מעבר לתוכן

cactus

משתמש כבוד
  • הודעות

    4089
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימים כמוביל

    5

כל דבר שפורסם על-ידי cactus

  1. כינוי במשחק: CactusKing השחקן / חבר הצוות שאני רוצה לציין לשבח: Doom man הסיטואציה שלאורה אני מציין אותו לשבח: התבצע היום טורניר דראפט בצ'אט המשחק, קבות הדראפט קרסו לחצי (4 מתוך 8 מהשחקנים), בלי למרוח יותר מידי הוא הכריז על מתווה חלופי לתחרות (4 המשתתפים שכן עובד להם יתחרו כרגיל בטורניר מצומצם, בין ה4 שלא תוגרל תיבת זהב וכל מי שלא זכה בתיבה יקבל 30 זהב כפיצוי על אי היכולת להשתתף בעקבות תקלה טכנית), טיפול מהיר ואיכותי בסיטואציה לחוצה. הוא משמעותי עבורי משום ש: פעיל תמיד בצ'אט המשחק, נותן פעיליות כשצריך ונותן תשובות בצ'אט לכל שאלה. וכמו שהודגם למעלה, מסתדר מעולה במצבי חירום. האם השחקן / חבר הצוות ביקש ממני לציין אותו לשבח בעקבות הסיטואציה או שעשיתי זאת מיוזמתי? כמובן שלא ביקש.
  2. נגד. יצור עומס של דמויות בליגה, גם ככה יש המון דמויות ומספיק כדי שתמצא דמות אחת שאתה מרגיש שמתאימה לך. ליצור המון דמויות בהתאמה אישית יציף את הדמויות בדמויות שונות שלא קשורות למשחק עצמו. כשיש 1-2 זה נחמד, כשיהיה 30 זה פחות.
  3. שם הדמות: cac תיאור: אדם גבוה יחסית, צבע עור לבן. צבע עיניים ירוק כהה, שיער חום פרוע. חולצה ירוקה עם ציור של קקטוס עליה. מכנסיים חומות. השרוולים של החולצה קצרים ושל המכנסיים ארוכים. חגורה חומה עם אבזם בצורת קקטוס בצבע כסף. מבנה גוף מוצק, ידיים שריריות.
  4. הישג מרשים! @The king of demonsמצפה לתגובה בהתאם.
  5. תזכורת שבפורום הקודם היו לי מעל 50 עוקבים (נראה לי שגם מעל 60)
    image.png.d393912e2f94053c826dad985eeb7c05.png

