מעבר לתוכן

לוח מובילים

  1. jkk

    jkk

    משתמשים


    • נקודות

      4

    • הודעות

      245


  2. גילעד

    גילעד

    אחראי הקהילה


    • נקודות

      1

    • הודעות

      1679


  3. SHAYNET

    SHAYNET

    משתמשים


    • נקודות

      1

    • הודעות

      372


  4. FreddieNF

    FreddieNF

    מנהלי פורומים


    • נקודות

      1

    • הודעות

      2820


תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר 11/15/23 בכל האיזורים

  1. שם במשחק:jkk הפוקימונים החדשים של ה-DLC בפוקימון שני וארגמן שעדיין לא קיימים בליגה אני אתחיל בקצת פוקימונים רגילים: נדירים מאוד,נדירים,ונפוצים. ואז כמה אגדיים וגם יהיו כמה התפתחויות אז נתחיל!! DLC ראשון: פוקימונים רגילים: ווקינג(וולקינג)וויק. קטגוריה: פוקימון פרדוקס סוג: מים/דרקון איירון ליבס קטגוריה: פוקימון פרדוקס סוג: עשב/על חושי איירון טורנס קטגוריה: פוקימון פרדוקס סוג: אבן/חשמל דיפלין(פיתוח שונה לאפלין) קטגוריה: פוקימון תפוח הסוכריה סוג:עשב/דרקון פולצ'גייס קטגוריה: פוקימון מאטה סוג: עשב/רוח פוקימונים אגדיים: אוקידוגי קטגוריה: פוקימון משרת סוג: רעל/לחימה מונקידורי קטגוריה: פוקימון משרת סוג: רעל/על חושי פאזנדיפיטי קטגוריה: פוקימון משרת סוג: רעל/פייה אוגרפון קטגוריה: פוקימון המסכה Teal Mask: סוג: דשא Hearthflame Mask: סוג: דשא/אש Wellspring Mask: סוג: דשא/מים Cornerstone Mask: סוג: דשא/אבן התפתחויות: סיניסצ'ה: הוא הפיתוח של הפוקימון שגם נמצא פה: פולצ'גייס קטגוריה: פוקימון מאצ'ה סוג: עשב/רוח DLC שני: הוכרזו בכל מיני אירועים של פוקימון: פוקימונים רגילים: רייג'ינג בולט קטגוריה: פוקימון פרדוקס סוג: חשמל/דרקון איירון קראון קטגוריה: פוקימון פרדוקס סוג: פלדה/על חושי פוקימונים אגדיים: טרפאגוס: שתי הצורות: קטגוריה: לא ידוע סוג: לא ידוע קטגוריה: לא ידוע סוג: לא ידוע התפתחויות: ארצ'לודון: ההתפתחות של דוראלודון קטגוריה: פוקימון הסגסוגת סוג: פלדה/דרקון מקווה שאהבתם את הנושא☺️ תכתבו בתגובות אם אתם אהבתם את הפוקימונים החדשים ואם תרצו שאני אעשה עוד משהו כזה כשיצא עוד פוקימונים!!
    2 points
  2. בס"ד לאור המצב בישראל, אני החלטתי שצריך קצת להעביר את הזמן ולא לראות כל היום זוועות. אז אני פה כדי להעביר את הזמן! ולומר לכם שישראל חזקה ואין מה לפחד, אנחנו ננצח!!! אז באשכול של היום נדבר על דירוג הפוקימונים שהיו במשחק הידוע Pokemon Scarlet and Violet! נתחיל מה10 עד ה1 אז בואו נתחיל! מספר 10: Skeledirge אני יסביר לכם גם למה, אמנם הוא התחלתי שאני השתמשתי בוא במשחק אבל לא התרשמתי ממנו יחסית הדבר היחיד שאהבתי בו זה הציפור שעליו חוץ מי זה הוא פשוט טוב מאוד אבל יש יותר טובים. מספר 9: Lokix המון זמן אני מכיר כבר פוקימון, וזה הפוקימון מסוג חרק שהכי אהבתי. בגב שלו יש סוג של מקלות קטנות שהוא יכול להכות איתם, לרוץ איתם וכו' קיצור אהבתי אותו ממש. מספר 8: Toedscruel אני כבר מגיל קטן אהבתי את הצורה הנורמלית, שלו ומה שעשו ממנו עכשיו זה פשוט וואו אחד