מעבר לתוכן

השבוע הראשון שלי בליגת הפוקימונים


Hawks

הודעות מומלצות

אהלן חברים, חשבתי ליצור מדריך חדש למתחילים אך בעל אופי שונה מהמדריכים האחרים.

המטרה של המדריך היא לתת כיוון לשחקנים חדשים כיצד אפשר להשתפר במשחק בצורה יותר אופטמלית ואפקטיבית.

בנוסף, המדריך הוא שיתופי, כלומר, אני ארשום את היעדים שלדעתי שחקן חדש צריך להגיע אליהם ואחרים יוכלו גם לתרום מהידע שלהם בהנחה שהוא הגיוני ורלוונטי.

אז נתחיל.

טיפים כלליים

*טבעות הן כנראה החפץ הכי מתבקש במשחק, בין אם זה בשווי או בדרישה, לכן, כשחקן חדש במשחק רצוי למקסם רווחים ממכירת טבעות, במידה ואינכם בטוחים מהם מחירי הטבעות כרגע או בעתיד, תמיד ניתן לשאול בצ'אט המשחק ולהסיק מהם המחירים באותה העת של הטבעות.

*לרוב שחקנים חדשים מחפשים לקנות נכחדים, אך הבעיה היא שהם קונים בדרך כלל נכחדים שלא מועילים לשישיה ולכן אני מציע חשיבה שונה, לבנות קודם שישיה של אגדיים/מגות שלא כוללת נכחדים, אין הגיון בלהשקיע בנכחדים כשחקן חדש מכיוון שכנראה לא יהיה לכם את הגב הכלכלי לשים עליהם מספיק טבעות כדי שאתם תוכלו להסתמך עליהם בקרבות.

*סיבה נוספת להשקיע בשישיה של אגדיים מאשר לקנות נכחדים היא שלפעמים יש ליגה ללא נכחדים, כלומר אסור להשתמש בנכחדים וצריך להיעזר רק בפוקימונים מסוג אגדי/מגות/נדירים מאוד/נדירים/נפוצים, לכן כשחקן חדש יותר קל להתקדם בליגה מסוג זה ולהגיע למקום יותר גבוה, בחשיבה הרחוקה הפרסים שתקבלו מליגה כזאת יעזרו לכם לבנות את הבסיס לשלב הבא שהוא השגת נכחד שימושי וחיזוקו באמצעות טבעות.

*אגדיים שימושיים לשישייה שאפשר למצוא ללא כדור מאסטר - פאלקיה, דיאלגה, רשיראם, זקרום, 

*אגדיים שימושיים לשישיה שדורשים כדור מאסטר -  מיוטו(מפתחים למגה מיוטו X), שדו דרגונייט, שדו הו-או, קיוגר, גראודון, ארכאוס, בלאק קיורם, וואיט קיורם, יבלטל, זרניאס, וולקניון, סולגלאו, שדו זראורה, זשיאן(מתפתח לזשיאן חרב), זמזנטה(מתפתח לזמזנטה מגן), אטרנטוס.

*מגות שימושיים לשישיה - מגה מיוטו X, מגה ספטייל, מגה מטגרוס, מגה סוואמפרט, מגה לוקאריו, מגה גנגר, מגה הרקרוס, מגה סטיליקס, מגה סלמנס, מגה אבומאסנו, מגה גארצ'ומפ, מגה אירודקטיל.

*לא לפחד לעשות קרבות מול שחקנים אחרים - יש נטייה לשחקנים חדשים לפחד מקרבות נגד שחקנים אחרים וזה מובן, אך כשחושבים על זה אין באמת סיבה לא לעשות קרבות נגד שחקנים אחרים ולהשתפשף במערכת הקרבות העכשווית וישנם הרבה טריקים שאפשר ללמוד גם מקרבות כאלה, כגון: הקרבה של פוקימונים, ללמוד חוזקות וחולשות של פוקימונים או סוגים, בסופו של דבר זה משחק וקרבות נגד שחקנים אחרים הם חלק מחווית המשחק, לכן אני ממליץ לעשות כמה שיותר קרבות מול שחקנים אחרים.

*ישנם שחקנים שעושים הפרדה בין הפורום לבין המשחק, ההפך הוא הנכון ואני ממליץ לכם להשתתף כמה שיותר בפורום מכמה סיבות:

א)לדעתי, השתתפות בפורום מוסיפה אלמנט נוסף לחוויה במשחק והופך את החוויה למהנה יותר.

ב)לרוב יש תחרויות/הגרלות שכוללים פרסים מכובדים אשר יכולים לתרום להתקדמות שלכם במשחק, ההגרלות כוללות בדרך כלל דרישות מסוימות כמו כמות מוניטין בפורום, מספר הודעות וכו'.

