מעבר לתוכן

המצב והאווירה במשחק - מזווית הראייה של השחקנים


הודעות מומלצות

כמו שרובכם יודעים - חזרתי לליגה לפני מס' חודשים, ואני מאוד נהנה מהקהילה ומהמשחק, ובעיקר מהתהליך של בניית הפוקימונים

המטרה העיקרית שאני רוצה מהדיון הזה הוא שיפור חווית המשחק לי, לשאר הקהילה, ולשחקנים חדשים שיצטרפו.

 

הייתי רוצה להעלות מספר נקודות שאני חושב שצריך למצוא להם פתרון, או לפחות להציף אותם ולראות מה לא בסדר.

אז בואו נתחיל במספר נקודות שלי אישית חשוב להציף

1. בחודש וחצי האחרונים אנחנו חווים לא מעט קשיים טכניים במשחק - איטיות, תקיעות, קפיאות, ובאגים כאלה ואחרים.
בתור מישהו עם קצת ניסיון בקוד, ברור לי שאין דבר כזה קוד בלי באגים, ויש בעיות שלוקחות זמן לפתור - וזה בסדר גמור !
הבעיה שלי היא בניהול הסיטואציה.
כאשר יש קומץ שחקנים שלמרות הבעיות, מקדיש כל יום שעות על מנת להינות מהמשחק, היינו מצפים מהנהלת המשחק לדאוג לפיצוי הוגן למרות הקשיים הטכניים.
דוגמה פשוטה - היום כל X קרבות יש קיפאון בקרבות, מן הראוי שיהיה "איזון" בצורה של סיכוי מוגבר לחפצים/ניסיון בסדר גודל קטן והוגן שיהווה תיקון לאיטיות שחווית השחקנים.

 

2. רמת הקושי באיוונטים -
בשני האיוונטים האחרונים, אני אישית, ולאחר בדיקה גם עוד מספר לא קטן של שחקנים פעילים - חווים הורדה משמעותית במוטיבציה, פעולה הפוכה ממה שהאיוונט אמור לעשות לצערי.
איוונט אמור לעורר את השחקנים לשחק יותר, לתת להם פרסים אקסטרה, וליצור תחושת החמצה למי שלא משתתף - כדי לגרום גם למי שלא פעיל להתחיל להיות פעיל.
היום לצערנו זה לא קורה, מכיוון ורמת הקושי לא סבירה בכלל. להערכתי הגסה באיוונט הבועות, יש סיכוי של כ1 ל 1000 להשיג בועה.
בחישוב קל נגיע לזה ששחקן שרוצה שבועות מולטרס יחיד (נכחד שבן 10 שנים בערך) - יצתרך לעשות כ300 אלף קרבות !
כמובן שיש טענות נגד כמו "אפשר לקנות מאחרים בהמשך" או "הסיכויים יכולים להשתנות"
אבל נוצר פה מקרה מאוד בעייתי - האיוונט מתחיל עם ציפייה ומחירים מסויימים, שלאחר מכן עולים פי 2 וגורמים להורדת מוטיבציה משמעותית רוחבית בליגה.
פתרון אחר היה הורדת סיכוי המציאה (שקוף לשחקנים ונותן אותה תמורה).
והנקודה הכי חשובה - כמות ההשקעה ששחקן חדש/ותיק צריך לעשות בשביל לקבל נכחד היא אדירה, ולדעת רבים פה לא משתלמת.
אני חושב שרובכם תסכימו איתי שלא ייתכן שצריך במשך תקופה קצרה לבצע קרבות 200 שעות, כשיש באגים, בשביל נכחד.
הייתי שמח לשמוע מה הייתם עושים כדי לפתור את הבעיה

 

3. רמת הקושי בליגה לשחקן חדש/שחקן בשלב "ביניים" (הרוב המוחלט)
לטעמי זה טוב שהמשחק ברמת קושי קשה, אבל עם זאת צריך לשמור על מוטיבציה של השחקנים לאורך זמן, וגם לדאוג שהוא לא יהיה קשה מידי.
עם הערכה גסה ששחקן רגיל ירוויח בממוצע טבעת אחת בכל יום שהוא פעיל, יקח לו בסביבות ה4 שנים להשיג נכחד מושקע 5004 ולהיות רלוונטי בקרבות מול אחרים.
נכניס לחישוב איוונטים/הכנסות אקסטרה ונהיה נדיבים ונגיד שנתיים.
ברגע שאנחנו השחקנים רואים שהפער כלכך גדול וקשה להדבקה (מן הסתם גם הוותיקים מתקדמים בזמן הזה בקצב זהה) - קשה מאוד להישאר ולא לפרוש.
אני הייתי מציע מספר פתרונות:

א. ביניהם הגדל סיכוי מציאה לטבעות (רוחבי, או אפילו למשתמש+, או גם וגם)

ב. מעלה יותר את הדרכים שאפשר להשיג את המשאב המוגבל "טבעת" - כמו מקום ראשון בקרבות יומיות

ג. הכנסת Pity system - משתמש שלא מצא טבעת  כבר 5 או 10 אלף קרבות יקבל טבעת רנדומלית

ד. משתמש שמתחבר כל יום במהלך החודש ועושה 100 קרבות ביום (או כמות סמלית אחרת) יקבל כל X ימי פעילות רצופים טבעת

 

ואפשר להביא עוד המון רעיונות.
המטרה הסופית היא לעודד שחקנים להשקיע זמן ולהתקדם, ובו זמנית לשמור על הקושי וההגינות לאלו שהשקיעו שנים כדי להתקדם במשחק.