גדול. הצבעים יותר יפים, הסוגים יותר מגוונים, לא חסר סיבות לא לאהוב אותו. מספר 7: Tinkaton הוא פשוט פוקימון קטן והרסני מידי, יש לו מהלך מסוג ברזל שמוריד 160 כוח!!! (אי אפשר להשתמש פעמים ברצף במהלך הזה.) אחלה פוקימון. מספר 6: Iron Moth למי שלא יודע במשחק החדש יש סוגי פוקימונים שהם פשוט שיבוטים של פוקימונים אחרים, אבל דיגיטלים. והוא נראה לי הכי טוב מהם, וגם לא נראה לי שיש עוד מהסוג שלו! (אש, רעל) מספר 5: Ceruledge מה שבעיקר אהבתי בוא, שיש לו להבות של חרב שיש להם מהלך שיש עליהם אש, ומתי שהם שורטים את היריב הוא מקבל את האנרגיה שלו ומתרפא מלא!!! מספר 5: Annihilape הוא פשוט פוקימון כ"כ זועם בקטע מוגזם למי שלא יודע הוא התפתחות חדשה של פראיימיפ והוא פסיכי מתי שהוא מתקיף שרירי הידים שלא גדלים למימדים מוגזמים!!! מספר 4: Great Tusk זה פוקימון שרק בגללו רציתי לקנות את פוקימון סקארלנט! (בסוף קניתי את ויולט...) הוא פשוט נראה מושלם, אהבתי את החלק שיש עליו קוצים, ומתי שהוא מתגלגל הוא נהפך להיות כדור קוצים! מספר 3: Iron Hands זו צורה של אריאמה, הפוקימון מסוג לחימה בין הטובים ביותר. אבל נוסף לו גם סוג חשמל! (הסוג האהוב עלי) במיוחד אהבתי בו שהידים שלו מחוץ לגוף, זה נותן לו את המיוחדות שלו לדעתי! מספר 2: Miraidon הוא שילוב מסוים של הסוגים האהובים עלי (חשמל, דרקון), יש לו מהלך שהוא פשוט נהפך לגלגל חשמל ודורס כל מה שמולו! חוץ מי זה אהבתי גם את המבנה של הגוף שלו. מספר 1: Roaring Moon פשוט פוקימון שאין מילים הוא צורה אחרת של סאלאמנס אבל יותר טוב פי 1000 בוא מולם לגמרי במיוחד הראש שלו והכנפיים! עד כאן חברים מקווה שנהנתם! ולא לשכוח שעם ישראל חי!
    1 point
  3. כמה זמן יהיה אפשר להגיב לשני בקרב הדיבייט?
    1 point
  4. שם במשחק:jkk אני מתחייב לפעול על פי כל החוקים במהלך הדיבייט אני מתחייב להגיע בזמן לדיבייטים במועדים שיקבעו(אבל אני מבקש שזה לא יהיה בשבת ובמוצאי שבת ושיהיה בזמן קצת מאוחר שאני אסיים בית ספר אם אפשר) אני מבין שאני יכול לקבל קנס אם אפרוש מהטורניר(אבל אל תשפטו אותי אם אני לא אהיה בזמן אם זה יהיה כשיהיה לי בית ספר או אירוע או שאני אלך למקום כלשהו)
    1 point
  5. אהלן, לא מזמן קראתי סיפור ישראלי מאוד מסובך ומאוד לא מובן. אבל מסתבר שהוא רב מכר, רציתי לדעת אם זה פשוט ז'אנר שאנשים אוהבים, אז ניסיתי את זה- תהנו פעם בעיירה אניגמוויל, שבה השקיעות לחשו חידות ואור הירח צייר סמלים אניגמטיים ברחובות המרוצפים, חי נער בשם אלכס. אלכס, הידוע בסקרנותו הבלתי נדלית ובאהבתו לחידות, נתקל בחנות ספרים עתיקה ומסתורית, חבויה בפינות המוצלות של העיר. לחנות הספרים, ששמה "מקלט צופן", הייתה אווירה של סודיות סביבה. המדפים שלה היו מרופדים בספרים שנראו נוצצים במשמעויות נסתרות, והחנווני, איש מבוגר בעל עיניים נבונות וחיוך שובב, קיבל את אלכס בחיוך סתמי. כשאלכס התעמק במבוך הספרים, החלו התרחשויות מוזרות. מילים סידרו את עצמן מחדש על הדפים, ויצרו מסרים שרק אלכס הצליח לפענח. הדמויות נראו חיות, לוחשות סודות וסיפורים על עולמות אחרים. כל