מעבר לתוכן

Hawks

משתמשים
  • הודעות

    919
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימים כמוביל

    1

כל דבר שפורסם על-ידי Hawks

  1. בעד ההצעה, ישפר את תחושת האינטרקטיביות בקרבות רנדום.
  2. אני לא מבין את הטענה הזאת, קרב ידידות מדורג אחד=10 גביעים כלומר בחודש אתה תעשה בערך 300 גביעים מ"פעם אחת" בכל יום. במידה וזה יהיה בתעריף מסוים אני לא רואה להכניס את האפשרות הזאת למשחק.
  3. זה לא תחרותי אם אתה תתחמק משחקנים שיותר חזקים ממך.
  4. למה שתקבל גביעים על קרב ידידות? גביעים=זהב וכסף, אתה גם רוצה שתוכל לבחור מול מי אתה נלחם וגם לקבל על זה גביעים, כמו שציינתי, קרבות מדורגים אמורים להיות תחרותיים ולא במתכונת שציינת גם אם ניתן לעשות קרב ידידות אחד ביום.
  5. למה לא לעשות קרב ידידות רגיל?
  6. אני חושב שהבסיס של ההצעה הוא טוב, כלומר יש פה ייעול של תהליך מסוים. מצד שני, ההשלכות של הוספת אפשרות כמו שציינת יכולות לפגוע בשחקנים חדשים, כרגע על רוב הנכחדים לא לוקחים זהב לרבייה למיטב ידיעתי ולכן אם תהיה אפשרות אוטומטית לקחת זהב על רביות שחקנים ותיקים יכולים לנצל שחקנים עם פחות ניסיון, כלומר יקחו זהב על רביות של נכחדים כמו שבועות מולטרס/מגנטיק זקרום וכו', במקרה כזה האפקט הוא הפוך ממה שציינת. לצערי אני נגד, אני חושב שהצעה עצמה טובה אך היא יכולה לפגוע בשחקנים עם פחות ותק.
  7. נגד, מערכת הקרבות המדורגים אמורה לעודד תחרותיות משום כך המערכת בנויה בתצורה הקיימת(לא ניתן לבחור את היריב, קבלת פרסים על מיקום גבוה לאחר X זמן) ולכן מה שאתה מציע פוגע בפן התחרותי שקיים מכיוון ששחקנים חלשים יסרבו לשחק מול שחקנים חזקים יותר ובכך כמות הזמן שתצטרך לחכות לקרב מדורג כשחקן חזק תגדל באופן משמעותי, במידה ואתה רוצה לבחור את היריב מולו תילחם, תשתמש באפשרות של קרב ידידות.
  8. במצב ריאליסטי זה כמעט ולא אפשרי מכיוון שניתן להשיג נכחדים גם מדרכים אחרות ולכן עיקור נכחדים לא בהכרח יבטיח לך ייחודיות של בעלות על פוקימון מסוים. מה האינטרס שלך כשחקן להרבות למישהו נכחד(לדוגמה) ייחודי אם אתה רוצה להיות היחיד שיש עליו בעלות?
  9. עכשיו שתיארת את זה ככה אני נגד, אם אתה רוצה לשמור על כך שלא ירבו נכחד שיש לך, אל תיתן אותו לרבייה, אם אתה רוצה להרוויח מהעניין ולעשות זהב אז תרבה בשביל אנשים שאתה סומך עליהם, מה שאתה מתאר פה זה בגדול לעשוק שחקנים אחרים מכיוון שאתה רוצה להיות היחיד שקובע את המחיר של אותו הפוקימון(אופציה שכבר קיימת) ואתה גם רוצה שהמשחק יתמוך בכך, באופן אישי אני חושב שהדבר עלול ליצור בעיה שכיום כמעט ולא קיימת מכיוון שיש כמות יחסית גבוהה של נכחדים ששווים להשקעה בשוק.
  10. מה אתה מקבל כשאתה מעקר נכחד למישהו שהרבית לו נכחד מרצונך החופשי כביכול? הרי המטרה של ההצעה, לפחות בזווית הראייה שלי היא לייצר מונופול של נכחדים או פוקימונים מסוימים, רעיון שהיה קיים על חלק מהנכחדים גם מלפני ההצעה שלך ואני חושב שההצעה יותר תפגע בכל הקונספט של בית הרבייה מאשר תוסיף. בנוסף לכך, כשמציעים הצעה צריך לחשוב למי אתה פונה מכיוון שניתן להצביע בעד או נגד ההצעה ובעצם לראות כמה הקהילה רוצה את ההצעה או להיפך, אני לא מצליח לראות איך רוב השחקנים יהיו בעד ההצעה מכיוון שהיא פונה דווקא למיעוט ולא לרוב. אשמח שתסביר איך ההצעה עוזרת לשחקן הממוצע.