 

לסיכום אשמח לשמוע מה דעתכם ואם יש עוד דברים שפספסתי ומפריעים לכם בתור קהילה ששווה לדבר עליו ולנסות לעשות שינוי אני אשמח שתעלו את זה

 

 

נערך בתאריך - על-ידי eden288
  • אהבתי 1
  • תודה! 2
  • שווה 4
קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהמחירים של הדברים והזמן שלוקח להשיג אותם ואת הזהב לא מפצה על מה שאתה מקבל בדרכ ובנוסף בנוגע לאיוונטים לא לכולם יש זמן לעשות מעל 300אלף קרבות וברגע זה הדרישות להשיג נכחד/חפצים מהאיוונט והבן אדם יודע מראש שאין לו מספיק זמן זה פשוט מוריד את כל החשק לחרוש ולהתקדם בסופו של דבר זה משחק שדורש השקעה אבל הוא צריך להיות הוגן לכל השחקנים.

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות eden288 כתב:

היום לצערנו זה לא קורה, מכיוון ורמת הקושי לא סבירה בכלל. להערכתי הגסה באיוונט הבועות, יש סיכוי של כ1 ל 1000 להשיג בועה.

רק יומיים מתחילת האוונט היה לי את היחס הזה וחרשתי כל יום חוץ מיום אחד, היום יש לי יחס של אחד ל-2500

לפני 4 דקות eden288 כתב:

והנקודה הכי חשובה - כמות ההשקעה ששחקן חדש/ותיק צריך לעשות בשביל לקבל נכחד היא אדירה, ולדעת רבים פה לא משתלמת.

לדעת כולם.

 

לפני 4 דקות eden288 כתב:

עם הערכה גסה ששחקן רגיל ירוויח בממוצע טבעת אחת בכל יום שהוא פעיל, יקח לו בסביבות ה4 שנים להשיג נכחד מושקע 5004 ולהיות רלוונטי בקרבות מול אחרים.

לא מסיכם, טבעת אחת ביום זה קצת מדי ולא מראה על רצינות בטח שאפשר לקנות, להרוויח במסע, ובעוד הרבה דרכים

 

לפני 5 דקות eden288 כתב:

הכנסת Pity system - משתמש שלא מצא טבעת  כבר 5 או 10 אלף קרבות יקבל טבעת רנדומלית

5k ובהחלט מסכים

 

לפני 5 דקות eden288 כתב:

משתמש שמתחבר כל יום במהלך החודש ועושה 100 קרבות ביום (או כמות סמלית אחרת) יקבל כל X ימי פעילות רצופים טבעת

לדעתי צריך להיות כמו פאס לדבר כזה

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

צוות תמיכה היום הייתה שיחה בצ'אט הליגה של הרבה שחקנים וכולנו הסכמנו שזה לא פייר אני לא יכול לחרוש 10 שעות ביום בשביל להשיג משהו אני בן 12 ואין הרבה שחקנים שיכולים לעשות את זה ועכשיו בכלל שהכפלתם את המחירים האיוונטים בזמן האחרון ממש קשים במיוחד עם כל התקיעות האלה וגם זה שאתם מתעלמים מקשה את זה

נערך בתאריך - על-ידי Oshka
קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

אגיד את דעתי בנידון, בתור שחקן חצי מתחיל, ושלא כל כך משחק.

אתחיל עם ההתחלה שלך, של הבעיה בקרבות, אני מסכים עם זה לגמרי. 

אני חושב שגם אם יש קצת תקיעות, אפשר להגיד אוקיי יש תקיעות, עד שנסדר הכל יקבלו סיכוי קצת יותר גבוהה כל יום למשהו אחר, או משהו בסגנון, לפחות שיהיה הוגן.

לגבי האווינט, אני כן בעד שיעלו קצת המחירים, המחירים ההתחלתיים היום 180 לשבועות, לדעתי קצת מדי, הייתי מעל ל210-220 וכך הלאה, אבל מחיר כפול לדעתי שובר איזון, וגורם ל90% שניסו לשחק באווינט לא לנסות בכלל, כי אין לכולם זמן לחרוש כזאת כמות בחודש/חודש וחצי כדי להשיג נכחד אחד ותיק, אז כן בעד שהיה מעלים קצת תמחירים, אבל בכלל בכלל לא בכפול.

