודם כל, התייחסת לספרי הגמרא. אני נאלץ להסכים איתך בנושא הזה, שככול הנראה לימוד הגמרא ישאר בדפים כדי להרגיש את החיבור למקורות ולקב"ה, מה שפחות מורגש במחשב. הטיעון על האמינות פשוט מבוסס על רצף של טעויות. מעולם לא נכתב כאן שויקיפדיה היא תחליף לאנציקולפדיה, כי זה לא הדיון. ספר שנמצא אצלך ביד, יכול להיות בדיוק אותו דבר רק במחשב. כתוב באותו ניסוח ועל ידי אותם אנשים. ככה שהטענה הזו - פשוט לא נכונה. מעבר לזה, נגיד והטענה הזו הייתה קבילה/קשורה (והיא לא), היא עדיין הייתה שגויה. כי כמו שאת הויקיפדיה יכול לכתוב כל אחד, ככה גם את ספרי האנציקולפדיה. את האנציקופלדיה למתמטיקה כתב איוואן וינוגרדוב. השם הזה אומר לך משהו? בלי גוגל (במחשב אגב אני כן יכול לגגל😜), אתה יכול לומר לי אם הוא מקור מוסמך או לא? ואם תענה שקיבלת המלצה על הספר ממקור שאתה סומך עליו, באותה מידה אני יכול לסמוך על ההמלצה הזו בעותק דיגיטלי שלו או של כל ספר אחר. עוד טענה שניתן להתייחס אליה היא עניין הספריה. במידה ואתה מרגיש שספריה היא עניין רגשי, שבו ילדים שצריכים יחס מסויים יכולים לקבל אותו - הרי שהם יכולים לקבל אותו יחס בצ'אט/בשיחת וידיאו בספרים דיגיטלים. מעבר לזה, במידה ותתיחס להקראת הספרים לילדי הגן בלבד - אין סיבה שלא תוכל להקריא סיפור לילדים דרך המכשיר הנייד שלך. לכן גם הטענה הזו פחות קבילה לדעתי. עכשיו אתייחס לטענה האחרונה שלך, עניין הרגש. אני לא רואה את הטענה הזו כמשהו הגיוני, יש לך רגש לספרים? ובכן - לי יש רגש למחשב שלי. ספר זה לא סתם דף עם דיו? מחשב זה לא סתם חתיכת פח מחוברת לחשמל... יכול להיות שיותר נעים לך להחזיק ספר ביד, אבל זה סובייקטיבי בלבד לדעתי ולכן לא לגיטימי לדיון. לי יותר נוח להחזיק פלאפון, ואולי יש אנשים שגם ממש מתחברים לזה רגשית. אז אם נתייחס לעניינים אובייקטיבים בלבד, אני חושב שעניתי לכל הטענות שלך. וכמו שכתבתי מקודם, אני עדיין חושב שהספרים יעלמו עם הזמן. נ.ב הארכתי*, אלא אם כן אתה מתכוון שממש הערכת את הטענות שלי😋
  7. נושא הספרים הוא עניין מורכב. מצד אחד אני יכול להבין את הטענה שיש צורך בקריאת ספרים פיזיים, אבל מהצד השני - אני מבין למה זה מטופש. לעניות דעתי, קריאת ספרים פייזים נכון ל2023 היא מיותרת. כשאתה קורא ספרים פיזיים, אתה צריך להשתמש באמצעים נלווים כדי שהספר ישאר נוח לקריאה. סימניה, לזכור מספר עמוד וכו' - במחשב, כמו כל דבר שהטכנולוגיה הביאה לנו - הכול משודרג. קל יותר לחפש קטע ספציפי בעזרת קונטרול+F, ניתן לשמור דרך המחשב את המקום שבו אתה נמצא, ניתן לקרוא את הספר בכל מקום שאתה נמצא בו גם בלי לקחת אותו איתך דרך המכשיר הנייד!, כיום, להחזיק ספר פיזי זה קצת מיותר. ולאט לאט, כמו עיתונים, זה ילך ויעלם.
  8. אני אתייחס להכול בבת אחת כי הסעיפים קצת חוזרים על עצמם, לא מסובך להגיע לסכום של ההגבלה כרגע. לכן ההצעה שלך עוד לא רלוונטית, אם באמת נגיע להגבלות של 100 מוניטין - אז הטיעונים שלך יהיו קבילים. זה נכון שמוניטין הוא לא בהכרח מדד להשקעה באשכול, אבל מנקודת המבט שלי (ואולי אני טועה) - כל אשכול מושקע מקבל לפחות 2-3 מוניטין. ככה שאפשר לומר שמוניטין הוא מדד העניין של הקהל באשכול. ולכן, לדעתי, יש לו מקום בהגבלות ההגרלה השבועית. האם צריך לשנות את המינון שלו? יכול להיות. בכול מקרה זו לא ההצעה שלך, הודעות פעילות בכל מקרה צריכות להיות הגבלה - אחרת אין כאן שום עידוד לפעילות בפורום. ומכיוון שלא הצלחת לשכנע אותי/להתגמש לשום כיוון - אני עדיין נגד.