  11. אין ספק שליגת רנדום יכולה להוסיף עניין אך היא פוגעת ברבדים אחרים במתכונת הנוכחית - אפשר להמשיך לדון על ההצעה במשך יום שלם אך זה נראה כי נסכים שלא להסכים וזה בסדר.
  12. עוד פעם, זה לחזור במעגלים, בכל השנים שהמשחק קיים לא היו 2 ליגות במקבל למירב ידיעתי ובממוצע יש 2 ליגות בשנה ולכן אם מתחילים ליגת רנדום החודש(לדוגמה) לא תהיה ליגת נכחדים/אגדיים עד איזור יולי ולכן זה חצי שנה בלי להרגיש התקדמות במשחק מכיוון שאתה לא "קוצר את הפירות" . כרגע יש לך 2 סוגים שונים של ליגות במאגר, במתכונת הנוכחית זה או ליגת אגדיים או ליגת נכחדים, אם אתה הופך את המאגר ל3 ליגות המתכונת תהיה או ליגת אגדיים או ליגת נכחדים או ליגת רנדום ולכן זה כן מחליף את אחת מהליגות במידה ותהיה ליגה כזאת.
  13. אם יש גורם של אקראיות בקרבות בליגה ואתה רוצה להוסיף עוד גורם של אקראיות(רנדום=אקראי) ולכן אני לא מבין את הטענה מכיוון שלהגיד שמכיוון שיש כבר גורם של אקראיות בליגה אז אפשר להוסיף למיקס כל גורם אחר שאתה לא בהכרח שולט עליו שיכריע תוצאות של קרבות עם משקל יותר גבוה מקרב ידידות. בנוסף לכך, מה שמתשתמע מהחלק השני בטענה שלך הוא שיש לי אינטרס וכתוצאה מכך אני לא אובייקטיבי - לא השתתפתי בליגות האחרונות ואני גם לא מתכוון להשתתף ככה שכל הרעיון הזה מתבטל מכיוון שאם אני לא משתתף בליגות וגם לא עושה קרבות מדורגים, מה האינטרס שלי כאחד עם נכחד מושקע? גם אם ננסה להתפשר על הטענה שמישהו עם נכחד מושקע לא בהכרח יסיים במקום גבוה בליגה עם פוקימונים אקראיים, מה התמריץ של שחקן ותיק להמשיך להשקיע במשחק אם גם ככה אין תשואה להשקעה שלו?
  14. אז להוסיף עוד גורם של מזל? אתה רק תומך בטענה שלי.
  15. לדעתי ההיפך הוא הנכון מכיוון שלליגה יש משקל יותר רב ולהפסיד שובר שוויון לדוגמה הוא בעייתי בגלל פקטור של מזל.
  16. יש הבדל בין טורניר של יום אחד לבין ליגה של חודשיים ובנוסף, יש מקרים שאתה תקבל שישיות שגם אם תשחק מושלם אתה עדיין תפסיד מכיוון שהמשחק קבע את השישיה שלך.
  17. הרעיון הוא שלא מריצים 2 סוגים שונים של ליגות במקביל ולכן אם יריצו את הליגה שהצעת לא תהיה ליגת נכחדים/אגדיים באותו הזמן וגם בספק אם ליגה שמחליטים בשבילך על הפוקימונים שתשתמש בהן דוגלת באסטרטגיה כלשהי מכיוון שיש שילובים שאתה יכול לקבל שיחליטו אם תפסיד/תנצח עוד מלפני שהתחלת את הקרב, גם ניתן להתווכח שלהכין שישיה מראש בהתאם למה שיש ליריב מכילה יותר אסטרטגיה מאשר לעקוב אחרי טבלת סוגים בלבד ולתקוף באמצעות מתקפה שחזקה על הפוקימון מולך, כמובן שיש יותר פקטורים אך אחד מהפקטורים בליגה היא גם להתאים שישיות מול מה שהיריב ישתמש בו ודווקא ההצעה שהצגת פה נוגדת את אחד מהיתרונות שאתה מציג ומוציאה חלק מהאסטרטגיה בקרבות ולא בהכרח מביאה יתרון אחר, מלבד האקראיות שניתן להתווכח עד כמה היא נחשבת כיתרון.
