מעבר לתוכן

הצעת ייעול - "pity"


Nino

הצעת ייעול - "pity"  

5 הצבעות

  1. 1. האם ההצעה תשפר את חווית המשחק שלכם?



הודעות מומלצות

שם במשחק: Nino

קישור לפרופיל: https://www.pokeisrael.net/?page=profile&player=Nino

פרטי ההצעה : הוספת פונקציית "רחמים" בקרבות - כל מספר קרבות קבוע לדוגמה: 1500 ובמידה ולא מצאת חפץ נדיר - תקבל חפץ רנדומאלי נדיר (מפתח זהב/תיבת זהב/תיבת פלטינום/טבעות וכדומה). במידה ומצאת חפץ בתוך מדד הקרבות המדד יתאפס.

כמובן שניתן לקחת את רעיון ההצעה ולעשות משהו דומה 🙂.

כיצד ההצעה תשפר את המשחק? 

אז ככה, ראשית כל צריך לחשוב איזה אינטרס מקדמים בהצעות - 

האם ייעול משמע להקל ולתגמל שחקן? האם ייעול הוא רווחיות המשחק? האם ייעול הוא מתן קושי נוסף למשחק? או שאין בכלל דרך לייעל...?

בתור שחקן בליגה אני הייתי שמח אם יוסיפו פיצ'רים שיעזרו לי במידה מסויימת להתקדם בליגה אך עם זאת לא הייתי רוצה שהכל יהיה קל מפני שאז ירד הערך לדברים.

עם זאת, כאשר ישנה הצעת ייעול וטוענים כי היא מקלה על חווית השחקן אז לדעתי צריך לקחת בחשבון מה יש לנו כיום במשחק - "בית הרבייה" - מקום שעבור סכום מסויים יכול לתת לך סיכויים להשיג כל פוקימון במשחק.

האם הצעת ייעול כזו הייתה עוברת? הרי זה מוריד דראסטית את נדירות הפוקימונים...

כך עם עוד המון פונקציות שקיימות במשחק כמו הזהבת פוקימון (מוריד את נדירות הפוקימונים המוזהבים שניתן למצוא בשדה)

לאחר שנכנסנו לפרופורציות וכאשר אנו לוקחים בחשבון שייתכן כי המון פיצ'רים שקיימים בליגה כעת ברוב הסיכויים לא היו עוברים בהצעות ייעול מפני ש"לא מצליחים לדמיין מה זה יעשה" מפני שחוששים משינויים, ניתן לנמק מדוע הצעה זו ועוד המון צריכות להתקבל.

אם ייעול הכוונה להקל ולתגמל שחקן - אז ברור לגמרי מדוע כדאי להוסיף את ההצעה הזו, היא מקנה לשחקן תגמול עבור כל מספר קרבות ובכך המשחק מונע אכזבה של שחקן אם יצא שכל היום הוא שיחק ולא קיבל תגמול משמעותי.

אם ייעול הוא רווחיות המשחק - אז הצעה זו תקדם את רווחיות המשחק בכך שתשאיר שחקנים במשחק למשך זמן רב יותר ובכך יותר שחקנים ישחקו את המשחק משמע יותר רוכשים אופציונאליים במשחק.

אם ייעול הוא מתן קושי נוסף למשחק - אז פשוט צריך להוריד פונקציות מהמשחק ולהוריד סיכויים לקבלת חפצים/להעלות מחירים לכל מיני פיצ'רים קיימים.

בסופו של דבר ברור שהצעות ייעול יקלו באופן מסויים על חווית המשתמש משתי סיבות ברורות - הראשונה היא כי המשתמשים הם אלו המציעים את ההצעות ובכך הם מנסים לקדם אינטרסים עצמיים. שנית, מפני משמעות המילה ייעול - "הֲבָאָה לִידֵי יְעִילוּת, שִׁפּוּר וְשִׁכְלוּל"

 

לסיכום - כמו כל ההצעות שהצעתי ככל הנראה שגם הצעה זו לא תיכנס/תיכנס באיחור משמעותי בעקבות חילוקי דעות בנושא ייעול ומפני שאנשים מפחדים משינויים.

