מעבר לתוכן

shukush202

מנהלי פורומים
  • הודעות

    756
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימים כמוביל

    24

כל דבר שפורסם על-ידי shukush202

  1. חחחח הכל טוב, ביקורת בונה, לא נעלב. כן האמת ששמתי לב לזה רק כשפירסמתי את האשכול, אבל שיהיה
  2. בהחלט מוצר מאכזב ממש האתרוג. גם כתוב בתרשים שלך שיש שם שושנתא וזה לא דומה לשושנה בכלל. חוץ מזה כל שנה אנחנו קונים אתרוגים ממש גדולים, וזה לא אפשרי להחזיק אותם ביד אחת עם הלולב הדס וערבה וביד השניה סידור, זה תמיד נופל ונפסל. ממש חוסר התחשבות.
  3. טוב, למי שמבולבל מהכותרת, הציור ישן לי, וחדש לכם. לפני הציור הקודם שהעליתי, ציירתי את הציור הזה ושכחתי ממנו לגמרי, אז הנה לכם, ציור חדש ישר מהתנור! מה אומרים? אני יודע שאני צריך לעבוד על הצללות, יום יבוא ואני ממש אשב ואלמד את זה, אבל עד אז, זה מה יש 🙂 שבוע טוב וחג שמח לכולם!
  4. אישית אני מחפש נבל עם התפתחות אישית, כזה שלא סתם החליט שהוא נבל יום אחד. גם אם הוא נבל לכיף, כל עוד יש סיפור מאלורי הכיף, זה בסדר. כמובן שאני גם נהנה מנבלים שהם סתם רעים כמו בלה לסרטיינג', שהיא האהובה עליי מבין אוכלי המוות, אבל זה יוצר פחות הזדהות.
  5. כולם יפים, אבל כל אחד נותן וויבים שונים. מבחינת הגרפיקה הציור השני יותר טוב לדעתי
  6. ממש עצוב שאני מגלה את האתר הזה עד עכשיו כשכל שנה עד כיתה ז הייתי מכין תפזורות ותשבצים כחלק משיעור ביום הפוך... תודה באמת שנזכרת עכשיו 😝
  7. 🫣 כל יום מגלים משהו חדש! האמת שממש מגניב לדעת את זה, תודה על ההסבר!
  8. הממ... אפשר להיות שני עורכים על נושא אחד? אם כן אשמח להציע ל @Kira להיות איתי על אומנות, מכיוון שהוא ממש כישרון בכל מה קשור לאמנות.
  9. הזמן להציע פוקימונים נגמר. ניתנת אפשרות להצביע לפוקימון הבא שיכנס לפוקידקס! בהצלחה לכולם! ננעל.
  10. לא אשקר שבשלב הזה אני כבר לא יודע איך אני יוצר יותר הבדלים בין אור לצל... תאיר את עייני 😉
  11. וואו, אחרי שלושה ימים של התנתקות מוחלטת מהעולם החיצון, סוף סוף התחילה שנה חדשה, ואיתה ציור חדש! הוא לקח לי בערך שעה וחצי, אולי שעתיים, הפיּצ'ריםּ הנשיים משום מה פחות עבדו לי פה, אבל שיהיה. אשמח לשמוע הערות אם יש 🙂 שנה טובה לכולם!
  12. היי קירה ופרון! האמת היא ששניכם צודקים 🙂 האיכות שלי בטלפון ממש גרועה, והיא ברורב הפעמים לא מעבירה את הציורים שלי בצבעים הנכונים או בחדות הנכונה. לצורך העניין פעם ציירתי וצבעתי משהו בסגול ובטלפון זה הראה את זה בצבע אדמדם- ורדרד. אבל בלי קשר לזה, אני מנסה ועובד כרגע על הצללות, אבל מסובך לי לעשות הרבה רבדים בהצללות כשאני משתמש בעיפרון פשוט. יש כאלה שמצליחים, אני עוד לא שם ומכוון לזה 🙂 תודה רבה על התגובות!
  13. למען האמת כבר התחלתי להתפרנס מזה, לצערי אין לי איך לפרסם את עצמי ככה שאנשים שמגיעים אלי זה מפה לאוזן...
  14. טוב, אז בעקבות החזרה ללימודים והריחוק שלי מהמחשב, חזרתי קצת לצייר על דף, ואלה התוצאות: הציור הזה חביב, הצללות לא משו, והמיקום של העין הרחוקה קצת מוזר. זה ציור מוזר. הציור עצמו זבל, אבל ההצללות משו משו. וזה... האיכות של המצלמה שלי ממש גרועה, אבל זה ממש יפה, היה כיף לצייר את זה. קיצור מה דעתכם? תאירו ותעירו את עיניי!
  15. טוב, אני השתעממתי לי, והיה לי זמן לשבת ולצייר על הלוח גרפי, אז אחרי שעתיים- שלוש הוצאתי את הציור הזה: עכשיו לפני שיעירו פה הערות והארות למיניהם- כאלה שכמובן אני שמח לקבל- מאז שציירתי את הציור עבר כמעט חודש, הבנתי מאז שהקווים מיותרים ולמדתי איך להצליל יותר טוב, ואני מקווה להשתמש בזה בציור הבא שאצייר. על החולצה לא ממש עבדתי, עשיתי צביעה והצללה מינימלית, והשילוב צבעים של הבגדים עם השיער לא הכי עובד לי, אז יותר מאשמח אם יש לכם רעיונות לצבעים יותר טובים 🙂 אגב, את הרקע ציירתי לבד, בהתחלה סתם עשיתי רקע סגול, ובגלל שזה היה איירבראש זה התחיל להיראות כמו עצים בשלג אז זרמתי עם זה. אז חוץ מזה, מה דעתכם על הציור? והאם יש לכם רעיון כלשהו לציור הבא שהייתם רוצים לראות?
  16. מחוז הפוקימונים של הליגה! || LEAGALIA #3 טוב, אז אחרי שבפעם הקודמת נתבקשתם להביא פוקימון ציפור לראוט 01, נעשתה הגרלה על הזוכה עקב מצב של תיקו, והזוכה הוא: @eri! *שימו לב, כדי שלא נגיע שוב למצבים של תיקו, אין להצביע לעצמך. במידה ותצביעו לעצמכם ההצבעה לא תיחשב.* אז בואו נתחיל ונראה את הפוקימונים החדשים: 1#- פאלקלין/ Falclin סוג: גובה: 30 ס"מ תיאור פוקידע: פאלקלין הוא ציפור בעל קשקשים כחולים דמויי נוצות על החזה. התזונה של פאלקלין מורכבת בעיקר מגרגרי יער ויצורים קטנים. הקנים של פאלקלין יכולים להמצא בקרבת ההרים, לפעמים גם בתוך מערות. 2#- פאלקיפ/ Falkeep סוג: גובה: 55 ס"מ תיאור פוקידע: פאלקיפ הוא פוקימון בעל קשקשים שחורים- כחולים בחזה ובבסיס הכנף. פאלקיפ אוהב חפצים נוצצים ונהיה אגרסיבי כשמנסים לגנוב לו אותם. הקן שלו נמצא גבוהה בהרים. 3#- פלארקון/ Flarcon סוג: גובה: 1.20 ס"מ תיאור פוקידע: פלארקון הוא פוקימון בעל קשקשים קשיחים בבסיס הכנף, ובחזה. הקשקשים שבחזה שלו כה צפופים עד שחלקם נעשים חזקים ודומים ליהלום, וברגע שפלארקון נכנס לקרב, להבות כמו אלו שעל ראשו עולות משם ומכסות אותו. הקן של פלארקונים נמצא גבוהה בהרים, בעיקר הרים געשיים, או על עצים גבוהים וחזקים. כל הכבוד על הרעיון, אתה זוכה ב- 50 מטבעות! ולאשכול הבא חברים, אתם מתבקשים להמציא... כל פוקימון שאתם רוצים! כל סוג, כל צבע, כל צורה, גם פוקימונים שהוצעו ונידחו יכולים לזכות הפעם! אז למה אתם מחכים? תתחילו לחשוב על רעיונות! בהצלחה לכולם!
  17. שימו לב, ההצבעה נפתחה ועל כן אי אפשר להציע פוקימונים נוספים כרגע. ההצבעה תיסגר ב12.9 בשעה 16:00. בהצלחה לכולם!
  18. ציורים מרשימים! זה רק אני או שיש שם סמל של האילומינטי?🤔
  19. אני חסר מילים. אני מתחיל להבין מה אתה מדבר על הקווים בציורים שלי, אצלך הקווים היחידים הם אלה שנוצרים מחוסר אפשרות של האור להגיע אל האיזורים האלה, וזה מצוייר בצורה פנטסטית!!! הדבר היחיד שיש לי לומר על הציור זה שהצבע התכלת בנעליים פחות מרגיש לי קשור לציור, אדום היה הולך יותר טוב. אגב, איך אתה עושה את הרקע הזה? אגדי!
  20. ניסיתי ללכת עם הציור לכיוון יותר ריאליסטי מאשר קרטוני, ככה שהיה בעייתי לתת לו הבעה מטופשת ועיניים עגולות, למרות שניסיתי
  21. תודה רבה על ההערות, אקח אותם לתשומת ליבי ואשפר בפעם הבאה! אגב, בדרך כלל רוב הציורים שאני מפרסם מצויירים לפני שאתה מגיב הערות ככה שלא תמיד אני מספיק ליישם על הציורים האלה את ההערות שלך
  22. shukush202

