מעבר לתוכן

סיפור קצר שכתבתי


jkk

הודעות מומלצות

פרק 1: כוחות נסתרים מתעוררים

בעיר השוקקת ניאו הייבן, שבה טכנולוגיה מתקדמת ומסורות עתיקות מתקיימות במקביל, תלמיד תיכון צעיר בשם הירו מוצא את עצמו נמשך לעולם שלעולם לא ידע על קיומו. הירו, נער רגיל הידוע בסקרנותו חסרת הגבולות, נתקל בחפץ עתיק במהלך ביקור בחנות העתיקות של סבו. הוא לא יודע שהחפץ הזה, קמע מיסטי, מכיל את המפתח לפתיחת כוחותיו הנסתרים והחבויים בתוכו.

כשהירו עונד את הקמע, הוא מתחיל לגלות יכולות יוצאות דופן השוכבות רדומות בתוכו. עם כוח וזריזות חדשים ומגלה שפיתח יכולת לשנות את ציר הזמן לטובתו, הוא מתחיל להתאמן ללא הפסק, משכלל את כישוריו במחסן נטוש אחד שמצא בשכונתו. נחוש להבין את הפוטנציאל האמיתי שלו, הירו מבקש הדרכה ממאסטר קוג'י, מדריך אומנויות לחימה חכם שמזהה את הכוח העצום בתוך הירו.

פרק 2: ניסיונות ומכשולים

בהדרכתו של מאסטר קוג'י, הירו עומד בפני אימונים מפרכים, דוחקים את גבולות היכולות הפיזיות והמנטליות שלו. לצד חבריו לתלמידים, הירו יוצר חברויות ויריבויות בלתי צפויות, ויוצר אווירה דינמית בתוך הדוג'ו, אבל לא ידע מה מחכה לו בהמשך הדרך. ככל שהירו מתקדם, הוא לומד ששליטה בכוחותיו דורשת לא רק כוח פיזי אלא גם מנטליות ומשמעת.

בינתיים, ארגון מסתורי המכונה שבט הצללים צץ על פני השטח, המבקש לתפוס את כוחו של הקמע למטרותיהם המרושעות. בהנהגת מאסטר הצללים האניגמטי והאימתני, הקבוצה הזו לא תעצור כלום כדי להשיג את החפץ. מאסטר קוג'י חש את הסכנה המתקרבת ובאה, מזהיר את הירו מהסכסוך שמתקרב וקורא לו להגן על הקמע בכל מחיר.

פרק 3: התנגשות כוחות

המתח בין הירו לשבט הצללים מגיע לנקודת השבירה שלו כשהם פותחים בהתקפה כוללת על ניאו הייבן. האימונים של הירו עומדים למבחן אולטימטיבי כשהוא מתמודד מול יריבים חזקים, שכל אחד מהם מפעיל את היכולות הייחודיות שלו. עם חבריו לצידו: אקירה, בעל הכוח לשנות את כוח הכבידה,אמי, שתמיד אהבה את הטבע ואת היסודות ואפשר לנחש מה הכוחות שלה(רמז: קשור לאש,מים,אדמה ואוויר קשה,נכון!),מאיה, המתכננת של החבורה בעלת אינטיליגנציה מפותחת מאוד וחכמה פי 10 מבן אדם ממוצע,קנטה,מהיר פי 20 מצ'יטה,ריו בעל שליטה כמעט מושלמת בכל טכניקת לחימה של אחד על אחד, והירו שאתם כבר יודעים מה הוא יכול לעשות(רמז: קשור לתסתכלו למעלה כבר) נלחם בגבורה, ומגלה בתוכו כוח ואומץ שמעולם לא ידע שהיו לו.

פרק 4: חשיפת העבר

בעיצומו של הכאוס, הירו חושף גילוי מדהים על השושלת שלו. הוא לומד שאבותיו היו לוחמים אפיים שפעם הגנו על ניאו הייבן בגבורה. הקמע, המועבר בדורות, הוא המפתח לשמירה על שלום והרמוניה.

