מעבר לתוכן

כל הפעילויות

הזנה זו מתעדכנת אוטומטית

  1. היום
  2. Doom man

    פריט חדש

    שלום, שינוי מצב יכול להוסיף הרבה כוח לפוקימון במידה ומשתמשים בו בחוכמה. הרבה פעמים, הוא זה שמשפיע על ההחלטה האם להשתמש בפוקימון או לחפש אחד חדש - וזה מצריך אימון שלם לפוקימון חדש. המצבים המאוזנים הם חלק מהמשחק, לפעמים הם יוצאים לפוקימונים, ולפעמים לא. החפץ החדש הזה, יקל על תהליך החיפושים עבור הפוקימון המושלם - אם נמצא פוקימון שהוא במצב מאוזן, ניתן להשתמש בחפץ המוצע וייתכן שזה יהפוך אותו לפוקימון שמיועד לאימון, וזה יגרום להפסקת תהליך החיפושים אצל השחקן מהר יותר. לכן, הצעתך נדחתה. תודה על הצעתך, נשמח לראות הצעות נוספות ממך בפורום המשחק, ננעל.
  3. שלום, כרגע, במשחק יש מבחר גדול ומגוון של דמויות. ייתכן שחלק מהדמויות שתמצא תאהב יותר, ואת חלקן תאהב פחות. במידה ותינתן למשתמש האפשרות לשלם לבעלים על מנת שיעצב לו את הדמות שהוא רוצה, הדמויות שמוצאים בקרבות השדה יהיו חסרות ערך - כל משתמש במשחק ישלם לבעלים, הבעלים יעצב לו את הדמות שהוא רוצה, הוא יקבל אותה, והמשתמש לא ישתמש בדמויות האחרות. בצורה זו, הדמויות שמוצאים בקרבות שדה יאבדו את הייחודיות שלהן. לכן, הצעתך נדחתה. תודה על הצעתך, נשמח לראות הצעות נוספות ממך בפורום המשחק, ננעל.
  4. שלום, הפרסים שמקבלים בעליית דרגה הם פרסים סמליים שנועדו לתגמל את המשתמש על עליית הדרגה. על מנת לעלות דרגה, המשתמש צריך לעשות קרבות שדה, וככל שהוא בדרגה גבוהה יותר הוא יצטרך לעשות יותר קרבות שדה. בקרבות השדה האלו בדרך לעליית הדרגה, הוא מוצא חפצים רבים שגם מתגמלים אותו על הקרבות שהוא עושה. לכן, הפרסים של עליית הדרגה לא ישתנו. תודה על הצעתך, נשמח לראות הצעות נוספות ממך בפורום המשחק, ננעל.
  5. שלום, העמוד היה קיים בעבר, אך הוא נסגר מחוסר פעילות - שחקנים לא השתמשו בעמוד וניצלו אותו ואת פרסיו. בנוסף, יהיה קשה לאכוף הרשמה והזמנת משתמשים כפולים של שחקנים אחרים. לכן, ההצעה נדחתה. תודה על הצעתך, נשמח לראות הצעות נוספות ממך בפורום המשחק, ננעל.
  6. אתמול
  7. צריך להאריך את החופש הזה...

