מעבר לתוכן

לוח מובילים

תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר 11/17/23 בכל האיזורים

  1. ההצעה שלך מוזרה, ואני אסביר. קודם כל: מההצעה שלך עלול להשתמע שההגבלות שהמצאת כאן באמת קרו, שזה קצת לא הוגן אם נתחשב בזה שההגבלה להגרלה הנוכחית היא 10 מוניטין ו50 הודעות פעילות, סכום שאפשר להגיע אליו בפחות משבוע של השקעה. עוד דבר שלא הוגן שלא ציינת כאן, הוא שמאז פתיחת הפורום המחודש - כל ההגרלות היו ללא הגבלה עד להגרלה הנוכחית, שגם בה ההגבלה מזערית וסמלית בלבד. כלומר - לכל מי שרצה להגיע להגבלות הללו, היה מספיק זמן כדי לעשות את זה - ואפילו יותר. לגבי ה"במה ההצעה תשפר את חווית המשחק", כמו שציינת, כיוון שהפורום חדש - הוא זקוק לפעילות. אחת המטרות של ההגרלה השבועית, היא שמשתמשים יהיו פעילים (ושוב, אפילו לא מדובר כאן ב10 אשכולות מושקעים - אתה רק צריך להגיע ל50 הודעות פעילות (תגובות, סטטוסים, אשכולות, תגובות להגרלה השבועית) דבר שאמור להיות פשוט מאוד אם אתה באמת רוצה. אבל במקום להשקיע בפורום, ולהגיע להגבלות - אתה מעדיף לנטרל את המטרה הזאת של ההגרלה בשביל נוחות אישית שתאפשר לך להשתתף בהגרלה בלי להתאמץ בשביל זה. זה נשמע לי כמו ההפך המדוייק מהמטרה של ההגרלה. בצירוף כל הנסיבות שהצגתי, אני נגד ההצעה שלך.
    2 points
  2. שם במשחק: jkk ראיתי שמי שראה את הציור אהב אותו ואני שמח אז עשיתי היום עוד ציור והפעם כל הגוף וזה לקח לי הרבה פחות זמן כי כבר עשיתי אחד אז. הציור השני: אז אני מקווה שאהבתם😊😃 ואם אפשר תדרגו בתגובות😁
    1 point
  3. שם במשחק: jkk תסתכלו את הציור שהכנתי אני יודע שהפנים לא יצאו לי כל כך טוב. אבל עשיתי את זה מתמונה ולא מהמחשבה כי אני לא צייר כל כך טוב. זה ציור של מג'אווב מדרגון בול ג'יטי (מי שמכיר) זה הציור: אני יודע שזה לא הכי יפה הפנים התחלתי אותו אתמול בערב וסיימתי אותו היום אני מקווה שאהבתם יותר את מה שמתחת לצוואר כי זה יצא לי יותר יפה הנה התמונה המקורית: מקווה שיצא די דומה תדרגו לי למטה את הציור.
    1 point
×
×
  • יצירת חדש...