מונע על ידי תחושת מטרה חדשה, הירו יוצא למסע כדי לחשוף את האמת מאחורי מורשת משפחתו.

אני רוצה שכל מי שרוצה יכתוב סיפור קצר לא משנה באיזה אורך רק עם עלילה טובה ומעניינת.

ונעשה תחרות על 20 זהב וזה יהיה הפרס של הזוכה.

מי שרוצה להשתתף שישלח לפי הקריטריונים הבאים:

שם במשחק:

סוג הסיפור(כגון פנטזיה או אקשן):

הסיפור:

זהו

כל מי שרוצה להשתתף שירשום את זה בתגובות אחרי שיכתוב את הסיפור כל אחד יוכל לתת ציון גם לאחרים והציון ישתקלל בציון הסופי

אבל אני רוצה שכל אחד יעשה את זה בהגינות לפי הדברים האמיתיים ולא כי הוא פשוט רוצה לנצח או שאני אבחר פשוט.

תודה☺️

נ.ב: אני לא משתתף הוספתי סיפור רק בשביל שזה יהיה קצת ארוך וגם כדי על הדרך תהנו מהסיפור שכתבתי.

תכתבו גם אם תרצו שאני אשלח עוד סיפורים קצרים שכתבתי בלי תחרויות

נערך בתאריך - על-ידי jkk
קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להשתתף

אהבתי  את הסיפור

שמי במשחק הוא valt סוג הסיפור:אני לא יודע אבל אני משלב בו כמו פנטזיה וילדים וכמה מימדים אז מולטי וורס

שם הסיפור: סהתנגשות מולטי וורס

פרק1 התנגשות :זה היה יום בהיר אחד  בגרין היל.סוניק וחברים שלו היו בציל ונרגעו.ואז הם שמעו משאדו שהיה באזור שאגמן חזר.אז סוניק וחרביו מהר רצו אל אגמן ונלחמו בו.

במימדים אחרים. בובספוג מיי אם קיי הנינגות צוות האלפים (מבקוגן כוב הקרב)החיפושית המופלאה חתול שחור מון גירל ושדון(הדינוזאור שלה) מריו קהאפד קירבי ואש נלחמו נגד האובים שלהם.

(שהם הואני האדון העליון אונגמי אספירה ליידי בון דימון הביק מונרך מרלוק שטן באוזר יושב הראש רוז לורד סיוט ופלנקטון נלחמים מולם בנינגגו סיטי .

פרק 2 התמזגות:אחרי שסוניק וחבריו נלחמים באגמן ולא מנצחים כמעט סוניק משתמש בטריק האחרון שלו.מצב סופר סייבר פריזמטיק סוניק עם המתקפה סופר סייבר פרימטיק סוניק סטייל שמביסה את אגמן והרובט שלו נופל ומתפרק ואגכמן לא שרד.זה מה שהם לפחות חשבו.הוא שרדג וגם מחזיר יקומים.הוא מכון את הפורטל אל חבריו של סוניק ולחיות התמימות אבל סוניק מהר מגיע ומשתמש בגוםפו בשביל להגן על החיות והוא איימ י נאקלס סילבר שאדו וזנבות נשאבו אל הפוחרטל.

פרק 3:מעבר למימד אחר.ביינתחים בנינגו סיטי המצב לא נראה מהשו ממש.הנינגות וחבריהם בקושי שורדים .הם משתמשים בטורנדו היצירה ובכוחות חבריהים בשביל להביס את אויבם. אבל כשהם פוגעים אספירה משחררת קרן פורטל שפוטגעת כמעט באנשים תמימים אז הנינגות משתמשים בטורנשדו כדי לבגם על האנשים אבל הם נשאבים

פרק 4.שמי וולט מי אתם?

אחרי שהם נשאבים כולךם הם נופלים ליד החצר של בי סי סול.סוניק ואם קיי שואלים איפה אנחנו?ואז הם רואים צל של מישהו מתקרב.הנינגות והחארים בכוננות .איימי שואלת מי שם?נאקלס וקאי אומרים תזיהר אנחנו יודעים כדור טורבו וספינגיטסו.ואז וולא אאוי יוצא.החיפושית בובספוג ולויד שואלים.מי אתה?וולט עונה.היי אני וולט אאוי וןזה הבייבלייד שלי וולטריאק חבטה.מי אתם.

