מעבר לתוכן

כל הפעילויות

הזנה זו מתעדכנת אוטומטית

  1. השבוע האחרון
  2. Obelisk

    ערעור על קנס

    ננעל לבקשת המשתמש
  3. כשאת ישנת מתחת למזקן והצטננת
  4. רומן רצחת? רומן רצחת!!!!!😃😃
  5. אהההה, אברה זה שם קוד ל׳נכחד סופר חזק עם מתקפה שהורגת במכה אחת ו80000 מהירות בבייס׳ מה אתה חדש פה? חובה עוד פרק😂😂
  6. אגדיים למכירה: מצב SASSY אחלה מצב מחיר: 130 זהב מחיר: 150 זהב נמכר הבחור! מחיר: 220 זהב תפוס במאסטר מחיר: 250 זהב מצב HUSTY מעלה מהירות IV טוב מאוד רמה 100 מוזהב כ"כ 2548 ללא משחקונים היה מעלה התקפה מ. תפוס במאסטר- מחיר: 380 זהב רמה 100 לא מוזהב מהירות גבוהה מאוד - מחיר: 340 זהב מחיר: 130 זהב יש 2 כאלה מצבים פצצה תפוסים במאסטר מחיר: 250 זהב לברורים נוספים נא לפנות בפרטי מחיר: 230 זהב תפוס במאסטר יש 2 כאלה מחיר: 80 זהב לברורים נוספים נא לפנות בפרטי יש 2 כאלה, אחד מצב MODEST מצב פצצה מחיר: 80 זהב ואחד מצב GENTLE מחיר: 60 זהב לברורים נוספים נא לפנות בפרטי מחיר: 60 זהב מחיר: 50 זהב יש 2 כאלה מחיר: 100 זהב לברורים נוספים נא לפנות בפרטי מחיר: 100 זהב יש 2 כאלה מחיר: 50 זהב יש 3 כאלה מחיר: 90 זהב , ואחד מצב MODEST מצב פצצה מחיר: 130 זהב יש 7 כאלה מחיר: 50 זהב לברורים נוספים נא לפנות בפרטי יש 3 כאלה מחיר: 50 זהב לברורים נוספים נא לפנות בפרטי מחיר: 60 זהב מצב NAIVE מעלה מהירות מצב פצצה מחיר: 120 זהב מחיר: 60 זהב מחיר: 120 זהב ש 2 כאלה, אחד מצב NAUGHTY מצב פצצה ואחד מצב BRAVE מצב טוב מאוד מחיר: 80 זהב מחיר: 60 זהב מחיר: 45 זהב מחיר: 60 זהב רמה 100!!! לשים לב מחיר: 40 זהב רמה 100!!! לשים לב מחיר: 40 זהב מחיר: 40 זהב מחיר: 35 זהב מחיר: 35 זהב מחיר: 35 זהב יש 2 כאלה מחיר: 35 זהב יש 2 כאלה מחיר: 35 זהב מחיר: 35 זהב מחיר: 35 זהב מחיר: 35 זהב יש 2 מחיר: 25 זהב מחיר: 35 זהב מחיר: 25 זהב מחיר: 25 זהב
  7. NaZeLeT