ג)שגשוג הקהילה באופן כללי, כאשר יש פעילות גבוהה בפורום ישנה הצטרפות של שחקנים חדשים למשחק, כתוצאה מכך משתפרת כלכלת המשחק וישנה אינטרקציה מרובה יותר עם שחקנים אחרים.

*אני באופן אישי ממליץ להבין את המכניקות של המשחק כמו הקפצות לפוקימון, שינויי מצבים באופן כללי, אילו מצבים טובים לאילו פוקימונים, חסרונות ויתרונות של סוגים מול סוגים שונים וכו', בסוף האשכול אני אצרף מדריכים שהם שימושיים לדעתי להתפתחות כשחקן במשחק.

*ישנה טענה שהתקדמות במשחק כרוכה בלחיצות מרובות על העכבר במטרה לחרוש על מנת להתקדם במשחק, הטענה נכונה חלקית, למרות שחרישה היא חלק  אינטגרלי במשחק שאי אפשר להתעלם ממנו, ישנן גם פעילויות במוקדים שונים במשחק וגם בפורום, פעילויות של ההנהלה/צוות תמיכה כמו מכרזים, חידונים, איוונטים, תחרויות וכו'.

*ליהנות מהמשחק - בסופו של דבר זה משחק ולכן צריך ליהנות מהחוויה ולא להילחץ ממנה, זה נכון שצריך להציב יעדים ולשאוף גבוה אך מצדי שני אין טעם להעמיס על עצמכם ובסוף לאבד טעם במשחק כתוצאה מהעמסת יתר או ויתור כתוצאה מחוסר התקדמות.

*להתרחק מבית הרבייה, אני לא רוצה להגיד למישהו איך לשחק אך לדעתי, להרבות פוקימונים עם כמות משאבים מוגבלת הוא מהלך לא חכם לטווח הארוך , נכון שזה מפתה שיצא נכחד אך בסופו של דבר יוצא ששחקנים חדשים ללא פוקימונים חזקים מבזבזים את כל המשאבים שלהם על בית הרבייה ובסופו של דבר נשארים ללא זהב/כסף.

הצבת יעדים

*בנייה של שישית אגדיים עם סוגים שמכסים את החולשות אחד של השני

*הגעה למקום שלישי לפחות באיוונט/קנייה של נכחד שימושי מאיוונט חנות

*הרשמה לליגה ללא תלות במקום בו נסיים - ביצוע כל הקרבות 

*ביצוע של 50 קרבות לפחות

*ידע מרבי במכניקות המשחק

*השתתפות של 50% לפחות בפעילויות המשחק כגון: חידונים, פעילויות , תחרויות, הגרלות(לא חובה) ואיוונטים.

לינקים שימושיים

מדריך למיקום של כל האגדיים,התחלתיים ונדירים מאוד במשחק - 

מדריך לשחקן המתחיל בליגת הפוקימונים, מכסה את רוב הפונקציות של המשחק - 

מקומות לאימון EV -

החפצים שניתן למצוא בקרבות שדה-

 

הסבר בסיסי על IV וEV(מעודכן) - 

 

רשימת חברי הצוות(תמיכה ופורום) בהם ניתן להיעזר -

(צוות המשחק)   (צוות הפורום)  

 

*המדריך עדיין לא גמור אך אני חושב שכיסיתי חלק נרחב.

*אין נכון ולא נכון בדרך המשחק שלכם, אתם יכולים להתעלם לגמרי מהמדריך ועדיין להצליח אך אני רציתי לשתף כיצד לדעתי שחקן יכול להשתפר בצורה יותר מהירה במשחק מהסתכלות אישית שלי ומטעויות שאני עשיתי כשחקן פחות מנוסה.

במידה ויש לכם טיפים או יעדים שפספסתי אשמח אם תשתפו, המטרה הכוללת של המדריך הוא להעלות את הרמה הממוצעת של השחקנים בליגת הפוקימונים, כחלק מחוייה שיתופית והשתפרות במשחק כקהילה.

 
קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

הצטרפות לשיח

באפשרותך לשלוח הודעה כעת ולהירשם מאוחר יותר. אם ברשותך חשבון, ניתן להתחבר עכשיו לשליחת הודעה דרך חשבונך.

אורח
הוספת תגובה

×   הדבקה כטקסט עשיר.   הדבקה כטקסט רגיל במקום

  מאושרים אך ורק 75 סמייקונים.

×   הקישור שלך מוצמד אוטומטית.   הצגה כקישור במקום

×   תוכן הקודם שלכם שוחזר.   ניקוי עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • צופים לאחרונה   0 משתמשים

    • אין משתמשים רשומים שצופים בדף זה.
×
×
  • יצירת חדש...