מעבר לתוכן

21 chump street


Eytan

הודעות מומלצות

אשכול #1 במחאה של

הערת העורך- מבחינתי מחזות בין אם רגילים ובין אם מחזות זמר נכללים ללא ספק כמו קולנוע, רק דרך ההנפשה שלהם שונה מהוליוודלדוגמה, לכן מה שתראו פה נכלל לגמרי כמו תוכן הקשור הכי הרבה לסרטים

התוכנית נקראת אופריישן די מינוס, מבצע למניעת מכירת סמים בבית הספר. תוכנית שמכניסה סמויים לבית הספר, הרעיון הוא למצוא סוחרי סמים שמסתובבים בבית הספר. השוטרת שם סדוי ניומי רודריגז הצטרפה לכיתה של גבר צעיר ומבטיח ג'סטין לה בוי. ג'סטין התאהב בניומי, לכן ניסה לשכנע אותה לצאת איתו לפרום. ניומי לא רצתה כמובן לצאת לפרום מכלל סיבות. אבל היא הייתה אישה מאוד נכלולית, לכן היא שאלה אותו האם הוא יוכל להביא לה סמים. כמובן ג'סטין שמאוהב בה עד העצם הסכים. את ההמשך אני אתן לכם לראות..

 

מה שראיתם עכשיו הוא תקציר למחזמר. המחזמר עצמו הוא מחזמר וואן שוט (שכל הדמויות נמצאות על הבמה והרקע אינו משתנה), שנכתב על ידי Lin-manuel Miranda והכוכב של המחזה הוא Antony Ramos, שתיים משחקני המילטון (מעניין איך הגעתי אליו). המחזה מבוסס על סיפור אמיתי, אבל מבוצע בקצרה (המחזה באורך 15 דקות) והמחזה לא מאוד כבר, אם קבל קליל. המחזה כפי שניתן לנחש נקרא "21 chump street".

21Chump420.jpg 

 

בעצם במחזמר יש 5 שירים, אבל תכלס כולם ממש טובים, מה שנותן לך חוויה כיפית גם בלי לראות את המחזה, בלי קשר אני אוהב את הדרך שירה ומשחק של אנטוני, ואני צריך לראות את הסרט שהוא משחק בו "in the highets" (שאגב גם לין מנואל כתב). תכלס עוד אספקט שאני אוהב בזה הוא הרעיון של הוואן שוט, לכן בגלל שיש רק 6 שחקנים כולם מורגשים, כולם חשובים, מה שמכניס יותר עניין במחזה כאשר אתה צופה בו. אני גם חושב שהמחזה מנסה להעביר את המסר של הרגע האחד הזה, הרגע שגורם לכל מה שעבדת בשבילו ללכת לטמיון. הרי ג'סטין היה תלמיד קולג' על מלגה, הוא היה יכול להיות מישהו גדול, אבל הוא בסוף נפל בגלל אהבה. 

 

בואו נדרג רגע את השירים בקצרה?

5- epilogue

שיר סיום נחמד, מנסה לשלב האמת בצורה דיי טובה את כל השירים. פשוט השיר הזה גורם לך להרגיש כזה רע עם עצמך על ג'סטין, והוא לא ממש כיף לשמיע בלי קשר לסאונדטראק עצמו.

 

4- cousin

לכל אחד יש דוד שיכול לסדר אותו עם משהו.

את השיר הזה בהתחלה לא אהבתי אבל הוא טיפה גבר עליי, אני חושב שהשיר עצמו הוא בעיקר לוויב, הוא נחמד, אני אוהב בו בעיקר את החלק שהדודים מדברים עם ג'סטין. מעבר לכך השיר עצמו לא הכי וואו.

 

3- one school

השיר הזה מדבר על כמה שניומי נוכלת, אבל הקטע של השיר שהוא דיי סולו של ניומי עובד מאוד טוב לדעתי, דרך השיר הזה אפשר להבין את הרעיון שלה במשטרה, ככה אני לא במאה אחוז שונא אותה וזה גאוני. אני מעבר לכך חושב שהדרך שבה רואים את השמחה של ג'סטין שהיא אומרת לו לקנות לה סמים בעוד והיא נמצאת שם מתכננת תכנונים. כן אני מתחיל לשנוא אותה שוב.


 

2- what the heck i gotta do

אוו זה לדעתי השיר הראשון שהכרתי מהמחזה, אני חושב שהדרך שבה ההכרנו את הדמויות, והבנו את המערכת יחסיות של ג'סטין וניומי הייתה ממש גאונית, איך שהוא הם הצליחו להכניס את הריז של ג'סטין, ההצעה שלו לפרום, ההכרות איתה ואת היחסית שלהם, וזה בשלוש וחצי דקות ששם הוא והמנהל מדברים על המפגש שלהם עם חיזוק הרמוני מהבויז.

 

1- the money

את השיר הזה אני פשוט אתן לכם לשמוע- 

זה הכל להיום, אני ממש ממליץ לצפות במחזה הזה. אם הייתי נותן לו ניקוד כנראה שזה היה משהו באזור 8.2. עכשיו אני לא יכול לתת קישור עקב חוקי הפורום, אבל רק שתדעו שממש קשה לחפש אותו ביוטיוב ואם תכתבו "21 chump street" כנראה שלא תמצאו את המחזה המלא באיכות סבבה. נתראה באשכול הבא~

 

 

נערך בתאריך - על-ידי Eytan
קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

אשכול מעולה, מנוסח יפה, מחכה לאשכול הבא!

שירים מעולים אגב, נהניתי לשמוע אותם

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

הצטרפות לשיח

באפשרותך לשלוח הודעה כעת ולהירשם מאוחר יותר. אם ברשותך חשבון, ניתן להתחבר עכשיו לשליחת הודעה דרך חשבונך.

אורח
הוספת תגובה

×   הדבקה כטקסט עשיר.   הדבקה כטקסט רגיל במקום

  מאושרים אך ורק 75 סמייקונים.

×   הקישור שלך מוצמד אוטומטית.   הצגה כקישור במקום

×   תוכן הקודם שלכם שוחזר.   ניקוי עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • צופים לאחרונה   0 משתמשים

    • אין משתמשים רשומים שצופים בדף זה.
×
×
  • יצירת חדש...