רעיון חמוד אבל בסופו של דבר שוק לא צריך להיות מאוזן וחוסר האיזון הוא יוצר איזון חדש שיש במשחק, לצורך העניין כולם יודעים ש2000 סילבר זה זהב אחת. אף אחד לא מנסה כל כך לשנות את זה. אני לא חושב שיש צורך למצוא איזון כל הזמן, לדעתי חוסר האיזון הוא מה שיכול להוסיף להתקדמות המשחק.
הייתי מחפש לשמור על האיזון שנוצר ובו זמנית להוסיף שדרוגים שמקדמים את המשחק… סופו של דבר משחק הוא דינמי ולא צריכים להיות מקובעים לשיטות שיש כיום. אם יש לך כוח אתה מוזמן להציע שניתן יהיה לתפוס נכחד רנדומלי בשלב במסע, או אופציה חדשה ומרעננת לקרבות. לדעתי זה יביא שינוי גדול וטוב למשחק 🙂