  18. נגד במידה והליגה תהיה עם פרסים ואסביר: *ליגה שבה שכל אחד מקבל פוקימונים בחלוקה אקראית גם עם התבנית שהצגת עדיין בנויה ברובה ממזל ולכן בזווית הראייה האישית שלי, מורידה מהערך של הזכייה או אפילו ההשתתפות בליגה מסוג זה. *במידה ותהיה ליגה בנוסח שהצגת היא תתפוס פרק זמן של ליגה רגילה ולכן שחקנים "ותיקים" יותר נפגעים מכיוון שאין תשואה להשקעה שלהם בדמות תחרות שהיא לא קרבות מדורגים בזירה. *בליגת אגדיים לשחקנים חדשים יש סיכוי אך מכיוון שהגבילו את הכוח הכללי של הנכחדים ל5000, שחקנים ללא 3 נכחדים מושקעים הרשו לעצמם לשים כמות טבעות משמעותית על אגדיים(לפני ההגבלה היה רק שחקן אחד שעשה זאת) ולכן הסיכוי של שחקנים חדשים לסיים במקום גבוה בליגה שנחשבת יותר ידידותית לשחקנים חדשים הפכה לתחרות של מי שם יותר טבעות על אגדיים בדומה לליגת נכחדים אשר המקביל לאגדיים במקרה הזה הם הנכחדים/טיטאנים. חשוב לציין שיש תמיד את המאזניים - מצד אחד יש את השחקנים הותיקים ומצד שני יש את השחקנים החדשים ולפעמים כשמנסים לרצות ביתר על המידה את אחד מהצדדים הצד השני יכול להרגיש שפחות הולכים לכיוון שלו ולכן צריך ראייה יותר רחבה על הדברים.
  19. נגד, הרעיון המרכזי של האיוונט היא קבלת ביצי דרקון באמצעות השלמת משימות(איוונט של ליג פאס) ולכן הוספה של אפשרות למצוא ביצי דרקון בטבע מורידה מהייחודות של הרעיון. בנוסף לכך, יש דרכים להפוך את האיוונט לקל יותר תוך כדי שמירה על הרעיון המרכזי או התוואי הנוכחי ללא הוספת האפשרות שהצגת.
  20. בעד, כרגע אין מגוון רחב של משימות מה שיכול להוביל לחזרתיות ולשחיקה.
  21. נגד, המצב בפורום יותר טוב מכשהיה לפני ההגרלות ולכן נדמה כי ההגרלות במבנה הנוכחי אכן תורמות לפעילות בפורום, במידה וההגבלה תהיה בדגש רק על כמות הודעות, כמות האשכולות ככל הנראה תעלה אך במקביל גם האיכות תרד. מוניטין כן הכרחי מכיוון שבסופו של דבר יש פקטור גם של אהדה/הערכה מסוימת לתוכן שאתה מעלה, הצעות הן אומנם חלק מהפורום אך בסופו של דבר משפיעות על גורל המשחק ולא על הפורום ולכן אולי ניתן להסביר את הקושי בקבלת מוניטין דרך הצעות, מציע לפתוח אשכולות המעוררים דיון או נתפסים כחיוביים יותר בעיני המשתמשים בפורום. אני גם אציין ואומר שנדמה שהמטרה היא לעודד פעילות משתמשים בפורום לאורך טווח קצר אך ההפך הוא הנכון מכיוון שפעילות מרובה של משתמשים בפורום לאורך טווח ארוך היא שמניעה את הפורום קדימה.
  22. בעד, היתרונות ניכרים וכמו שציינת הוספה של שיקוי התחייה למסחר/מרכז ההחלפות מייעל את התהליך.
