מעבר לתוכן

furina

משתמשים
  • הודעות

    20
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימים כמוביל

    1

הניצחון האחרון שהשיג furina היה באפריל 3

כשלfurina היה הכי הרבה לייקים!

אודות furina

פרטים

  • • שם במשחק
    Furina
  • • מין
    זכר

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

ההישגים של furina

מאמן מוביל

מאמן מוביל (3/16)

  • סופר מתחיל
  • מגיב בסמלים
  • חודש ראשון
  • פוסט ראשון
  • שבוע ראשון

תגים אחרונים

16

מוניטין

  1. פסח שבועות סוכות
  2. אחלה תחרות מזל טוב לזוכים
  3. ואוו מדהים לך תהיה אמן בעתיד ותמכור את היצירות שלך אתה מוכשר ואפשר ללמוד ממך המון
  4. בהצלחה לכולם בתחרות
  5. לומד הנדסת תוכנה בכללי אבל לקח לי הרבה זמן לעבוד עליו גם לא הספקתי לצבוע
  6. קישור לאשכול בהצלחה לכולם בתחרות
  7. אז ככה ציירתי את צפרדע מכייון שלא היה לי זמן לא הספקתי לצבוע 😞
  8. מה קורה ערב טוב לכם היום אני הולך לדבר על אנימה שנקראת בעצם שבעת חטאי המוות או באנגלית Seven Dedly Sins https://en.wikipedia.org/wiki/Seven_deadly_sins זה בעצם החטאים עצמם למי שמועניין לקרוא אותם האנימה מבוססת על זה וערב ראש חודש טוב לכולם 🙂 ודרך אגב מוזמנים לדון על זה ולשתף בתגובות🙂 יש לסידרה בעצם 4 עונות ז'נאר: אקשן.על טבעי.פנטזיה,שונן הגבלת גיל של האנימה היא 13+ בעונה הראשונה יש 24 פרקים בעונה השנייה יש 24 פרקים בעונה השלישית יש 24 פרקים בעונה הרבעית יש גם 24 פרקים ויש גם 4 פרקי ספיישל שהם בין עונה ראשונה לעונה שנייה שזה בנטפלקיס נחשב כ עונה 5 אבל בפועל יש 4 עונות יש גם סדרת ההמשך 16 שנה אחרי סוף אירועי הסדרה שנקראת The Seven Deadly Sins: ארבעת אבירי האפוקסליפסה למי שמעוניין לראות בצפייה ישירה יש גם בנטפליקס https://www.netflix.com/il/title/80050063 העמוד בנטפליקס של הסדרה https://www.netflix.com/il/title/81006261 סרט ראשון https://www.netflix.com/il/title/81263946 סרט שני https://www.netflix.com/il/title/81302750 סרט שלישי https://www.netflix.com/il/title/81306306 סרט הרבעי https://www.netflix.com/il/title/81562396 העמוד בנטפליקס של הסידרת המשך דרך אגב גם השירים של האנימה עצמה אחלה פתיח 1-9 למי שמעוניין למטה לא כולל 6 לא יכלתי למצוא כנראה נמחק דרך אגב יש למטה קצת מידע על הסדרה דרך אגב יש גם משחק של האנימה שנקרא The Seven Deadly Sins:Grand Cross שזה לטלפון ולמחשב גם הסיפור של האנימה עצמה מאוד מעניין מה מיוחד כל כך בסדרה הזו? מבחינה ויזואלית, האנימה היא מחזה. נופים שופעים, חיות מיתיות וקרבות דינמיים מביאים את העולם של בריטניה לחיים. האנימציה לוכדת גם את הגרנדיוזיות של לחימה חדורי קסם וגם את הרגעים העדינים יותר של התבוננות פנימית ורגש. זה, יחד עם פסקול מעורר, מבטיח שהסדרה תהדהד גם עם הלב וגם החושים. האנימה מיועדת לקהל של חובבי סיפורי פנטזיה אפיים הממזגים פעולה באופן גבוה עם עומק רגשי, “שבעת החטאים הקטלניים” היא סאגה שחובה לחקור. התעמקו בעולם שבו נבואות עתיקות, יצורים שמימיים ואבירים רבי עוצמה מתכנסים, והכל בחיפוש אחר גאולה, צדק וקשרי ידידות בלתי ניתנים להפסקה. צפו בסיפור נצחי שבו החטאים אינם רק סימני העבר אלא זרזים לעתיד מזהיר יותר.
