עבור לתוכן
  • צור חשבון
×
×
  • צור חדש...

פתרון בעיות במשחק


Obelisk
 Share

Recommended Posts

מדהים!!!!

עזרת לי מאוד!!!!!!

אתה יודע שאני כל יום חושב שהמשחק הזה משתפר?

אתם מדהימים!

כל הכבוד על היוזמה!

נ.ב המוניטין לא עובד או שזה רק אצלי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדהים!!!!

עזרת לי מאוד!!!!!!

אתה יודע שאני כל יום חושב שהמשחק הזה משתפר?

אתם מדהימים!

כל הכבוד על היוזמה!

נ.ב המוניטין לא עובד או שזה רק אצלי?

מצטער ולא קשור לאשכול הזה אבל אני חושב שהמשחק רק הולך ומדרדר...

עובדה שאני לא עושה קרבות ושאני בקושי נכנס לליגה

פתרון בעיות במשחק

תוכן עניינים:

1. הקדמה

2. גיבוש תפיסה טכנית

3. פתרון בעיות נפוצות

4. שאלות ותשובות

5. סיכום

 

הקדמה

לעיתים כשחקנים אתם נתקלים בבעיות במשחק אשר מונעות מכם חווית משחק מקסימלית. משום שרובכם לא טכנאים או בעלי מקצוע המתמחים בפתרון בעיות מהסוג הזה, פתחתי אשכול אשר יסביר את התפיסה המתאימה והנכונה בבואכם לפתור בעיה. תפיסה שאף תסייע לכם לפתור בעיות אפילו בעצמכם, ללא שום רקע טכני. כמו כן, באשכול זה נתדיין גם על מספר בעיות נפוצות ופתרון עבורן, ולסיכום, נקנח בשאלות ותשובות רלוונטיות.

גיבוש תפיסה טכנית

כאשר אנו חווים בעיה כלשהי, עלינו למקד את הבעיה ולחדד אותה. מה הכוונה? הכוונה היא לאתר את מקור הבעיה. 

במידה וקיימת לנו בעיה במשחק, יש לבודד ולהפריד בין כל המשתנים בכדי להגיע לאובייקט אשר גורם לבעיה.

בעיה לדוגמא: 

פוקדור אולטרה לא עובד לSkipAds בקרבות.

שלבי מיקוד, בידוד וטיפול:

1. בדיקת שאר הפוקדורים בקרבות. עובדים? הבעיה בהכרח בפוקדור המדובר ומצאנו את מקור הבעיה שבו יש לטפל. לא עובדים? הבעיה בכל הפוקדורים או רחבה יותר.

2. במידה ולא עובדים: בדיקת כל החפצים הניתנים לשימוש בקרבות. עובדים? הבעיה בהכרח בפוקדורים ומצאנו את מקור הבעיה שבו יש לטפל. לא עובדים? הבעיה בכל החפצים בקרב או רחבה יותר.

גיבוש מסקנות אישיות:

לפי האבחון, ניתן לגבש מסקנות ואיתן להבין יותר את מקור הבעיה ולדווח בפורום המשחק במידת הצורך. שימו לב שחלק גדול מהבעיות תוכלו לפתור בעצמכם.

 

בעצם מה שקרה פה בכל השלבים הוא שזיהיתי בעיה וניסיתי להבחין האם הבעיה פרטית, או רחבה יותר, ואם היא רחבה, עד איזה היקף גודל. לאחר גיבוש המסקנות הנוגעות למקור הבעיה, אוכל לפתור את הבעיה בעצמי או מסירת מיקוד מהימן יותר לגורמים אשר מטפלים בבאגים - הנהלת המשחק בפורום משוב ותמיכה לצורך העניין.

 

פתרון בעיות נפוצות

בעיית דפדפן:

יש לי בעיה כלשהי במשחק בדפדפן גוגל כרום. בדפדפן אקספלורר או בכל דפדפן אחר הבעיה לא קיימת. אני רוצה לגלוש במשחק דרך כרום.

