מעבר לתוכן

shukush202

מנהלי פורומים
  • הודעות

    703
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימים כמוביל

    20

הניצחון האחרון שהשיג shukush202 היה ביוני 3

כשלshukush202 היה הכי הרבה לייקים!

1 עוקב

אודות shukush202

פרטים

  • • שם במשחק
    shukush202
  • • מין
    זכר
  • • תחומי עניין
    ציור, בישול, להציק לאנשים, להציק לעצמי, להציק לגילעד, זהו.

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

ההישגים של shukush202

אלוף מחוז קאלוס

אלוף מחוז קאלוס (12/16)

  • מפציץ בסמלים נדיר
  • חודש ראשון
  • שבוע ראשון
  • חבר מתמיד
  • מכונת פרסום

תגים אחרונים

317

מוניטין

  1. אני באמת פחות פעיל בזמן האחרון... אני עדיין בליומדים בניגוד לשאר בתי הספר ככה שאני עדיין סובל, ואני ישן בפנימיה מדי פעם ככה שלא יוצא לי לצייר הרבה, אבל אל תדאג, כשאצא לחופש יעלו הרבה עבודות. לגבי נקודות הדרגה, אם תשים לב, כל פעם שאתה מפרסם אשכול, נותן לייק, או כותב תגובה אתה מקבל נקודות ל"דרגה שלך". ככל שהדרגה שלך יותר גבוהה, ככה אתה עוקף שחקנים והופך בעצם לשחקן הכי פעיל או הכי מוערך, תלוי מי מסתכל על הדרגה שלך 😉 לכל דרגה יש גם תואר. אתה כרגע בדרגת "אלוף מחוז קאנטו", ואני כרגע בדרגת "אלוף מחוז קאלוס".
  2. וואו, תקשיב, כל פעם הרמה עולה מחדש, פשוט תענוג לראות אשכול שלך! אני ממש שמח לראות שאתה חוזר להיות פעיל, ולגבי הציור, הצלחת להעביר את התחושה הקודרת, ובאמת שיצא מטורף! חשבונך זכה בבונוס נקודות לדרגה!
  3. טוב, לא ראיתי את הסרט, אבל אני הכרתי את העלילה הכללית והכל בגלל אחד השירים החדשים של בילי אייליש שנקרא צ'יהירו, על שמה של הדמות הראשית של ספיריטד אוויי. סיקור מעולה, כבר הרבה זמן רציתי לראות את הסרט הזה, אני מניח שאני אעשה את זה יום אחד.
  4. בואנה, חייב לומר שזה אחד האשכולות הכי מושקעים שראיתי בזמן האחרון. כמו שאמרו מעליי, מילון מונחים זה תוספת מעולה, וזה אשכול ראשון מטורף! אגב, כל התלונות על מאפה הן רק מהחברה שעבדו על עונה 2 של גוגוטסו קאיזן, שהופעל עליהם לחץ אדיר לסיים עונה שלמה תוך פחות משנה. ואני חייב לומר שממש מגניב לגלות שהאנימטורין של פוקימון ובייבלייד עשו גם את האנימציה של קומי כנט כומיוניקייט, שזו אחת האנימות האהובות עליי. מחכה לאשכול הבא!
  5. תדאג שזה יקרה 🫡
  6. אהבתי את החלק עם אנג, הצלחת להצחיק אותי כמו שצריך. אני כמובן מאחל לך מזל טוב, ושתגיע בקרוב ל1000 מוניטין, מאמין שתצליח, ואני מנחש שהז'אנר הבא יהיה רומן, כי למה לא?
  7. *שימו לב שבסוף האשכול יש פרטים על התחרות* טוב, למי שאין לו טיקטוק. או שיש לו טיקטוק אבל אין לו פוריו של ציירים, היה פעם טרנד ממש ויראלי שהלך ככה: מישהו היה שם בהילוך מהיר עשרות תמונות, כל פעם על קטגוריה אחרת, עיניים, גוף, שיער, ועוד, והבנאדם היה צריך לעצור את הסרטון פעם אחת בכל קטגוריה ובעצם היתה יוצאת לו דמות שלמה, וזה מה שעשיתי. נתקלתי בסרטון כזה והחלטתי שאני מנסה, ואלו הדברים שיצאו לי: גוף: שיער: עיניים: אביזרים: צבע עיניים: בגדים: (מזכיר את הבגדים של עדן גולן מהאירווזיון) לא אשקר, זה היה קצת טריקי, כי מצד אחד צריך להראות את הגוף שלה שמלא בטלאים, מצד שני לתת דגש לפלסטרים ולתחבושות, ומצד שלישי יש לה בגד שמכסה את רוב הגוף. אז קפצתי לאפליקציה האהובה עליי, פינטרסט, שעליה יעלה השבוע אשכול נוסף, ובחרתי את הרפרנס הזה כעזרה בפוזה בציור: אז אחרי הרבה השקעה, זה מה שיצא לי: וזהו זה, זה הציור שלי. עכשיו איפה אתם נכנסים לסיפור אתם בטח שואלים? שאלה טובה, עשר נקודות לכם! כל צייר או סתם מישהו שרוצה לצייר דבר כזה, ישלח לי הודעה בפרטי, כאן בפורום/ בדיסקורד, ויקבל את הסרטון שאני השתמשתי בו, ויעשה את האתגר כמוני. מי שיבחר כציור הטוב ביותר יזכה בפרס: טבעת האודם/ספיר/יהלום לבחירה! בנוסף, כל שחקן שישתתף בתחרות יזכה ב25 זהב! אז למה אתם מחכים צאו לדרך! קריטריונים: 1. יופי-25% 2. התאמה לתמונות-25% 3. דיוק-25% 4. צביעה/הצללות- 25% חוקים: 1. אין להכניס לציור תוכן פורנוגרפי/אלכוהלי 2. אין להעתיק ציור של מישהו אחר. 3. את הציור יש לפתוח באשכול בפני עצמו בפורום ציור, לכתוב בכותרת :"ציור לתחרות", ולצרף את הציור+ את כל הדברים שיצאו לכם בסרטון. בהצלחה לכולם 🙂 🤩
  8. וואו, אתה בגל שך ציורים מדהימים! אהבתי את זה ממש, מזכיר לי טיפה את בורד ארט אונליין, והפוזה ממש מוצלחת, לי אישית ממש קשה עם פוזות ואני תמיד מסתבך איתן שעות! תמשיך להעלות ציורים אלוף!
  9. וואו רגע, גללתי בהתראות שלי וגיליתי שפספסתי אשכול שלך שנפתח, איזה באסה, אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא! טוב, כרגיל, אתה יודע שאני ממש אוהב ציורים שלך ואתה פשוט השראה, לדעתי משהו עפ העיניים וגשר האף יוצר שם משהו קצת מוזר ביחס לדמות של קאקאשי, אבל אני מניח שזה פשוט הארטסטייל? ציור מדהים, אנשים תעזרו לכתוב פה 10 תגובות, זה שווה את זה ❤️
  10. וואו, זה כזה חמוד 😄 אהבתי את הקונספט של התפוחי אדמה, תמשיכי ככה!
  11. אני אשמח לציור של טורציק שלך עם סקווירטל משקפי שמש בצד, שימי גם לטורציק משקפי שמש שיכסו לו חצי מהעיניים וינוחו על המקור שלו, אני אחזור מהישיבה בחמישי בערב, אז אני איצור איתך קשר אז 🙂
  12. מוכשר ביותר! מאו ד אהבתי את הציור, אבל חסר לי קצת יותר הצללות בעיקר באיזור הראש כי הוא נררה קצת שטוח, אבל יצא מעולה! יש לך עוד ציורים כאלה?
  13. וואו, זה מעולה! אני זוכר שגם לי היה פייז של אנימציה אבל כל מה שהיה לי זה אצבע וטלפון אז זה לא היה מוצלח במיוחד... ממליץ להשתמש בפליפה כליפ אם אתה מהטלפון, ומקווה שנראה עוד אנימציות ממך!
  14. shukush202

