מעבר לתוכן

לוח מובילים

  1. eri

    eri

    משתמשים


    • נקודות

      1

    • הודעות

      573


  2. Aqwaman200

    Aqwaman200

    משתמשים


    • נקודות

      1

    • הודעות

      17


  3. cactus

    cactus

    משתמש כבוד


    • נקודות

      1

    • הודעות

      4090


  4. Infinite

    Infinite

    משתמשים


    • נקודות

      1

    • הודעות

      1058


תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר 04/23/24 בכל האיזורים

  1. שלום לכולם ותודה שהצטרפתם לעוד אשכול שלי שבו אני אמליץ לכם סדרה של ספרים שקראתי בילדותי. פרסי ג'קסון היא סדרת ספרים פנטלוגית שמדברת על נער צעיר שחי בעולם שבו האלים קיימים. הספרים נכתבו על הסופר האמריקאי Rick Riordan. עלילת הספרים מבוססת על המיתולוגיה היוונית ומתקיימת בזמננו (העולם המודרני). לסדרה יש 6 ספרים ולאחר מכן יש עוד סדרות של ספרים שממשיכים אותה. פרסי ג'קסון וגנב הברק - הספר הראשון פרסי ג'קסון וים המפלצות - הספר השני פרסי ג'קסון וקללת הטיטאן - הספר השלישי פרסי ג'קסון והקרב על המבוך - הספר הרביעי פרסי ג'קסון ותקוות האולימפוס - הספר החמישי פרסי ג'קסון וגביע האלים - הספר השישי בנוסף יש עוד מסמך שנקרא The Demigod Files שהוא אוסף סיפורים קצר. יש שלושה סיפורי המשך ובנוסף לאחרונה נוצר לייב אקשן על הספר הראשון. גיבורי האולימפוס - סדרת הספרים ההמשכית הראשונה, מבוססת על הסדרה הראשונה וגם על המיתולוגיה הרומית, בסדרה זו יש 5 ספרים. גורלו של אפולו - סדרת הספרים ההמשכית השנייה, מדברת על מסעו של האל אפולו אחרי שנהפך לבן תמותה, בסדרה זו יש 5 ספרים. על סדרת הספרים השלישית לא הצלחתי למצוא מידע. לסדרת הלייב אקשן יש כ8 פרקים ואני נהנתי מכל רגע בלצפות בסדרה, טריילר לסדרה: למה אני אוהב את הסדרה? הסדרה היא מאוד מעניינת והיא מתחילה להיות מעניינת עוד מהפרק הראשון, הסדרה כוללת אחוות אחים, בגידה בין חברים, סיפור אהבה מה שמוסיף לחיבור בין הקרוא לדמויות, בספרים אין ציורים או תמונות מה שנותן לקורא את ההזדמנות לדמיין איך שהוא רוצה שהדמות תיראה בדמיון שלו וזה דבר מדהים, כי אני בטוח שאם מישהו שקרא את הספרים ישאל אותי איך אני רואה את אחת מ הדמויות לכל אחד מאיתנו יהיה מחשבה אחרת. הסדרה יכולה ללמד אנשים על המיתולוגיה היוונית אם הם לא ידעו ואולי להרחיב את הידע שלהם בנושא זה. לסיכום אני ממש אהבתי את הסדרת ספרים הזאת ולראות את הסדרה גרמה לילדות שלי לחזור. אני אישית ממליץ לכל אחד לקרוא את הספרים האלו. תודה על ההקשבה 🙂 אני הייתי אני אתם הייתם אתם וזהו עד האשכול הבא.
    1 point
  2. היי, שוב אני כאן! אז הייתה לי תמונה נחמדה של מישהי עם אוזניות שחשבתי להשתמש בה לציור בעתיד. והיה לי גם זמן, ורעיון קטן, ושעמום במידה הנכונה, וקוצר רוח בדיוק מספיק כדי שאני לא ארצה להשקיע יותר מדי מאמצים. וזה, חברים יקרים, הוא המתכון לציור שציירתי כאן: מקווה שאהבתם, ונתראה באשכול הבא!
    1 point
  3. ההצעה שלך מוזרה, ואני אסביר. קודם כל: מההצעה שלך עלול להשתמע שההגבלות שהמצאת כאן באמת קרו, שזה קצת לא הוגן אם נתחשב בזה שההגבלה להגרלה הנוכחית היא 10 מוניטין ו50 הודעות פעילות, סכום שאפשר להגיע אליו בפחות משבוע של השקעה. עוד דבר שלא הוגן שלא ציינת כאן, הוא שמאז פתיחת הפורום המחודש - כל ההגרלות היו ללא הגבלה עד להגרלה הנוכחית, שגם בה ההגבלה מזערית וסמלית בלבד. כלומר - לכל מי שרצה להגיע להגבלות הללו, היה מספיק זמן כדי לעשות את זה - ואפילו יותר. לגבי ה"במה ההצעה תשפר את חווית המשחק", כמו שציינת, כיוון שהפורום חדש - הוא זקוק לפעילות. אחת המטרות של ההגרלה השבועית, היא שמשתמשים יהיו פעילים (ושוב, אפילו לא מדובר כאן ב10 אשכולות מושקעים - אתה רק צריך להגיע ל50 הודעות פעילות (תגובות, סטטוסים, אשכולות, תגובות להגרלה השבועית) דבר שאמור להיות פשוט מאוד אם אתה באמת רוצה. אבל במקום להשקיע בפורום, ולהגיע להגבלות - אתה מעדיף לנטרל את המטרה הזאת של ההגרלה בשביל נוחות אישית שתאפשר לך להשתתף בהגרלה בלי להתאמץ בשביל זה. זה נשמע לי כמו ההפך המדוייק מהמטרה של ההגרלה. בצירוף כל הנסיבות שהצגתי, אני נגד ההצעה שלך.
    1 point
  4. יואו עכשיו איך אני אראה את כל האשכולות הקרינג'יים שפתחתי ב2020 על איך להכין פנקייק מושחת
    1 point
×
×
  • יצירת חדש...