מעבר לתוכן

כל הפעילויות

הזנה זו מתעדכנת אוטומטית

  1. שעה אחרונה
  2. גם אם האשכול יצא קצת ארוך תמיד טוב לפרט כי פשוט הראת בית אמרת עליו כמה מילים וזהו...עדיף שתפרט ובכל מקרה אחלה אשכול ובתים פסיכים
  3. היום
  4. Type: הגרלה

    ההגרלה תסתיים בעוד: 3ימים וגם 3 שעות

    • 3 פרסים
    • 8 משתתפים

    מקום ראשון - 200,000 סילבר מקום שני - 150,000 סילבר מקום שלישי - 100,000 סילבר * משתמש שלא יעדכן את שם המשתמש שלו במשחק בפרופיל בפורום לא יקבל פרס.
  5. האמת שיש את זה, היה חודש אחד שבכלל לא פתחתי שום אשכול אבל הגבתי מלא וקיבלתי סגן מצטיין.. זה מאוד היה מפתיע חח
  6. אתמול
  7. וואי, אני ממש אשמח לראות ציור שלך בפורום, ישמח אותי ואת כל השאר מאוד!
  8. המון המון תודה! אני באמת מעריך את זה, למרות שאני ממש לא ברמה של ציירים גדולים! מהצד שלי אני אוסיף 2 אמנים שאני פשוט מת על האומנות והסגנון שלהם. הם לקחו חלק גדול מההשארה שלי, ועשו פרוייקטים מדהים! ואני פשוט יכול לזהות את הסגנון שלהם בכל פרוייקט שהם השתתפו בו: Sergey Kolesov https://www.artstation.com/peleng Cedric Peyravernay https://www.artstation.com/cedricpeyravernay
  9. https://en.wikipedia.org/wiki/The_One_(Los_Angeles) .. תודה רבה!
  10. אשכול מעניין ומקורי! ללא ספק בתים מעניינים, אשמח שתפרט על הבית האחרון, נשמע הכי מגרה חחחח
  11. יאללה חברה להיות פעילים!!