  23. שילוב גיפים באמצעות פוטושופ שלום לכולם, במדריך נעבור על השלבים להכנת גיף חדש המורכב מכמה גיפים שונים. המדריך מייועד בעיקר לכאלה שכבר שולטים חלקית בפוטושופ, במידה ותהיה היענות גבוהה למדריך שמסביר את הבסיס של התוכנה, בעתיד יפתח מדריך שעובר על כל מה שיש לתוכנה להציע. ברשותכם נתחיל עם המדריך. שלב ראשון - מציאת גיפים מתאימים ניתן למצוא מגוון גיפים בהרבה מקורות באינטרנט, פחות רלוונטי למדריך. לצורך הדגמה נשתמש בגיפים הבאים: מאוד מומלץ להשתמש בגיפים עם רקע בלתי נראה, במקרים מסוימים אפשר גם להוסיף רקע לגיף, לגיף החדש שניצור במדריך, ניעזר גם ברקע הבא: שלב שני - הכנת הקרקע לשילוב הגיפים כעת נעבור לתוכנה עצמה, נלחץ על File -> New וככה נפתח קובץ חדש בפוטושופ, לאחר שעשינו זאת, נלחץ על Layer -> New -> Layer, כעת המסך אמור להיראות כך. למי שאין את האפשרות למטה, תלחצו על Window -> Timeline, כפי שניתן לראות, בצד ימין למטה יש Layers, ניתן להעלים כל Layer באמצעות לחיצה על כפתור דמוי עין ליד כל Layer, במקרה הזה נעלים את הLayer בשם "Background", הסיבה לכך היא שאנחנו רוצים לעבוד על רקע בלתי נראה ולא לבן כמו בתמונה, לאחר העלמת הרקע הלבן, המסך אמור להיראות כך. לאחר כל זה, נלחץ על Create Frame Animation בתחתית המסך, לאחר מכן תהיה אפשרות לראות כל פריים ממנו הגיף מורכב(בהמשך נסביר למה זה חשוב). שלב שלישי - שילוב הגיפים לאחר שהכנו את הקרקע, ניתן להתחיל לשלב את הגיפים, כיצד עושים זאת? לוחצים על File -> Open ופותחים את הגיפים איתם נרצה לעבוד. לאחר שפתחנו את כל הגיפים בחלונות נפרדים, נתחיל להעתיק אותם לקובץ הראשון שפתחנו, נעשה זאת באמצעות סימון כל הפריימים של הגיף אותו אנחנו רוצים להעתיק(לוחצים על הפריים הראשון, לאחר מכן לוחצים על הפריים האחרון כאשר לוחצים על המקש Shift, פונקציה זאת תאפשר לנו לבחור את כל הגיפים מהגיף הראשון שסימנו עד לגיף האחרון שלחצנו עליו עם שיפט). *שימו לב, במידה וכמות הפריימים בכל הגיפים לא תהיה זהה, תיתקלו בבעיה שאחד מהגיפים יעלם לפרק זמן מסוים בגיף החדש ולכן מומלץ לבצע שינוים באחד מהגיפים ולהתאים אותו לשני, יש מגוון דרכים לעשות זאת: הורדה של חלק מהפריימים, שכפול של מספר גיפים, האצת פריימים מסוימים תוך כדי הוספה/החסרה של פריימים מסוימים, רעיון שקשה להעביר במדריך ולאורך זמן לומדים לעשות זאת ברמה יותר גבוהה - יכולת הנרכשת לאחר ניסוי וטעייה. לאחר בחירת הפריימים, נלחץ על הכפתור הבא: לאחר מכן יפתחו אפשרויות רבות, במקרה שלנו נלחץ על Copy Frames, לאחר שהעתקנו את הפריימים של הגיף(במקרה הזה העתקנו את הפריימים של מריו), נחזור לקובץ הראשון שבחרנו, נלחץ על הכפתור בתמונה(בקובץ הראשון שפתחנו ולא בגיפים) ואז נבחר את האפשרות של Paste Frames -> Paste Over Selection, נחזור על התהליך עם כל הגיפים שאנחנו מעוניינים לשלב. כעת, יש מגוון אפשרויות שניתן להיעזר בהם, החשובה שבהן היא Free Transform, באמצעות אפשרות זו ניתן להזיז את הגיף ובנוסף גם לשחק עם גודלו, חשוב מאוד לסמן את כל הLayers של הגיף שאנחנו רוצים לשחק איתו, במידה ולא תעשו זאת, השינוים יקרו רק בחלק מהפריימים. אפשרות שנייה שהיא מאוד חשובה לשילוב גיפים מופיעה בLayer -> Arrange, כאשר תעבירו את העכבר על Arrange תראו מגוון אפשרויות, כמו העברת הגיף המסומן מאחורי גיפים אחרים ולהפך. לאחר שהוספנו את הגיפים לקובץ הראשון שפתחנו, עלינו ללחוץ על File -> Export -> Save For Web(Legacy), לאחר מכן יפתח מסך אשר יראה את הגיף החדש רץ, מומלץ לא לגעת ברוב ההגדרות מכיוון שהן קשורות בעיקר לאיכות הגיף(עדיף להשתמש באתרים ייעודיים מאשר בפוטושופ, לפחות לדעתי), לאחר מכן נלחץ על Save ונשמור את הקובץ במחשב, לאחר כל התהליך הארוך הזה הגיף שלנו מוכן. במקרה שלנו, אדון מריו בורח מדינוזאור בכביש ראשי.
