מעבר לתוכן

לוח מובילים

  1. shukush202

    shukush202

    מנהלי פורומים


    • נקודות

      2

    • הודעות

      667


  2. The king of demons

    The king of demons

    מפקח גלובאלי


    • נקודות

      1

    • הודעות

      3452


  3. פרון

    פרון

    משתמשים


    • נקודות

      1

    • הודעות

      294


  4. חתוליםהםהחיים

    • נקודות

      1

    • הודעות

      157


תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר 02/16/24 בכל האיזורים

  1. שלום לכולם וברוכים הבאים לעוד אשכול שלי. *האשכול הינו סטיארה בלבד ולא נועד לפגוע ביוצר ההתראה. ההתראה: מכאל מצא אבן מגה- "לאחר שצפה בניצחונך האדיר כנגד קלוויטזר, פרופסור סיקאמור העניק לך אבן מגה והפציר בך להשתמש בה על מנת להתחזק ולמצות את הפוטנציאל הטמון בך!" "ניצחוני האדיר" מדובר באיזה פוקימון במים שהוא כולה נדיר שיוצא כמו נפוץ כל קרב וחצי. "העניק לך אבן מגה" מה אבן מגה יש לי מיליון כאלההה, תביא משהו יעיל כמו טבעות, לא הייתי מתנגד לאיזה אבן ספיר או יהלום. "והפציר בך" בוא בוא גבר, אתה אולי פרופסור אבל אם לא בא לי לפתח אני לא אפתח, שלא לדבר על המחיר, יקר מדי! אני מעדיף לפתוח תיבות זהב, יותר משתלם מכל הבחינות. "על מנת להתחזק" מישהו יכול להסביר לו שאבן מגה לא יעילההההה????? טבעות מחזקות לא אבני מגה. ועוד קורא לעצמו "פרופסור".... "למצות את הפוטנציאל הטמוך בך!" הפוטנציאל שטמון בי זה כל הטבעות ששמתי למגנטיק, אז תביא טבעות ושתוק. זה האשכול להיום, אשמח לתגובות/הערות ונתראה באשכול הבא.
    1 point
  2. שלום לכולם, היום אנחנו בעוד אשכול שבוא אני עומד לספר לכם על ספר שממש תפס אותי לאחרונה. וכן זה מה שאני עושה בזמני החופשי מחוץ לצהל כפי שאפשר להבין מהכותרת הספר נקרא "איו הגיבור הנבגד", אז יאללה בואו נתחיל. קצת מידע יבש: סופר- מאנון פונטיין שנת יציאה- 2006 תורגם לעברית בשנת- 2011 מספר עמודים- 1247 ז'אנר- מותחן תקציר: לפני שנים רבות היה את היה אדם יחודי, אשר היה ידוע בפני כולם. אותו האדם היה אחד מן הגנרלים החדשים של מלך צרפת לואי ה12, שמו של הגנרל היה איו. בתקופה הקשה של הממלכה לא היה ידוע מה תהיה גורלה, עקב מלחמה קשה כנגד דנמרק מה שגרם לאיו להיות בחברתם של משפחת המלוכה לאורך זמן. בזמן שהותו בארמון לצורך עזרה וניהול הצבא מפגש מאוד לא צפוי קרא ביןאיו לנסיכת צרפת "רנה", ולאחר מכן רנה ואיו החלו להיפגש בסתר. אך מה שלא ידעו זה כי אחד ומחייליו של אנטואן, יריבו הצבאי של איו ראה את המתרחש בין ה-2, מה שגרם לאנטואן לרתום את עזרת המלך. מלך צרפת מאוד כעס על המתרחש, אך רצה לשמור על הגנרל שלו כמו על בובת חוטים, ולגרום לו לשרת את מדינתו בכל מחיר שהוא. מה יהיה גורלו של איו? האם גם הסיפור הזה יהיה סיפור מהאגדות? או סיפור טרגדיה? (ספויילרים בהמשך) למה אהבתי את הספר הזה? בואו נתחיל רגע בכך שזה סיפור שמנסה להתקשר למציאות על ידי שימוש בהיסטוריה, מה שנותן גם אלמנט בשביל לגרום לזה להיות במרגש של פנטזיה, מאחר וכל הקרבות מתעסקים פחות ביריות ועניינים כאלו. הדרך שבה הכותב מצליח להעביר רגשות אל הקוראים תוך כדי הקרבות, המשתים והמסעות של איו גורמים לך להתחבר לאיו כאינדיבידואל, אתה ממש יכול לחוש ביגונו לאורך הספר. בין השאר הקרב המתפתח בין המלך לאיו שקרה אפילו ללא ידיעת איו היה מחזה דיי מרהיב של תככנות מצד המלך בעוד ואיו מנסה לפצח מה קורה סביבו תוך כדי כבוד למלכו. והחלק הכי טוב הוא הסוף של המסע של איו, שגורם לו להבין את התמונה הגדולה. באופן כללי גם הדמות של המלך מרגישה כמו דמות ממש הגיונית, אבל הגראנד פינלה, הדרך בה איו פשוט סיים את דרכו. וואו אני לא חושב שספר יגרום לי לבכות בסופו... זה הכל להיום, תגידו לי מה דעתכם בנושא. מקווה שאהבתם את האשכול ויותר מזה שתתנו ניסיון לספר, שבת שלום לכולם או שבוע טוב תלוי מתי אתם קוראים.
    1 point
  3. היי, היום אדבר על פתגם די מוכר, שכנראה חלק מכם מכירים. הדשא של השכן תמיד ירוק יותר פירוש: תמיד הדברים של האחר יהיו תמיד יותר יפים משלך. סיפור על הפתגם: יותם קנה חולצה חדשה ומאוד יפה לטעמו. למחרת הוא הולך אותה לבית הספר כשפתאום רואה את חברו עוזי לובש גם חולצה חדשה, יותם ישר מקנא ורוצה גם אחת כזו למרות שלפני זמן קצר קנה לעצמו חולצה חדשה. מקווה שלימדתי משהו, תודה 🙂
    1 point
  4. הפתגם הזה הוא הסטטוס שלי בפרופיל בליגה (רק שהארכתי אותו טיפה)
    1 point
  5. פשייייי, רעיון מעולה לאשכולות! חבל שאני לא חשבתי על אשכול כזה בעצמי... אבל בהחלט פתגם מדוייק ונכון, ואין ספק שממש לא נוגע אליי. 😉
    1 point
  6. אשכול מעולה! צחקתי ונהניתי, תכלס אבני מגה ממש לא שימושיות XD שמח לראות אשכול ממך אחרי הרבה זמן שלא, אני מתפלל שתצליח להוציא יותר אשכולות עם כל הצבא. מחכה לחלק 6!
    1 point
×
×
  • יצירת חדש...