מעבר לתוכן

DarkGod

משתמשים
  • הודעות

    57
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות DarkGod

פרטים

  • • שם במשחק
    DarkGod
  • • מין
    זכר

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

ההישגים של DarkGod

מנהיג מכון

מנהיג מכון (5/16)

  • חודש ראשון
  • שבוע ראשון
  • חבר מתמיד
  • פוסט ראשון
  • סופר מתחיל

תגים אחרונים

4

מוניטין

  1. DarkGod

    ערעור על באן

    בוא נודה על האמת לחרוש בלי לעשות פעולה כולשהי במשך שעות זה פשוט משעמם זה פשוט לחזור על אותה הפעולה שוב ושוב במשך שעות... לראות סדרה זה משהו שעוזר להעביר את הזמן בקרבות ואני בטוח ש99.9% מהשחקנים עושים את זה... אמרת שבעינך זה לא זמן סביר אבל זה נראלי סביר לגמרי.. הדוגמא שלך שלך עם השוטר תמוהה בעיניי.. אם אסע 200 קמש מישהו עלול למות, אם אני שניה לא אסתכל במסך שום דבר לא יקרה. בנוסף אני לא יודע איזה אינדקציות יש לך אבל זה פשוט מוטעה,לא השתמשתי בבוט אף פעם. אני לא הולך להודות במשהו לא נכון. זה כבר מרגיש שאתם מחפשים שחקנים ללא סיבה. אין לי בעיה לעשות עם אחד מהצוות שיתוף מסך ולהראות את כל הקבצים שיש לי על המחשב.
  2. DarkGod

