מעבר לתוכן

לוח מובילים

  1. TheUnreal

    TheUnreal

    בעלים


    • נקודות

      3

    • הודעות

      74


  2. shukush202

    shukush202

    מנהלי פורומים


    • נקודות

      2

    • הודעות

      671


  3. Eytan

    Eytan

    משתמשים


    • נקודות

      1

    • הודעות

      110


  4. Griffith

    Griffith

    משתמשים


    • נקודות

      1

    • הודעות

      23


תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר 03/01/24 בכל האיזורים

  1. ברוכים הבאים למדריך המלא כיצד להיות ראש הממשלה הבא, מבוסס על פי ראשי ממשלות קודמות וטרנדים. שלבים : 1. להיות ללא עבר פלילי (עדיפות). 2. לקבל תעודת בגרות טובה. 3. תפקיד חשוב בצבא. 4. לנסות ללמוד מדעי המדינה ומנהל עסקים באחת או יותר מהאוניברסיטאות הבאות : M.I.T ,Harvard ,Stanford ו Cambridge 5. להיות פעיל חברתית 6. להצטרף למפלגה גדולה וידועה עדיף משהו ליברלי ולא רדיקלי (טרנדי) מרכז נוטה לימין (טרנדי) 7. להיות פעיל במפלגה ולטפס ברשימה עד שאתה חבר כנסת. 8. לנסות להיות שגריר או שר (עדיפות) בממשלה. 9. אם אתה באופוזציה לגנות את הקואליציה ונצל את האנשים שתומכים באופוזציה כדי לצבור קהל. 10. בזכות הקהל והפעילות שלך לטפס להיות מספר 1 ברשימה ולהתחיל בקמפיין בחירות בו אתה מבטיח במעורפל הרבה דברים בתחומים שאנשים לא מבינים בהם. 11. להיות ראש ממשלה. זהו זה היה המדריך נתראה בבחירות הבאות.
    1 point
  2. כמו שקראתם בכותרת, בילי אייליש כביכול יצאה נגד טיקטורים. השבוע היה אירוע בהוליווד, "'the people choice", שבו השתתפו הרבה מפורסמים, (ביניהם היתה גם נועה קירל עם בגד בעיצוב סמל החטופים), וגם בילי אייליש היתה שם. בכל שנה מזמינים אנשים מפורסמים לאירוע, ואנשים נוספים שיהיו כקהל, בדרך כלל אנשים שהם מפורסמים פחות, או משפחות שלל המפורסמים והמארגנים. והפעם משום מה החליטו להזמין גם טיקטוקרים. בסרטון שנתפס של בילי אייליש שומעים אותה מנסה להתגבר על קול המוזיקה ואומרת לחברה שלה שיש שם הרבה יותר מדי טיקטוקרים ממה שצריך להיות, וטיקטוקרים ברחבי העולם התחילו להתעצבן עליה. הם טענו שכל אחד שהיה שם הוזמן בדיוק כמוהה להשתתף באירוע, ושהם לא תומכים שלה יותר בגלל האמירה הזאת. סך הכל, יש בזה משהו צודק, אבל בילי אייליש סביר להניח לא התכוונה שזה יצא בקטע כזה. היא רגילה להגיע לאירועים יותר חשובים בהם אין טיקטוקרים, והיא לא רגילה לדברים כאלה, לכן היא הייתה קצת בהלם. חוץ מזה, טיקטוקרים עושים את הפרסום שלהם בעזרת טימטום וקרינג', ולעומת זאת אנשים כמו בילי עושים את הפירסום שלהם מכישרון. מנגד לטענה של כל הטיקטורים שהיו שם, טיקטוקרית נוספת שהיתה שם יצאה להגנתה של בילי, וסיפרה שבילי היחידה שהתייחסה אליהם, אפילו שהיא טיקטורית קטנה ויחסית לא מוכרת, ושהיא היחידה שהתעניינה בהם ופיתחה איתם שיחה וכל השאר היו סנובים רצח. שמתי לכם פה קישור לסרטון של בילי אייליש: https://vt.tiktok.com/ZSFhtj1Dt/ וגם קישור לבחור שיצא נגד בילי (שאגב שנה שעברה ניסה לריב גם עם אריאנה גראנדה): https://vt.tiktok.com/ZSFhtJKQ8/ ובנוסף קישור לסרטון של האחת שיצאה להגנתה של בילי: https://vt.tiktok.com/ZSFhtNBeP/ אזז מה דעתכם בעניין? האמירה שלה צודקת או לא?