לגבי השחקנים מתחילים, אני בעד אבל עם הגבלות, כמו שטיטאן אמר, לדעתי כל שחקן שעושה נגיד ממוצע 5000? אמור לקבל טבעת/2+זהב, +סילבר, +מטבעות והכל בכולל, לפחות 2, יש ימים שיותר ויש ימים שפחות. 

הזה של הטבעת ראנדומלי כל כך כן, אני הצעתי את זה גם, לא יודע אם לקחת השראה ממני או חשבת על זה בעצמך, אבל זה הצעה מצוינת, לדעתי שחקן שמשקיע, עושה 5000, מגיע לו לקבל טבעת ראנדומלית מהמערכת.

הזה של ההתחברות זה נחמד, אני לא חושב שמגיע על זה טבעת, אבל כן אפשר להביא פרס של נגיד 50 זהב או משהו, זה הוגן לגמרי.

הזה של ה5004 כוח, מסכים שזה לוקח הרבה זמן, ושמסתכלים לטווח הארוך זה מתסכל וגורם לא לנסות בכלל, אבל נגיד קח שחקן כמו @Hunter שלא שילם כסף על המשחק, אבל הוא כן שחקן מעל הממוצע, התקדם מאוד יפה, אבל זה באמת באמת תלוי בשחקן ובכמה הוא משקיע, שחקן שעושה 6000 קרבות ביום אז כן קצת בעיה שיקח לו שנתיים שנה וחצי לעשות 5004 כוח אם זה רצוף.

לדעתי, למתחילים צריך להוסיף תהצעה שאמרת בעבר, שתביא מאסטר להתחלה, ותסביר, זה יעזור הרבה יותר מסיכוי ראנדומלי, וזה מאוד הכרחי שיגרום למתחילים להשאר.

תודה רבה על הדיון, שמח לראות תדעות פה.

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם רוב הטענות עם דגש על הנושאים הבאים:

1)באיוונט הנוכחי הוחלט להכפיל את המחירים על פריטים בחנות האיוונט, לפי העדכון שפורסם בדיסקורד גם סיכויי המציאה עלו בהתאם, כשחקן שראה הרבה במשחק אני לא בטוח מה הייתה המחשבה מאחורי המהלך הזה, כשמעלים מחירים בחנות(במקרה הזה הכפילו) שחקן ממוצע לא יאהב את השינוי מכיוון שהוא רואה שכל המחירים הוכפלו, לא יעניין אותו שהעלו את הסיכויים למצוא בועות וגם בנוסף פשוט להכפיל את המחירים של כל הפריטים פי 2 מבלי לבצע התאמות לכל פריט ופריט נראה כמו פתרון מאולתר בלי הרבה מחשבה.

באופן כללי אני חושב שניתן להוריד את המחיר על נכחדים פחות מבוקשים באיוונטים שרצים כבר שנים מכמה סיבות:

*שחקנים חדשים יוכלו להוציא גם נכחדים פחות טובים מאיוונט, נכון יש את התחליף הרגיל של אבן הגנה וכו' אך לדעתי תמריץ יותר טוב הוא נכחד ולא אבן הגנה.

*שחקן שיש לו כבר חלק מהנכחדים הטובים מהאיוונט יתלבט אם לקנות אבן הגנה/תיבת טיטניום או לקנות נכחדים חלשים יותר בשביל להשלים את הסדרה.

2)לאחרונה באמת יש הרבה קשיים טכניים ואני חושב שמן הראוי ניתן לפצות את השחקנים על בעיות חוזרות ונשנות במשחק, גם אם מדובר במשהו סמלי, בלי שחקנים המשחק לא יתקיים, אם במשך תקופה מסוימת יש בעיה עם הקרבות ועכשיו יש בעיה עם משימות דייג בליג פאס, אני חושב שכדאי לפצות שחקנים על הזמן שנאבד על בעיות(תקיעות בקרבות, איטיות באתר, באגים כאלה ואחרים).

3)בכל הנוגע לסיכויי מציאה של טבעות אין לי ערך מוסף בנושא מכיוון שקשה לי להיות אובייקטיבי בנושא, לי לקחו כמה שנים בשביל להגיע לנכחד 5004, מבחינתי אין בעיה בנושא והייתי אומר שאפילו כיום יש יותר תזרים/תנועה של טבעות במסחר או בכללי בין שחקנים.

 

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים עם מה שאתה מסכים זה באמת לא הוגן ושמת לב שהצוות לא מגיב לאשכולות שלנו עליהם?

