מעבר לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

פורום ליגת הפוקימונים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ציור דיגיטלי- ילדת שלג?

Featured Replies

פורסם

אז כמו שהובטח, יש לי ציור אלקטרוני נוסף להראות לכם!

אני לא יודע מי זאת ומה הסיפור שלה, אבל היה נחמד מאוד לצייר אותה לא אשקר.

הרפרנס היה נראה לי מגניב אז ציירתי וזו התוצאה:

19-20240811210839.png

כן, אני יודע שיש לה אף די גדול, זה בכוונה ואני אוהב את זה.

אז מה דעתכם? אשמח לביקורות בונות 🙂

 

פורסם

השפתיים מפריעות לי יותר מהאף, הצבע חזק והשפתיים עבות ובולטות.

הצורה של הכובע טיפה מוזרה, כי הוא לא לגמרי מונח על הראש מאחורה ולא מקופל או מקומט בחלק העליון, שלא אמור להיות מתוח.

הצבעים, תווי הפנים והתנועה בציור נראים טבעיים מאוד, ציור מטורף (למה הוספת צל במסגרת הכתף השמאלית?)

פורסם

לדעתי ציור מטורף יחסית למישהו שרק התחיל לעשות כאלו.

קצת מפריע לי האף והמתיחות של הכובע מקדימה סתם.

אבל מפריע לי יותר הכתף הימנית שניסית לעשות כאילו היא פשוט מקדימה כנראה אבל זה יצא כתף גדולה וזה מפריע קצת בעין.

חוץ מזה ציור טוב

פורסם

היי שוקי,

עבודה טובה שלך..
ממש רואים את השיפור שלך, כל הכבוד.

אתחיל בזה שאתה חייב להתחיל לוותר על הפסים השחורים האלה, הם לא עושים טוב לציור. אני מבין למה אתה עושה אותם, כדי להדגיש את הצורה, אבל צורה ומבנה עובדים בעזרת אנטומיה נכונה ובעזרת אור וצל נכונים.. בחיים האמיתיים לא קיימים פסים. ובכלל שאתה מנסה לבנות ציור שהוא יותר לכיוון ריאליסטי, זה במיוחד בולט..

חסר לי די הרבה עבודה על הצללות כדי לתת עומק לציור, התחלת, אבל די חסר..
הצורה של הפנים דווקא די טובה אם לא להתייחס לפרטים הקטנים..
מפריע לי על השפתיים שהן עוצרות באמצע, לעומת זאת הפס החותך ממשיך, זה לא אמיתי (=

עין ימין ממש אחלה, אולי טיפה גדולה מדי, אבל בצד שמאל קצת נשברה..
העיניים בכללי אמורות להיות מאוד מוצללות כי הן שקועות..

לגבי האף, הוא בסדר, חסר עליו קצת עבודה אולי היה מתאים לה אף יותר קומפקטי ושפיצי.. אבל לא יודע לפי איזה רפרנס עבדת, אולי ככה היא נראת..

השיער יצא די נחמד! מרגיש בחלק מהמקומות קצת מוזר.
הכובע עצמו יצא אחלה, אבל באמת מרגיש שהוא לא בדיוק שוכב על הראש..

לגוף פחות רוצה להתייחס, הוא די חתוך וכל המבנה שלו לא נכון לצערי.

פורסם
לפני 1 שעה Kira כתב:

היי שוקי,

עבודה טובה שלך..
ממש רואים את השיפור שלך, כל הכבוד.

אתחיל בזה שאתה חייב להתחיל לוותר על הפסים השחורים האלה, הם לא עושים טוב לציור. אני מבין למה אתה עושה אותם, כדי להדגיש את הצורה, אבל צורה ומבנה עובדים בעזרת אנטומיה נכונה ובעזרת אור וצל נכונים.. בחיים האמיתיים לא קיימים פסים. ובכלל שאתה מנסה לבנות ציור שהוא יותר לכיוון ריאליסטי, זה במיוחד בולט..

חסר לי די הרבה עבודה על הצללות כדי לתת עומק לציור, התחלת, אבל די חסר..
הצורה של הפנים דווקא די טובה אם לא להתייחס לפרטים הקטנים..
מפריע לי על השפתיים שהן עוצרות באמצע, לעומת זאת הפס החותך ממשיך, זה לא אמיתי (=

עין ימין ממש אחלה, אולי טיפה גדולה מדי, אבל בצד שמאל קצת נשברה..
העיניים בכללי אמורות להיות מאוד מוצללות כי הן שקועות..

לגבי האף, הוא בסדר, חסר עליו קצת עבודה אולי היה מתאים לה אף יותר קומפקטי ושפיצי.. אבל לא יודע לפי איזה רפרנס עבדת, אולי ככה היא נראת..

השיער יצא די נחמד! מרגיש בחלק מהמקומות קצת מוזר.
הכובע עצמו יצא אחלה, אבל באמת מרגיש שהוא לא בדיוק שוכב על הראש..

לגוף פחות רוצה להתייחס, הוא די חתוך וכל המבנה שלו לא נכון לצערי.