  12. מסכים עם נמסיס, גם אני נחשפתי לציורים של Kira, בין הציורים היותר מיוחדים ויפים שראיתי. עוד צייר שאני ממש אוהב שמצייר ציורים היפריאליסטים הוא SOY DANNY, הנה קישור לערוץ שלו ביוטיוב https://www.youtube.com/channel/UCrbfUX_6S01QGAg6WdKWl0g הציורים שלו כל כך מדויקים ויפים, פשוט אומן נפלא! תודה על האשכולות, מקווה לאשכול ציור שלך shukush202! אתה גורם לי לחכות יותר מדי זמן.
  13. אני מדבר גם לנארוטו וגם לשיפודן כי מה זה נארוטו 100 פרקים
  14. יום הזיכרון לשואה ולגבורה ב6/5/2024 כולנו עמדנו דקה דומייה לזיכרון 6 מיליון היהודים שנרצחו, נהרגו, נשרפו ונקברו בחיים במלחמת העולם השניה 1939-1945. את הפשעים והרצח הנוראים האלו ביצעו הנאצים הארורים, שהתעללו ורצחו את בני עמנו אך ורק בגלל היותם יהודים. למרות האבדה העצומה שחווינו, כמה מאלו שחוו על בשרם את זוועות המלחמה שרדו, ומעטים מהם כאן איתנו, מספרים את הסיפור שלהם ואת הרגעים הקשים וגם, המשמחים שחוו במלחמה. האנשים האלו נקראים ניצולי שואה, והם בין האנשים שאני הכי מכבד ובכל אחד מאחד מהם, אני רואה גיבור. בשיעור שלפני הצפירה, לא למדנו מתמטיקה, אלא הקשבנו לסיפור של אביה של המורה שלי, ניצול שואה שחווה את זוועות המלחמה ממקור ראשון. אני לא אספר את הסיפור שלו, זה אישי של המורה שלי ואני לא יכול לספר בלי רשות, במיוחד בחוויה כזאת. השנה, ב7/10/2024 חווינו חוויה שמזכירה את מה שקרה באירופה לפני 80 שנה. אני לא רוצה להיכנס לפוליטיקה, אבל המצב במדינת ישראל לפני ה-7 באוקטובר היה מזעזע. ועם מה שהחמאס הארור עשה, קיבלנו סוג של "כאפה", והתעשתנו על עצמנו והפכנו למדינה אחרת, מדינה מאוחדת עם אין ספור מעשי נדבה ואחדות. בערב שלפני יום הצפירה, הקשבנו כולנו ל"זיכרון בסלון" שבו כולנו שמענו את ניצולי השואה וצאצאיהם, מספרים לכולנו מה הם עברו בשנות השואה. ואנחנו, בין עם זה דור שני שלישי ואף רביעי, חייבים לזכור את הסיפור שלהם, של ניצולי השואה. זה הזמן להתאחד ולזכור ביחד את מה שעבר על יקירנו בשואה, ומה שעבר עלינו ב-7 באוקטובר, ולהיות חזקים!. "תמיד זה הכי חשוך לפני הזריחה", לא לריב ולהתפלג, אלא להתאחד ולגשר בין הצדדים. בעזרת ה', שיבואו עלינו רק ימים טובים של שלום ושל זריחות, ושלא נשכח את מה שעבר על יקירנו בכל זמן בעבר. שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי: ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ: ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל: ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ: ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה: ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ: ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
  15. היי, מה נשמע? עוד אשכול! איזה כיף!(מקווה שגם לכם 🙂 ) הפעם אעשה דירוג שלי ל3 הבתים היפים בעולם! מקום שלישי: Antilia אנטיליה הוא בנין בגובה 27 קומות ששייך למיליארדר ההודי מוקש אמבאני. תתפלאו או לא, רק אמבאני וילדיו גרים באנטיליה לבדם!. ועדיין, הבניין הזה מטורף. המראה החיצוני והגדלים השונים של הקוביות המרכיבות את הבית נראה לי מושלם בעין. לדעתי, המראה החיצוני טיפה יותר יפה מהפנימי, אבל שניהם יוצאים מהכלל. אני לא אפרט הרבה מה המראה הפנימי(יש כל כך הרבה!!), אך בכל זאת כמה פרטים מעניינים: הבית מכיל 9 מעליות, ספא, מוסך מכוניות רב קומתי עם 168 רכבי יוקרה!