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים אבל אני חושב בעניין של להשיג נכחד 5004 בשנתיים זה יפה מאוד אפילו שלוש שניים 

וגם אם תעשה X קרבות תקבל טבעת לא חושב שזה רעיון כל כך טוב כי בסופו של דבר יש ימים מצוינים שאולי כל 1000 קרבות תמצא טבעת וכאלה מזעזים שרק ב10k תקבל טבעת זה מזל וסתם יוריד את הערך בהרבה לדעתי 

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לגמרי.

לאחרונה יצא לי להשקיע יותר זמן במשחק ולהתקדם בקצב טוב. אבל גם בקצב הזה, ייקח לי בערך שנה להשיג נכחד מושקע, וזה כשאני משחק באופן די פעיל. אז ברור לי שלשחקנים עם פחות זמן זה בכלל לא ריאלי, ולהגיע למקום טוב בליגה זה חלום רחוק גם אחרי כמה שנים של משחק רצוף.

בגלל זה, אני לגמרי בעד שיהיו עוד דרכים להשיג טבעות – בין אם זה דרך הגדלת הסיכוי למצוא אותן בקרבות, פרסים על הישגים, או משהו כמו "Pity System" שיבטיח טבעת אחרי רצף של קרבות בלי הצלחה. זה יגרום ליותר שחקנים לעשות קרבות שדה וירים את כל המסחר בליגה.

לגבי האיוונטים – השחקנים הכי פעילים כבר לא ממש צריכים את רוב הנכחדים, אז איוונט שדורש מאות אלפי קרבות לנכחד זה לא ממש מלהיב. במיוחד כשהמחירים בחנות הבועות הוכפלו. נכחד חדש ושימושי באמת יכול לעשות את העבודה ולהחזיר עניין.

ובנוגע לבאגים – ברור שהצוות עובד על לתקן אותם. אבל כשיש תקלות, זה הגיוני לתת פיצוי לשחקנים, כמו סיכוי מוגבר לחפצים או אקספי כפול ולייחצן את הנושא שיהיה ברור וכך יהיו פחות טענות. זה יגרום לשחקנים להרגיש שמתחשבים בהם ושהקהילה חשובה.

מקווה שהצעדים האלו יוכלו לשפר את חווית המשחק לכולם.

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

אני גם חושב שיש פה לא מעט נקודות שצריך לתת דגש על זה

1. יש בעיה קיימת במשחק וזה נושא התקיעות עכשיו לא מדובר בימים בודדים מדובר בתקופה די ארוכה
אני לא אומר שאין ניסיונות לפתור את התקלה אבל אני לא חושב לפחות מהראייה מהצד שמוקדש את מלוא התשומת לב לנושא וזה איכשהו נמצא בין הכיסאות

צריך לקחת את הדברים האלה בידיים ולהבין שלמרות התקיעות האלה שחקנים נותנים מלא שעות וזה לא מובן מאליו אני בניהם 
אבל כן צריך להבין שהחוויה שנמצאת כרגע היא נוראית לא כיף שכל פעם אתה צריך לרענן ולעצור את הקרב כי אם הזמן זה מתחיל לייאש ותסכול יכול ללכת לכאן או לכאן


2. נושא הטבעות אני לא סגור איך האלגוריתם עובד ואני חושב שאף אחד כאן גם לא יודע 
מה שכן יש ימים שאתה מוצא טבעות בסדר גודל מסויים וימים שבכלל לא לעשות 10K קרבות ביום ללא טבעת משפיע המון על המוטיבציה 
ביחוד שגם בימים אחרים אתה מנסה לכפר על זה בעוד 10K+ ועדיין לא יוצא לדעתי צריך באמת לשקול אפשרויות בנושא הזה ולהבין שיש שחקנים שמאוד אוהבים את המשחק ולמרות הבעיות מבינים ומכילים
אבל וזה דגש גדול זה לא אמור להיות מובן מאליו ולתת לנו להתמודד לאורך טווח ארוך בבעיות האלה 


3. אני חושב שהמשחק בשנים האחרונות התקדם מאוד משמעותי בין נכחדים ובין אגדיים ובוצעו במהלך השנים שינויים לפי הבנתי
הגיעו לכמויות כוח היסטריות שקשה מאוד להדביק את הפער שיש פער ממש משמעותי קשה מאוד להגיע לנקודה שאתה מצמצם כי אותו שחקן/שחקנים עדיין נוכחים וממשיכים להתפתח
הסיכוי בליגה הוא לא בעל יחס שווה ולא מותאם על פי יכולות באמת ולכן דעתי בנושא לתת הגדרה של כמות כוח מסויימת (במידה ויש את זה כרגע לדעת לאזן את זה) במידה ולא להגביל
ככה שהשישייה שתיבחר על ידי אותו שחקן היא תהיה שיישיה ריאלית וזה כבר יתן איזון בהבנה ובפוקימונים שבחרת
שוב זה רק רעיון שעלה לי הרגע כמובן שאפשר לחשוב על המון כיוונים לצורך איזון מסויים