    תחרות זמרים - בן זיני

    הזמר שבחרתי הוא הזמר בן זיני הודות על בן זיני : בן זיני נולד ב29 במאי 1996 בחדרה הוא הבן הבחור במשפחה מבין 5 אחים במהלך נעוריו הוריו החליטו לעבור עם משפחתו אחוזת הבית ( השם השני של תל אביב) בן זיני למד בבית ספר אליאנס תל אביב שם למד פסיכולוגיה וסוציולוגיה ( בן זיני לא שיתף הרבה מילדותו באינטרנט) צבא : בן זיני שירת בהנדסה קרבית הפרסום הראשון שבן זיני זכה בו היה במהלך השירות בזכות הסרטון חיילים מציצים לאחר שירותו בצהל בן זיני התחיל לחשוב על מה הוא רוצה לעבוד בחיים אחרי הרבה זמן של חשיבה הוא פגש את האישה ששינתה לו את החיים הידוע כ טיילור מכלוב אשר שחקנית דוגמנית וזמרת בן זיני וחברתו החליטו להוציא לאור שיר שלהם ביחד אשר נקרא טיי שיתפוצץ ברשתות החברתיות ונכון לשנת 2024 השיר שלהם עומד על כ 9.1M צפיות אחרי ההתפוצצות שלהם עם השיר חברת HOT ו KIDZ החליטו להציע להם הצעה ששינת את המעמד של בן זיני וטיילור מכלוב לנצח חברת HOT ו KIDZ הציעו להם להשתתף בסדרה אשר נקראת החיים על פי בן וטיי הסדרה הצליחה ולבן זיני עלה בערוץ היוטיוב שלו כ20K סאבים שנה לאחר מכן רשת 13 הציעו לו להשתתף באח הגדול בן זיני הצליח להעפיל לגמר ולהגיע למקום 3 באותה שנה אחרי ההצלחה של הסדרה הראשונה שלהם הם החליטו להוציע עוד סדרה עם בן וטיי בשם התחנה הסדרה לא הצליחה כמו שצפו אך מיד לאחר מכן זיני טיילור ושי חי הוציעו שיר בשם נסיכה שלי . בשנת 2020 משהו קרא שאף אחד לא ציפה וגרם לבן זיני לחשוב על עתידו מחדש הוא וטיילור נפרדו במאי 2022 הוציא את השיר בין המוצלחים שלו הנקרא הכל כלול עלי אך שוב אחרי שנתיים קרא משהו שבן זיני היה צריך להתאושש ממנו הרבה זמן אבא של בן זיני נעצר בחשד בהברחת סמים ונשלח לכלא . בן זיני כיום אושית רשת בן הגדולים בישראל וזמר מוצלח הוא עושה וולוגים לערוץ שלו עם מפורסם בשם רון טרויאן בן זיני, היוטיובר והזמר הישראלי, תרם באופן משמעותי לתחום המוזיקה בישראל ובעולם בזכות יכולותיו המוזיקליות וקריירת היוטיוב שלו. הוא התפתח כיוצר יצירות מוזיקליות וקאברים של שירים מוכרים של אמנים בינלאומיים, אשר קיבלו תגובה חיובית רבה ברשת. בנוסף, בן זיני שיתף גם יצירות מקוריות שלו עם קהל היעד שלו ביוטיוב, והשירים שלו נהנים מפופולריות רבה בישראל ובעולם. הוא גם תרם להשקת שירים משותפים עם זמרים וזמרות אחרים, כגון השיר "נסיכה שלי" שהוא הוציא ביחד עם טיילור מכלוב. השיר זכה להצלחה מסחררת והגיע למספר רב של צפיות ביוטיוב. בגלל הפופולריות הרבה שלו ברשתות החברתיות, בן זיני הצליח להביא לתחום המוזיקה קהל חדש של צופים ומאזינים, ולחדש ולהעצים את התחושה של יצירתיות בעולם של המוזיקה הלקח שאני לוקח מבן זיני שלא משנה כמה אתה נופל תמיד אתה צריך להסתכל אל העתיד ולראות שתמיד לא משנה מה יפיל אותך אתה תמיד צריך לקום ולהמשיך הלאה
  8. לא רלוונטי, אני לא מעוניין לעזוב את המשחק, עד כמה שחשוב לי שהשותף שלי יחזור ועד כמה שאני בטוח שהמשחק רואה אותי בעין שלילית, אני מעדיף להתעקש על חזרתי למשחק. ואני לא מבין למה ראיתם משהו ציני, ניסיתי לבטא את עצמי בדרך הכי טובה שיש, אם משהו התפרש כציני, אני מתנצל.
  9. שלום, טרם בחינת המקרה ומתן תשובה סופית: 1. הדרך שבה בוחרים לכתוב אשכול מעידה על הרצינות, הגישה הכללית, ומידת האחריות שנלקחת מהצד שביצע את העבירה, ומהאשכול המדובר ניתן לראות גישה רוויית ציניות, בעיקר בעריכות הקודמות של האשכול. תהיה לכך התייחסות במתן התשובה הסופית. 2. בעבר ציינתם שמבצע העבירה בפועל מוכן לוותר על המשתמש על מנת שהאחר יוכל להמשיך לשחק. ההחלטה הזו עשויה להשפיע על השאלה לגבי חזרת החשבון ו/או היקף הקנס. יש צורך לציין באשכול, או לפחות בתגובה כאן, אם זה עדיין רלוונטי או לא כדי שנוכל להתייחס לכך בבחינה הסופית של המקרה.
