מעבר לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

פורום ליגת הפוקימונים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

להוסיף משהו לסילבר

בעד? 10 הצבעות

  1. 1. בעד?

    • כן
      40%
    • לא
      50%
    • כן אבל עם שינוי קטן
      10%

אנא התחבר או הירשם על מנת להצביע לסקר זה.

Featured Replies

פורסם

שם במשחק:מאזליסט21

קישור לפרופיל(לחיץ)

תיאור ההצעה:

לאחרונה, יש הבדל עצום בין סילבר לזהב, וזה קורה כי אין שימוש בסילבר חוץ מבוסטים, כי פוכדורים כבר כמעט ולא קונים, וזה יוצר מצב שיש כמויות עצומות של סילבר ופחות זהב, ויש יותר מדי מוכרים שאין קונים כמעט, זה יוצר מצב של חוסר איזון רציני בין הזהב, לסילבר.

לדעתי, צריך להוסיף יותר דברים של מימוש סילבר, שיהיה שוויני, נגיד:

להוסיף אופציה של חנות קטנה בסילבר

להוסיף יותר אופציות לבזבז סילבר

לקנות כרטיס לרייהורן בסילבר

זה רק כמה אופציות שאפשר לעשות מתוך המון

(אני מעריך שהוספתם תאופציה של ההחלפה בסילבר, אבל הכמות סילבר ממש עלתה)

במה ההצעה שלי תשפר את חווית המשחק:

יצור שוויון קטן בין סילבר לזהב, יתן אופן שווה יותר לסילבר.

תודה🙂

נערך בתאריך - על-ידי מאזליסט 21

פורסם

קניית נכחד בx כסף

פורסם
  • מחבר
לפני 1 דקה Ronaldo כתב:

קניית נכחד בx כסף

לא משתלם, ייצור חוסר איזון של נכחדים, אין אופציה במשחק לקנות נכחד דרך המשחק בזהב, אז גם לא יהיה בסילבר, אבל תודה על ההצעה.

פורסם
לפני 1 שעה מאזליסט 21 כתב:

לא משתלם, ייצור חוסר איזון של נכחדים, אין אופציה במשחק לקנות נכחד דרך המשחק בזהב, אז גם לא יהיה בסילבר, אבל תודה על ההצעה.

סכום גדול 

פורסם
לפני 10 שעות מאזליסט 21 כתב:

לא משתלם, ייצור חוסר איזון של נכחדים, אין אופציה במשחק לקנות נכחד דרך המשחק בזהב, אז גם לא יהיה בסילבר, אבל תודה על ההצעה.

כבר הסברתי לך שהפתרון צרך להיות דרסטי

פורסם
  • מחבר
לפני 1 דקה AlphaZero כתב:

כבר הסברתי לך שהפתרון צרך להיות דרסטי

לא ברמה הזאת, זה כבר לא משתלם למשחק. 

פורסם
לפני 1 שעה מאזליסט 21 כתב:

לא ברמה הזאת, זה כבר לא משתלם למשחק. 

תמיד אפשר להתעלם וזה לא עושה כלום לכאן או לכאן 

פורסם
  • מחבר
לפני 3 דקות AlphaZero כתב:

תמיד אפשר להתעלם וזה לא עושה כלום לכאן או לכאן 

רק הצעתי, לדעתי כן אפשר שיהיה משהו קטן שאפשר לקנות בסילבר.

פורסם

רעיון חמוד אבל בסופו של דבר שוק לא צריך להיות מאוזן וחוסר האיזון הוא יוצר איזון חדש שיש במשחק, לצורך העניין כולם יודעים ש2000 סילבר זה זהב אחת. אף אחד לא מנסה כל כך לשנות את זה. אני לא חושב שיש צורך למצוא איזון כל הזמן, לדעתי חוסר האיזון הוא מה שיכול להוסיף להתקדמות המשחק.