(לא יודע למה הם צריכים את זה) ואולם קולנוע מפואר ועוד ועוד ועוד!.. השווי של הבניין עומד על 1-2 מיליארד דולר והוא הבית השני היקר בעולם!. מקום שני: Safe Home כן, שם מוזר, אבל ממש נכון. למעשה, הבית תוכנן להגן מפני פלישת חייזרים, אבל כצפוי, שום חייזרים לא באו. אבל עדיין, לא רק שזה בית מוגן עם קירות בלתי חדירים, אני חושב שהעיצוב החיצוני של הבית הוא מופלא!. לדעתי, הצורה שבה מתמזגים החלונות והכניסה עם הרפידה פשוט מושלמת!. ו... כן, בחלק הפנימי של הבית יש יוקרה ועיצוב ממש יפים ובנוסף, הבית מכיל בית קולנוע רחב, מטבח וחדרים בעיצוב מופלא ותאמינו או לא, גם גשר אוטומטי לבריכה שנמצאת מול הבית!. אולי הוא נראה די פשוט יחסית לאנטיליה אבל לדעתי עיצוב הבית במראה עולה בקצת מאנטיליה וההפרש לא כל כך גדול. מקום ראשון: The One! למקום הראשון לדעתי, יש פער עצום בין כל שאר המקומות. בין עם זה במראה החיצוני ובין עם במראה הפנימי, כל הבית יוקרתי. יש כל כך הרבה דברים להגיד והסביר על הבית הזה, אבל אני אגיד את דעתי בקצרה. חוץ מזה שיש בו ממש כל מה שצריך, היוקרה והעיצוב של הבית מושלמים!. איך שהמראה וההרגשה שאתה באמת חלק מזה מועברים לכל אורך הבית פשוט נפלא!!!. השווי הגדול ביותר משהבית אי פעם הוצא למכירה הוא 295M דולר! (לדעתי הוא שווה הרבה יותר...). הנה משפט שראיתי מאחד הסרטונים: "זה הסיבה שקוראים לו האחד, כי מי לא ירצה לגור בו?". לסיכום הבית, לא פרטתי בכלל על כל החדרים והאטרקציות שיש לו להציע, בגלל שיש כל כך הרבה שאני לא יודע מאיפה להתחיל, אבל אולי אני אפרט בתגובות אם מישהו רוצה 🙂. (התמונה לא מציגה את הגודל הפנימי, אל תחשבו אם מה שאמרתי נראה לכם כמו שקר...). לסיכום, אלו שלושת הבתים היפים ביותר לדעתי. יש כל כך הרבה בתים שהיה קשה למצוא שלישיה מכרעת ומקווה שיצא טוב 🙂 זהו סוף האשכול, מקווה שנהנתם 😉.
  16. יש אשכולות שצריך לעשות בהן תמונות. האשכול הזה הוא סיפור וזה לא רלוונטי לעשות בו תמונות. כמו כן, אני לא פעיל הרבה ואני לא יכול לבקר בכל האשכולות כי גם לי יש חיים. סיפור ממש יפה! שפה יפה, ניקוד ושימוש במילות הוספה במקומות המתאימים, ישר כוח!
  17. השבוע האחרון
  18. מבין שתי האנימות ראיתי רק את נארוטו ולכן אין לי דעה ממשית על וואן פיס. מבין כל האנימות שראיתי נארוטו בהחלט בטופ למרות שאהבתי את שיפודן בפער לעומת נארוטו. הייתי משנה את התקציר מכיוון שהוא מכיל ספוילרים.
  19. ואו! ממש לא מובן מאליו לשמוע את זה! מעריך על המילים החמות! אולי יצא לי לפרסם משהו בזמן הקרוב 😉 מקווה שנשארה פה קצת פעילות אחרי המחיקה.
  20. ראיתי את 2 הסדרות(לא מזמן עשיתי מרתון על נארוטו)ועדיין רואה את וואן פיס אוהב את שתי הסדרות.מצד 1 אני חושב שלתווך ארוך יותר קל לזכור את העלילה של נארוטו. לגבי וואן פיס עלילה ארוכה וקשה לזכור לתווך הארוך את הכל למרות שאת 2 העלילות אהבתי והתחברתי .אני בסוף בוחר בוואן פיס
  21. 1. כן אני יודע התפלאתי עליך 2. יצאתי מטומטם עזוב 3. באמת לא כזה חשוב אבל נמאס לי שרק אומרים לי את זה אז @פרון בוא תגיד לו שיעשה תמונות
  22. שם במשחק: Thor קישור לפרופיל: https://www.pokeisrael.net/?page=profile&player=Thor קישור לעמוד עם הבעיה: https://www.pokeisrael.net/?page=dailymission תיאור הבעיה: אחרי שהיו לי רק 6 משימות ואמרו להשלים הכל ואז זה יסתדר, עשיתי את זה וקיבלתי רק 8 תמונת מסך רלוונטית - חובה:
  23. eri

    סיקור ספר- חוט של כסף

    תודה על התגובה! אני חושב שהספר זמין בגרסה דיגיטלית או מודפסת במחירים שונים ובמקומות שונים, אז זה נראה כמו הרבה עבודה לכתוב הכל כשפשוט אפשר לעשות חיפוש בגוגל או בספריות.
  24. תגובות הן חלק עיקרי מאוד בשיקולים לבחירת שחקן לסגן/ מצטיין.. יחד עם אשכולות כמובן.
  25. מזל טוב, כל הכבוד לזוכים. אני חושב שכדאי להוסיף עוד קטגוריה והיא- המגיב החודשי. אדם שהגיב להרבה אשכולות תגובות אמיתיות ולא סתם תגובות ספאם כמו תיקון, פירגון וכדו'... (וזה לא שאני צבוע או משהו כי אני מגיב הרבה ולא עושה כמעט אשכולות)
  1. טעינת פעילויות נוספות
×
×
  • יצירת חדש...