מעבר לתוכן

לוח מובילים

  1. גילעד

    גילעד

    אחראי הקהילה


    • נקודות

      4

    • הודעות

      1649


  2. furina

    furina

    משתמשים


    • נקודות

      4

    • הודעות

      20


  3. Lightning hammer

    Lightning hammer

    משתמשים


    • נקודות

      1

    • הודעות

      2012


  4. The king of demons

    The king of demons

    מפקח גלובאלי


    • נקודות

      1

    • הודעות

      3397


תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר 04/06/24 בכל האיזורים

  1. מצטיין החודש| מרץ כמדי חודש בחודשו, גם החודש הגיע הזמן להכריז על מצטיין החודש, משתמש אשר פעל והשקיע הרבה בפורום בחודש החולף. לצערנו החודש לא היה אדם שעמד בציפיות למצטיין או לסגן, נקווה לפעילות גבוהה יותר בחודש הבא... הצוות חוזר ומדגיש כי בכל חודש השחקנים אשר ישקיעו הכי הרבה ויהיו פעילים בפורום יתוגמלו בהתאם להשקעתם ויזכו בפרסים שווים. אשכול החודש בנוסף למצטיין וסגניו, הצוות בוחר כל חודש את אשכול החודש, האשכול היצירתי והמושקע ביותר שנפתח במהלך החודש. אשכול החודש הוא... פותח האשכול זוכה בתיבת זהב לחשבונו! ברכות לזוכה! מקווים לפעילות גבוהה יותר בחודש הבא!
    4 points
  2. זה אנימה שהיא סוג של שילוב של האנימות one punch man ו black clover אנימה מאוד מומלצת לצפייה השיר הזה גם הגיע לאחד המקומות הראשונים ב Spotify העולמי שיר המקורי של Creepy Nuts והפתיח של האנימה ביפנית והפתיח של האנימה באנגלית למי שמעוניין 🙂 תקציר לסדרה: מאש הוא אדם שהיה מרוחק מכל האנשים, הוא היה חי עם הזקן (אבא שלו שאימץ אותו ) שלו בתוך יער, כשהוא הגיע לעיר, כולם היו בהלם ממנו כי אין לו סימן על הפנים, כמו שיש לכולם. ואז הוא עשה עסקה עם אחד השוטרים שהוא חייב להשיג את החיזיון השמימי, כדי שאוכל לחיות בשקט עם הזקן שלו ולא ירדפו אחריו כל העולם.
    3 points
  3. היי כולם, נחמד להיות כאן שוב! אז יצא במקרה שכשעבדתי על הציור התחשק לי לשתף כאן, וכשבאתי לשתף ראיתי את התחרות. אז לשם שינוי אני אשקיע ואפתח אשכול, לשתף אתכם את התוצר הסופי. זה מה שיצא לי, מקווה שתאהבו ותגיבו.
    1 point
  4. למשחק קוראים בעצם NARAKA: BLADEPOINT במשחק הזה יש מגוון דמויות שונות שאפשר להשיג אותם ולכל דמות יש יכולת רגילה שהיא בעצם מתקפה כלשהי ריפוי או משהו ויכולת של ultimate attack כאילו מתקפה מיוחדת כלשהי שיש יש בעצם סוג של bar (מד) שככל שעובר יותר זמן ה bar (מד) שנטען והיכולת מוכנה בעצם יש במשחק הזה כמה מודים אחד המודים זה Campaign Mode: Showdown זה בעצם מוד שאתה יכול להילחם נגד זומבים ומפלצות ובוסים למינהם ולהרוויח נקודות כסף ו XP לדמויות שאתה רוצה לעלות אותם רמה ואתה יכול לזכות במוד הזה בעצם ב souljades זה דבר שמחזק את הדמות שלך לדוגמא נותן יותר CRIT RATE CRIT DMG attack defense special defense כמובן אפשר גם לשפר גם את ה souljade אתה כמובן יכול לחרוש במוד הזה בלי סוף ולהעלות דמויות רמות עד רמה MAX שלהם ולקבל בונוסים למינהם נגיד מתקפות חדשות חיזוק לדמות Campaign Mode זה מדריך יותר מפורט על המוד הזה במשחק ויש בעצם גם מוד של Battle Royale שאתה יכול לאסוף דברים מהרצפה נשקים שזה בעצם חרבות נשקים למינהם ושיריון אתה כמובן יכול גם לרפא ולחדש את המגן יש גם סקינים לנשקים ולדמויות יש גם אביזרים למינהם accessoires אפשר גם לשנות תסרוקת של דמות ו צבע לשיער של הדמות ועניים בעצם אתה יכול ליצור ממש דמות משל עצמך בסוף עם באלך יש גם ריקודים למינהם וכל מיני אימוטים למינהם Naraka Bladepoint - 11 Minutes of Gameplay SKIN שאני קיבלתי לדוגמא קישור למשחק למי שמעוניין וכמובן שאפשר לשחק גם ביחד 🙂 ב Squad או duo https://www.narakathegame.com/
    1 point
  5. וואו הפוזות שלהם נראות כאילו הוציאו אותן ישר מהמנגה. מטורף לגמרי!!!
    1 point
  6. המורה: "צא מהכיתה!, רגע תראה לי את זה" "יודע מה תשאיר לי את את זה פה ותישאר"
    1 point
  7. לא הבנתי מה זה "הפעם מושקעים"? תמיד הם מושקעים. יכולות הציור שלך מתפתחות עוד ועוד, מעניין מה יהיה הציור הבא.
    1 point
  • מי מחובר   4 כל האנשים כולל: 0 משתמשים , 0 אנונימיים , 4 אורחים (צפיה ברשימה המלאה)

    • אין משתמשים מחוברים
×
×
  • יצירת חדש...