  8. פיירי טייל! נאטסווווווווו
  9. עקב תאונה. אבל הפורום הנוכחי מגובה והרבה פחות סביר עד בלתי אפשרי שזה יקרה גם לו
  10. אנשים אומרים שלהפוך לפוקימון מאסטר זה תהליך מייגע, שלוקח שנים- ולעתים יובלים, ושאין דרך לשים אצבע על מה בדיוק העלה אותך לגדולה. אנשים טועים. למען האמת יש 10 צעדים פשוטים להפוך למאמן הפוקימון הכי חזק בעולם: 1. להתחיל את המסע 2. למצוא חברים למסע 3. להשיג שישייה 4. אף פעם לא לסרב לקרב 5. להלחם בכל המכונים שאתה יכול 6. לא להשאר במקום אחד 7. להרשם לטורניר 8. לטפס בסולם הדרגות בטורניר 9. לא לזלזל ביריבך- אפילו אם הם מזלזלים בך. 10. לנצח, ובכל מחיר. צעד ראשון: להתחיל את המסע האגרוף שלו שבר לי את האף. אתם יודעים, קראתי הרבה ספרים על בריונים בעולם שאין בו פוקימונים- איך שהם מלכלכים את הידיים ומרביצים לך בעצמם. טוב, זה נשמע כמו חלום כי אז אולי יש לי סיכוי להלחם בחזרה- אבל זה לא המצב עם איר, הוא משתמש במאצ'אמפ שלו, ואפילו לא מתקרב אליי. אני נפלתי על הרצפה, האף שלי מדמם, ואיר המשיך לעודד את המאצ'אמפ שלו "מאצ'אמפ, תשתמש בבעיטה נמוכה!". הנה הדבר שהכי עיצבן אותי, כמה טיפש איר- בעיטה נמוכה נועדה כדי לגרום ליריב ליפול- אבל אני כבר על הרצפה! ניצלתי את הבלבול על פניו של מאצ'אמפ וברחתי משם, ישר לבית שלי- אם תרצו לקרוא לזה בית. הקרוואן של אבא שלי נמצא בתחתית הר עפר קטן, קרוב לביצה- מקום שאף אחד לא יירצה וייצטרכו להזיז אותנו. לא הפסקתי לרוץ כל הדרך, חתכתי דרך הסמטה, בקושי אמרתי שלום לניליז, ילד חנון שהחלום שלו זה להיות מאסטר פוקימון. עקפתי כל מיני גרואולייטים שהתחננו לאוכל, לי לא היה כלום- למה שאתן להם? הגעתי הבייתה ופתחתי את הדלת בשקט, לא רציתי להעיר את אבא שלי. פתחתי את הברז שלנו ושטפתי את הדם מהידיים שלי, ואחר כך מהאף, ניסיתי לעשות הכל בשקט ככל האפשר אבל בכל זאת שמעתי את אבא שלי מתעורר, "מישר? זה אתה?". סגרתי את הברז "כן, אני פה". הוא מלמל "סולרוק, פלאש" הפוקימון הזקן בקושי הצליח להפיק משהו. הוא מיד זיהה את האף השבור שלי "איר?" הוא שאל. הנהנתי, זו לא הייתה הפעם הראשונה, "איר קיבל את המאצ'אמפ הישן של אח שלו". "למה? מה יש לאיר לעשות איתו?". התלבטתי אם לספר לו, רציתי כל כך להודיע לו על המלגה שהציעו למצטיינים בבית הספר- שיישלמו לנו כדי להיות מאמני פוקימונים, אבל ידעתי שהוא יפציר בי ללכת- ובאמת רציתי, אבל לא יכולתי לעשות את זה, לא יכולתי לעזוב אותו לבד. במקום זה משכתי בכתפיים "כנראה יומולדת או משהו", אבא שלי הרים גבה- אבל לא אמר כלום. יצאתי החוצה, גרנו בעיירה שסמוכה ליער איסל- יער שכביכול יש בו פוקימונים כמו במחוז חדש לגמרי, אבל לא הרבה אוהבים להכנס לשם כי הוא מוזנח ולא 'לרמה' של מאמנים אחרים. נכנסתי אל היער, שם מצאתי את הפינה הקבועה שלי, ובכיתי. לא יודע כמה זמן בכיתי, אבל בסופו של דבר הרגשתי משהו מתחכך ברגל שלי- פתחתי עיניים וראיתי שפירית כחולה יפהפייה, די גדולה, ובטן שמנמנה. היא הסתכלה עליי בעיניים גדולות, ממתינות. לא ידעתי מה לעשות אז ליטפתי אותה- היא כנראה הייתה רגישה לדגדוגים, כי היא פלטה שיהוק של בועות- ובה בעת שמתי לב שהבטן שלה התכווצה. "איזה פוקימון מטומטם את" אמרתי "פוקימון מים שבולע מים?". לא יודע למה, אבל התוודיתי בפני היתושה המפגרת הזו "אני רוצה להיות מאסטר פוקימון, אני רוצה לראות עולם, ואני רוצה להשיג פוקימון משלי". "אז כדאי שתתחיל לארוז!" שמעתי קול מאחוריי.
  11. אנימה זו גם אנימציה, ולא כתוב בשום מקום שאנימה חייבת להיות יפנית. (לא כדאי לפתוח את הוויכוח הזה עכשיו)😅
  12. השבוע האחרון
  13. אווטאר זה לא אנימה זה אנימציה וזה אמריקאי
  14. פוקימון, אווטאר, ושבעת חטאי המוות
  15. תשובה נכונה! עד כאן החידון להיום, מקווה שנהניתם כמו שאני נהניתי, למרות שהיו פה כמה ערעורים. מצב נקודות בקרוב!
  16. משה הושיט ידו לזהב והמלאך גבריאל הסיט ידו לגחלת ואז משה הרימה לתוך פיו ונכווה
  17. למשה היה ליקוי בדיבור
  18. הוא לא גמגם, הוא רק רצה לתת כבוד לאח שלו
  19. מכיוון שכאשר הוא היה קטן הוא אכל פחם לוהט
  20. כיש היה קטן במצרים ליקק פחם לוהט שעשו לו את המבחן של פרעה
  21. תשובה נכונה! הם נצטוו בשני דברים, לא אחד! שאלה אחרונה להיום! 15. מדוע משה היה מגמגם?
  22. לפני שחיטת הבכורים במצרים, נצטוו בני ישראל לקחת כבש זכר ללא רבב, לשחוט אותו בשעת הדמדומים ולסמן בדמו את מזוזות דלתם באמצעות ענף זעתר.
  23. למשוח דם כבשה על משקוף ביתם ועל המזוזות
  24. למשוח מדם הקורבן על משקוף ביתם ועל המזוזות
  1. טעינת פעילויות נוספות
  • פעילות אחרונה

    1. 1

      פריט חדש

    2. 4

      לשלם לבעלים כמות מסויימת של זהב כדי לבקש ממנו שיצור לך דמות

    3. 1

      לשפר את הפרסים של עליית רמה

    4. 5

      איוונט חבר מביא חבר

  • סטטוסים אחרונים

  • הישגים אחרונים

    • Miki עלה לדרגה
      מאמן מוביל
    • valt עלה לדרגה
      מנהיג מכון
    • 123QWEASD זכה בתג
      שבוע ראשון
    • Miki זכה בתג
      סופר מתחיל
    • Miki עלה לדרגה
      מאמן מתקדם
×
×
  • יצירת חדש...