מעבר לתוכן

לוח מובילים

  1. Lightning hammer

    Lightning hammer

    משתמשים


    • נקודות

      2

    • הודעות

      2024


  2. SupportMan

    SupportMan

    משתמשים


    • נקודות

      2

    • הודעות

      1662


  3. konbironUS

    konbironUS

    משתמשים


    • נקודות

      1

    • הודעות

      44


  4. trenkl

    trenkl

    משתמשים


    • נקודות

      1

    • הודעות

      980


תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר 01/17/24 בכל האיזורים

  1. פרטי המציע: שם במשחק: SupportMan קישור לפרופיל: https://www.pokeisrael.net/?page=profile&player=SupportMan פרטי ההצעה: כותרת ההצעה: קרב דרפט תיאור ההצעה: הרעיון מתבסס על הקרבות רנדום שיש בליגה. בשביל ההסבר יהיה מאמן א' ו-מאמן ב'. הקרב מתנהל בין שני מאמנים בליגה שבחרו להילחם אחד בשני. כל מאמן מקבל שלוש אופציות עם פוקימונים רנדומליים. בכל אופציה יש שני פוקימונים רנדומלים שונים (לא יכול להיות אותו פוקימון פעמיים באותו משחקון), ברמות 100. ניתן לראות בפוקימונים הניתנים לבחירה אלו מתקפות יש להם, את הסוג של הפוקימון וכמה כוח כללי יש לו. לכל מאמן יש חצי דקה (10 שניות לכל אופציה), לבחור איזה פוקימון הוא ירצה מבין השניים, הפוקימון שאותו מאמן בחר, יכנס לשישיה שלו לאותו קרב והפוקימון השני (שלא בחר) יכנס לשישיה של היריב באותו הקרב. ואותו דבר יהיה גם למאמן השני. כמובן ששני השישיות מוסתרות והמאמנים אינו יכול לראות את בחירת היריב ואיזה פוקימונים אותו יריב הביא לו. לדוגמה: מאמן א' יש אופציה לבחור בין Yveltal ל-Arceus, כאשר מאמן א' יבחר ב-Yveltal, הוא יכנס לו לשישיה ו-Arceus יכנס לשישיה של מאמן ב' (מאמן ב' לא יוכל לראות שיש לו Arceus בשישיה). לבסוף, לכל מאמן יש שלושה פוקימונים שהוא בחר לו ושלושה שהיריב בחר לו (שאת הפוקימונים שהיריב בחר יוכל לגלות רק שהקרב יתחיל). רק אחרי ששני המאמנים בחרו את הפוקימונים, יוצגו בפני כל אחד מהם השישיה של אותו מאמן, ויבחר באיזה פוקימון הוא רוצה להתחיל את הקרב. בנוסף, לפני כל תחילת קרב תהיה אפשרות לבחור איזה פוקימונים יוכלו לצאת מבחינת הנדירות שלהם, יהיה אפשר לבחור רמות נדירות שונות (מנפוץ ועד נכחד, כולל ערבוב) או את הכל. במה ההצעה תשפר את חווית המשחק: קרב דרפט הוא הרבה יותר מעניין ואטרקטיבי מקרבות הרנדום, הוא נותן למאמנים להפעיל שיקול דעת באיזה פוקימון עדיף להם לבחור עם המתקפות והסוג שיש לו ואיזה להביא ליריב. הפוקימון שאותו מאמן א' הביא למאמן ב' באופציה הראשונה יוכל להשפיע על אותו מאמן א' על הבחירה באופציה השניה, אולי אם יבחר פוקימון מסויים זה יוכל לבוא לרעתו וכך יצטרכו המאמנים להפעיל את השיקול דעתם שלהם ואותו דבר ההפך. אני חושב שזה יוסיף עוד עניין בליגה מהקרבות כבר שנמצאים בליגה ויוכל לשדרג את חווית המשתמש. כמובן שבהמשך זה יכול ליצור ליגה חדשה ומעניינת שכולם יוכלו להשתתף בה בסופו של דבר (כי זה לא תלוי בכמה הפוקימונים שלך חזקים), וגם להפעיל שיקול דעת בבחירות המאמן. אם יש לכם שאלות אני כאן לכל שאלה, אשמח לשמוע את דעתכם 🙂 ההצבעה פתוחה !
