-
צוות רוקט שאפשר להילחם בו במשחק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אהבתי. לקחת את הרעיון מפוקימון גו
- מצטיין החודש| ינואר
-
סיקור פופים חלק 5(נראה לי)
מעולה כרגיל אני לא מבין באנימה ומנגה וכול הדרגון בול אבל כיף לראות את הסיקורים שלך 10/10
- זוכי טורניר הדיבייט
-
רצועת עזה- מה הלאה?
רצועת עזה היא שלנו!!! אין שאלה בכלל
-
מכירת חרב ומגן חלודה בהחלפות/מסחר
רעיון טוב
- הצעה | דמות בעיצוב אישי
-
מעבדתו של ד"ר נמבה
לא נראה לי שזה רעיון טוב אבל כל הכבוד על הרעיון
-
הליגה כותבת סיפור ביחד!
(כעבור שנה בדיוק) "ארטמיס" עברה שנה בדיוק מאז שהעולם השתנה זוכר שברחתי מהמפלצת מדוזה (מהמיתולוגיה היוונית) והצלת אותי? אני לא מצליח לשכוח את מבטם המבועת של האנשים שהסתכלו על מדוזה והתאבנו...
- הליגה כותבת סיפור ביחד!
-
אורי1234 הצטרפו לקהילה
- מכירת נכחדים
אורי1234
משתמשים
-
הצטרפות
-
ביקר לאחרונה