4. נושא האיוונטים הרמת קושי מגיעה אני לא יודע מי אמר לכם שקל למצוא בועות אבל ממש ממש לא קל
יש ימים שאני עושה 5-8K ואולי אולי במקרה הטוב מקבל 1-2 להגיע לנקודה שאני חורש ביום מעל 8 שעות ולא מקבל תגמול הוגן למרות ששוב הרמת קושי חייבת להישאר כרמת קושי אבל כן לתת אפשרות להגדיל את זה ולא ללכת למקום הכי גבוה 
לא כולם כאן משקיעים מעל 5K קרבות שלא נדבר על 10K+ יש מאוד ספציפים שנותנים מעצמם לא מעט ונכון יכול לקרות שבימים מסויימים תמצא הרבה פחות אבל צריך להיות איזון מסויים שיאפשר לך עדיין לקבל 
לצורך הדוגמא כל 10K קרבות אתה מקבל את הבועות שהשגת באופן כללי +5 בועות למי שעשה 10K קרבות אני לא חושב שזה ייצור הבדל משמעותי אבל כן יתן אופציה יותר טובה ולפחות אתה תדע שאתה בשלב Safe 


5. נושא הורדת רמות לפוקימון לנסות לשקול את האפשרות הזאת יש המון טעויות שמתבצעות בנושא וזה צריך להיות בר תיקון ולא נסעת נדפקת
יש המון שחקנים בין חדשים ובין וותיקים שעושים טעויות ללא הבנה/ללא תשומת לב ואז אכלו אותה
לשקול אפשרויות בנושא 




מקווה שהנושא הזה יקבל משמעות !

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

אני ארצה להוסיף כמישהו שהיה תחת ההגדרה של "מתחיל" הרבה זמן.

המשחק לא קל, ובנוסף אי אפשר לתת לשחקנים חדשים את הנראות שיהיה קל.

מה שכן חשוב לעזור להם להתחיל ולדאוג שיהיה להם סיבה להישאר ובמקרה והם מתעייפים לחזור כל כמה זמן(כמוני).

לגבי איוונטים, נאמר לפני וארצה להוסיף, איוונטים זה משהו חשוב מאוד, לכל שחקן לא משנה באיזה מצב הוא בו כרגע, הוא נותן את האפשרות הלשיג חפצים/נכחדים שלרוב הוא לא יכול להשיג חוץ מלקנות, באיוונטים חשוב תחושת ההחמצה אך חשוב ששחקנים ירצו להמשיך לחרוש בו ולא לאבד את הרצון אחרי שלוש ימי חרישה קשים בשביל כמות קטנה מאותו דבר שהם רוצים. 

צריך לזכור משהו בנוסף, כשחורשים זה שלא יוצא טבעות זה מבאס אבל זה בסדר, מרוויחים עוד, אם זה כסף וזהב משקים ועוד שלל חפצים למינהם.

צריך לזכור, אפשר להשיג טבעות בעוד דרכים חוץ מקרבות, אם זה הליג פאס או ממטבעות שאתה יכול להשיג בכמות רבה בקרבות. להוסיף עוד ועוד ועוד דרכים יכול גם לפגוע.

לסיכום אני חושב שצריך לדאוג לכל שחקן גם אם הוא מתחיל וגם אם הוא חזר אחרי כמה זמן ומרגיש שאין לו למה להישאר.

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

כן אבל ברגע שהורידו את הסיכוים לשקים,אבנים כמו אבני מגה מצב ועוד... טבעות ושאר החפצים המשחק נעשה הרבה יותר קשה וזה משהו שלא מדברים עליו ואני זוכר שפתחתי אשכול קצת אחרי אותה תקופה אבל אנשים לא דיברו עבר הרבה זמן מאז ומאמין שכדאי לעשות שינוי ולהגביר את הכל כי אי אפשר להתקדם במשחק כמו באותם תקופות וזה לא הוגן ואין לאן לכוון.

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

מסכים, אחרי שהורידו את הזהב שמקבלים משקים בשביל שירד המחיר של הטבעות למרות שגם ככה זה חזר ישר לאותו מחיר קודם הכל נהיה קשה יותר לשחקן ממוצע 

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

  • בעלים

תודה על הביקורת, אני שמח לקבל ביקורות מפורטות במיוחד שיש גם הצעות בתוכן, אענה עליהן:

 

1. המטרה שלי היא שמהלך הקרבות יהיה מושלם עם 0 בעיות. הקשיים הטכניים יפתרו רק אם משתמשים ילמדו לדווח כמו שצריך על בעיה, זה שיש בעיה אנחנו יודעים - אבל בלי להבין מה גורם לבעיות - אין לנו בכלל איך לתקן. אם מישהו אומר לי שהקרבות לא עובדים לו, אני לא יכול לעזור או להתחיל לנסות להבין מה הבעיה. כל דיווח צריך להיות מגובה בתמונות מסך, סרטון, או כל דבר אחר שיעזור לנו להבין מה הבעיה. בלי זה - הבעיה לא תפתר לעולם, במיוחד בבעיות מסובכות של ״פעם בX קרבות קורה לי..״

2. אנחנו תמיד מתאימים את הסיכויים לרווחת המשתמשים, מי שמשקיע בסוף - מקבל תגמול הולם מאוד. כמו שכולם יודעים, תמיד יש שינויים בסיכויי מציאה במהלך אוונט, אז אני לא מקבל את הטענה שאנחנו מתעלמים ועושים אוונטים קשים, בסוף כל מי שמשקיע זוכה.