 

נערך בתאריך - על-ידי Nino
קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

נתת פה די הרבה נימוקים ושיכנועים ודי שכנעת אותי וההצעה גם נראית טוב אבל הבעיה היחידה בהצעה הזאת היא דבר אחד פשוט שנגיד ומשתמש כלשהו עשה 3000 קרבות וקיבל ב3000 קרבות האלו הרבה טבעות ותיבות פלטינום וזאת הייתה לו חרישה מאוד רווחית ואז הוא עושה עוד 1500 קרבות ולא קיבל כלום אז זה הגיוני שהוא לא קיבל כלום כי ב3000 קרבות הקודמים הוא קיבל המון ואז ברגע שהמערכת נותנת לו חפץ רנדומלי נדיר על זה שהוא לא קיבל ב1500 האלו כלום הוא מרוויח משהו שהוא לא היה אמור כי הוא הרוויח כבר מספיק אז תחשוב על זה,ותן לי רעיון שיכפר על החיסרון הזה

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, הצעה נחמדה. כדאי לדעתי להראות את מספר הקרבות שנשאר עד לקבלת הפרס במקום בולט כדי לעודד עשיית קרבות.

בנוסף, כדאי להוסיף אלמנט איפוס נוסף כדי שקרבות בודדים על פני חודשים לא יקבלו את האפקט, שנועד לשחקנים שמשקיעים.

לפני 4 שעות jkk כתב:

3000 קרבות וקיבל ב3000 קרבות האלו הרבה טבעות ותיבות פלטינום וזאת הייתה לו חרישה מאוד רווחית ואז הוא עושה עוד 1500 קרבות ולא קיבל כלום אז זה הגיוני שהוא לא קיבל כלום כי ב3000 קרבות הקודמים הוא קיבל המון ואז ברגע שהמערכת נותנת לו חפץ רנדומלי נדיר על זה שהוא לא קיבל ב1500 האלו כלום הוא מרוויח משהו שהוא לא היה אמור

זה שטויות מוחלטות, אם יצא לי טבעת בקרב זה לא מוריד את הסיכוי לטבעת בקרב הבא. זה כמו להגיד שלא הוגן שיצא למישהו חפצים בקרבות שדה אם יש לו הרבה נכחדים. מה הקשר? מה ששלך שלך, מה שבשדה בשדה, והסיכויים לא עולים או יורדים בגלל מערכת שתפצה את מי שלא מוצא במשך יותר זמן מהרגיל, אלא תאזן את הדברים בין מי שמוצא למי שלא.

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי שזה לא הוגן שמישהו יקבל הרבה בקרבות שדה אמרתי למה שמי שקיבל כבר מלא דברים ורק עכשיו לא מקבל אז יקבל עוד חפצים כי עכשיו הוא לא קיבל כלום

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות jkk כתב:

נתת פה די הרבה נימוקים ושיכנועים ודי שכנעת אותי וההצעה גם נראית טוב אבל הבעיה היחידה בהצעה הזאת היא דבר אחד פשוט שנגיד ומשתמש כלשהו עשה 3000 קרבות וקיבל ב3000 קרבות האלו הרבה טבעות ותיבות פלטינום וזאת הייתה לו חרישה מאוד רווחית ואז הוא עושה עוד 1500 קרבות ולא קיבל כלום אז זה הגיוני שהוא לא קיבל כלום כי ב3000 קרבות הקודמים הוא קיבל המון ואז ברגע שהמערכת נותנת לו חפץ רנדומלי נדיר על זה שהוא לא קיבל ב1500 האלו כלום הוא מרוויח משהו שהוא לא היה אמור כי הוא הרוויח כבר מספיק אז תחשוב על זה,ותן לי רעיון שיכפר על החיסרון הזה

אני לא חושב שמה שהוא קיבל בעבר אמור להשפיע על רצף הקרבות העתידי שלו, אם הוא קיבל פרס במדד הקרבות אז המדד יתאפס וזו הסיבה שזה מאוזן. הייתי מסכים איתך אם בנוסף לחפץ שמצא המדד לא מתאפס.