    squad busters

    וואו, אשכול של גילעד! 🫨 אשכול מושקע בקטע מוגזם, אבל חייב לומר שבניגוד לשם שלך אתה לא כזה שלומזל אם הצלחת להשיג 135 יהלומים 😉 אישית פחות אהבתי את המשחק למרות שהוא משלב הרבה דמויות שאני אוהב, פשוט לא הקונספט שאני מתחבר אליו, אבל כן משחק מעולה אם משעמם לך.
  15. חופש גדול ושמח לכולם, אני תקוע בלימודים. כן, כן, אני עדיין בלימודים, ויש לי עוד חודש, ככה זה אצל החרדים. בכל מקרה, חשבתי על זה פתאום שעברה בדיוק שנה מאז שהחלטתי ממש לקחת ברצינות את כל העניין הזה של ציור, וישבתי עד מאוחר בלילה כדי ללמוד ולהשתפר, ובואו תראו מה שנה של ציורים יכולה להניב. אגב, לא ציירתי כזה הרבה במשך השנה ככה שאם תשקיעו יותר ממני, תהיו ציירים דגולים! טוב, אז את תחילת החופש הגדול של שנה שעברה פתחתי עם ציורים בסגנון הזה: עד שפגשתי ביוטיוב מישהי שמציירת בסטייל שנקרא מנוואה, וממש אהבתי אותו ולקחתי אותו לכיוון שלי. באותה תקופה שיעמם לי ועשיתי קצת רקווסטים (ציורים לאנשים ללא תשלום), וזה הציורים המוצלחים: ואז נגמר החופש והתחילה שנת הלימודים וציירתי את הזבל הזה: וממש לפני כמה שבועות הגעתי למה שהכי רציתי בחיים האלה, שזה כמעט לגמרי ריאליזם, ואני מאושר מהסגנון ציור הזה, ואני רואה איזו דרך עשיתי! דרך אגב את הציורים האלה עשיתי בכיתה. מקווה שהבנתם שתמיד צריך להתמיד, לא משנה במה, וברור שיש לי עוד מה להשתפר ולאן לשאוף, אבל חברים, צריך לזכור גם ליהנות מהדרך 🙂 לילה טוב לכולם 😄
×
×
  • יצירת חדש...