    1. trenkl

      trenkl

      תזכורת יפה אחי

    2. Lightning hammer

      Lightning hammer

      ולי היו איזה 10-15 😔

  6. הטענות שלך ממש נחמדות, חבל ש90% לא ממש רלוונטיות. קודם כל, התייחסת לספרי הגמרא. אני נאלץ להסכים איתך בנושא הזה, שככול הנראה לימוד הגמרא ישאר בדפים כדי להרגיש את החיבור למקורות ולקב"ה, מה שפחות מורגש במחשב. הטיעון על האמינות פשוט מבוסס על רצף של טעויות. מעולם לא נכתב כאן שויקיפדיה היא תחליף לאנציקולפדיה, כי זה לא הדיון. ספר שנמצא אצלך ביד, יכול להיות בדיוק אותו דבר רק במחשב. כתוב באותו ניסוח ועל ידי אותם אנשים. ככה שהטענה הזו - פשוט לא נכונה. מעבר לזה, נגיד והטענה הזו הייתה קבילה/קשורה (והיא לא), היא עדיין הייתה שגויה. כי כמו שאת הויקיפדיה יכול לכתוב כל אחד, ככה גם את ספרי האנציקולפדיה. את האנציקופלדיה למתמטיקה כתב איוואן וינוגרדוב. השם הזה אומר לך משהו? בלי גוגל (במחשב אגב אני כן יכול לגגל😜), אתה יכול לומר לי אם הוא מקור מוסמך או לא? ואם תענה שקיבלת המלצה על הספר ממקור שאתה סומך עליו, באותה מידה אני יכול לסמוך על ההמלצה הזו בעותק דיגיטלי שלו או של כל ספר אחר. עוד טענה שניתן להתייחס אליה היא עניין הספריה. במידה ואתה מרגיש שספריה היא עניין רגשי, שבו ילדים שצריכים יחס מסויים יכולים לקבל אותו - הרי שהם יכולים לקבל אותו יחס בצ'אט/בשיחת וידיאו בספרים דיגיטלים. מעבר לזה, במידה ותתיחס להקראת הספרים לילדי הגן בלבד - אין סיבה שלא תוכל להקריא סיפור לילדים דרך המכשיר הנייד שלך. לכן גם הטענה הזו פחות קבילה לדעתי. עכשיו אתייחס לטענה האחרונה שלך, עניין הרגש. אני לא רואה את הטענה הזו כמשהו הגיוני, יש לך רגש לספרים? ובכן - לי יש רגש למחשב שלי. ספר זה לא סתם דף עם דיו? מחשב זה לא סתם חתיכת פח מחוברת לחשמל... יכול להיות שיותר נעים לך להחזיק ספר ביד, אבל זה סובייקטיבי בלבד לדעתי ולכן לא לגיטימי לדיון. לי יותר נוח להחזיק פלאפון, ואולי יש אנשים שגם ממש מתחברים לזה רגשית. אז אם נתייחס לעניינים אובייקטיבים בלבד, אני חושב שעניתי לכל הטענות שלך. וכמו שכתבתי מקודם, אני עדיין חושב שהספרים יעלמו עם הזמן. נ.ב הארכתי*, אלא אם כן אתה מתכוון שממש הערכת את הטענות שלי😋
  7. נושא הספרים הוא עניין מורכב. מצד אחד אני יכול להבין את הטענה שיש צורך בקריאת ספרים פיזיים, אבל מהצד השני - אני מבין למה זה מטופש. לעניות דעתי, קריאת ספרים פייזים נכון ל2023 היא מיותרת. כשאתה קורא ספרים פיזיים, אתה צריך להשתמש באמצעים נלווים כדי שהספר ישאר נוח לקריאה. סימניה, לזכור מספר עמוד וכו' - במחשב, כמו כל דבר שהטכנולוגיה הביאה לנו - הכול משודרג. קל יותר לחפש קטע ספציפי בעזרת קונטרול+F, ניתן לשמור דרך המחשב את המקום שבו אתה נמצא, ניתן לקרוא את הספר בכל מקום שאתה נמצא בו גם בלי לקחת אותו איתך דרך המכשיר הנייד!, כיום, להחזיק ספר פיזי זה קצת מיותר. ולאט לאט, כמו עיתונים, זה ילך ויעלם.
  8. אני אתייחס להכול בבת אחת כי הסעיפים קצת חוזרים על עצמם, לא מסובך להגיע לסכום של ההגבלה כרגע. לכן ההצעה שלך עוד לא רלוונטית, אם באמת נגיע להגבלות של 100 מוניטין - אז הטיעונים שלך יהיו קבילים. זה נכון שמוניטין הוא לא בהכרח מדד להשקעה באשכול, אבל מנקודת המבט שלי (ואולי אני טועה) - כל אשכול מושקע מקבל לפחות 2-3 מוניטין. ככה שאפשר לומר שמוניטין הוא מדד העניין של הקהל באשכול. ולכן, לדעתי, יש לו מקום בהגבלות ההגרלה השבועית. האם צריך לשנות את המינון שלו? יכול להיות. בכול מקרה זו לא ההצעה שלך, הודעות פעילות בכל מקרה צריכות להיות הגבלה - אחרת אין כאן שום עידוד לפעילות בפורום. ומכיוון שלא הצלחת לשכנע אותי/להתגמש לשום כיוון - אני עדיין נגד.
  9. כתבת בסעיפים אז אענה סעיף סעיף, 1. כל ההצעה שלך מבוססת על זה שעברנו לפורום החדש - ככה שטיעונים על הגבלות בפורום הישן פשוט לא רלוונטיות. 2. כל משתמש יכול לבקש שיחזור מהפורום הישן. לא שוחזר רק למשתמשים נבחרים או משהו כזה. 3. אתה מדבר על הצעות, זה לא החלק היחיד בפורום. כבר יש לך 3 מוניטין, אני בטוח שאם תשקיע ותפתח אשכולות תקבל עוד המון כאלה. 4. עכשיו זו כבר הצעה אחרת, אתה יכול להציע לשנות את היחס של מוניטין-הודעות פעילות בהגרלות. לדוגמא: במקום 50 ה"פ ו10 מוניטין, 75 ה"פ ו5 מוניטין. זה הרבה יותר הגיוני מאשר לבטל את ההגבלות לגמרי כמו בהצעה שלך.
  10. ההצעה שלך מוזרה, ואני אסביר. קודם כל: מההצעה שלך עלול להשתמע שההגבלות שהמצאת כאן באמת קרו, שזה קצת לא הוגן אם נתחשב בזה שההגבלה להגרלה הנוכחית היא 10 מוניטין ו50 הודעות פעילות, סכום שאפשר להגיע אליו בפחות משבוע של השקעה. עוד דבר שלא הוגן שלא ציינת כאן, הוא שמאז פתיחת הפורום המחודש - כל ההגרלות היו ללא הגבלה עד להגרלה הנוכחית, שגם בה ההגבלה מזערית וסמלית בלבד. כלומר - לכל מי שרצה להגיע להגבלות הללו, היה מספיק זמן כדי לעשות את זה - ואפילו יותר. לגבי ה"במה ההצעה תשפר את חווית המשחק", כמו שציינת, כיוון שהפורום חדש - הוא זקוק לפעילות. אחת המטרות של ההגרלה השבועית, היא שמשתמשים יהיו פעילים (ושוב, אפילו לא מדובר כאן ב10 אשכולות מושקעים - אתה רק צריך להגיע ל50 הודעות פעילות (תגובות, סטטוסים, אשכולות, תגובות להגרלה השבועית) דבר שאמור להיות פשוט מאוד אם אתה באמת רוצה. אבל במקום להשקיע בפורום, ולהגיע להגבלות - אתה מעדיף לנטרל את המטרה הזאת של ההגרלה בשביל נוחות אישית שתאפשר לך להשתתף בהגרלה בלי להתאמץ בשביל זה. זה נשמע לי כמו ההפך המדוייק מהמטרה של ההגרלה. בצירוף כל הנסיבות שהצגתי, אני נגד ההצעה שלך.
  11. שם במשחק: CactusKing האם אני מתחייב/ת לשמור ולפעול על פי כל החוקים במהלך הדיבייט?: ✅ האם אני מתחייב להגיע בזמן לדיבייטים במועדים שייקבעו?:✅ האם אני מבין שפרישה מהטורניר/ אי ציות לחוקי הטורניר עשויים לגרור קנסות?✅
  12. החודש כולנו משתתפים בכאב, תפיצו
    #איתןלמצטייןהחודש