מסכים איתך גם לגבי הצורה של הפנים.

לדעתי אתה עושה את הקווים בגלל שבדרך כלל כשאתה מצייר על דפים אז אתה עושה ככה ושם זה יפה ומוסיף ולא כזה שמים לב אבל כשאתה מצייר ככה אז הקו יותר בולט וגם הקו שם קצת יוצא מהצורה וממשיך למעלה אז צריך לשפר את זה ואם אתה עושה קווים בכל מקרה כי אתה רגיל אז תעשה אותם פחות עבים ופחות בולטים לעין.

בכללי הקו היחיד לדעתי שלא כזה השתלב לי בעין זה הקו בכתף השמאלית.

ובכללי כל החלקים מתחת לקווים בכתף התבלגנו שם וזה לא נראה כל כך כמו מבנה גוף.

(רק שתדע שכל ההערות הם רק ביקורת בונה ושלא תעלב)

נערך בתאריך - על-ידי jkk

פורסם
  • מחבר
לפני 5 שעות Kira כתב:

היי שוקי,

עבודה טובה שלך..
ממש רואים את השיפור שלך, כל הכבוד.

אתחיל בזה שאתה חייב להתחיל לוותר על הפסים השחורים האלה, הם לא עושים טוב לציור. אני מבין למה אתה עושה אותם, כדי להדגיש את הצורה, אבל צורה ומבנה עובדים בעזרת אנטומיה נכונה ובעזרת אור וצל נכונים.. בחיים האמיתיים לא קיימים פסים. ובכלל שאתה מנסה לבנות ציור שהוא יותר לכיוון ריאליסטי, זה במיוחד בולט..

חסר לי די הרבה עבודה על הצללות כדי לתת עומק לציור, התחלת, אבל די חסר..
הצורה של הפנים דווקא די טובה אם לא להתייחס לפרטים הקטנים..
מפריע לי על השפתיים שהן עוצרות באמצע, לעומת זאת הפס החותך ממשיך, זה לא אמיתי (=

עין ימין ממש אחלה, אולי טיפה גדולה מדי, אבל בצד שמאל קצת נשברה..
העיניים בכללי אמורות להיות מאוד מוצללות כי הן שקועות..

לגבי האף, הוא בסדר, חסר עליו קצת עבודה אולי היה מתאים לה אף יותר קומפקטי ושפיצי.. אבל לא יודע לפי איזה רפרנס עבדת, אולי ככה היא נראת..

השיער יצא די נחמד! מרגיש בחלק מהמקומות קצת מוזר.
הכובע עצמו יצא אחלה, אבל באמת מרגיש שהוא לא בדיוק שוכב על הראש..

לגוף פחות רוצה להתייחס, הוא די חתוך וכל המבנה שלו לא נכון לצערי.

תודה רבה על ההערות, מקבל 🙂

בנוגע לקווים, ציירתי את הציור הזה לפני שהגבת לי באשכול הקודם, ככה שזה לא היה רלוונטי בציור, כל השאר מסכים איתך ויש לאן להשתפר. 

אגב אם תראה בעפעפיים התחתונים ניסיתי לעשות קווים עם צל אבל לא יצא טוב כלכך...

(על ההערות על הגוף אני לא מופתע, בעיקר כי ממש לא השקעתי בגוף בשום צורה)

תמיד כי לי לקבל ממך תגובה, בין אם זו הערה בונה או סתם מחמאה 😄

לפני 3 שעות jkk כתב:

מסכים איתך גם לגבי הצורה של הפנים.

לדעתי אתה עושה את הקווים בגלל שבדרך כלל כשאתה מצייר על דפים אז אתה עושה ככה ושם זה יפה ומוסיף ולא כזה שמים לב אבל כשאתה מצייר ככה אז הקו יותר בולט וגם הקו שם קצת יוצא מהצורה וממשיך למעלה אז צריך לשפר את זה ואם אתה עושה קווים בכל מקרה כי אתה רגיל אז תעשה אותם פחות עבים ופחות בולטים לעין.

בכללי הקו היחיד לדעתי שלא כזה השתלב לי בעין זה הקו בכתף השמאלית.

ובכללי כל החלקים מתחת לקווים בכתף התבלגנו שם וזה לא נראה כל כך כמו מבנה גוף.

(רק שתדע שכל ההערות הם רק ביקורת בונה ושלא תעלב)

מסכים איתך, התרגלתי לצייר על דפים ושם זה די נצרך... קשה לשנות הרגל שאני לא רוצה לשנות, כי לא סיימתי לצייר על דפים 😉

פורסם

המשך כך

הצטרפות לשיח

באפשרותך לשלוח הודעה כעת ולהירשם מאוחר יותר. אם ברשותך חשבון, ניתן להתחבר עכשיו לשליחת הודעה דרך חשבונך.

אורח
הוספת תגובה

צופים לאחרונה 0

  • אין משתמשים רשומים שצופים בדף זה.

Account

Navigation

חיפוש

חיפוש

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.