מעבר לתוכן

לוח מובילים

  1. Eytan

    Eytan

    משתמשים


    • נקודות

      3

    • הודעות

      110


  2. trenkl

    trenkl

    משתמשים


    • נקודות

      2

    • הודעות

      988


  3. Griffith

    Griffith

    משתמשים


    • נקודות

      1

    • הודעות

      23


  4. FreddieNF

    FreddieNF

    מנהלי פורומים


    • נקודות

      1

    • הודעות

      2812


תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר 02/29/24 בכל האיזורים

  1. ברוכים הבאים למדריך המלא כיצד להיות ראש הממשלה הבא, מבוסס על פי ראשי ממשלות קודמות וטרנדים. שלבים : 1. להיות ללא עבר פלילי (עדיפות). 2. לקבל תעודת בגרות טובה. 3. תפקיד חשוב בצבא. 4. לנסות ללמוד מדעי המדינה ומנהל עסקים באחת או יותר מהאוניברסיטאות הבאות : M.I.T ,Harvard ,Stanford ו Cambridge 5. להיות פעיל חברתית 6. להצטרף למפלגה גדולה וידועה עדיף משהו ליברלי ולא רדיקלי (טרנדי) מרכז נוטה לימין (טרנדי) 7. להיות פעיל במפלגה ולטפס ברשימה עד שאתה חבר כנסת. 8. לנסות להיות שגריר או שר (עדיפות) בממשלה. 9. אם אתה באופוזציה לגנות את הקואליציה ונצל את האנשים שתומכים באופוזציה כדי לצבור קהל. 10. בזכות הקהל והפעילות שלך לטפס להיות מספר 1 ברשימה ולהתחיל בקמפיין בחירות בו אתה מבטיח במעורפל הרבה דברים בתחומים שאנשים לא מבינים בהם. 11. להיות ראש ממשלה. זהו זה היה המדריך נתראה בבחירות הבאות.
    1 point
  2. שלום לכולם, היום אני אדבר על נושא מעט יותר אפור מבדרך כלל. היום נדבר על משהו מחונן, שברגע שחווית אותו אתה לא יכול כבר לצאת מזה. הרי אנחני מדברים על האלבום LSD. למי שיודע מה זה עוד, כן ניסיתי לשחק על זה לצורך קליקבייט טוב, אבל אני לא רוצה לחטוף באן מהחיים אז בואו נעבור לאשכול עצמו- קצת על מה זה: אז למי שלא יודע בשנת 2018-2019 היה שיתוף פעולה בין שלוש הזמרים Labrinth, Sia and Diplo ודרכו יצא האלבום LSD באורך של קצת יותר מחצי שעה. בשיתוף הפעולה הזה הם ניסו למתוח את הגבול של מה פופ מודרני יכול להביא. האלבום עצמו מצליח להביא כל כך הרבה דרכים להביא בתוכו מוזיקה, ואין שיר שדומה לשיר הקודם. האלבום כולל: 1. Welcome to the wonderful world of 2. Angel in your eyes 3. Genius 4. Audio 5. Thunderclouds 6. Mountain 7. No new friends 8. Heaven can wait 9. It's time 10. Genius remix למה אני אוהב את האלבום? אני אוהב את האלבום הזה משלל סיבות. אחת הסיבות היא שסיה משתתפת שם, שזה איך תכלס הכרתי את האלבום וממש באשכול הזה- (קישור לאשכול) הסברתי למה אני אוהב את המוזיקה שלה. עוד סיבה היא באיזה שהוא מקום הקליפים, לכל שיר שהשקיעו לעשות לו קליפ, תמצא את עצמך מנסה להבין מה הולך סביבך, הכל צבעוני וצבוע בצהוב/כחול/ורוד/כתום, העולם פתאום הופך להיות צבעוני