  13. כינוי במשחק: CactusKing השחקן / חבר הצוות שאני רוצה לציין לשבח: @Doom man הסיטואציה שלאורה אני מציין אותו לשבח: עזרה בשחזור ומציאת אשכולות ישנים, על אף שזה לא התפקיד שלו. מתן מענה שותף באופן כללי, עזרה בבעיות/באגים למינהם. הוא משמעותי עבורי משום ש: עוזר לי באופן רציף וסדיר, עונה להודעות (כמעט) 24/7, אפילו ב2 בלילה. עזר לי עם הפורום למרות שהוא בכלל בצוות התמיכה. האם השחקן / חבר הצוות ביקש ממני לציין אותו לשבח בעקבות הסיטואציה או שעשיתי זאת מיוזמתי?: מיוזמתי.
  14. שאלה, האם אני יכול להגדיר את עצמי כוותיק כי הייתי פעיל בפורום הישן? @The king of demons
  15. image.png?ex=654c936e&is=653a1e6e&hm=252

    תוותר

    1. trenkl

      trenkl

      וואלה הכל נכון חוץ מהקטע של הפותח מהר

  16. בדיוק הבנתי שעד שאליז חוזר אני בעצם מקום 1 במוניטין בפורום, 
    ואתה אמרת שאין לי סיכוי... @trenkl