    2 points
  2. פרסי והארי החליטו לנסוע להר האבוד אשר נמצא בלב אנגליה. הם יודעים שההר האבוד הוא מקום מסוכן, אבל הם חייבים למצוא את קרונוס. הדרך להר האבוד היא ארוכה ומפותלת, פרסי והארי עוברים דרך יערות עבות, הרים גבוהים, ומערות אפלות. בדרך, הם נתקלים במגוון סכנות. לא מעט נלחמו גם עם מפלצים מסוגים שונים ואכזריים וחזקים שליחיו של קרונוס, תוך שהם נמנעים ממלכודות ומנסים למצוא את הדרך הנכונה. בעזרת כוחות הכישוף של הארי הם הצליחו לא פעם ולא פעמיים למצוא את הדרך ולנצח בקרבותיהם, גם יכולותיו של פרסי הוכחו כיעילות במסעם לאחר שמצאו לא מעט מקורות מים בסביבה ובהתחשב בכך שאתל פרסי היה כלי הנשק הטוב ביותר שלהם... לאחר זמן רב וכשהם מותשים לגמרי, פרסי והארי מגיעים להר האבוד. הם עומדים מול ההר הגבוה ביותר, ומביטים למעלה, "ההר האבוד" אומר פרסי בחרדת קודש, "אז זה מה שדיברו עליו, אה?" עונה לו הארי ויחד הם מתחילים לטפס לעבר ההר האבוד. הם צריכים להגיע לפסגה, שם קרונוס מסתתר, הטיפוס על ההר הוא קשה ומפרך. פרסי והארי צריכים להתמודד עם מזג אוויר סוער, עם הרים תלולים, שלא לדבר על כך שבכל רגע עלול להופיע יצור שמעוניין להרוג אותם... אך הם צמד חזק ולבסוף פרסי והארי מגיעים לפסגה. הם רואים מבנה גדול ומפואר, הם מבינים שזהו מקום מושבו של קרונוס. פרסי נכנס ראשון לבניין לאחר הארי והם מתחילים לחפש את קרונוס הם יודעים שהם צריכים לצוד אותו, לפני שיהיה מאוחר מדי. אחרי כל התלאות שהם עברו בדרך מתברר שקרונוס לא טיפש הוא השאיר כמות מכובדת שתתיש אותם לגמרי לפני שיצליחו להגיע אליו לבסוף, פרסי והארי מגיעים לחדר המרכזי של הבניין הם רואים את קרונוס, ואז הם מבינים שהקרב האחרון החל. כוחו של קרונוס עצום וכשהארי ופרסי מנסים לתקוף אותו הם עפים עשרות מטרים אחורה מעוצמת ההגנה שלו. קרונוס צבר הרבה כוח בזמן ששהה בטירה שלו לעומת הארי ופרסי שהתעייפו בדרך והם לא יכולים אפילו להשיב מעט מלחמה... הסיפור הוא סיפור עם עלילה מאוד פשוטה והמטרה היא להבין כיצד לנתב את הבינה המלאכותית ליצרית סיפורים, אם אצליח בניסויים שלי אולי אוציא סדרה באמת מעניינת ולא ניסיונית ספרותית. כדי לנתב את סוף הסיפור תכתבו בתגובות מי הייתם רוצים שיעזור להארי ופרסי בקרב האחרון
    1 point
  3. רעיון מטורף אני חושב שצריך אפילו ליגה כזו
    1 point
  4. #Bring_back_the_design_now
    1 point
×
×
  • יצירת חדש...