תודה רבה לך על התגובה וכמובן שאתה מוזמן להביע את דעתך אם היא נגד 🙂

 

לפני 5 שעות eri כתב:

קודם כל, הצעה נחמדה. כדאי לדעתי להראות את מספר הקרבות שנשאר עד לקבלת הפרס במקום בולט כדי לעודד עשיית קרבות.

בנוסף, כדאי להוסיף אלמנט איפוס נוסף כדי שקרבות בודדים על פני חודשים לא יקבלו את האפקט, שנועד לשחקנים שמשקיעים.

זה שטויות מוחלטות, אם יצא לי טבעת בקרב זה לא מוריד את הסיכוי לטבעת בקרב הבא. זה כמו להגיד שלא הוגן שיצא למישהו חפצים בקרבות שדה אם יש לו הרבה נכחדים. מה הקשר? מה ששלך שלך, מה שבשדה בשדה, והסיכויים לא עולים או יורדים בגלל מערכת שתפצה את מי שלא מוצא במשך יותר זמן מהרגיל, אלא תאזן את הדברים בין מי שמוצא למי שלא.

מסכים לגמרי, כשהצעתי את ההצעה דמיינתי את זה במקום בולט בדף הקרבות אך לא ציינתי זאת, תודה רבה על ההוספה. ואני חושב שאתה צודק בנוגע לאלמנט איפוס נוסף, אני אישית הייתי ממליץ על האיפוס הקיים בשעה 00:00.

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, כשמציעים הצעה הנוגעת לכלכלת המשחק צריך להסתכל על המאקרו ולא על המיקרו, ההצעה אומנם נראית טוב על הנייר אך תפגע בערך החפצים ללא תלות בהקלת הקושי להתקדם לשחקן הממוצע.

נתחיל עם הטענה הראשונה, במידה ויש צורך לשנות את הסיכויים למצוא חפצים אני מאמין שיעשו זאת ובנוסף לכך, במידה ויש ימים שלא מצאת חפץ ב1500 קרבות(לפי דוגמתך) אז יש ימים שאתה תמצא 2 טבעות ב500 קרבות, בסופו של דבר השיטה הכי יעילה להעריך את כמות החפצים שמשתמש יקבל בX קרבות היא באמצעות הסתברות וסיכויים.

שנית, אפשרויות כמו בית הרבייה והזהבת פוקימונים הן תורמות לכלכלת המשחק מכיוון שהן "מוחקות" זהב וכסף לשחקן(כלומר הזהב והכסף נעלמים ולא עוברים בין שחקנים, מה שמשאיר אותם בשוק), למה זה טוב? במידה ושחקנים יהיו עם הרבה זהב המחירים יעלו ולפי דעתי צריך לבצע עוד מהלכים התומכים במחיקת זהב וכסף לשחקנים בניגוד להצעה.

לסיכום, לדעתי, לא בכל הזדמנות שאפשר להקל על השחקן כדאי לעשות זאת אלא למצוא את האיזון, כרגע לפי דעתי אני מנוגד לבסיס הרעיוני בהצעה ולכן אני נגד.

חשוב לציין שטוב לראות שאתה מציע רעיונות והצעות איך לשפר את המשחק ותמיד טוב לשאוף לשינוי, גם לטובה וגם לרעה מכיוון שככה אנו משפרים את המשחק ואף את עצמנו.

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

לפני ב-23.1.2025 ב 7:22 PM Nino כתב:

אני לא חושב שמה שהוא קיבל בעבר אמור להשפיע על רצף הקרבות העתידי שלו, אם הוא קיבל פרס במדד הקרבות אז המדד יתאפס וזו הסיבה שזה מאוזן. הייתי מסכים איתך אם בנוסף לחפץ שמצא המדד לא מתאפס.