    1. הצג תגובות קודמות  1 עוד
    2. FreddieNF

      FreddieNF

      אכן, ועד שהילרי ואליז חוזרים- אני מקום 3

    3. trenkl
    4. cactus
  17. נתחיל לשקם את הפורום, here we go!
  18. המדריך נפתח במקור על ידי Hero בפורום הישן מידע כללי: *הסיכויים למציאת כל פריט ופריט חסויים על פי הוראות ההנהלה, ונכון לעכשיו יישארו כאלה. למרות זאת, פורסם מד הערכה כללי לתדירות מציאת החפץ. *בהמשך המדריך, הכוונה ב"תדירות מציאת החפץ" היא כמובן יחסית. אם נרשם שתדירות המציאה גבוהה לא אומר שקיים סיכוי גדול שהחפץ ימצא בכל כמה קרבות. *למידע נוסף אודות החפצים, ניתן לחפש חפץ מסוים בדף הבא: (לחיץ). המדריך יסודר לפי 3 נושאים שם החפץ תדירות החפץ מידע. רשימת החפצים הקיימים במשחק: 1. פוקדורים. תדירות מציאת החפץ: גבוהה מאוד מידע: המשתמש מוצא פוקדור מסוים שאיתו יוכל ללכוד פוקימונים בטבע. כל סוגי הפוקדורים ניתנים למציאה חוץ מ-מאסטר בול,פוקדור טרף,פוקדור מתכת,פוקדור זהב. 2. שק שלל. תדירות מציאת החפץ: משתנה לפי סוג השקים: זעיר- גבוהה מאוד. קטן - גבוהה מאוד. בינוני - בינונית. גדול - בינונית. ענק - נמוכה. עצום - נמוכה מידע: במציאתו, המשתמש מקבל סכום אקראי של זהב וכסף, כמות הזהב והכסף גדלה ככל שהשק יותר נדיר. 3. מטבע. תדירות מציאת החפץ: גבוהה. ניתן לקבל מטבע על ידי הריגת אגדי בקרב שדה. מידע: בעזרתו, ניתן לקנות פריטים שונים ומגוונים בחנות המטבעות. קישור לחנות המטבעות: לחיץ 4. אבן מגה - תדירות מציאת החפץ: בינונית. מידע: בעזרתו, ניתן לפתח פוקימונים מסוימים לצורת המגה שלהם בתוספת של תשלום סמלי. מחירי פיתוח ביחס לנדירות הפוקימון: נפוץ - 10 זהב. נדיר - 30 זהב. נדיר מאוד / התחלתי - 50 זהב. אגדי - 150 זהב. 5. אבן מצב - תדירות מציאת החפץ: בינונית. מידע: בעזרתו, ניתן לשנות את מצב הפוקימון שלכם בתוספת תשלום סמלי של 100 זהב. ניתן להשתמש באבן מצב פעם אחת בלבד על כל פוקימון. קישור לדף משנה המצבים: לחיץ 6. אבן רבייה - תדירות מציאת החפץ: בינונית. מידע: בעזרתו, ניתן להרבות פוקימונים (זכר ונקבה) בבית הרבייה בתוספת תשלום סמלי של 100 זהב + 100,000 כסף ובכך קיים סיכוי ליצירת פוקימון חדש. אפשרויות הרבייה: קיים סיכוי שהרבייה תיכשל. קיים סיכוי שהרבייה תצליח חלקית, והפוקימון המתקבל ממנה יהיה פוקימון תינוק - פוקימון השונה מהאבא / האמא. קיים סיכוי שהרבייה תצליח והפוקימון יהיה זהה לאבא / לאמא. קישור לדף הרבייה: לחיץ 7. אבן הגנה - תדירות מציאת החפץ: בלתי אפשרית. ניתן להשיג אך ורק על ידי זכייה בקודי הפתעה, בקנייה בנקודות פרמיום או בקנייה בשוק במחיר של 1,000 זהב. מידע: בעזרתו, ניתן להגדיל את סיכויי הרבייה כך שהסיכוי שהפוקימון שיצא יהיה זהה לאבא / לאמא יהיה גדול יותר ב15%. 8. אבן הגנה כסופה- תדירות מציאת החפץ: בלתי אפשרית. ניתן להשיג אך ורק על ידי זכייה בתחרויות ואוונטים מטעם הנהלת המשחק. מידע: בעזרתו, ניתן להגדיל את סיכויי הרבייה כך שהסיכוי שהפוקימון שיצא יהיה זהה לאבא / לאמא יהיה גדול יותר ב20%. 