3. כל מי שהצעת יעזור גם לותיקים, אז לא הנבתי איך זה יעזור בכלל. לדעתי, הצעות טובות יכולות להיות טורנירים של דראפט ורנדום.

אשמח לשמוע מה דעתכם, או דברים שלא הבנתי, או הצעות נוספות.

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות TheUnreal כתב:

תודה על הביקורת, אני שמח לקבל ביקורות מפורטות במיוחד שיש גם הצעות בתוכן, אענה עליהן:

 

1. המטרה שלי היא שמהלך הקרבות יהיה מושלם עם 0 בעיות. הקשיים הטכניים יפתרו רק אם משתמשים ילמדו לדווח כמו שצריך על בעיה, זה שיש בעיה אנחנו יודעים - אבל בלי להבין מה גורם לבעיות - אין לנו בכלל איך לתקן. אם מישהו אומר לי שהקרבות לא עובדים לו, אני לא יכול לעזור או להתחיל לנסות להבין מה הבעיה. כל דיווח צריך להיות מגובה בתמונות מסך, סרטון, או כל דבר אחר שיעזור לנו להבין מה הבעיה. בלי זה - הבעיה לא תפתר לעולם, במיוחד בבעיות מסובכות של ״פעם בX קרבות קורה לי..״

2. אנחנו תמיד מתאימים את הסיכויים לרווחת המשתמשים, מי שמשקיע בסוף - מקבל תגמול הולם מאוד. כמו שכולם יודעים, תמיד יש שינויים בסיכויי מציאה במהלך אוונט, אז אני לא מקבל את הטענה שאנחנו מתעלמים ועושים אוונטים קשים, בסוף כל מי שמשקיע זוכה.

3. כל מי שהצעת יעזור גם לותיקים, אז לא הנבתי איך זה יעזור בכלל. לדעתי, הצעות טובות יכולות להיות טורנירים של דראפט ורנדום.

אשמח לשמוע מה דעתכם, או דברים שלא הבנתי, או הצעות נוספות.

1. לדעתי אתה צודק, אם השחקנים מתלוננים ואומרים פה זה תקוע לי זה לא באמת ישנה משהו, כל פעם שזה קורה לנסות להבין מה הבעיה ולשלוח את מספר הקרב, רק ככה זה יסתדר.

2. אני לא ממש מסכים, גם אם הסיכויים יעלו, המחיר עדיין קצת מוגזם, הייתי מוריד אותו בקצת לפחות, כי זה המון כמות ומישהו שבא שמסתכל לטווח הארוך זה נראה בלתי אפשרי והמון המון שעות חרישה. ןאף אחד לא אמר שהצוות לא משקיע, אמרנו שזה מוגזם מבחינת המחיר.

3. זה יעזור גם לותיקים, תלוי מה, היה מערכת שאישרתם שתביא מאסטר למתחיל ותעזור לו להתחיל ושיהיה לו כיף להשאר, מה שהיה פה באשכול יעזור להרבה גם כן, ואני חושב שטורניר דראפט זה מעולה. למה לא?

תודה על ההשקעה.

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי הקהילה
לפני 2 דקות מאזליסט 21 כתב:

1. לדעתי אתה צודק, אם השחקנים מתלוננים ואומרים פה זה תקוע לי זה לא באמת ישנה משהו, כל פעם שזה קורה לנסות להבין מה הבעיה ולשלוח את מספר הקרב, רק ככה זה יסתדר.

2. אני לא ממש מסכים, גם אם הסיכויים יעלו, המחיר עדיין קצת מוגזם, הייתי מוריד אותו בקצת לפחות, כי זה המון כמות ומישהו שבא שמסתכל לטווח הארוך זה נראה בלתי אפשרי והמון המון שעות חרישה. ןאף אחד לא אמר שהצוות לא משקיע, אמרנו שזה מוגזם מבחינת המחיר.

3. זה יעזור גם לותיקים, תלוי מה, היה מערכת שאישרתם שתביא מאסטר למתחיל ותעזור לו להתחיל ושיהיה לו כיף להשאר, מה שהיה פה באשכול יעזור להרבה גם כן, ואני חושב שטורניר דראפט זה מעולה. למה לא?

תודה על ההשקעה.