  10. מתי הגעת לפרק 7 וואיי פשוט תמשיך במה שאתה עושה כי זה נהדר
  11. לא הבנת, זה אברה מיוחד כי אתה הבסת אותו!!
  12. ברוכים הבאים לעוד אשכול שלי. *האשכול הינו סטיארה בלבד ולא נועד לפגוע ביוצר ההתראה. ההתראה: "לאחר שהבסת את Abra, החזרת אותו למעבדתו של פרופסור אוק. הפרופסור הודה לך על החזרתו של הפוקימון, והעניק לך טבעת אבן הספיר שתעזור לך בהמשך מסעך". רגע רגע לא הבנתי, למה שאני אחזיר לו את הפוקימון? מה זה משימה מאיזה מכשף להביא לו חפץ מסוים? סליחה אני רוצה את הפוקימון הזה לאוסף שלי לא בא לי להחזיר לדוקטור אוק. ולמה שהוא יביא לי טבעת אבן ספיר עליו? כאילו הוא נפוץ כל כך מה הבעיה למצוא אותו??? איזה עצלן.... לך לאיזה בית רוחות, תעשה איזה קרב וחצי ואתה תמצא אברה, יש שם כל כך הרבה, בשביל אתה צריך לשלוח אותי? טוב טבעת כזאת טובה לא אגיד לא(איזה פראייר). אם הייתי במקומו, הייתי שם את הטבעת על איזה פוקימון שלי ויוצא לחפש בעצמי, גם הייתי מוצא את הפוקימון וגם מרוויח על הדרך עוד דברים, קורא לעצמו דוקטור.... זה הכל להיום, אשמח לשמוע תגובות והערות.
  13. שלום, במידה ותתווסף אפשרות לסחר של כסף וזהב עם המשחק עצמו(ללא מעורבות של צד שני בתהליך) היא תמעיט את הסחר בין המשתמשים. בנוסף, המשתמשים יוכלו להשתמש באפשרות הזו על מנת לצבור הרבה זהב(או כסף). ההצעה תקל עליהם להשיג את המשאבים שהם זקוקים להם ועשויה לגרום לריבוי של זהב וכסף במשחק. לכן, ההצעה נדחתה. תודה על הצעתך, נשמח לראות הצעות נוספות ממך בפורום המשחק, ננעל.
  14. שם במשחק: Moshiko קישור לפרופיל: https://www.pokeisrael.net/?page=profile&player=Moshiko תיאור הבעיה: יש אישור לפתוח אשכול נוסף בנוגע לבאן. השתמשתי בשיטת חרישה אסורה, והמתנתי להחלטה בנוגע לעונש על השימוש בשיטה האסורה, ואז, בלי בושה, כאשר הקרבות בליגה הוגבלו, דבר שעצבן אותי, בנוסף המון המון לחץ נפשי באותו יום, החלטתי שוב לחרוש בשיטה הלא חוקית מעצבים, ללא שום התייחסות לחוקי המשחק, וללא שום כבוד לאמון שנתנו בי צוות המשחק שלא אעשה זאת שוב,ומעשה זה היה כיריקה בפנים והרוויח לי באן מהמשחק. חשוב לציין, שזה משתמש בשותפות, ואומנם רק אני זה שעשיתי את העבירה, אבל שתינו אחראים לכך, אני בכך שעשיתי את העבירה ושותפי בכך שלא עצר אותי ישר, אני או יותר נכון, אנחנו, מתנצלים, זהו משחק הילדות שלנו, וחשוב לנו להיות חלק מהקהילה המדהימה הזאת שנקראת ליגת הפוקימונים וחשוב לנו לחזור למשחק, חשוב לנו לעשות מלא קרבות ולהתלונן אחד לשני שלא יוצא כלום או להציק בצ'אט לחברינו במשחק או עוד מלא דוגמאות שהופכות את המשחק היפה הזה למה שהוא. אז בקצרה, אני מתנצל, מאוד, מה שעשיתי הוא טעות ענקית ואני מתנצל בשמי ובשם השותף שלי, ואשמח, בבקשה, לחזור למשחק.
  15. jkk

    מכירה חדשה

    שם במשחק: TurtlePro קישור לפרופיל: https://www.pokeisrael.net/?page=profile&player=TurtlePro אגדיים ראשירם מיו פיונה באקיורג דיאלגה מגה מיוטו Y מגה מיוטו X זקרום פרוסט רוטום קיוגר
  16. בלאק לוטוססס

  17. טוב לדעת חח הייתי בטוח צריך פה
  18. נתבקשתי לעדכן כי הכול חוזר אליך, ובנוסף על כך - קקי בידך.

    1. trenkl

      trenkl

      אימרה חזקה ביותר

    2. The king of demons

      The king of demons

      איך יכולת??? אחרי כל מה שעברנו???

  1. טעינת פעילויות נוספות
×
×
  • יצירת חדש...