מעבר לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

פורום ליגת הפוקימונים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

חוק איסור הצפייה בזמן חרישה.

Featured Replies

פורסם

יש חוק מיוחד במינו שחייבים להיות מרוכזים בזמן חרישה , החוק נוצר עקב "ציטרים שהשתמשו בתוכנות צד שלישי כדי לעקוף את האתר ולחרוש במהירות ובקלות" 

חשוב לציין *החוק נוסף אך ורק בגלל ציטרים*

עכשיו אני רוצה ללכת להיגיון עם כל מי שקורא את האשכול הזה נגיד ועכשיו ניקח ריסיקה של המשחק פורטנייט סבבה למי ששיחק מי שלא שפשוט יקח אותו ריסיקה למשחק שהוא אוהב

יש עכשיו נשק שסבבה הוא BALANCE ופתאום בא ציטר ומשתמש בו לרעה ומגלה שאם אתה משתמש בו בציטים הוא ממש OVERPOWER 

מה משחק עושה?

א. עושה נרף לנשק בגלל שכמה ציטרים השתמשו בו לרעה וגילו שבגלל שזה עם ציטים זה OP

ב. עושים משהו שעוצר מתחתחילה את העניין של הציטים ולא נוגעים בנשק

 

אני חושב שהתשובה הידועה היא ב ולא נראה לי יש פה אחד שיגיד אחרת , לפי מה שאני הבנתי החוק של החוסר צפייה בסדרות וכו בזמן חרישה הוא בגלל ציטים וכן הצוות שקורה את זה והולך להגיד לי אתה יכול לראות אבל חייב לשים לב בוא ניהיה אמייתים ונגיד שכמעט אף אחד לא שם לב לזה שהוא משחק ורואה בו זמנית וזה לא יהיה הוגן לכאלו שכן יש להם את היכולת לעומת כאלו שלא

הפתרון הוא לא להוסיף חוק "עונש קולקטיבי" על כל השחקנים אלה ליצור משהו מתחתחילה שעוצר את הדבר הזה

שלפי דעתי זה מה שקרה פה החלטתם להוציא את החוק הזה בגלל ציטרים ולא בגלל שזה באמת חוק שצריך אותו והוא נחוץ למשחק

הפתרון הוא להוסיף תוכנה שמזהה אם בן אדם משתמש בתוכנה צד שלישית כזאת או אחרת אני אתן פה כמה אפשרויות 

CAPCHA - גוגל נותנים לאתר אפשרות לראות איך העכבר שלך זז בתוך האתר , אפשר להשתמש ברכיב הזה כדי לזהות תוכנות צד שלישית

לוגים של שניות במידה ואין - לוגים של שניות נותנים לראות כמובן תוך כמה זמן אתה מסיים ומתחיל קרב במידה ואתה משתמש בתוכנה צד שלישית ככל הנראה הלוגים

יהיו תמיד על אותם שניות ואפשר להבין זה תוכנה צד שלישית

 

אני יודע שהרבה ניסו בעבר להוריד תחוק הזה בהצעה וזה אף פעם לא עובד חלק אומרים שהמנהל מתעצל שלפי דעתי לא 

לדעתי אתם כן יכולים להוסיף משהו שישנה ויקל לשחקנים לחרוש ביותר "כיף" 

לפי דעתי כרגע המצב הוא ששחקנים חדשים נכנסים למשחק 

מתוכם 80% יוצאים אחרי שעה מחוסר אינטרקציה וחוסר עניין

ה15% שנשארים אחרי שעה מתחילים להבין שאפשר לראות יוטיוב ולחרוש תוך כדי (הם לא מודעים לחוק ואני מודע שיש אי ידיעת החוקים אינה פותרת מעונש אבל בוא ניהיה אמייתים ונגיד שגם המנהלים פה לא קוראים חוקים שהם נכנסים לאתרים ככל הנראה)
חלקם הצוות חושב שהם "בוטים" עושים להם את הדבר הקסום ואז הם מקבלים באן וחלקם נשארים באתר ולא מודעים לחוק הזה הרבה מאוד זמן

 

עכשיו זה החלטה שלכם מה לעשות בנוגע לנידון.
בכל מקרה במידה ותדחו תעשו שבפעם הראשונה שאתם באתר ומשחקים בקרב הראשון שלכם רשום בהודעה 

חובה להיות מרוכזים בזמן הקרבות אי ציות לחוק זה עלול להוביל לבאן

וכפתור של אישור 

זהו פעם אחת זה יופיע וככה גם מי שדילג על החוקים ידע.