5.זמן לכסח.אחרי שהם מכירים מי זה כל אחד הם מדברים על שהנבלים שלהם בדרך לפה.וולט מבקש מהם שיספרו לךהם על הנבלים

אז דן ומון גירל מספרים.הם עוצמתיים חזקים מהירים כוחניים חכמים ערמומיים ואפלים.מאוד.סוניק הוסיף.יש לי תחושה שהם מתחנים משהו.ואז וולט אומר.גם לי יש פה מישהו כזה.פאיץ.הוא אפל  מאוד.כל קרב שהוא נלחם בו הוא מנסה לשבור את הבלייד של היריב.ולקחת לעצמו.זה כיאלו הוא שואב אוטתם.

ואז סוניק שומ קול מוכר.אגמן.סוניק אומר תתחבאו.ואז הם מקשיבים.אגמן עם החבורה הרעה של הגיבורים!מריו ואש מבינים.הם מנסים לחסל את היקום!!!!!!קירבי חיפ]ושית והשאר בהלם.וולט ודרגו ודן  אומרים בואו נעצור אותם!ללא תוכנית זנבות וסילבר שואלים.

כן חייבים תוכנית טובה.או שנמות.שאדו אמר.אז וולט אמר רוצים תוכנית הנה אחת!אנחנו נבוא אליהים לקרב בהפתעה ונתקיף וננצח אותם!כולם מסכימים!!!!!!!!!

פרק 6!הקרב החארון חלק 1!התפוצצצת אפלה דארקוניום 

אז הגיבורים שלנו מגעים לאחרוה של רובוט ביצת המוות.דן אומר לדרגו תשמתמש בסופת שאול.דרגו משתשמ בתקפה ופוגע!הרעים שמים לב !ומתחיל הקרב!הם נלךחמים קשה חוץ מאספירה שמדברת גיבריש.ואז הם מבינים היא משתמשת בכישוף האופל!היא מזמנת את אל לורד האפלה!דארקניום.הנינגות מי חתול שחור ומונקי קיד מנסים לתקוף אותה אבל שנייה האחרונה היא מצליחה לזמן אותו!

והא נכנס אל נבלים והנם מתאעחדים אם הרובוט של אגמן.ואז הוא מגיע!דארקניום חזר!כולם הרעים מתחזקים !אגמן מצליח לגנוב את הילומים מונך מביא להם אקומות ואמוקים מכל הסוגים ויחד הם הנבלים התאחדו למפלת אחד אפלה!הם פוגעים קשות בגיבורניו וחבריהים ובתושבים!דארקניום לקח את כל אנרגיית הילומים .אין הלם יותר כוח וסוניק וחבריו גמורים.וגם שאר גיברניו ללא כוח וגמרים.דאקניום אומרצ.הנה הסכם תכענו וטאחסל אתכם ואחוס על כולם!לא תכענו נחסל גם את האנשים!סוניק ממש כועס.הוא לא יודע מה לבחור.וגם כולם.דארקניום אומר.עדיף לםכם להכינע לקחצתי את כל אנרגיית הילומים!לכם יש בקושי כוחות!ואז סוניק צועק זה ממש לא נכון שמכעת!כולם בהלם.אפילו דארקניום.סוניק אורמ.הכוח הכי חזק זה החברות ! אי אפשר לנצח אותנו יחד!ואז פתאום הילום התכלת מתחיל לזהור!ואז אש ופקיאצו מוסיפים.גם עם הקרב לא קל ננצח!פי'קא!אני סמיכם איתך אש!אמר פי'אקצו!ואז הילום הצהוב מתחיל לזהור.מריו מוסיף.אתה תצטער על שתקפת!ואז הילום הירוק מתחיל לזהור!דן ודרגו מוסיפים!יחד אנחנוט בלתי מנוצחים!עכשיו הילום האדום זוהר!ג'יי מוסיף הנינגות ינצחו אותך ושאר הנינגות אורמים כן! עכשיו הילום הסגול מתחיל לזהוןר!החיפושית מוסיפה!חזקים יותר יחלדיו!זה אומר אתה תובס!עכשו הילהום הכסוף זוהר!וולט אומר!לא חשוב מי היריב שלנו!אנחנו ננצח!ווולטריאק אומר!צודק וולט!עכשיו הילהום הכחול זוהר!קהאפד אם קיי ובוספוג מוסיפים!חשבת שתביס אותנו אתה לא מכיר אותנו!עכשיו היהלום המאעסטר זוהר!כולם פתאום מקבלים כמו מערבולות סיבים יהלומים זוהרים יותר יותר מרגע לרגע כולם כזה עושים קול של שיחרור כוח1(דומע לכזה קמעמע או משהו)יאאאאאאאאא!ואז מהערבולות משתחררות!ומגיעות לגיבורים !סוניק עוןשה חתיכת קפיצה גדולה אל הכדור הצבעוני שמגיע צוטעק בקוגן קרב!!!ואז הבקוגן נפתח!!ואז כולם שואלים מי אתה?