  9. כל הכובד לך על ההשקעה
  10. זה אנימה שהיא סוג של שילוב של האנימות one punch man ו black clover אנימה מאוד מומלצת לצפייה השיר הזה גם הגיע לאחד המקומות הראשונים ב Spotify העולמי שיר המקורי של Creepy Nuts והפתיח של האנימה ביפנית והפתיח של האנימה באנגלית למי שמעוניין 🙂 תקציר לסדרה: מאש הוא אדם שהיה מרוחק מכל האנשים, הוא היה חי עם הזקן (אבא שלו שאימץ אותו ) שלו בתוך יער, כשהוא הגיע לעיר, כולם היו בהלם ממנו כי אין לו סימן על הפנים, כמו שיש לכולם. ואז הוא עשה עסקה עם אחד השוטרים שהוא חייב להשיג את החיזיון השמימי, כדי שאוכל לחיות בשקט עם הזקן שלו ולא ירדפו אחריו כל העולם.
  11. אלוף מזל טוב כל הכבוד לך
  12. אשתדל לפעם הבאה לפרט יותר כי אני לא כל כך טוב בלפרט דברים חחחחח הוספתי קצת פירוט לדוגמא השם של האנימה
  13. למשחק קוראים בעצם NARAKA: BLADEPOINT במשחק הזה יש מגוון דמויות שונות שאפשר להשיג אותם ולכל דמות יש יכולת רגילה שהיא בעצם מתקפה כלשהי ריפוי או משהו ויכולת של ultimate attack כאילו מתקפה מיוחדת כלשהי שיש יש בעצם סוג של bar (מד) שככל שעובר יותר זמן ה bar (מד) שנטען והיכולת מוכנה בעצם יש במשחק הזה כמה מודים אחד המודים זה Campaign Mode: Showdown זה בעצם מוד שאתה יכול להילחם נגד זומבים ומפלצות ובוסים למינהם ולהרוויח נקודות כסף ו XP לדמויות שאתה רוצה לעלות אותם רמה ואתה יכול לזכות במוד הזה בעצם ב souljades זה דבר שמחזק את הדמות שלך לדוגמא נותן יותר CRIT RATE CRIT DMG attack defense special defense כמובן אפשר גם לשפר גם את ה souljade אתה כמובן יכול לחרוש במוד הזה בלי סוף ולהעלות דמויות רמות עד רמה MAX שלהם ולקבל בונוסים למינהם נגיד מתקפות חדשות חיזוק לדמות Campaign Mode זה מדריך יותר מפורט על המוד הזה במשחק ויש בעצם גם מוד של Battle Royale שאתה יכול לאסוף דברים מהרצפה נשקים שזה בעצם חרבות נשקים למינהם ושיריון אתה כמובן יכול גם לרפא ולחדש את המגן יש גם סקינים לנשקים ולדמויות יש גם אביזרים למינהם accessoires אפשר גם לשנות תסרוקת של דמות ו צבע לשיער של הדמות ועניים בעצם אתה יכול ליצור ממש דמות משל עצמך בסוף עם באלך יש גם ריקודים למינהם וכל מיני אימוטים למינהם Naraka Bladepoint - 11 Minutes of Gameplay SKIN שאני קיבלתי לדוגמא קישור למשחק למי שמעוניין וכמובן שאפשר לשחק גם ביחד 🙂 ב Squad או duo https://www.narakathegame.com/
×
×
  • יצירת חדש...