המשך יום נעים

פורסם

הכוונה שלך היא שיהיה באמצע הקרבות הודעה לאישור אז אם כן יש הודעה כשאתה מקבל טבעת נדיר מאוד ואגדי ובכולם אתה צריך לאשר אז זה די אותו דבר

פורסם
  • מחבר

הכוונה שלי באשכול שהחוק הזה נוצר עקב ציטרים ובגללו רוב השחקנים "סובלים" ולא צריך להעניש את השחקנים בגלל ציטרים אלה צריך למצוא משהו שעוצר את הדבר הזה מתחתחילה ולא להסתמך על הצוות שחושב שמישהו עושה בוטים

פורסם

0: עצם הצפייה בסדרה בזמן משחק אינה עבירה 

1 אני צופה בסדרות בזמן חרישות ותופסת הודעות אדומות בזמן 

2 הפתרונות שאתה מציע הם... לא טובים. כי הם יגרמו לכך שהרמאים יהיו יותר מתוחכמים לרמה שאי אפשר לתפוס אותם בכלל. לאפשר לרמאים להתחמק עם קצת מרחיק רמאים שיהיה לך קשה יותר להתמודד איתם 

3 הצוות כבר עם גישה לאינטרוולים בין לחיצות 

4 רוב צוות ההודעות אדומות לדעתי עם שיקול דעת סביר רוב הזמן 

5 צפייה בסדרות במסך השני זה מיומנות שדורשת אימון ולמידה 

נערך בתאריך - על-ידי AlphaZero

פורסם

בע"ה. 
חשוב לדעת שצוות הליגה לא רק מעוניין לתפוס צ'יטרים. חשוב לו מאוד גם חווית המשחק ובהקשר זה, החרישה. כשאתה צופה בטלויזיה/טלפון/משהו אחר, אתה כביכול מזלזל בליגה, שם אותה משהו שולי ורק לוחץ על כפתורים. זאת ועוד בהקשר של חדשים, לשם כך נועדו בדיוק חוקי המשחק, לרכז את כל החוקים ועונשם במידה ותעשה עברה כזו או אחרת.
לסיכום, צוות המשחק עושה הרבה כדי לתפוס צ'יטרים(מנסיון), וכל עוד אתה לא עובר על החוקים, אתה יכול להגיע לגבהות בתחום החרישה, וגם להנות מהמשחק בו זמנית, שזו כמובן מטרתם העיקרית הצוות. 
אשמח לראות עוד הצעות כאלו מעניינות ומקווה שלשם שינוי אצביע בעדם 🤗

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

אתה ממש לא מזלזל שאתה שם את הליגה בצד אתה מראה שחשוב לך להיות בא גם שבא לך לעשות דברים אחרים וגם שאתה משחק בא אתה לוחץ באותם כפתורים בדיוק כמו שלא תראה תליגה תוך כדי 

איך בדיוק אפשר להנות מהמשחק בלראות אותו פוקימון חוזר על עצמו שעתיים בלי אנמציה בלי כלום? אתה אומר לי שזה כיף לך לראות את פיקאצו או בכל איזור אחר שאתה נלחם חוזר על עצמו לוחץ על אותו כפתור שעתיים וזה הכיף? אני לא רואה פה משהו אחר חוץ מאירוע שחוזר על עצמו ומשעמם אותך

הצוות אכן עושה הכל כדי "למנוע רמאים" אך דרך העשייה איננה נכונה לצערנו אי אפשר להעניש שחקנים בגלל כמה רמאים בסופו של דבר המטרה במשחק הזה הוא ללחוץ על אותו כפתור שוב ושוב המטרה פה היא להשאיר אותך בתוך "הקרבות" כן יש פה ושם דברים לעשות אחרים אבל העיקרי זה זה  ברגע שמונעים ממך לעשות עוד דברים בזמן שאתה לוחץ על אותו כפתור שגם אם לא היית במשהו אחר היית עושה בדיוק אותו הדבר פה בגלל כמה ציטרים פה מתחילה הבעיה 