תודה רבה לך על התגובה וכמובן שאתה מוזמן להביע את דעתך אם היא נגד 🙂

 

מסכים לגמרי, כשהצעתי את ההצעה דמיינתי את זה במקום בולט בדף הקרבות אך לא ציינתי זאת, תודה רבה על ההוספה. ואני חושב שאתה צודק בנוגע לאלמנט איפוס נוסף, אני אישית הייתי ממליץ על האיפוס הקיים בשעה 00:00.

אני אכן ראיתי את העניין שזה מתאפס כל פעם אבל הכוונה במה שאמרתי זה שאם במשך הרבה מאוד קרבות הוא קיבל כמויות של טבעות וחפצים אגדיים ונדירים ואז פתאום הוא עושה 1500 קרבות והוא לא מקבל כאלו אז למה שהוא יקבל חפץ מתנה בגלל שב1500 בודדים מתוך כל הקרבות שהוא עשה הוא לא קיבל למרות שלפני זה הוא קיבל כמויות אין שום סיבה לזה

נערך בתאריך - על-ידי jkk
קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

בקלות אפשר לשנות את המספר לאיזה 5000-7500 או משהו ושזה יהיה פרס ניחומים לאנשים חסרי מזל. להביא משהו קטן פעם בהמון זמן לא יזיק לא לכלכלת המשחק ולא לקנאה במזליסטים...

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות eri כתב:

בקלות אפשר לשנות את המספר לאיזה 5000-7500 או משהו ושזה יהיה פרס ניחומים לאנשים חסרי מזל. להביא משהו קטן פעם בהמון זמן לא יזיק לא לכלכלת המשחק ולא לקנאה במזליסטים...

לא מקנא בשם שלי אבל למה לרדת אליו מסכן

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

לפני ב-27.1.2025 ב 1:21 AM eri כתב:

בקלות אפשר לשנות את המספר לאיזה 5000-7500 או משהו ושזה יהיה פרס ניחומים לאנשים חסרי מזל. להביא משהו קטן פעם בהמון זמן לא יזיק לא לכלכלת המשחק ולא לקנאה במזליסטים...

לזה אין בעיה אבל 1500 לא מצדיק את זה

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

לדעת השחקן הממוצע זה הצעה טובה, לדעת חרשנים זה משנה את כללי המשחק.

מי שחשרש יודע שהוא מסתכן בלא לקבל כלום או לקבל דברים שווים וכל הריגוש במשחק הוא שהתלות במזל זה מה שיעוזר לך להתקדם

נערך בתאריך - על-ידי FireTitan
קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות FireTitan כתב:

לדעת השחקן הממוצע זה הצעה טובה, לדעת חרשנים זה משנה את כללי המשחק.

מי שחשרש יודע שהוא מסתכן בלא לקבל כלום או לקבל דברים שווים וכל הריגוש במשחק הוא שהתלות במזל זה מה שיעוזר לך להתקדם

גם אני מסכים אבל לדעתי אם למישהו יש מזל שאחרי 5000 קרבות הוא לא קיבל כלום אז אפשר לתת לו איזה משהו אבל לא משהו מוגזם

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

היי אני יותר ממסכים אם eri שבמקום שמי שלא מוצא בזמן ארוך יותר זה לא אומר שמגיע לו לקבל אלה שהמערכת עצמה תביא ותאזן את הדברים יותר ואני אומר את זה חד משמעית שאני לא מצאתי ב20000 לפני חודש טבעת לא חפץ נדיר אם הייתי מקבל אז מזה מזל לקבל טבעת לא מלהיב יותר ואני יכול לקבל טבעת גם אם לא מצאתי יותר חוץ מזה לעשות את זה בהגרלה לדעתי יותר רע מישהו לא קיבל 1500 יכול לקבל טבעת לעומת מישהו אחר שמקבל מפתח לא אופר אדיף ששניהם לא יקבלו גם אז אנשים שלא יחרשו ויעשו קרבות יבינו שהרבה יותר קל למצוא טבעת וכולם מוצים וירצו גם הצעה בינונית אבל בכלל לא התפלה אם לא תיכנס למשחק !! 🤔