פרק 7!הקרב האחרון חלק 2!התפוצצות אור אולטימטוניק!אני אולטימטוניק!יחד ננצח!הוא גם מסביר אני שילוב של כולכםיחדיו1ואני חזק מאוד!אני טכנית כמו דארקניום אבל של האור!הוא בקוגן האפלה ואני של אור1זה אומר שבאתץי לכסח אותם!והקרב נשך!לבסוף כולןםב אחים לאולטימטוניק למכה אחרונה נגד דארקוניום!הצלבת אפלה!אומר דארקניום שמתשמ במתקפה הזו!ואז אולטימטוניק והגיבורים משתמשים בהצלפת אולטרה!!!!!!ולבסוף  הרעים הובסו!הכל חזר להיות בסדר.וגיברונו מגיעעים חזרה לאזורים שלהם אבל הם שמים לב שפתאום ניראה כאילו כלצ המימדים חוברו יחדיו!אולטימטוניק מסביר!זה טוטב1נוכל הלילחם נגד איומים יחדיו!זה גם הגורל!ואז אולטימטוניק מתחיל לךהיעיךם ומסביר נגמר לי הכוח אבל לא לדאוג תראו אותץי שוב אני בתוככם זוכרים אני מזיוג של כולכם.ואז הוא נעלם אבל לא לםפני שכולם נפרדים מממנו .הרעים הלכו אל הכלא באיזורים אחרים וכולם עכשיו בסדר.הסוף!

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

הצטרפות לשיח

באפשרותך לשלוח הודעה כעת ולהירשם מאוחר יותר. אם ברשותך חשבון, ניתן להתחבר עכשיו לשליחת הודעה דרך חשבונך.

אורח
הוספת תגובה

×   הדבקה כטקסט עשיר.   הדבקה כטקסט רגיל במקום

  מאושרים אך ורק 75 סמייקונים.

×   הקישור שלך מוצמד אוטומטית.   הצגה כקישור במקום

×   תוכן הקודם שלכם שוחזר.   ניקוי עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • צופים לאחרונה   0 משתמשים

    • אין משתמשים רשומים שצופים בדף זה.
  • פעילות אחרונה

    1. 1

      2 גרסאות לשיר אדיר אחד

    2. 3

      זוכי תחרות הציור| פורים 2024

    3. 0

      מה האנימות שאתם הכי מופתעים מהם העונה

    4. 1

      2 גרסאות לשיר אדיר אחד

    5. 1

      מהו הסרט האחרון שראיתם

  • סטטוסים אחרונים

  • הישגים אחרונים

    • Miki עלה לדרגה
      מאמן מוביל
    • valt עלה לדרגה
      מנהיג מכון
    • 123QWEASD זכה בתג
      שבוע ראשון
    • Miki זכה בתג
      סופר מתחיל
    • Miki עלה לדרגה
      מאמן מתקדם
×
×
  • יצירת חדש...