מעבר לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

פורום ליגת הפוקימונים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

הציור הדיגטלי הראשון שלי!

Featured Replies

פורסם

טוב, אחרי הרבה זמן, קבילתי לוח גרפי!

ועם ההזדמנות הראשונה שהיתה לי, התחלתי לצייר, אז הנה הציור הראשון שלי אי פעם בדיגיטלי!

5-20240804201912.png

אתם יכולים לראות בצדדים את כל הקשקושים, זה כי ניסיתי להבין איך הלוח עובד ואת כל המברשות והצבעים 🙂

אני חושב שיהיו לי גם ציורים יותר טובים בעתיד, אבח זה ממש טוב לציור ראשון.

אגב, אל תשאלו אותי מי זאת, אינלי מושג.

אם יהיו פה לפחות 5 תגובות אני אפרסם את הציור הבא שכבר הכנתי 🙂

פורסם

קודם כל תתחדש על הטבלט, מאמין שיעזור לך לעבור יותר לדיגיטל, למרות שתמשיך לצייר גם על נייר, כי זו חוויה שונה לגמרי! ואסור להפסיק אותה לדעתי, זו פרקטיקה הרבה יותר טובה מלוח גרפי.
במיוחד מאוד ממליץ לצייר בעט, או טוש, שלא יהיה מחיק, זה מאוד מפתח את היכולת מחשבה מלעשות טעות, ולהיות מדויק.

סליחה, קצת חרגתי מהנושא.

סה"כ ניסיון נחמד בשביל פעם ראשונה, אני אישית כנראה הייתי מתאמן יותר כדי להגיע לתוצאה שאני די מרוצה ממנה לפני.. כי אני די אוהב את ההרגשה "אוקיי, זה די מוכן"..
אני לא אכנס לפרטים, אתן מבצד שלי מספר הערות כלליות לציור הספציפי.
- קצת לא ברור הסגנון לאן ניסית לקחת, האם זה יותר "אנימה" האם זה יותר "ריאליסטי"..
- הקווים השחורים מאוד מפריעים לי, במיוחד על הפנים שלה, יש יותר מדי מהם, והם לא באמת מועילים למצב.
- זה רק אני או שהעיניים בצבעים שונים (=?
- ההצללות די אחלה, פשוט חסרה עוד עבודה עליהם.

סה"כ אחלה עבודה בשביל פעם ראשונה!
אני רוצה לאחל לך המון בהצלחה, ושתמשיך לפתח את היכולות שלך!
אני מצפה בקוצר רוח לעבודה הבאה!

חחח ועוד משהו,
שמתי לב בזמן האחרון, הנושא של "להגיב לפחות X יהיה אשכול חדש" נהיה נושא נפוץ XD
אבל מקווה שזה מביא גם תועלת.

פורסם
  • מחבר
לפני 6 שעות Kira כתב:

קודם כל תתחדש על הטבלט, מאמין שיעזור לך לעבור יותר לדיגיטל, למרות שתמשיך לצייר גם על נייר, כי זו חוויה שונה לגמרי! ואסור להפסיק אותה לדעתי, זו פרקטיקה הרבה יותר טובה מלוח גרפי.
במיוחד מאוד ממליץ לצייר בעט, או טוש, שלא יהיה מחיק, זה מאוד מפתח את היכולת מחשבה מלעשות טעות, ולהיות מדויק.

סליחה, קצת חרגתי מהנושא.

סה"כ ניסיון נחמד בשביל פעם ראשונה, אני אישית כנראה הייתי מתאמן יותר כדי להגיע לתוצאה שאני די מרוצה ממנה לפני.. כי אני די אוהב את ההרגשה "אוקיי, זה די מוכן"..
אני לא אכנס לפרטים, אתן מבצד שלי מספר הערות כלליות לציור הספציפי.
- קצת לא ברור הסגנון לאן ניסית לקחת, האם זה יותר "אנימה" האם זה יותר "ריאליסטי"..
- הקווים השחורים מאוד מפריעים לי, במיוחד על הפנים שלה, יש יותר מדי מהם, והם לא באמת מועילים למצב.
- זה רק אני או שהעיניים בצבעים שונים (=?
- ההצללות די אחלה, פשוט חסרה עוד עבודה עליהם.

סה"כ אחלה עבודה בשביל פעם ראשונה!
אני רוצה לאחל לך המון בהצלחה, ושתמשיך לפתח את היכולות שלך!
אני מצפה בקוצר רוח לעבודה הבאה!

חחח ועוד משהו,
שמתי לב בזמן האחרון, הנושא של "להגיב לפחות X יהיה אשכול חדש" נהיה נושא נפוץ XD
אבל מקווה שזה מביא גם תועלת.

כמובן שלא אפסיק לצייר על דף, זו חוויה מהנה מאוד, גם חשבתי שבמידה ואני מצקשה עם פוזות או ידיים בדיגיטלי (מה שקורה כרגע), אני אצייר על דף, אסרוק ואעלה ללוח ואצייר מעל 🙂

אני בעיקר לקחתי את הציור הזה כניסיון להבין איך אני עובד עם הלוח, האפליקציה, העט והמברשות לפני שאני ממש "צולל" לציורים בדיגיטלי, ככה שלא היה לי דחוף ממש להתאמן, יותר להבין.

אני בעצמי לא כזה בטוח איזה סגנון הציור... בסופו של דבר ניסיתי סגנון שהייתי מצייר ממש פעם שהוא אנימה- ריאליזם, שזה לקחת את הציור הריאליסטי ולתת לו אלמנטים של אנימה- קווים ברורים, הצללות לא מורכבות מדי, וכו'

בהחלט יש יותר מדי קווים, מנסה להפחית בקווים בציורים כרגע, מניח שזה ישתפר כשאני אבין איך אני משתמש בהצללות יותר טוב כדי שהן יחליפו את הקווים.

העיניים בצבעים שונים כי הייתי עצלן לראות באיזה לייר צבעתי את העין הראשונה, ושמח לשמוע שההצללות אחלה, תמיד יש על מה לעבוד 🙂

תודה רבה על התגובה, תמיד כיף לראות מה דעתך על הציורים שלי 😉

אגב, לקחתי לך את הX תגובות לאשכול הבא כי ראיתי שזה עובד לך ורציתי גם 😆

פורסם

מדהים! רואים שאתה רק מתחיל את התוכנה בגלל העין שלה וקצת חוסר דיוק בכל מיני פרטים אבל התוצאה עדיין מעולה יחסית.

ציור ראשון שלך עדיין מנצח את הציור ה70,000 שלי 😄 

פורסם

תתחדש! בהצלחה לך לפתח את הכישרון שלך!!

הצטרפות לשיח

באפשרותך לשלוח הודעה כעת ולהירשם מאוחר יותר. אם ברשותך חשבון, ניתן להתחבר עכשיו לשליחת הודעה דרך חשבונך.

אורח
הוספת תגובה

צופים לאחרונה 0

  • אין משתמשים רשומים שצופים בדף זה.

Account

Navigation

חיפוש

חיפוש

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.