    1 point
  3. טופל, תודה.
    1 point
  4. בעיית הסוגים תוקנה - תודה על הידיעה. לגבי הבעיות האחרות שציינת, בלי פרטים נוספים כמו תמונת מסך, מתי זה קורה, ואיך לשחזר - אין כ"כ איך להבין ולעזור.
    1 point
  5. טוב, כהרגלי גללתי בגן עדן של הציירים- פינטרסט, ומצאתי תמונה מגניבה והחלטתי לצייר אותה. אני מנסה לאתגר את עצמי עם בגדים וזו היתה הזדמנות מעולה. הוצאתי את המחברת והעיפרון והתחלתי לצייר, וזו התוצאה: מקווה שאהבתם! שבוע טוב!
    1 point
  6. שלום לכולם, היום אני אדבר על נושא מעט יותר אפור מבדרך כלל. היום נדבר על משהו מחונן, שברגע שחווית אותו אתה לא יכול כבר לצאת מזה. הרי אנחני מדברים על האלבום LSD. למי שיודע מה זה עוד, כן ניסיתי לשחק על זה לצורך קליקבייט טוב, אבל אני לא רוצה לחטוף באן מהחיים אז בואו נעבור לאשכול עצמו- קצת על מה זה: אז למי שלא יודע בשנת 2018-2019 היה שיתוף פעולה בין שלוש הזמרים Labrinth, Sia and Diplo ודרכו יצא האלבום LSD באורך של קצת יותר מחצי שעה. בשיתוף הפעולה הזה הם ניסו למתוח את הגבול של מה פופ מודרני יכול להביא. האלבום עצמו מצליח להביא כל כך הרבה דרכים להביא בתוכו מוזיקה, ואין שיר שדומה לשיר הקודם. האלבום כולל: 1. Welcome to the wonderful world of 2. Angel in your eyes 3. Genius 4. Audio 5. Thunderclouds 6. Mountain 7. No new friends 8. Heaven can wait 9. It's time 10. Genius remix למה אני אוהב את האלבום? אני אוהב את האלבום הזה משלל סיבות. אחת הסיבות היא שסיה משתתפת שם, שזה איך תכלס הכרתי את האלבום וממש באשכול הזה- (קישור לאשכול) הסברתי למה אני אוהב את המוזיקה שלה. עוד סיבה היא באיזה שהוא מקום הקליפים, לכל שיר שהשקיעו לעשות לו קליפ, תמצא את עצמך מנסה להבין מה הולך סביבך, הכל צבעוני וצבוע בצהוב/כחול/ורוד/כתום, העולם פתאום הופך להיות צבעוני סביבך ואתה מרגיש כמו בהזיה. מעבר לכך כמו שאמרתי האלבום מנסה לבחון גבולות, הדרך בה כל שיר יכול לעמוד כשיר בפני עצמו אבל איך שהוא הכל מתחבר יחד, בשילוב ערכים כמו אהבה, חברות ודבקות במטרה. איך שהוא האלבום מצליח להעביר מסר בצורה מאוד הזוייה, מאוד יחודית. זה אחד הדברים שאני אוהב באלבום, משום מה הכל מרגיש כאוטי, בהתחלה כואב לעין ואולי לאוזן, אבל בסוף... זאת הזיה מוזיקלית שאין שני לה! לסיכום הדברים: זה אחד האלבומים המיוחדים ביותר שיצא לי אישית להכיר, אני ממליץ לכל איש/ה לשמוע ולהאזין. יש משהו יחודי באלבום הזה, ואני חושב שבסופו של יום, חצי שעה על אלבום, קטן על כולנו. קישור לאלבום ביוטיוב
    1 point
×
×
  • יצירת חדש...