  9. כתבת בסעיפים אז אענה סעיף סעיף, 1. כל ההצעה שלך מבוססת על זה שעברנו לפורום החדש - ככה שטיעונים על הגבלות בפורום הישן פשוט לא רלוונטיות. 2. כל משתמש יכול לבקש שיחזור מהפורום הישן. לא שוחזר רק למשתמשים נבחרים או משהו כזה. 3. אתה מדבר על הצעות, זה לא החלק היחיד בפורום. כבר יש לך 3 מוניטין, אני בטוח שאם תשקיע ותפתח אשכולות תקבל עוד המון כאלה. 4. עכשיו זו כבר הצעה אחרת, אתה יכול להציע לשנות את היחס של מוניטין-הודעות פעילות בהגרלות. לדוגמא: במקום 50 ה"פ ו10 מוניטין, 75 ה"פ ו5 מוניטין. זה הרבה יותר הגיוני מאשר לבטל את ההגבלות לגמרי כמו בהצעה שלך.
  10. ההצעה שלך מוזרה, ואני אסביר. קודם כל: מההצעה שלך עלול להשתמע שההגבלות שהמצאת כאן באמת קרו, שזה קצת לא הוגן אם נתחשב בזה שההגבלה להגרלה הנוכחית היא 10 מוניטין ו50 הודעות פעילות, סכום שאפשר להגיע אליו בפחות משבוע של השקעה. עוד דבר שלא הוגן שלא ציינת כאן, הוא שמאז פתיחת הפורום המחודש - כל ההגרלות היו ללא הגבלה עד להגרלה הנוכחית, שגם בה ההגבלה מזערית וסמלית בלבד. כלומר - לכל מי שרצה להגיע להגבלות הללו, היה מספיק זמן כדי לעשות את זה - ואפילו יותר. לגבי ה"במה ההצעה תשפר את חווית המשחק", כמו שציינת, כיוון שהפורום חדש - הוא זקוק לפעילות. אחת המטרות של ההגרלה השבועית, היא שמשתמשים יהיו פעילים (ושוב, אפילו לא מדובר כאן ב10 אשכולות מושקעים - אתה רק צריך להגיע ל50 הודעות פעילות (תגובות, סטטוסים, אשכולות, תגובות להגרלה השבועית) דבר שאמור להיות פשוט מאוד אם אתה באמת רוצה. אבל במקום להשקיע בפורום, ולהגיע להגבלות - אתה מעדיף לנטרל את המטרה הזאת של ההגרלה בשביל נוחות אישית שתאפשר לך להשתתף בהגרלה בלי להתאמץ בשביל זה. זה נשמע לי כמו ההפך המדוייק מהמטרה של ההגרלה. בצירוף כל הנסיבות שהצגתי, אני נגד ההצעה שלך.
  11. שם במשחק: CactusKing האם אני מתחייב/ת לשמור ולפעול על פי כל החוקים במהלך הדיבייט?: ✅ האם אני מתחייב להגיע בזמן לדיבייטים במועדים שייקבעו?:✅ האם אני מבין שפרישה מהטורניר/ אי ציות לחוקי הטורניר עשויים לגרור קנסות?✅
  12. החודש כולנו משתתפים בכאב, תפיצו
    #איתןלמצטייןהחודש

  13. כינוי במשחק: CactusKing השחקן / חבר הצוות שאני רוצה לציין לשבח: @Doom man הסיטואציה שלאורה אני מציין אותו לשבח: עזרה בשחזור ומציאת אשכולות ישנים, על אף שזה לא התפקיד שלו. מתן מענה שותף באופן כללי, עזרה בבעיות/באגים למינהם. הוא משמעותי עבורי משום ש: עוזר לי באופן רציף וסדיר, עונה להודעות (כמעט) 24/7, אפילו ב2 בלילה. עזר לי עם הפורום למרות שהוא בכלל בצוות התמיכה. האם השחקן / חבר הצוות ביקש ממני לציין אותו לשבח בעקבות הסיטואציה או שעשיתי זאת מיוזמתי?: מיוזמתי.
×
×
  • יצירת חדש...