הייתי מחפש לשמור על האיזון שנוצר ובו זמנית להוסיף שדרוגים שמקדמים את המשחק… סופו של דבר משחק הוא דינמי ולא צריכים להיות מקובעים לשיטות שיש כיום. אם יש לך כוח אתה מוזמן להציע שניתן יהיה לתפוס נכחד רנדומלי בשלב במסע, או אופציה חדשה ומרעננת לקרבות. לדעתי זה יביא שינוי גדול וטוב למשחק 🙂

פורסם
  • מחבר
לפני 5 דקות Nino כתב:

רעיון חמוד אבל בסופו של דבר שוק לא צריך להיות מאוזן וחוסר האיזון הוא יוצר איזון חדש שיש במשחק, לצורך העניין כולם יודעים ש2000 סילבר זה זהב אחת. אף אחד לא מנסה כל כך לשנות את זה. אני לא חושב שיש צורך למצוא איזון כל הזמן, לדעתי חוסר האיזון הוא מה שיכול להוסיף להתקדמות המשחק.

הייתי מחפש לשמור על האיזון שנוצר ובו זמנית להוסיף שדרוגים שמקדמים את המשחק… סופו של דבר משחק הוא דינמי ולא צריכים להיות מקובעים לשיטות שיש כיום. אם יש לך כוח אתה מוזמן להציע שניתן יהיה לתפוס נכחד רנדומלי בשלב במסע, או אופציה חדשה ומרעננת לקרבות. לדעתי זה יביא שינוי גדול וטוב למשחק 🙂

היי נינו, כיף לשמוע הודעה ממך, אתחיל את דברי.

לגבי זה שלא מורידים את מחירי השוק, זה טעות. אני כבר יכול למצוא 200 אלף ב40 זהב אפילו, תבין לאן הדרדרנו, המחירים יצאע מכלל שליטה.

זה תלוי, אם יש המון סילבר זה מבוזבז, ואז סתם יוצר עצבות, לפחות לדעתי.

לגבי ההצעות האחרות, פחות מתחבר, לדעתי זה מוגזם, אבל אתה מוזמן לפתוח אתה🙂

המשך יום טוב לך, תודה רבה רבה על הדעה.🙏

פורסם

מבחינתי חייב להוריד את המחיר לבוסטים, לא הגיוני שזה עולה 500,000 כסף כדי למקסס פוקימון אחד לשחקנים שלא חורשים את החיים שלהם זה משמעותי וחייב להוריד לפחות למתחת מ2200 לבוסט.

פורסם

אני חושב שאתה חווה את חוסר השימוש בסילבר מנקודת המשחק שלך בזמן שיש שחקנים שלא חווים זאת...

פורסם
  • מחבר
לפני 11 שעות Lightning hammer כתב:

אני חושב שאתה חווה את חוסר השימוש בסילבר מנקודת המשחק שלך בזמן שיש שחקנים שלא חווים זאת...

מכבד, תודה רבה על הדעה.

אבל בתכלס, יש לי רק מליון בערך, אני פשוט יודע שמאז העבודות אפשר לקנות סילבר ממש בזול, וזה יוצר חוסר שווין

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מנהל ראשי

שלום,

ראשית, צוות המשחק שם לב שהאפשרות לרענון משימה בסילבר כמעט ולא היה בשימוש ולכן הוזיל את העלות: עבור משתמש רגיל, המחיר ירד מ20 אלף סילבר ל12 אלף סילבר. עבור משתמש תומך, המחיר ירד מ20 אלף סילבר ל8000 סילבר. המטרה של ההוזלה היא הגברת השימוש בכסף מצד השחקנים.

בנוסף, צוות המשחק חשב וחושב על רעיונות נוספים על מנת להוסיף שימוש לסילבר. נעדכן בהמשך כאשר יהיה משהו קונקרטי.

תודה על הצעתך, נשמח לראות הצעות נוספות ממך בפורום המשחק,

ננעל.

  • Doom man נעל את אשכול
אורח
נושא זה נעול לתגובות חדשות.

צופים לאחרונה 0

  • אין משתמשים רשומים שצופים בדף זה.

Account

Navigation

חיפוש

חיפוש

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.