סביבך ואתה מרגיש כמו בהזיה. מעבר לכך כמו שאמרתי האלבום מנסה לבחון גבולות, הדרך בה כל שיר יכול לעמוד כשיר בפני עצמו אבל איך שהוא הכל מתחבר יחד, בשילוב ערכים כמו אהבה, חברות ודבקות במטרה. איך שהוא האלבום מצליח להעביר מסר בצורה מאוד הזוייה, מאוד יחודית. זה אחד הדברים שאני אוהב באלבום, משום מה הכל מרגיש כאוטי, בהתחלה כואב לעין ואולי לאוזן, אבל בסוף... זאת הזיה מוזיקלית שאין שני לה! לסיכום הדברים: זה אחד האלבומים המיוחדים ביותר שיצא לי אישית להכיר, אני ממליץ לכל איש/ה לשמוע ולהאזין. יש משהו יחודי באלבום הזה, ואני חושב שבסופו של יום, חצי שעה על אלבום, קטן על כולנו. קישור לאלבום ביוטיוב
    1 point
  3. אני חשבתי שגמרתי עם קסמים. כל החיים שלי הייתי שקוע בספרים, 'הגיק' 'החנון' 'ההוא שעומד ליד הדלת' (לא הכל יכול להיות קשור לספרים נכון?). כשהייתי ביסודי, היו לי חברים כמוני- היינו כל הזמן משחקים מבוכים ודרקונים, מדברים על עולמות פאנטזיה. גם היינו החבורה מספר אחת שחוטפים וודג'י, נדחפים ללוקרים, ונמתחים בטלפון. אז כשעברתי לתיכון, עשיתי שינוי- התחלתי להתאמן, התקרבתי לאנשים, יצאתי עם הבחורה הכי מקובלת בשכבה: הייתי סבבה. כל תחילת השנה, אף אחד לא הכיר אותי מראש- אבל הייתי מסמר הערב, ומעגל המקורבים שלי מעולם לא היה גדול יותר. ואז המכשפות הארורות האלו הופיעו. היו שלוש מהן, עם מטאטאים והכל- והן באו בשבילי. או יותר נכון, אחת מהן באה בשבילי, השתיים האחרות נגררו אחריה. בהיתי בחברה שלי, עם גלימה מדהימה שחורה- מסתכלת עליי ומחייכת. כל החברים שלי נרדמו סביבי- תוצאה של הכישוף של ככל הנראה החברה/מכשפה שלי. "פליקס" היא ציחקקה במה שאולי היה הצחוק הכי קריפי ששמעתי "מה קורה?". "תזהר חבוב" אמרה אחת המכשפות שמאחוריה, ג'ינג'ית עם תווי פנים זוויתיים "היא רק התעוררה לא מזמן, קצת משוגעת". "אני לא מאמינה עליה" אמרה הילדה שחומת העור שלידה, "היא אמורה להיות הכי חזקה מאיתנו, ועכשיו בהתעוררות שלה- היא אמורה להוריד מטאורים, לגרום לרעידות אדמה- לא לבוא ולהציל את חבר שלה". התעלמתי משתיהן- אני צריך לעכל קצת כל פעם. "מה עובר ביאטרינה?". ביאטרינה חייכה אליי "החברות החדשות שלי הסיברו לי איך זה עובד פליקס" היא שיחררה עוד נביחת צחוק "מסתבר שלכל מכשפה יש אהבת אמת, אתה מבין- ואיתה היא אמורה להתחתן, הנפש התאומה שלי צריכה להיות אביר קדוש". "וזה אתה" היא המשיכה, כשאני מנסה לשבץ את כל המידע שלי במוח "אתה הנפש התאומה שלי פליקס, אני מרגישה את זה- ואם אני מכשפה חזקה כל כך, אתה חייב להיות אביר קדוש נעלה במיוחד". אבירים קדושים? מכשפות? היסודי חוזר אליי בבת אחת, ואני לא מרגיש שאני ממש מרוצה ממנו. "מה את אומרת ביאטרינה?" אני שואל לאט. "פליקס חמוד שלי" היא אמרה "אתה אביר קדוש, באתי לקחת אותך".
    1 point
  4. 1 point
×
×
  • יצירת חדש...