פורסם
  • מחבר

תשובה ל אלפא זירו : 

0 : החוק ממש אומר שצריך להתרכז בזמן חרישה למה שקורה באתר עצם צפייה בחרישה גורמת לך לחוסר ריכוז... כן וכל התירוצים של זה מיומנות וזה עד ש"תשיג את המיומנות הזאת כבר תיהיה בבאן 🙂 + זה לא משהו שכולם יכולים "לרכוש" אז למה שלחלק יהיה אפשרי לעשות את זה ולאנשים לא חכמים לא?

1. זה שאת ועוד כמה תופסים לא אומר שהרוב גם עובדה שרואים שאנשים נופלים באותה " הודעה אדומה" לא בגלל שהם ציטרים אלה בגלל שראו סדרות

 2. אם הפתרונות שאני מציע אינם טובים אז ההנהלה יכולה לחשוב על אחרים אני בסך הכל שחקן שמציג עובדות בשטח זה בכלל מצחיק שצוות אחר בא אלי ואומר לי   הנה הציטוט אוקיי אתה צודק אבל הדרכים שלך לא טובות"
אני מחזיר לו : אוקיי אני שחקן אתה צוות למה שאתם לא תחשבו על דרך אני לא מקבל כסף על זה נכון?
אותו צוות אומר לי מה זה משנה אתה מציע אתה גם צריך להראות דרך חלופית 
אני שואל ברצינות אני מקבל תשלום על החשיבה על הדרך החלופית?
אני מקבל משהו לעומת ההנהלה שהיא היא זאתי שצריכה לחשוב על שינוי 
לדעתי זה בדיחה לכל דבר  זה כמו שסיאס יגידו לשחקנים בואו תמצאו לנו פתרון לבעיית הציטרים ומי שמוצא לא מקבל כלום ותודה רבה

3. א "רוב הצוות" שם את זה בדגש
ב. אוקיי זה לא מספיק כדי לדעת בוודאות אם מישהו צופה בסדרה או עם ציטים מכיוון שאין CAPCHA וכל שחקן משאיר תעכבר על אותו כפתור ופשוט לוחץ 
4. שוב אני מדגיש "רוב הזמן" אז אם נתקלת באחד שלא ברוב הזמן נדפקת? בגלל שאני האחד עם החוסר מזל שהצוות לא הסיק שיקול דעת רלוונטי ונכון?
5. עניתי על זה בהתחלה אין צורך לחזור על זה שוב

פורסם
לפני 2 שעות NaZeLeT כתב:

תשובה ל אלפא זירו : 

0 : החוק ממש אומר שצריך להתרכז בזמן חרישה למה שקורה באתר עצם צפייה בחרישה גורמת לך לחוסר ריכוז... כן וכל התירוצים של זה מיומנות וזה עד ש"תשיג את המיומנות הזאת כבר תיהיה בבאן 🙂 + זה לא משהו שכולם יכולים "לרכוש" אז למה שלחלק יהיה אפשרי לעשות את זה ולאנשים לא חכמים לא?

1. זה שאת ועוד כמה תופסים לא אומר שהרוב גם עובדה שרואים שאנשים נופלים באותה " הודעה אדומה" לא בגלל שהם ציטרים אלה בגלל שראו סדרות

 2. אם הפתרונות שאני מציע אינם טובים אז ההנהלה יכולה לחשוב על אחרים אני בסך הכל שחקן שמציג עובדות בשטח זה בכלל מצחיק שצוות אחר בא אלי ואומר לי   הנה הציטוט אוקיי אתה צודק אבל הדרכים שלך לא טובות"
אני מחזיר לו : אוקיי אני שחקן אתה צוות למה שאתם לא תחשבו על דרך אני לא מקבל כסף על זה נכון?
אותו צוות אומר לי מה זה משנה אתה מציע אתה גם צריך להראות דרך חלופית 
אני שואל ברצינות אני מקבל תשלום על החשיבה על הדרך החלופית?
אני מקבל משהו לעומת ההנהלה שהיא היא זאתי שצריכה לחשוב על שינוי 
לדעתי זה בדיחה לכל דבר  זה כמו שסיאס יגידו לשחקנים בואו תמצאו לנו פתרון לבעיית הציטרים ומי שמוצא לא מקבל כלום ותודה רבה