סיפור בחנות הספרים התחבר, ויצר עולם חדש שנפרש כמו פאזל בתוך פאזל. יום אחד, בעודו שקוע בסיפור סתמי במיוחד, מצא אלכס קטע שתיאר ממד מקביל הנגיש דרך מגדל השעון העתיק של העיירה. מגדל השעון, החבוי לעין, החזיק את המפתח לממלכה שבה רקדו המציאות והבדיה בוואלס תמידי. להוט לפענח את התעלומות, אלכס יצא למסע כדי לגלות את סודות מגדל השעון. המסע היה קלידוסקופ של אתגרים, כל אחד מביך יותר מקודמו. נדמה היה שהזמן התעוות והתפתל, ויצר שטיח של רגעים שטשטש את הגבול בין חלומות למציאות. בלב מגדל השעון, אלכס גילה פורטל המוביל לממלכה שבה חוקי הפיזיקה היו הצעות בלבד, והנוף זז כמו קובייה הונגרית. התושבים היו דמויות מסיפורי מפיות, חיים כעת חיים תוססים מעבר לגבולות ספריהם. כשאלכס ניווט את התחום הסוריאליסטי הזה, הם הבינו שמשהו לא בסדר, חיבור העולמות החל מתפורר, מאיים לקרוס ולכלות גם את אניגמוויל וגם את הממד החדש. כדי להציל את שני העולמות, אלכס נאלץ לחבר את החוטים המקוטעים של הסיפורים, ולפתור חידות מורכבות שנפרשו על פני מציאות. עם כל חידה שנפתרה, העולמות השתלבו בהרמוניה, והנרטיב הכאוטי שהיה פעם התחיל לרקום סיפור של איזון ופתרון. הדמויות, שפעם היו מוגבלות לסיפוריהן, מצאו חופש במשחק הגומלין של דמיון ומציאות. כאשר אלכס הגיח ממגדל השעון, אניגמוויל השתנתה. השקיעות לחשו סיפורי הכרת תודה, ואור הירח חרט סמלים של הרמוניה ברחובות המרוצפים. תושבי העיר, אף שלא מודעים לבלט הקוסמי שהתרחש, חשו שינוי עדין באוויר, כאילו העיירה עצמה הפכה לסיפור חי ונושם. מקלט צופן, שטוף כעת בזוהר חם, חשף את מטרתו האמיתית - להיות מקלט לסיפורים שחרגו מגבולות הסיפור. אלכס, שגילה גם הוא את מטרתו האמיתית, הפך לשומר על סיפורי אניגמוויל, מה שהבטיח שהמיסתורין ימשיך לטוות את הריקוד המורכב שלו בלבם ובמוחם של אלה שהעזו לחקור את התעלומות החבויות לעין.
    1 point
  6. שם במשחק:jkk סיקור השיר:מציאות אחרת מילים ולחן:איזי קישור לשיר: מציאות אחרת הוא שיר יפה ואהבתי אותו גם מבחינת המילים וגם מבחינת הלחן. השיר מציאות אחרת שכתב הראפר איזי,נכתב בגלל ביקור של איזי בבית חולים כדי לשמח אותו קצת,לילד קראו נהוראי והוא היה ילד בן 18 שחלה בסרטן,שאיזי אמר לו שהם יכתבו יחד שיר ויום אחרי שאיזי הראה לילד את הבית הראשון של השיר הילד נפטר בבית החולים ואיזי המשיך את השיר וסיים אותו. השיר מציאות אחרת מדבר על איך שראה את הילד מחייך במיטה בזמן שמבפנים הוא עדיין נלחם בסרטן כמו גיבור. השיר מציאות אחרת מדבר על זה שהכל הבל הבלים, אנחנו כל היום מעסיקים את עצמנו בשטויות. ובמקום לבזבז את הזמן שלנו על דברים שוליים אנחנו צריכים להתמקד בדברים שעושים לנו טוב, במה שנותן לנו כוח או משמעות לחיים, כל עוד אנחנו יכולים ולא נמצאים על מיטה בבית חולים. מכאן הגיעה ההחלטה לצלם את הקליפ בסרילנקה,שלשם לפי מה שאיזי אומר הוא הולך בשביל לנקות את הראש. שיר יפה מאוד הדירוג שלי: 10/10 זה היה כל הסיקור של השיר. אני אשמח אם תכתבו פה משהו להוסיף או לתקן ושתשמעו את השיר ותדרגו אותו בתגובות.
    1 point
×
×
  • יצירת חדש...