    ערעור על באן

    שם משתמש במשחק: DarkGod קישור לפרופיל: אי אפשר סיבה: קיבלתי הודעה אדומה ועניתי אחרי 30 שניות (בעיניי זמן תגובה הגיוני אך לא רלוונטי) וקיבלתי באן. עכשיו זה ברור שאני לא משתמש בבוט הממוצע שלי 5-10 אלף בקושי אם הייתי משתמש בבוט היה מעל 20 ביום... מה שהיה זה שראיתי סדרה כהרגלי כשאני חורש וכמה שניות של חוסר ריכוז זה מה שגרם למענה איטי יותר מבדרך כלל (קיבלתי עשרות הודעות אדומות). עכשיו כן אני יודע שצריך להיות מרוכזים כשעושים קרבות, אבל קורה שלפעמים מתפספס, זה לא סיבה לבאן. אשמח להתחשבות והסרת הבאן בלי יותר מידי נזק למשתמש.
  3. הדוגמא שהבאת שגוייה מהיסוד שלה פשוט, אם אתה הולך על הפן הריגולי למה שלמדינת אויב יהיה אכפת מההיסטוריה שלך? נקח את ישראל-איראן כדוגמא, מה אתה חושב שהם ישאלו מרגל שתפסו מי היה הראש הממשלה הראשון, או כמה באיזה שנה נוסדה הכנסת? או שישאלו אותו כמה פצצות אטום יש לישראל ***כרגע*** ? ההנחה שלך שישאלו במצב ריגול על העבר של המדינה לא נכונה לא הגיונית ופשוט לא רלוונטית. אם בריגול עסקינן המידע היחיד שחשוב לאויב יהיה מידע עדכני ולא היסטוריה. עד כאן לא הצלחת להביא אפילו טענה אחת הגיונית למה אזרח לא אמור לדעת את ההיסטוריה של מדינתו. והסיבה היא מאוד פשוטה. כל אזרח צריך לדעת את ההיסטוריה של מדינתו.
  4. זו אחת הסיבות למה כן כדאי לדאת את ההיסטוריה, אם פעם היינו חיים בעושר ועכשיו אנחנו בעוני מין הסתם שכדאי שנדע את שרשרת האירועים שהובילה למצב הנוכחי. ככה נוכל לפעול בהתאם ולהחזיר את המצב לקדמותו. שוב אתה נותן סיבות למה כן כדאי לדעת את ההיסטוריה. אם לא נדע מה הטעות כיצד נוכל לתקן? אני אלך איתך הכי קיצוני שאפשר. גרמניה הנאצית. זה סופר סופר חשוב שהדור החדש שם יידע בדיוק מה הדור הקודם עשה. שהם ידעו יתביישו בזה בשם אבותיהם ולעולם לעולם לא יתנו לדבר כזה לקרות שוב. לגבי הדוגמא שהבאת על דמות מסדרה לא הצלחתי להבין אשמח אם תפרט יותר.
  5. הבנת ההיסטוריה של מדינתו חיונית עבור אזרחים מכיוון שהיא מספקת מראה חיונית שדרכה אנשים מבינים את ההווה ומעצבים את העתיד. ההיסטוריה מאירה את השורשים של נורמות חברתיות, מסורות תרבותיות ומבנים פוליטיים, ומציעה תובנות חשובות לגבי הזהות והערכים הקולקטיביים של האומה. על ידי לימוד העבר, אזרחים זוכים להערכה עמוקה יותר לקורבנות, למאבקים ולהישגים של הדורות הקודמים, ומטפחים תחושת גאווה ואחדות לאומית. יתרה מכך, ההיסטוריה משמשת כסיפור אזהרה, המאפשרת לאזרחים ללמוד מטעויות העבר ולקבל החלטות מושכלות בממשל, בקביעת מדיניות ובקידמה חברתית. היא מעודדת חשיבה ביקורתית, אמפתיה ופרספקטיבה רחבה יותר, המאפשרת לאנשים לעסוק באופן פעיל בעיצוב עתיד טוב ומושכל יותר עבור ארצם.
  6. עצם זה שרשמת "נגד כי אני משקיע בטיטאן" זה בדיחה בפני עצמה כאילו אף אחד לא יכול לחלוק עליך אלא אם כן הוא משקיע בטיטאן. שנית שאדו הם לא נכחדים אתה ליטרלי יכול למצוא אותם בטבע זה ממש לא אותו הדבר. שלישית על איזה באלנס אתה מדבר בדיוק? תראה את ההבדל בין הבייס התקפות של הטיטאן לשבועות לדוגמא, אין מה לדבר בכלל יש לנו הרבה פחות להשקיע. או שאתה בעד גם להשוות את ההתקפה החלשה לזו של הטיטאן? תפסיקו לפתוח הצעות שזועקות רווח אישי באמת זה מביך.
  7. יש סיבה שהם "טיטאן" ולא נכחד רגיל כל המטרה שלהם שהם יהיו יותר טובים ויהיה יותר קשה להשיג אותם. לא צריך לקחת את היתרונות של טיטאן ולחלק לשאר הנכחדים.
  8. אקדיש את החלק הזה כדי להתייחס לטענות של חברי המלומד: 1. חוזק פיזי לא מעיד על מראה חיצוני לכן טענתך שאנשים חזקים נראים מאיימים יותר שגוייה מהיסוד. 2. אני מניח שכן יש מחקרים כאלה, (מהאוניברסיטה של החיים 😉 3. אולי לאנשים חזקים יותר קל להזיז דברים אבל אנשים חכמים בונים מכשירים שיזיזו במקומם, אולי אנשים חזקים נרשמים מרשימים יותר בקהילות כמו של שבטים באפריקה שם נשענים על כוח כדי לשרוד, כמו לצוד ולהשיג ולהגן על המשפחה. אבל בקהילות מודרניות אנשים מסתכלים ומעריצים אנשים חכמים שתרמו לעולם לדגומא: איינשטין ניוטון וכן הלאה ( אני מניח שאם אבקש ממך להזכיר אדם חזק מהמאה ה-19 אתה לא תצליח לתת לי) אבל אדם חכם כל ילד עם השכלה יסודית יכול. לגבי הדוגמה שלך - אני מאמין שאנשים יתלהבו יותר ממישהו שמצא תרופה לסרטן מאשר מישהו שהזיז משהו כבד ברחוב 🙂 .
  9. להיות חכם עדיף על להיות חזק מהרבה סיבות אני אמנה כמה שעולות לי לראש: 1. פתרון בעיות: אנשים חכמים מיומנים לרוב בניתוח מצבים, זיהוי בעיות ומציאת פתרונות יעילים. מיומנות זו חשובה מאוד בהיבטים שונים של החיים, מבעיות אישיות ועד לנושאים גלובליים מורכבים. 2. יכולת הסתגלות: חכמה מאפשרת למידה מהירה והסתגלות לסביבות או מצבים חדשים. אנשים חכמים נוטים להיות גמישים יותר ויכולים לשגשג במצבים שונים ונסיבות משתנות. 3. חדשנות ויצירתיות: אינטיליגנציה לרוב קשורה ליצירתיות וחדשנות. אנשים חכמים יכולים לחשוב מחוץ לקופסא, לייצר רעיונות וגישות חדשות לאתגרים. 4. הצלחה בחינוך ובקריירה: אנשים חכמים מצטיינים לרוב במסגרות אקדמאיות ובקריירה הדורשות חשיבה ביקורתית, פתרון בעיות ולמידה מתמשכת. זה יכול להוביל מקצועיים מספקים ומוצלחים. ועוד מגוון דברים שעקב זמני הדל נבצר ממני מלרשום. אבל בטח אם אתם מעדיפים חוזק על פני חוכמה זה יעזור לכם להזיז את הספה כשאתם שוטפים את הבית 🙂
  10. אני אשמח לשמוע מאיזה פוקימונים הוא חלש משמעותית
  11. האמת שלדעתי כן קצת מסובך יש לי מעל 30-40 אשכולות ולא הגעתי. לא אולי אתה טועה אתה פשוט טועה לא תמיד יש מוניטין גם על אשכולות טובים. הודעות פעילות לא בהכרח מעיד פעילות כי יכול להיות שכל הפוסטים שלי מלפני 5 שנים ולא הגבתי 4 שנים בפורום ועדיין אני נהנה מהגרלה פעם בשבוע לעומת שחקן אחר שממש פעיל אבל בגלל שכמות השחקנים שונה לחלוטין מפעם ולא רלוונטית להיום. אז איך זה בדיוק מעיד על פעילות ונועד לשמר את הפעילות בפורום? אם כבר ההגרלה היא שבועית אז למה שלא תציבו יעד שבועי שמי שעמד בו יוכל להשתתף ההגרלה השבועית? כל עוד זה לא קרה, ההצעה שלי עומדת בעינה. ההגבלות שלכם לא תורמות לשום פעילות ולכן צריך להסירן.
  12. 1. איך ההצעה שלי מתבססת על זה שעברנו לפורום החדש לא הבנתי? 2. אני יודע שכל משתמש יכול לבקש שחזור למוניטין וההודעות הישנות בדיוק בגלל זה כתבתי שהנתונים האלה לא רלוונטים להיום כי יש הרבה פחות פעילים ואי אפשר להתבסס עליהם. 3. אני יודע שזה לא החלק היחיד בפורום נתתי דוגמא אישית הפואנטה הייתה שלא משנה כמה האשכול שלך מוצלח זה לא מבטיח שתקבל מוניטין. 4. אני עדיין עומד מאחורי ההצעה שלי, פשוט הגבתי לך שאם אתם באמת רוצים לעודד פעילות אין מקום למוניטין בהגבלות. מוניטין = לא שווה פעילות.
  13. 1. זה לא הגבלות שהמצאתי זה הגבלות שבאמת קרו בפורום הישן. 2. ההצעה שלי מתבססת על דרישות של הגרלות מהפורום הישן כי שיחזרו לחלק מהשחקנים סטטים ישנים וזה לא באמת "פורום חדש" מהבחינה הזאת ככה שאין בעיה פתאום לעלות את ההגבלות. 3. הקטע של ההודעות זה לא החלק הקשה, החלק הקשה הוא המוניטין. במיוחד שאין את הכמות של פעילים שהייתה פעם וזה מאוד נדיר לקבל מוניטין על פוסטים (אפילו שהפוסטים שלך מאוד מוצלחים אני יכול לתת לך לדוגמא הצעות שפתחתי על מעל 15 בעד ו0 נגד) 4. אם המטרה האמיתית של ההגרלה לעודד פעילות בפורום אז תשאירו הגבלה על ההודעות בלבד למה הקטע עם המוניטין נחוץ? זה פשוט מעצבן שכדי להיכנס להגרלה (גם אתה פעיל מאוד) צריך להיות נתון "לחסדם של אחרים". ושוב הפורום לא פעיל כמו שהיו פעם הדרישות המוניטין שהיו מוגזמות ואני מקווה שלא יחזרו על עצמן.
  14. DarkGod