    soos!

    טוב, אחרי שכל האינטרנט התמלא בתאוריות, קונספירציות, שאלות ותהיות, אני נכנעתי. ראיתי גרוויטי פולס. שלא תבינו אותי לא נכון, זה לא שהתנגדתי לראות את זה או משהו, פשוט לא היה לי את המניע לעשות את זה. אבל עכשיו כשיצא הספר של ביל ואיתו האתר המסתורי, לא יכולתי שלא להיסחף אחרי התאוריות, רק שהיה חסר לי דבר אחד. לא ראיתי את הסדרה, ככה שלא הבנתי ממש מה הולך פה. אז ראיתי את הסדרה, וחייב לומר שממש לא התאכזבתי, ואפילו נהניתי ממש, ממליץ לכולם לראות את זה. בכל מקרה, כדי להביע את אהבתי לסדרה הגאונית הזאת, ציירתי את הדמות האהובה עלי- סוס! מהרגע שראיתי אותו, אני לא מפסיק לקרוא משפטים עם הקול שלו, זה פשוט הופך הכל למצחיק יותר. קיצור זה הציור, מה דעתכם?
  23. שמע, אין לי מושג מה יקרה בתחילת שנת הלימודים, כי אצלי מתחילים ויהי מה, "לימוד התורה הקדושה לא יסבול דיחוי"... אולי זה נכון, אבל גם ככה נתתם לנו רק חודש חופש, תתוכחו קצת על משכורת מעצבנים
  24. וואו סיפור אגדי! למרות שלא הבנתי את הבעיה שלו... שיקח גרב מהמגירת גרביים של האדון וישתרר... אה זה לא עובד ככה? הספרים שיקרו לי. אבל רגע של רצינות, זה באמת כתוב מעולה, נהניתי מכל רגע, אולי נקבל המשך?
×
×
  • יצירת חדש...