מעבר לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

פורום ליגת הפוקימונים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

פורסם

טוב, אחרי שכל האינטרנט התמלא בתאוריות, קונספירציות, שאלות ותהיות, אני נכנעתי.

ראיתי גרוויטי פולס.

שלא תבינו אותי לא נכון, זה לא שהתנגדתי לראות את זה או משהו, פשוט לא היה לי את המניע לעשות את זה.

אבל עכשיו כשיצא הספר של ביל ואיתו האתר המסתורי, לא יכולתי שלא להיסחף אחרי התאוריות, רק שהיה חסר לי דבר אחד. לא ראיתי את הסדרה, ככה שלא הבנתי ממש מה הולך פה. אז ראיתי את הסדרה, וחייב לומר שממש לא התאכזבתי, ואפילו נהניתי ממש, ממליץ לכולם לראות את זה.

בכל מקרה, כדי להביע את אהבתי לסדרה הגאונית הזאת, ציירתי את הדמות האהובה עלי- סוס!

מהרגע שראיתי אותו, אני לא מפסיק לקרוא משפטים עם הקול שלו, זה פשוט הופך הכל למצחיק יותר.

קיצור זה הציור, מה דעתכם?

38-20240825025336.png

פורסם

שוקי,
לדעתי זו בין העבודות המוצלחות ביותר שלך.
אני אוהב שלקחת את הדמות ויישמת אותה בצורה שלך אבל עדיין מזהים את הדמות בגלל המראה הכללי, האלמנטים וכו'.
אני אוהב את התנועה! הייתי שמח לראות את כל הדמות (כולל רגלים).
מה שכן, לדמות המקורית יש פנים מאוד מזוהות, ואני חושב שהייתה יכול להשאיר את התווי פנים שלו, כי כרגע הוא נראה יותר אנושי, ודווקא היה עובד לי טוב אם הוא היה יותר קריטורי מוגזם קצת אבל מצד שני עדיין קצת אנושי.

מבחינת דברים שפחות אהבתי ודורשים עוד עבודה.
הכיוון של ההצללות לא רע, אבל עדיין מרגיש לי מלוכלך פשוט, צריך עוד להתאמן ולהבין את הצורה, את המבנה ואת הביצוע.

פחות אוהב את הכווין הם יותר מדי מבולגנים ולוקחים יותר מדי צומת לב.

הסימן שאלה הלך יותר מדי שמאלה, למרות שאמור להיותר יותר ממורכז.

הכיסים מאוד שונים, גם בגודל, גם ברוחב, מרגישים קצת לא אמינים.

לדעתי הציור היה עובד על רקע נטרלי או אפילו בלי, הרקע המלוכלך הזה קצת הורס את האוירה.

עבודה מעולה שלך! כל הכבוד!
מרגישים את השיפור שלך!

מצפה לעוד עבודות!
KIRA.

פורסם
  • מחבר
לפני 4 שעות Kira כתב:

שוקי,
לדעתי זו בין העבודות המוצלחות ביותר שלך.
אני אוהב שלקחת את הדמות ויישמת אותה בצורה שלך אבל עדיין מזהים את הדמות בגלל המראה הכללי, האלמנטים וכו'.
אני אוהב את התנועה! הייתי שמח לראות את כל הדמות (כולל רגלים).
מה שכן, לדמות המקורית יש פנים מאוד מזוהות, ואני חושב שהייתה יכול להשאיר את התווי פנים שלו, כי כרגע הוא נראה יותר אנושי, ודווקא היה עובד לי טוב אם הוא היה יותר קריטורי מוגזם קצת אבל מצד שני עדיין קצת אנושי.

מבחינת דברים שפחות אהבתי ודורשים עוד עבודה.
הכיוון של ההצללות לא רע, אבל עדיין מרגיש לי מלוכלך פשוט, צריך עוד להתאמן ולהבין את הצורה, את המבנה ואת הביצוע.

פחות אוהב את הכווין הם יותר מדי מבולגנים ולוקחים יותר מדי צומת לב.

הסימן שאלה הלך יותר מדי שמאלה, למרות שאמור להיותר יותר ממורכז.

הכיסים מאוד שונים, גם בגודל, גם ברוחב, מרגישים קצת לא אמינים.

לדעתי הציור היה עובד על רקע נטרלי או אפילו בלי, הרקע המלוכלך הזה קצת הורס את האוירה.

עבודה מעולה שלך! כל הכבוד!
מרגישים את השיפור שלך!

מצפה לעוד עבודות!
KIRA.

תודה רבה על ההערות, אקח אותם לתשומת ליבי ואשפר בפעם הבאה!

אגב, בדרך כלל רוב הציורים שאני מפרסם מצויירים לפני שאתה מגיב הערות ככה שלא תמיד אני מספיק ליישם על הציורים האלה את ההערות שלך

פורסם

הציור עצמו, בתור ציור, הוא מעולה. הבעיה העיקרית היא שכשמציירים דמות מוכרת חשוב יותר לשמור על האווירה של הדמות מאשר המאפיינים הבסיסיים.

בציור שלך יש פרטים מזהים, כמו הבטן השמנה, הסנטר הבולט והחולצה האייקונית, אבל חסרים לי מאוד פרטים כמו העיניים העגולות, ההבעה המטופשת, והגוף שנראה כמו ג׳לי שמנוני במקום להיראות שמן.

גם אם הציור עצמו נראה נהדר, הדמות בציור נראית כמו מישהו שיספר בדיחות גרועות, אז הוא פשוט לא יכול לתת את אותו ה״פאנץ׳.״

פורסם
  • מחבר
לפני ב-3.9.2024 ב 12:11 AM eri כתב:

הציור עצמו, בתור ציור, הוא מעולה. הבעיה העיקרית היא שכשמציירים דמות מוכרת חשוב יותר לשמור על האווירה של הדמות מאשר המאפיינים הבסיסיים.

בציור שלך יש פרטים מזהים, כמו הבטן השמנה, הסנטר הבולט והחולצה האייקונית, אבל חסרים לי מאוד פרטים כמו העיניים העגולות, ההבעה המטופשת, והגוף שנראה כמו ג׳לי שמנוני במקום להיראות שמן.

גם אם הציור עצמו נראה נהדר, הדמות בציור נראית כמו מישהו שיספר בדיחות גרועות, אז הוא פשוט לא יכול לתת את אותו ה״פאנץ׳.״

ניסיתי ללכת עם הציור לכיוון יותר ריאליסטי מאשר קרטוני, ככה שהיה בעייתי לתת לו הבעה מטופשת ועיניים עגולות, למרות שניסיתי

 

פורסם
לפני 7 שעות shukush202 כתב:

ניסיתי ללכת עם הציור לכיוון יותר ריאליסטי מאשר קרטוני, ככה שהיה בעייתי לתת לו הבעה מטופשת ועיניים עגולות, למרות שניסיתי

 

כן… אני מבין את הנקודה ומבין למה ואיך קשה ליישם דברים. זרקתי כמה שינויים מהירים פנימה:

131668f73bfe228287c45d9d29a15fd4205a90cd.jpg הוא נראה קצת מוזר, אבל עשיתי מה שיכולתי בזמן קצר.

הצטרפות לשיח

באפשרותך לשלוח הודעה כעת ולהירשם מאוחר יותר. אם ברשותך חשבון, ניתן להתחבר עכשיו לשליחת הודעה דרך חשבונך.

אורח
הוספת תגובה

צופים לאחרונה 0

  • אין משתמשים רשומים שצופים בדף זה.

Account

Navigation

חיפוש

חיפוש

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.