8. אבן הגנה מוזהבת - תדירות מציאת החפץ: בלתי אפשרית. ניתן להשיג אך ורק על ידי זכייה בתחרויות ואוונטים מטעם הנהלת המשחק. מידע: בעזרתו, ניתן להגדיל את סיכויי הרבייה כך שהסיכוי שהפוקימון שיצא יהיה זהה לאבא / לאמא יהיה גדול יותר ב25%. 8. אבן הגנה שמיימית- תדירות מציאת החפץ: בלתי אפשרית. ניתן להשיג אך ורק על ידי זכייה בתחרויות ואוונטים מטעם הנהלת המשחק. מידע: בעזרתו, ניתן להגדיל את סיכויי הרבייה כך שהסיכוי שהפוקימון שיצא יהיה זהה לאבא / לאמא יהיה גדול יותר ב30%. 9. אבן האוונט - תדירות מציאת החפץ: נמוכה מאוד. ניתן למצוא את החפץ פעם אחת ביום על ידי שחקן אחד בלבד, בכל יום היא מתחבאת אצל פוקימון אחר. מידע: המשתמש שמוצא את אבן זו, זוכה באיפוס המשחק של אותו היום ב-20 זהב, 10,000 כסף ובתואר "אוונט מאסטר". קישור לדף אבן האוונט: לחיץ 10. טבעות - תדירות מציאת החפץ: נמוכה. מידע: בעזרתן, ניתן לשפר סטאט מסוים אצל הפוקימון ב-2 נקודות כוח בתוספת תשלום סמלי. לפוקימון טיטאן\נכחד העלות לשים טבעת היא 30. לפוקימון אגדי\מגה\נדיר מאוד\נדיר\נפוץ העלות לשים טבעת היא 15. לכל טבעת יש ייחוד שונה משלה - טבעת התקפה- מעלה 2 בסטאט ההתקפה. טבעת הגנה - מעלה 2 בסטאט ההגנה. טבעת מהירות - מעלה 2 בסטאט המהירות. טבעת התקפה מיוחדת - מעלה 2 בסטאט ההתקפה המיוחדת. טבעת הגנה מיוחדת - מעלה 2 בסטאט ההגנה המיוחדת. טבעת חיים - מעלה 2 בסטאט החיים. טבעת יהלום - מעלה 2 חיים, 1 הגנה, 1 הגנה מיוחדת ו1 מהירות. טבעת אבן האודם - מעלה 2 בסטט המהירות ו3 להתקפה המיוחדת. טבעת אבן הספיר - מעל 2 בסטט המהירות ו3 בהתקפה. ניתן להשתמש בטבעות אך ורק על פוקימונים ברמות 100. קישור לדף הטבעות: לחיץ 11. תיבות - תדירות מציאת החפץ: תיבת כסף - גבוהה תיבת זהב - בינונית תיבת פלטניום - נמוכה תיבת טיטניום - לא ניתן למצוא בטבע, אך ניתן לזכות בה בליגת הקרבות של האתר ובאיוונטים מיוחדים של ההנהלה. מידע: בכל תיבה מסתתר סכום זהב בטווח מסוים, סכום כסף בטווח מסוים, סכום מטבעות בטווח מסוים ופוקימון. ככל שהתיבה יותר נדירה, כך טווח הזהב, הכסף והמטבעות שבה יהיה גדול יותר, ונדירות הפוקימון תהיה נדירה יותר. מתיבת כסף יוצא פוקימון התחלתי. מתיבת זהב יוצא פוקימון בהתפתחות מגה. מתיבת פלטינום יוצא פוקימון אגדי. מתיבת טיטניום יוצא פוקימון נכחד/טיטאן. קישור לדף התיבות: לחיץ 12. מפתחות - תדירות מציאת החפץ: מפתחות הברזל והזהב תדירותן נמוכה ומפתח שמיימי לא ניתן למציאה. מידע: בעזרתן ניתן לפתוח את התיבות. מפתח ברזל - פותח את תיבות הכסף והזהב. מפתח זהב - פותח את תיבות הפלטינום והטיטניום. מפתח שמיימי - מכפיל את הסיכוי ליציאת טיטאן מתיבת טיטניום. 13. אבני חלום - תדירות מציאת החפץ: נמוכה מאוד. את אבן החלום האדומה ניתן למצוא רק במערת הלבה ואת הכחולה ניתן למצוא רק באגם. מידע: בעזרתן, קיים סיכוי שמרביית שני Kyogre עם אבן חלום כחולה או מרביית שני Groudon עם אבן חלום אדומה תצא התפתחות הפרימל שלהם. הסיכוי לכך בשימוש אבני חלום הוא 30%. ללא אבני חלום, הסיכוי הוא 0. 