מעבר לתוכן

לוח מובילים

  1. cactus

    cactus

    משתמש כבוד


    • נקודות

      3

    • הודעות

      4091


  2. jek123

    jek123

    משתמשים


    • נקודות

      2

    • הודעות

      978


  3. jkk

    jkk

    משתמשים


    • נקודות

      2

    • הודעות

      245


  4. DarkGod

    DarkGod

    משתמשים


    • נקודות

      1

    • הודעות

      57


תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר 11/16/23 בכל האיזורים

  1. ההצעה שלך מוזרה, ואני אסביר. קודם כל: מההצעה שלך עלול להשתמע שההגבלות שהמצאת כאן באמת קרו, שזה קצת לא הוגן אם נתחשב בזה שההגבלה להגרלה הנוכחית היא 10 מוניטין ו50 הודעות פעילות, סכום שאפשר להגיע אליו בפחות משבוע של השקעה. עוד דבר שלא הוגן שלא ציינת כאן, הוא שמאז פתיחת הפורום המחודש - כל ההגרלות היו ללא הגבלה עד להגרלה הנוכחית, שגם בה ההגבלה מזערית וסמלית בלבד. כלומר - לכל מי שרצה להגיע להגבלות הללו, היה מספיק זמן כדי לעשות את זה - ואפילו יותר. לגבי ה"במה ההצעה תשפר את חווית המשחק", כמו שציינת, כיוון שהפורום חדש - הוא זקוק לפעילות. אחת המטרות של ההגרלה השבועית, היא שמשתמשים יהיו פעילים (ושוב, אפילו לא מדובר כאן ב10 אשכולות מושקעים - אתה רק צריך להגיע ל50 הודעות פעילות (תגובות, סטטוסים, אשכולות, תגובות להגרלה השבועית) דבר שאמור להיות פשוט מאוד אם אתה באמת רוצה. אבל במקום להשקיע בפורום, ולהגיע להגבלות - אתה מעדיף לנטרל את המטרה הזאת של ההגרלה בשביל נוחות אישית שתאפשר לך להשתתף בהגרלה בלי להתאמץ בשביל זה. זה נשמע לי כמו ההפך המדוייק מהמטרה של ההגרלה. בצירוף כל הנסיבות שהצגתי, אני נגד ההצעה שלך.
    3 points
  2. שם במשחק: jkk תסתכלו את הציור שהכנתי אני יודע שהפנים לא יצאו לי כל כך טוב. אבל עשיתי את זה מתמונה ולא מהמחשבה כי אני לא צייר כל כך טוב. זה ציור של מג'אווב מדרגון בול ג'יטי (מי שמכיר) זה הציור: אני יודע שזה לא הכי יפה הפנים התחלתי אותו אתמול בערב וסיימתי אותו היום אני מקווה שאהבתם יותר את מה שמתחת לצוואר כי זה יצא לי יותר יפה הנה התמונה המקורית: מקווה שיצא די דומה תדרגו לי למטה את הציור.
    1 point
  3. נגד, ברגע שיורידו את ההגבלות ההגרלות יהיו מלאות משתמשים שבחיים שלהם לא הסתכלו על משהו אחר בפורום. גם להוריד רק את המוניטין יהיה מזיק לא פחות, כל הפורום יהיה תגובות כמו: 'מסכים' 'בעד' 'אשכול יפה' בלי שום תוכן. בנוסף יש כל כמה זמן הגרלות ללא הגבלה, שמים לב אליכם. אם עשית אשכול באמת מושקע תקבל בונוס מצוות הפורום/תמיכה. למרות שהפורום לא באמת התחיל מהתחלה נתנו הזדמנות להעלות מוניטין לפני ההגרלה שדורשת מוניטין (שגם זה כמות שאם אתה רק פעיל בפורום אתה צובר פי 2 ממה שצריך) אני לא מעט זמן בפורום ואני יכול להגיד שרוב ההגרלות לא דורשות הרבה מוניטין (עזוב את זה שפעם בחודש יש הגרלה בחינם) וכמו שאמרו מעלי כל המטרה של ההגרלות זה להעלות את הפעילות בפורום (ואם המניע הזה כבר לא תקף אפשר למחוק את כל ההגרלות ודי)