ההשפעה של העלאת הסיכויים היא בדיוק אותה השפעה של הורדת המחירים- יתרה מכך, כבר שנים שאנשים מתלוננים שהם מרגישים שהם בקושי מוצאים חפצי איוונט, ולכן העלאת הסיכויים נועדה לתת הרגשה שמוצאים יותר. גם אם המטרה הסופית יותר רחוקה, אתה מרגיש שאתה מתקדם לקראתה. אפשר להתקטנן על למה המחיר הוא 360 ולא 330, אבל בסופו של דבר כל אחד יגיד מחיר אחר. צוות המשחק עושה התאמות לאורך כל האיוונט בהתאם לקצב ההתקדמות ולנתונים שהוא רואה.

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות TheUnreal כתב:

תודה על הביקורת, אני שמח לקבל ביקורות מפורטות במיוחד שיש גם הצעות בתוכן, אענה עליהן:

 

1. המטרה שלי היא שמהלך הקרבות יהיה מושלם עם 0 בעיות. הקשיים הטכניים יפתרו רק אם משתמשים ילמדו לדווח כמו שצריך על בעיה, זה שיש בעיה אנחנו יודעים - אבל בלי להבין מה גורם לבעיות - אין לנו בכלל איך לתקן. אם מישהו אומר לי שהקרבות לא עובדים לו, אני לא יכול לעזור או להתחיל לנסות להבין מה הבעיה. כל דיווח צריך להיות מגובה בתמונות מסך, סרטון, או כל דבר אחר שיעזור לנו להבין מה הבעיה. בלי זה - הבעיה לא תפתר לעולם, במיוחד בבעיות מסובכות של ״פעם בX קרבות קורה לי..״

2. אנחנו תמיד מתאימים את הסיכויים לרווחת המשתמשים, מי שמשקיע בסוף - מקבל תגמול הולם מאוד. כמו שכולם יודעים, תמיד יש שינויים בסיכויי מציאה במהלך אוונט, אז אני לא מקבל את הטענה שאנחנו מתעלמים ועושים אוונטים קשים, בסוף כל מי שמשקיע זוכה.

3. כל מי שהצעת יעזור גם לותיקים, אז לא הנבתי איך זה יעזור בכלל. לדעתי, הצעות טובות יכולות להיות טורנירים של דראפט ורנדום.

אשמח לשמוע מה דעתכם, או דברים שלא הבנתי, או הצעות נוספות.

רציתי להגיד קודם כל שאני מעריך את עבודתך, כמישהו שהתחיל לשחק לפני 5 שנים וחזר והלך לתקופות  המשחק עשה לי רק טוב ואני נהנה להתחבר.

עם 2 הסוגיות האחרות אני מסכים בכל מילה.

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהמשחק והאיוונטים דורשים הרבה יותר ממה שבן אדם נורמלי עם חיים מחוץ למשחקים מסוגל לעשות וזה מבאס שלא כולם יכולים להנות מהאיוונטים והדברים... בנוסף מה שבדרכ מוצאים קיום בחרישה בסביבות ה10אלף קרבות אפילו לא קרוב למה שהיה פה לפני שנה וקצת וזה לא בסדר שהשחקנים של עכשיו צריכים לשחק הרבה יותר כדי להתקדם שהחרישה לא מתגמלת את הזמן

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי הקהילה
לפני 12 דקות itay1246 כתב:

אני חושב שהמשחק והאיוונטים דורשים הרבה יותר ממה שבן אדם נורמלי עם חיים מחוץ למשחקים מסוגל לעשות וזה מבאס שלא כולם יכולים להנות מהאיוונטים והדברים... בנוסף מה שבדרכ מוצאים קיום בחרישה בסביבות ה10אלף קרבות אפילו לא קרוב למה שהיה פה לפני שנה וקצת וזה לא בסדר שהשחקנים של עכשיו צריכים לשחק הרבה יותר כדי להתקדם שהחרישה לא מתגמלת את הזמן

אני מסכים איתך שבסופו של דבר כל אחד עושה העדפות, לא כולם מוציאים נכחד מכל איוונט. זה בהחלט דורש השקעה גדולה. בשנים האחרונות אנחנו משתדלים לעשות גם איוונטים שהם לא רק חרישה, למשל איוונט הדרקון- שדומה לליג פאס (השלמת משימות). גם באיוונטים שכן כוללים חרישה, יש צדדים שמאפשרים גם לאחרים להשתתף, למשל סחר בחפצי האיוונט- מאפשר לשחקן שלא חרש, לקנות מאחרים שחרשו את חפצי האיוונט שלהם.

לגבי סיכויי החפצים שטענת שירדו בשנה האחרונה, אתה אומר דברים חסרי בסיס לחלוטין. אתה מוזמן לעבור על העדכונים שבשרת הדיסקורד (אם כי יש הרבה, ויהיה לך קשה למצוא), אך אם כבר, העלינו סיכויים לרבים מן החפצים. כן היו התאמות ואיזונים שכללו גם הורדות, אך לא בצורה דרסטית.