14. בקבוק אסור - תדירות מציאת החפץ: נמוכה מאוד. מידע: בעזרתו, ניתן לפתח את הפוקימון האגדי Hoopa לצורתו הנוספת Unbound Hoopa בתוספת תשלום סמלי של 500 זהב. 15. חכת כסף - תדירות מציאת החפץ: נמוכה מאוד. ניתן למצוא אותו אך ורק באגם ובחוף הים. מידע: בעזרת חכת הכסף, ניתן להגדיל את סיכוי יציאת פוקימון מוזהב בדייג ב-20%. במציאת החפץ, הוא נשאר במשתמש לצמיתות. 16. עוגן קסום - תדירות מציאת החפץ: נמוכה מאוד. ניתן למצוא אותו אך ורק באגם ובחוף הים. מידע: בעזרת העוגן קסום, על כל דייג שהמשתמש עושה הוא מקבל תוספת של 10% נקודות. הוא נשאר במשתמש לצמיתות. 17. אבן הקרח - תדירות מציאת החפץ: נמוכה מאוד. ניתן למצוא אותו אך ורק על ידי קרבות מול פוקימונים מסוג מים\קרח. מידע: בעזרת אבן הקרח, ניתן לפתח את הפוקימונים אלולה וולפיקס ואלולה סנדשרו,אשר התפתחיותיהם לא ניתנות למציאה בטבע. 18. פרח הגרסידאה - תדירות מציאת החפץ: בלתי אפשרית. ניתן להשיג את החפץ בקנייה בשוק ב-30 זהב. מידע: בעזרת פרח הגרסידאה, ניתן לפתח את הפוקימון שיימין, לשיימין סקיי. 19. חרב\מגן חלודים - תדירות מציאת החפץ: נמוכה מאוד. מידע: בעזרת חרב חלודה ניתן לפתח את הפוקימונים: זשיאן, קאבפו לאורשיפו סגנון מכות מרובות ו את קאלירקס לקאלירקס רוכב צל. בעזרת מגן חלוד ניתן לפתח את הפוקימונים: זמזנטה, קאבפו לאורשיפו ו את קאלירקס לקאלירקס רוכב קרח. 20. שואב המאורות - תדירות מציאת החפץ: נמוכה מאוד. ניתן למצוא אך ורק על ידי הבסת סלוגלאו\לונאלה בקרב שדה. מידע: בעזרת שואב המאורות ניתן לפתח את הפוקימון נקרוזמה ל-3 התפתחויות אפשריות. 21. חפץ איוונט - תדירות מציאת החפץ: משתנה,תלוי בסוג האיוונט. מידע: ברוב האיוונטים,ניתן להמיר את חפצי האיוונט לפרסים,אך בחלק מהאיוונטים,כדי לזכות בפרס צריך להיות המשתמש שאסף את הכמות הגדולה ביותר מאותו חפץ. 22. דמויות - תדירות מציאת החפץ: נמוכה מאוד. מידע: השחקן המוצא את הדמות יוכל להחליף לדמות שמצא. 23. שיקוי תחייה- תדירות מציאת החפץ: נמוכה מאוד. מידע: חפץ המאפשר לשנות את הIV של פוקימון לבחירה. ניתן לשימוש פעם אחת. מומלץ להשתמש רק על פוקימונים מרמה 90 ומטה. קישור לדף שבו ניתן להשתמש בחפץ הנ"ל: לחיץ תאריך יציאת המדריך: 13/05/2020 תאריך עדכון המדריך: 25/10/2023
  19. יש מצב שאת מעצבת לי חתימה? הקודמת נמחקה עם הפורום
  20. שלום לכולם, כפי שכולכם יודעים בצ'אט המשחק ישנה אפשרות לכתוב טקסטים בכול מיני צורות. מודגש, לחיץ, פס למטה, אלכסון, במדריך הנ"ל אשתדל להסביר כמה שיותר טוב כיצד להשתמש בקודים הנ"ל. תוכן העניינים: - הסבר על הקודים - מאגר קודים - הסבר קצר: צבעים - כיצד להשתמש במספר קודים בו זמנית - שאלות נפוצות עם מענה הסבר על הקודים אז מה זה בעצם קודים לצ'אט? בצ'אט המשחק, ישנה אפשרות להדגיש\לצבוע\ להשתמש בכל מיני פיצ'רים מגניבים בהודעות שלך. הנה כמה הודעות לדוגמא: בהודעות המצולמות, ניתן לראות שימוש בקודוני צבע, הדגשה, וקו תחתון. קודונים כאלו ועוד ניתנים לשימוש בדרך פשוטה מאוד. מאגר קודים לפניכם מאגר הקודים, בכל קוד מופיעות נקודות אדומות. במקום שבו יש נקודות אדומות (אלא אם כן מצויין אחרת) יש להסיר את הנקודות בעת השימוש בצ'אט המשחק. בהצלחה בשימוש! [b.....] כתב מודגש[...../b] [i.....] כתב נטוי[...../i] [u.....] קו תחתון [...../u] [color=pink.....] טקסט צבוע[...../color] [color=green,pink.....] טקסט צבוע+ צבע רקע[...../color] [scroll.....] טקסט זז (נע בין צד ימין לשמאל) [...../scroll] [center.....] טקסט באיזור מרכזי במסך [...../center] [big.....] כתב גדול| לא עובד בליגה.[...../big] [Small.....] כתב קטן [...../Small] [Code.....] פונט מיוחד המדמה קוד. [...../Code] [sup.....] כתב קטן ולמעלה. [...../sup] [sub.....] כתב קטן ולמטה. [...../sub] [s.....] טקסט מחוק (פס על מרכז הטקסט) [...../s] [img.....] תמונה, יש לשים כאן קישור לתמונה. [...../img] [url=קישור לאתר שאליו הטקסט צריך להוביל.....]הטקסט [...../url] הסבר קצר - צבעים שימו לב, בקודים הכוללים צבע (טקסט צבוע\צבע רקע) יש להקליד את שם הצבע באנגלית או להקליד את קוד הצבע. כדי למצוא את קודי הצבע הנ"ל, המאפשרים לך גישה למגוון גוונים בניגוד לצבעים המוגבלים שבכתיבת הצבעים, לחץ על הקישור הבא: לחיץ כיצד להשתמש במספר קודים בו זמנית קוד אחד לא מספיק מגניב בשבילכם? על מנת לשלב מספר קודים, עליכם להכניס קוד אחד לתוך השני. דוגמא: אני רוצה לפרסם קוד לחיץ, אבל אני רוצה שהקישור גם יהיה צבוע בצבע ירוק. כיצד אעשה זאת? אני מתחיל מהקוד של הצבע, כרגע הקוד שלי נראה ככה: [color=green.....] קוד צבע[...../color] עכשיו אני לוקח את קוד הקישור שלי: [url=כאן יש להכניס את הקישור למכירה]למכירה שלי! [/url] ומדביק לתוך קוד הקישור, את קוד הצבע: [url=כאן יש להכניס את הקישור למכירה][color=green]למכירה שלי! [/color][/url] לאחר מכן, אשלח את הקוד הזה בצ'אט. והקוד יפתיע! כדי להוסיף עוד קודים, פשוט תמשיכו באותה הפעולה של הדבקה אחד בתוך השני. לגבי קודים של תמונות, יש להוסיף אותם בצד הקוד. על מנת לא להפריע לתקינתו של הקוד. שאלות נפוצות, עם מענה. שאלה: השתמשתי בקוד צבע ובקוד קישור, מדוע הקישור בצבע כחול למרות שהגדרתי לו צבע אחר? תשובה: כנראה ששמת את קוד הקישור בחלק הפנימי יותר, יש לשים את קוד הקישור בחלק החיצוני ואת קוד הצבע בחלק הפנימי, ככה שקוד הצבע יהיה הקוד החזק יותר. שאלה: השתמשתי בקוד ההגדלה והוא הפך לי את הקוד לbig בצד אחד וsmall בצד השני, למה? תשובה: האופציה לשימוש בקוד ההגדלה מושבתת בליגה. שאלה: התמונה ששמתי בצד הטקסט יצאה לי גדולה מידי, איך אני יכול להקטין אותה בלי להקטין את הטקסט שלי? תשובה: כפי שציינתי, את קוד התמונה יש לשים בצד הטקסט. על מנת להקטין רק אותה, השתשמש בקוד הsmall על התמונה בלבד ([Small.....][img.....] יש לשים כאן קישור לתמונה. [...../img] [...../Small]) שאלה: שמעתי שהקודים האלה דומים לקודים של html, זה נכון? תשובה: כן. הקודים הללו מבוססים על קודים של Html. ההבדל הוא, שבHtml נשתמש בסוגרים < ו> ואילו בקודים של הצ'אט, נתשמש ב[ ו]
  21. מעניין אם נעקוף את הקודם אשכרה מגיב ראשון לנו"ד
×
×
  • יצירת חדש...