מעבר לתוכן

סיקור אנימה: אינואישה.


The king of demons

הודעות מומלצות

*שחזור של האשכול מהפורום הישן.

שלום לכולם וברוכים הבאים לעוד אשכול שלי.

והיום לכבוד זה שסיימתי אינואישה קבלו סיקור על האנימה הזאת.

מס' פרקים: 167.

עונות: 7.

ז'אנרים: אנימה, דרמה, הרפתקאות, ילדים, פנטזיה, פעולה

סוג: TV.

שנת יציאה: 2000.

גיל צפייה: 12+

תקציר:

הסדרה מדברת על ילדה בשם קאגומה מהתקופה המודרנית ביפן, יום אחד במקדש של סבא שלה שעבר במשך דורות, היא נכנסה לאזור הבאר של המקדש כי שמעה משם רעש, היא הסתכלה לתוך הבאר ופתאום שדה שאבה אותה לפנים, כשהיא יצאה מהצד השניה של הבאר היא הלא זיהת את המקום שהיא נמצאת בו, בעודה בורחת מהשדה, היא מוצאת נער תקוע על העץ, היא מצילה אותה בשביל שתהרוג את השדה,הילדה עם הזמן שברחה מהשדה הבינה שאיכשוה חזרה בזמן ליפן הפידואלית(יפן של פעם) אחרי שהרג את השדה רצה לקחת אבן מיוחדת שנקראת "אבן ארבעת הנשמות" שיכולה להגשים כל משאלה, בקרב שלו עם השדה האבן התפוררה למלא רסיסים ברחבי יפן. עכשיו הילדה והנער מחפשים את לאסוף את כל הרסיסים בשביל לבקש מהאבן את משאלתם!

דמויות מרכזיות בסדרה:


אינואישה: נער צעיר בן 15, הוא מסתובב עם קאגומה בשביל להשיג את הרסיסים של אבן ארבעת הנשמות, אינואישה הוא בן לשד הכלב הגדול ובת אדם, כלומר הוא חצי שד וחצי בן אדם, לא משנה לאן ילך ידחו אותו כי הוא לא מספיק חזק לשדים ומצד שני לא נראה מפחיד בעיני בני אדם. אינואישה כמעט ולא יודע להראות את הרגשות שלו כלפי אחרים.

אינויאשה פרק 5 mp3

קאגומה: ילדה בת 15, לומדת ביסודי בבית ספר שלה ביפן המודרנית, כרגע נמצאת ביפן הפידואלית ומחפשת עם אינואישה את ההרסיסים של אבן ארבעת הנשמות, קאגומה מביאה את רגשותיה כלפי אינויאשה שדי מתעלם מהם והיא מאוד כועסת עליו על כך, יש לה כוחות רוחנים והיא עם הזמן הופכת לכוהנת שמשתפרת עם הכוחות הללו.

 

קיקו: נערה שהיית אהובתו של אינואישה, היא כוהנת מאוד חזקה ושומרת אבן ארבעת הנשמות, היא מתה בניסיון לעצור שד שבא לקחת את אבן ארבעת הנשמות ומת ביחד עם האבן במטרה שלא תוכל לחזור לעולם שלהם, קיקיו לא מראה יותר מדי רגשות חוץ מרגשותיה בהתחלה לאינואישה.

 

נאראקו: נאראקו הוא כמו אינואישה, חצי שד וחצי בן אדם, הוא נוצר משילוב של כמות גדולה של שדים שנכנסו לתוך גוף של בן אדם, נארוקו מחפש גם את אבן ארבעת הנשמות במטרה להגשים את משאלתו הלא ברורה, כל הדמות שלו מאוד מסתורי ולא ברור מה באמת הוא רוצה ומחפש בעולם.

 

 

מירוקו: מירוקו הוא נזיר קדוש המסתובב בעולם במטרה לעזור לאנשים, אביו קולל על ידי נאראקו ביכולת שנקראת "מנהרת הרוח", אותה יכולת נמצא בפתח היד שלו וכשהוא פותח אותה הוא שואב כל דבר לתוכה, החסרון של היכולת הזאת שהיא בסוף תשאב גם אותך, הקללה עוברת מדור לדור עד שנאראקו יושמד, לכן מירוק מצטרך לאינואישה ולקאגומה במציאת הרסיסים ובהשמדת נארוקו.

 

סאנגו: סאנגו נערה צעירה שהיא בת לארגון של מחסלי שדים, באחת ממחיסולי השדים שהם נשלחו אליהם, כל הצוות שלה מת עקב נאראקו שהשתלט על אחיה, סאנגו מלאת זעם רוצה לקבל נקמה על הצוות של ועל אחיה הקטן, היא חוברת לאינואישה וחבריו, אם הזמן היא מתאהבת בנזיר למרות שהוא לא כל כך רואה את זה בהתחלה.

דעתי האישית:

האנימה אינוישה מאוד מעניינת מבחינת סיפור, איך הדמויות מתפתחות עם הזמן בסדרה גורם לצופה להתחבר אליהם יותר ויותר והלבין את הסיפור שלהם יותר טוב. האנימה גם מדברת על יפן של העבר בעיקר,מה שנותן לך חווית צפייה של איך אנשים חיו פעם ואיך הסתדרו עם האמונות שלהם.  האנימציה של האנימה האומנם לא נראה הכי טוב, בכל זאת מדובר באנימה של שנות ה2000 אז לאותם זמנים היא נראת ממש טוב, הסאונד מעולה. האנימה לא ארוכה יחסית לאנימות שונן אחרות ואין כמעט פילרים.

ציון:10/10

תודה שקראתם את האשכול אשמח שלמוע הערות/תגובות על האשכול.

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

יצירת מופתתתתת יאוו נראלי אמורים לנחש איזה בדרת אנימה זה

משהו עם נקודה אםםם מה זה יכול להיותתתת

תעזרו לי זה בלתי פתיר

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

  • גילעד שינה כותרת לסיקור אנימה: אינואישה.

סיקור מצויין, נשמעת סדרה מעולה.

אולי אראה- חסרות לי סדרות. הבעייה היחידה זה למצוא אותה.

 

הוספת תמונה רק לאחת הדמויות, ובמקום הלא נכון 😄 או לפחות זה מראה לי ככה

 

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

הצטרפות לשיח

באפשרותך לשלוח הודעה כעת ולהירשם מאוחר יותר. אם ברשותך חשבון, ניתן להתחבר עכשיו לשליחת הודעה דרך חשבונך.

אורח
הוספת תגובה

×   הדבקה כטקסט עשיר.   הדבקה כטקסט רגיל במקום

  מאושרים אך ורק 75 סמייקונים.

×   הקישור שלך מוצמד אוטומטית.   הצגה כקישור במקום

×   תוכן הקודם שלכם שוחזר.   ניקוי עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • צופים לאחרונה   0 משתמשים

    • אין משתמשים רשומים שצופים בדף זה.
  • פעילות אחרונה

    1. 0

      2 גרסאות לשיר אדיר אחד

    2. 1

      מהו הסרט האחרון שראיתם

    3. 229

      חידון פסח- 2024

  • סטטוסים אחרונים

  • הישגים אחרונים

    • Miki עלה לדרגה
      מאמן מוביל
    • valt עלה לדרגה
      מנהיג מכון
    • 123QWEASD זכה בתג
      שבוע ראשון
    • Miki זכה בתג
      סופר מתחיל
    • Miki עלה לדרגה
      מאמן מתקדם
×
×
  • יצירת חדש...