3. א "רוב הצוות" שם את זה בדגש
ב. אוקיי זה לא מספיק כדי לדעת בוודאות אם מישהו צופה בסדרה או עם ציטים מכיוון שאין CAPCHA וכל שחקן משאיר תעכבר על אותו כפתור ופשוט לוחץ 
4. שוב אני מדגיש "רוב הזמן" אז אם נתקלת באחד שלא ברוב הזמן נדפקת? בגלל שאני האחד עם החוסר מזל שהצוות לא הסיק שיקול דעת רלוונטי ונכון?
5. עניתי על זה בהתחלה אין צורך לחזור על זה שוב

תראה לצוות יש גישה לכמה זמן עבר בין לחיצות שלך (הסכמת לזה בתנאי השימוש שאמרת שקראת והבנת גם אם לא קראת אותם)  אם ה2000 לחיצות אחרונות שלך היו באותו הפרש זמן בדיוק זה נורה אדומה ולומר את האמת היו כמה רמאים ממש ליצנים שירו על אוטומט 200 לחיצות בשנייה.

בניגוד לדעה הרווחת במערכת החדשה הרבה יותר קשה לרמות מהישנה ולא אפרט למה כי זה שיעור היסטוריה כבר. היום רמאי שלא נתפס משיג הרבה פחות מרמאות מפעם. גם אם אתה נלחם במקום בלי אגדיים ומכבה את המאמנים ומה לא עדיין תקפוץ עליך תיבה או מפתח או טבעת או חרב. זה בעצם עוצר את הרמאות איפושו ומחייב את הרמאי לבדוק התראות (במקום להילחם בתופעה להילחם בתוצאה שלה)

למערכת החדשה יש גם הגנה מסויימת שאם אתה לוחץ מהר מדי או אחיד מדי היא תקפיץ את הזירה מספיק רחוק כדי שלא תתקוף (לא נפרט איך עוקפים את זה) 

הנקודה שלמערכת החדשה יש אפשרות עצירה מה שבמערכת הישנה לא היה והצוות היה צריך לחפש אותם באמת.

בסוף מניעת רמאות היא אינטרס קהילתי ואם יש לך רעיונות תציע אותם ואם הם לא טובים כי הם לא ישימים או כי הם נשמעים טוב עד שהם יוצרים בעיה אחרת לא יקבלו אותם. 

במידה ואתה מאמין שחבר הצוות הנל הפעיל שיקול דעת לא נכון תבקש ממנו או מחבר צוות בכיר ממנו את הפירוט המלא של מה הפיל אותך באופן פרטי בנימוס (הפירוט המלא יכלול פרטים אישיים שלך כמו מה היה פתוח על המסך וסדר הלחיצות שלך בזמן אמת) ואז אחרי שתראה מה הפריע לו תוכל להגיד "וואלה זה הגיוני לגמרי לשחק ככה" כי אם הוא יגיד לך "לחצת 10000 פעם באותו מקום ואותו קצב" אין לך מה לעשות עם זה חוץ מלקבל את הקנס

לגבי איך אתה לומד את היכולת הזו? תתחיל עם סדרות שלא אכפת לך לפספס קצת ומשחקי פלאש שלא יתנו לך באן על חוסר ריכוז

הצטרפות לשיח

באפשרותך לשלוח הודעה כעת ולהירשם מאוחר יותר. אם ברשותך חשבון, ניתן להתחבר עכשיו לשליחת הודעה דרך חשבונך.

אורח
הוספת תגובה

צופים לאחרונה 0

  • אין משתמשים רשומים שצופים בדף זה.

Account

Navigation

חיפוש

חיפוש

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.