  24. אהלן חברים, חשבתי ליצור מדריך חדש למתחילים אך בעל אופי שונה מהמדריכים האחרים. המטרה של המדריך היא לתת כיוון לשחקנים חדשים כיצד אפשר להשתפר במשחק בצורה יותר אופטמלית ואפקטיבית. בנוסף, המדריך הוא שיתופי, כלומר, אני ארשום את היעדים שלדעתי שחקן חדש צריך להגיע אליהם ואחרים יוכלו גם לתרום מהידע שלהם בהנחה שהוא הגיוני ורלוונטי. אז נתחיל. טיפים כלליים *טבעות הן כנראה החפץ הכי מתבקש במשחק, בין אם זה בשווי או בדרישה, לכן, כשחקן חדש במשחק רצוי למקסם רווחים ממכירת טבעות, במידה ואינכם בטוחים מהם מחירי הטבעות כרגע או בעתיד, תמיד ניתן לשאול בצ'אט המשחק ולהסיק מהם המחירים באותה העת של הטבעות. *לרוב שחקנים חדשים מחפשים לקנות נכחדים, אך הבעיה היא שהם קונים בדרך כלל נכחדים שלא מועילים לשישיה ולכן אני מציע חשיבה שונה, לבנות קודם שישיה של אגדיים/מגות שלא כוללת נכחדים, אין הגיון בלהשקיע בנכחדים כשחקן חדש מכיוון שכנראה לא יהיה לכם את הגב הכלכלי לשים עליהם מספיק טבעות כדי שאתם תוכלו להסתמך עליהם בקרבות. *סיבה נוספת להשקיע בשישיה של אגדיים מאשר לקנות נכחדים היא שלפעמים יש ליגה ללא נכחדים, כלומר אסור להשתמש בנכחדים וצריך להיעזר רק בפוקימונים מסוג אגדי/מגות/נדירים מאוד/נדירים/נפוצים, לכן כשחקן חדש יותר קל להתקדם בליגה מסוג זה ולהגיע למקום יותר גבוה, בחשיבה הרחוקה הפרסים שתקבלו מליגה כזאת יעזרו לכם לבנות את הבסיס לשלב הבא שהוא השגת נכחד שימושי וחיזוקו באמצעות טבעות. *אגדיים שימושיים לשישייה שאפשר למצוא ללא כדור מאסטר - פאלקיה, דיאלגה, רשיראם, זקרום, *אגדיים שימושיים לשישיה שדורשים כדור מאסטר - מיוטו(מפתחים למגה מיוטו X), שדו דרגונייט, שדו הו-או, קיוגר, גראודון, ארכאוס, בלאק קיורם, וואיט קיורם, יבלטל, זרניאס, וולקניון, סולגלאו, שדו זראורה, זשיאן(מתפתח לזשיאן חרב), זמזנטה(מתפתח לזמזנטה מגן), אטרנטוס. *מגות שימושיים לשישיה - מגה מיוטו X, מגה ספטייל, מגה מטגרוס, מגה סוואמפרט, מגה לוקאריו, מגה גנגר, מגה הרקרוס, מגה סטיליקס, מגה סלמנס, מגה אבומאסנו, מגה גארצ'ומפ, מגה אירודקטיל. *לא לפחד לעשות קרבות מול שחקנים אחרים - יש נטייה לשחקנים חדשים לפחד מקרבות נגד שחקנים אחרים וזה מובן, אך כשחושבים על זה אין באמת סיבה לא לעשות קרבות נגד שחקנים אחרים ולהשתפשף במערכת הקרבות העכשווית וישנם הרבה טריקים שאפשר ללמוד גם מקרבות כאלה, כגון: הקרבה של פוקימונים, ללמוד חוזקות וחולשות של פוקימונים או סוגים, בסופו של דבר זה משחק וקרבות נגד שחקנים אחרים הם חלק מחווית המשחק, לכן אני ממליץ לעשות כמה שיותר קרבות מול שחקנים אחרים. *ישנם שחקנים שעושים הפרדה בין הפורום לבין המשחק, ההפך הוא הנכון ואני ממליץ לכם להשתתף כמה שיותר בפורום מכמה סיבות: א)לדעתי, השתתפות בפורום מוסיפה אלמנט נוסף לחוויה במשחק והופך את החוויה למהנה יותר. ב)לרוב יש תחרויות/הגרלות שכוללים