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות jkk כתב:

גם אני מסכים אבל לדעתי אם למישהו יש מזל שאחרי 5000 קרבות הוא לא קיבל כלום אז אפשר לתת לו איזה משהו אבל לא משהו מוגזם

אז אולי אחרי הרבה יותר קרבות מ1500 כי זה באמת כלום יחסית לכמות שאנשים עושים ביום בד"כ

קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

לפני ב-22.1.2025 ב 11:34 PM Nino כתב:

פרטי ההצעה : הוספת פונקציית "רחמים" בקרבות - כל מספר קרבות קבוע לדוגמה: 1500 ובמידה ולא מצאת חפץ נדיר - תקבל חפץ רנדומאלי נדיר (מפתח זהב/תיבת זהב/תיבת פלטינום/טבעות וכדומה). במידה ומצאת חפץ בתוך מדד הקרבות המדד יתאפס.

כמובן שניתן לקחת את רעיון ההצעה ולעשות משהו דומה

ליתר ביטחון. כדי שאם מישהו בטעות, במקרה, בשגגה, חוסר תשומת לב, כוונה, סטיגמה, נגטיביות קוגניטיבית להצעות בפורום או כל סיבה אחרת לא קלט שכל המספרים ואפילו הקונספט עצמו הם רק דוגמה לצורך הסבר והמחשה בלבד, ובטעות, במקרה, בשגגה ובכל השאר התמקד אולי... טיפ טיפה קצת יותר מדי ב1500 המסכן ההוא ובפרטים מדויקים בכלל...

וכמו שHawks אמר, למצוא דברים זה עניין של סיכוי.

לא למצוא דברים זה עניין של באסה ויאוש תהומי מחרישה ארוכה וחסרת תכלית.

המספר יכול להיות כל כך גבוה, שהסבירות שאשכרה תקבלו משהו היא 0.0000000001, וההצעה צריכה להתקבל כדי לתקן את הסיכוי הפצפון הזה שלנצח לא תמצא שום דבר. זה לא סיכוי ששווה להתאמץ לתקן? מי אני או אתם שנחליט על זה?

אני לא רואה סיבה שההצעה הזאת או הצעות בכלל יידחו בגלל שיש אנשים שאוהבים להגיד לא.

אני לא רוצה לגרור את זה לוויכוח. שיהיה ברור, אני אהנה מאוד אם יהיה פה דיבייט מטורף שלא מוביל לכלום חוץ מפריקת לחצים.

אבל זה לא מקדם. זה לא יעזור. זה אפילו לא הגיוני בכלל בהרבה מקרים. אז תקראו את ההצעות שאתם מגיבים עליהן בעיון, תפרידו בין דברים שוליים לחלקים ששווה להתמקד בהם, ובתקווה הפורום יהיה פורה ומלא ברעיונות טובים.

נערך בתאריך - על-ידי eri
קישור לתוכן
שיתוף באתרים אחרים

הצטרפות לשיח

באפשרותך לשלוח הודעה כעת ולהירשם מאוחר יותר. אם ברשותך חשבון, ניתן להתחבר עכשיו לשליחת הודעה דרך חשבונך.

אורח
הוספת תגובה

×   הדבקה כטקסט עשיר.   הדבקה כטקסט רגיל במקום

  מאושרים אך ורק 75 סמייקונים.

×   הקישור שלך מוצמד אוטומטית.   הצגה כקישור במקום

×   תוכן הקודם שלכם שוחזר.   ניקוי עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • צופים לאחרונה   0 משתמשים

    • אין משתמשים רשומים שצופים בדף זה.
×
×
  • יצירת חדש...