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות גילעד כתב:

ההשפעה של העלאת הסיכויים היא בדיוק אותה השפעה של הורדת המחירים- יתרה מכך, כבר שנים שאנשים מתלוננים שהם מרגישים שהם בקושי מוצאים חפצי איוונט, ולכן העלאת הסיכויים נועדה לתת הרגשה שמוצאים יותר. גם אם המטרה הסופית יותר רחוקה, אתה מרגיש שאתה מתקדם לקראתה. אפשר להתקטנן על למה המחיר הוא 360 ולא 330, אבל בסופו של דבר כל אחד יגיד מחיר אחר. צוות המשחק עושה התאמות לאורך כל האיוונט בהתאם לקצב ההתקדמות ולנתונים שהוא רואה.

בתכלס אתה צודק, אבל העלאת סיכויים לא תמיד מורגשת, ואם מתחיל יכנס ויראה כמות כזו כדי להשיג משהו, בוא- 30 בועות בשביל אבן חלום? קונים כזאתי ב10 כבר, זה מחיר מוגזם לדעתי לעשות הכל כפול, לדעתי היה צריך לחשב ולראות מה המחירים ולעשות מחירים חדשים, לעלות הכל בכפול זה סתם ללא חשיבה לדעתי וסתם לזרוק כדי שיעלו המחירים.

לפני 3 דקות גילעד כתב:

אני מסכים איתך שבסופו של דבר כל אחד עושה העדפות, לא כולם מוציאים נכחד מכל איוונט. זה בהחלט דורש השקעה גדולה. בשנים האחרונות אנחנו משתדלים לעשות גם איוונטים שהם לא רק חרישה, למשל איוונט הדרקון- שדומה לליג פאס (השלמת משימות). גם באיוונטים שכן כוללים חרישה, יש צדדים שמאפשרים גם לאחרים להשתתף, למשל סחר בחפצי האיוונט- מאפשר לשחקן שלא חרש, לקנות מאחרים שחרשו את חפצי האיוונט שלהם.

לגבי סיכויי החפצים שטענת שירדו בשנה האחרונה, אתה אומר דברים חסרי בסיס לחלוטין. אתה מוזמן לעבור על העדכונים שבשרת הדיסקורד (אם כי יש הרבה, ויהיה לך קשה למצוא), אך אם כבר, העלינו סיכויים לרבים מן החפצים. כן היו התאמות ואיזונים שכללו גם הורדות, אך לא בצורה דרסטית.

עם זה אני מסכים לגמרי, החפצים עלו בסיכויים המון, ולא כל אחד צריך להגיע לנכחד.

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות מאזליסט 21 כתב:

בתכלס אתה צודק, אבל העלאת סיכויים לא תמיד מורגשת, ואם מתחיל יכנס ויראה כמות כזו כדי להשיג משהו, בוא- 30 בועות בשביל אבן חלום? קונים כזאתי ב10 כבר, זה מחיר מוגזם לדעתי לעשות הכל כפול, לדעתי היה צריך לחשב ולראות מה המחירים ולעשות מחירים חדשים, לעלות הכל בכפול זה סתם ללא חשיבה לדעתי וסתם לזרוק כדי שיעלו המחירים.

לפני 12 דקות גילעד כתב:

קונים כזאתי ב10 מה? מה ההשוואה?

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

הצטרפות לשיח

באפשרותך לשלוח הודעה כעת ולהירשם מאוחר יותר. אם ברשותך חשבון, ניתן להתחבר עכשיו לשליחת הודעה דרך חשבונך.

אורח
הוספת תגובה

×   הדבקה כטקסט עשיר.   הדבקה כטקסט רגיל במקום

  מאושרים אך ורק 75 סמייקונים.

×   הקישור שלך מוצמד אוטומטית.   הצגה כקישור במקום

×   תוכן הקודם שלכם שוחזר.   ניקוי עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • צופים לאחרונה   0 משתמשים

    • אין משתמשים רשומים שצופים בדף זה.
  • תוכן דומה

  • פעילות אחרונה

    1. 0

      פוקימון סקרלט

    2. 3

      דיון| משחק פוקימון אהוב (מלבד הליגה)

    3. 3

      דיון| משחק פוקימון אהוב (מלבד הליגה)

    4. 3

      דיון| משחק פוקימון אהוב (מלבד הליגה)

  • סטטוסים אחרונים

  • הישגים אחרונים

    • 123QWEASD זכה בתג
      חודש ראשון
    • 123QWEASD זכה בתג
      משתמש נאמן
    • 123QWEASD עלה לדרגה
      מאמן מוביל
    • MRJOKER זכה בתג
      סופר מתחיל
    • קטון עלה לדרגה
      אלוף מחוז קאנטו
×
×
  • יצירת חדש...