פרסים מכובדים אשר יכולים לתרום להתקדמות שלכם במשחק, ההגרלות כוללות בדרך כלל דרישות מסוימות כמו כמות מוניטין בפורום, מספר הודעות וכו'. ג)שגשוג הקהילה באופן כללי, כאשר יש פעילות גבוהה בפורום ישנה הצטרפות של שחקנים חדשים למשחק, כתוצאה מכך משתפרת כלכלת המשחק וישנה אינטרקציה מרובה יותר עם שחקנים אחרים. *אני באופן אישי ממליץ להבין את המכניקות של המשחק כמו הקפצות לפוקימון, שינויי מצבים באופן כללי, אילו מצבים טובים לאילו פוקימונים, חסרונות ויתרונות של סוגים מול סוגים שונים וכו', בסוף האשכול אני אצרף מדריכים שהם שימושיים לדעתי להתפתחות כשחקן במשחק. *ישנה טענה שהתקדמות במשחק כרוכה בלחיצות מרובות על העכבר במטרה לחרוש על מנת להתקדם במשחק, הטענה נכונה חלקית, למרות שחרישה היא חלק אינטגרלי במשחק שאי אפשר להתעלם ממנו, ישנן גם פעילויות במוקדים שונים במשחק וגם בפורום, פעילויות של ההנהלה/צוות תמיכה כמו מכרזים, חידונים, איוונטים, תחרויות וכו'. *ליהנות מהמשחק - בסופו של דבר זה משחק ולכן צריך ליהנות מהחוויה ולא להילחץ ממנה, זה נכון שצריך להציב יעדים ולשאוף גבוה אך מצדי שני אין טעם להעמיס על עצמכם ובסוף לאבד טעם במשחק כתוצאה מהעמסת יתר או ויתור כתוצאה מחוסר התקדמות. *להתרחק מבית הרבייה, אני לא רוצה להגיד למישהו איך לשחק אך לדעתי, להרבות פוקימונים עם כמות משאבים מוגבלת הוא מהלך לא חכם לטווח הארוך , נכון שזה מפתה שיצא נכחד אך בסופו של דבר יוצא ששחקנים חדשים ללא פוקימונים חזקים מבזבזים את כל המשאבים שלהם על בית הרבייה ובסופו של דבר נשארים ללא זהב/כסף. הצבת יעדים *בנייה של שישית אגדיים עם סוגים שמכסים את החולשות אחד של השני *הגעה למקום שלישי לפחות באיוונט/קנייה של נכחד שימושי מאיוונט חנות *הרשמה לליגה ללא תלות במקום בו נסיים - ביצוע כל הקרבות *ביצוע של 50 קרבות לפחות *ידע מרבי במכניקות המשחק *השתתפות של 50% לפחות בפעילויות המשחק כגון: חידונים, פעילויות , תחרויות, הגרלות(לא חובה) ואיוונטים. לינקים שימושיים מדריך למיקום של כל האגדיים,התחלתיים ונדירים מאוד במשחק - מדריך לשחקן המתחיל בליגת הפוקימונים, מכסה את רוב הפונקציות של המשחק - מקומות לאימון EV - החפצים שניתן למצוא בקרבות שדה- הסבר בסיסי על IV וEV(מעודכן) - רשימת חברי הצוות(תמיכה ופורום) בהם ניתן להיעזר - (צוות המשחק) (צוות הפורום) *המדריך עדיין לא גמור אך אני חושב שכיסיתי חלק נרחב. *אין נכון ולא נכון בדרך המשחק שלכם, אתם יכולים להתעלם לגמרי מהמדריך ועדיין להצליח אך אני רציתי לשתף כיצד לדעתי שחקן יכול להשתפר בצורה יותר מהירה במשחק מהסתכלות אישית שלי ומטעויות שאני עשיתי כשחקן פחות מנוסה. במידה ויש לכם טיפים או יעדים שפספסתי אשמח אם תשתפו, המטרה הכוללת של המדריך הוא להעלות את הרמה הממוצעת של השחקנים בליגת הפוקימונים, כחלק מחוייה שיתופית והשתפרות במשחק כקהילה.
×
×
  • יצירת חדש...