    1 point
  4. 1. זה לא הגבלות שהמצאתי זה הגבלות שבאמת קרו בפורום הישן. 2. ההצעה שלי מתבססת על דרישות של הגרלות מהפורום הישן כי שיחזרו לחלק מהשחקנים סטטים ישנים וזה לא באמת "פורום חדש" מהבחינה הזאת ככה שאין בעיה פתאום לעלות את ההגבלות. 3. הקטע של ההודעות זה לא החלק הקשה, החלק הקשה הוא המוניטין. במיוחד שאין את הכמות של פעילים שהייתה פעם וזה מאוד נדיר לקבל מוניטין על פוסטים (אפילו שהפוסטים שלך מאוד מוצלחים אני יכול לתת לך לדוגמא הצעות שפתחתי על מעל 15 בעד ו0 נגד) 4. אם המטרה האמיתית של ההגרלה לעודד פעילות בפורום אז תשאירו הגבלה על ההודעות בלבד למה הקטע עם המוניטין נחוץ? זה פשוט מעצבן שכדי להיכנס להגרלה (גם אתה פעיל מאוד) צריך להיות נתון "לחסדם של אחרים". ושוב הפורום לא פעיל כמו שהיו פעם הדרישות המוניטין שהיו מוגזמות ואני מקווה שלא יחזרו על עצמן.
    1 point
  5. שם במשחק:jkk הפוקימונים החדשים של ה-DLC בפוקימון שני וארגמן שעדיין לא קיימים בליגה אני אתחיל בקצת פוקימונים רגילים: נדירים מאוד,נדירים,ונפוצים. ואז כמה אגדיים וגם יהיו כמה התפתחויות אז נתחיל!! DLC ראשון: פוקימונים רגילים: ווקינג(וולקינג)וויק. קטגוריה: פוקימון פרדוקס סוג: מים/דרקון איירון ליבס קטגוריה: פוקימון פרדוקס סוג: עשב/על חושי איירון טורנס קטגוריה: פוקימון פרדוקס סוג: אבן/חשמל דיפלין(פיתוח שונה לאפלין) קטגוריה: פוקימון תפוח הסוכריה סוג:עשב/דרקון פולצ'גייס קטגוריה: פוקימון מאטה סוג: עשב/רוח פוקימונים אגדיים: אוקידוגי קטגוריה: פוקימון משרת סוג: רעל/לחימה מונקידורי קטגוריה: פוקימון משרת סוג: רעל/על חושי פאזנדיפיטי קטגוריה: פוקימון משרת סוג: רעל/פייה אוגרפון קטגוריה: פוקימון המסכה Teal Mask: סוג: דשא Hearthflame Mask: סוג: דשא/אש Wellspring Mask: סוג: דשא/מים Cornerstone Mask: סוג: דשא/אבן התפתחויות: סיניסצ'ה: הוא הפיתוח של הפוקימון שגם נמצא פה: פולצ'גייס קטגוריה: פוקימון מאצ'ה סוג: עשב/רוח DLC שני: הוכרזו בכל מיני אירועים של פוקימון: פוקימונים רגילים: רייג'ינג בולט קטגוריה: פוקימון פרדוקס סוג: חשמל/דרקון איירון קראון קטגוריה: פוקימון פרדוקס סוג: פלדה/על חושי פוקימונים אגדיים: טרפאגוס: שתי הצורות: קטגוריה: לא ידוע סוג: לא ידוע קטגוריה: לא ידוע סוג: לא ידוע התפתחויות: ארצ'לודון: ההתפתחות של דוראלודון קטגוריה: פוקימון הסגסוגת סוג: פלדה/דרקון מקווה שאהבתם את הנושא☺️ תכתבו בתגובות אם אתם אהבתם את הפוקימונים החדשים ואם תרצו שאני אעשה עוד משהו כזה כשיצא עוד פוקימונים!!
    1 point
  • מי מחובר   10 כל האנשים כולל: 0 משתמשים , 0 אנונימיים , 10 אורחים (צפיה ברשימה המלאה)

    • אין משתמשים מחוברים
×
×
  • יצירת חדש...