    הגרלה שבועית

    פרטי המציע: שם במשחק: DarkGod קישור לפרופיל: https://www.pokeisrael.net/?page=profile&player=DarkGod כותרת ההצעה: הגרלה שבועית תיאור ההצעה: בואו נודה על האמת חברה הפורום לא מה שהיה פעם, לכן להגיע לפעמים לדרישות להגרלות שמציבים הוא כמעט ולא הגיוני על גבול בלתי אפשרי (100+ מוניטין והודעות). כרגע ההגרלה השבועית עובדת לטובת קומץ שחקנים ותיקים שהיה מאוד פעיל בפורום במשך השנים, ולשחקנים חדשים או שלא היו כלכך פעילים בפורום אין סיכוי גם אם יהיו ממש פעילים היום. לכן ההצעה שלי לבטל את ההגבלות על ההגרלה השבועית לאלתר. במה ההצעה תשפר את חווית המשחק: תתן לשחקנים חדשים/ ותיקים שהיו פחות פעילים בפורום הזדמנות להשתתף בהגרלות גם.
  15. שם במשחק: DarkGod האם אני מתחייב/ת לשמור ולפעול על פי כל החוקים במהלך הדיבייט?: כן האם אני מתחייב להגיע בזמן לדיבייטים במועדים שייקבעו?: כן האם אני מבין שפרישה מהטורניר/ אי ציות לחוקי הטורניר עשויים לגרור קנסות? כן
×
×
  • יצירת חדש...