פתרון: 

השחקן שדיווח על הבעיה מיקד את מקור הבעיה - הבעיה היא בדפדפן הכרום, לא בכל הדפדפנים, ולכן אלו שלבי הטיפול:

א. כניסה לדפדפן הבעייתי.

ב. כניסה להגדרות הדפדפן בלחיצה על 3 נקודות המסודרות באופן אנכי בצידו השמאלי העליון של דפדפן הכרום:

1be630aec3.png

ג. בחירה בצד ימין בלשונית 'היסטוריה' ולחיצה על 'נקה נתוני גלישה':

174cf31585.png

ד. ייפתח חלון בו תידרשו לבחור במחיקת פריטים מ'שחר ההסיטוריה'. לאחר מכן תסמנו את ההיסטוריה, הקבצים הזמניים וקבצי הקוקיז לפי התמונה ונקו את נתוני הגלישה:

6c0bbe0d5f.png

ה. צאו מהדפדפן.

ו. כנסו לדפדפן, התחברו ואמור לעבוד.

ז. אם הבעיה עדיין לא נפתרה, ניתן לנסות ולסמן בניקוי נתוני הגלישה גם 'היסטוריית הורדות' (היסטוריית ההורדות מהדפדפן), 'סיסמאות' (הסיסמאות השמורות באתרים במחשב). לא מומלץ לסמן אחד מהם אם יש לכם בהם צורך.

ח. במידה והבעיה לא תוקנה יש ליצור קשר עם הנהלת המשחק.

 

בעיית פוקימון ביצה:

יש לי פוקימון חדש - ארכאוס. הוא מופיע כביצה בשישייה למרות שהוא כבר מעל 10 דקות אצלי. הבעיה רק בפוקימון הזה, כל שאר הפוקימונים בסדר.

פתרון: 

השחקן שדיווח על הבעיה מיקד את מקור הבעיה - הבעיה היא בפוקימון יחיד, לא בכל הפוקימונים שלו. שימו לב שהמיקוד לא בוצע עד הסוף. קיימות שתי אופציות מיקוד: בדיקה אם הבעיה מתרחשת בכל ארכאוס ו/או בדיקה אם הבעיה מתרחשת בכל פוקימון חדש שנוסף לחשבון של השחקן. אז נהיה חכמים יותר. אלו שלבי הטיפול:

א. הימצאות בחשבון השחקן עם הבעיה.

ב. כניסה דרך קישור לעמוד הראשי של הליגה: http://www.pokeisrael.net/

ג. בדיקה אם הבעיה נפתרה. במידה ולא, יש להמשיך בשלבים.

ד. הכנסת הפוקימון הבעייתי לבית והוצאתו.

ה. בדקו עכשיו והבעיה אמורה להיפתר.

ו. במידה והבעיה לא תוקנה יש ליצור קשר עם הנהלת המשחק. 

 

בעיית היתקעות בקרב: 

אני תקוע בקרב ואני רוצה לצאת ממנו.

פתרון:

מבלי שמתואר פה, השחקן כבר מיקד את הבעיה. הרי שהוא רשם שהוא תקוע בקרב, ככה שניתן להסיק שהוא לא נתקע בכל קרב, ולכן הבעיה לא רחבה. נציע לו פתרון חד פעמי. אלו שלבי הטיפול:

א. הימצאות בקרב הבעייתי.

ב. כניסה לקישור של הדף הראשי של הליגה: http://www.pokeisrael.net/

ג. הבעיה נפתרה ואתם מחוץ לקרב.

הערה: אם הייתם בקרב חשוב, כגון הילחמות נגד התחלתי או אגדי, טרם היציאה יש לצלם תמונות של הקרב שיוכיחו זאת. על התמונות להיות מלאות ולא חתוכות, להכיל את התאריך והשעה של הקרב כדי שההנהלה תוכל לזהות את הקרב במערכת.

 

בעיית היתקעות בקרב תכופה: 

אני תקוע בקרב, המתקפה לא עובדת. זה כבר קרה לי כמה פעמים.

פתרון:

מבלי שמתואר פה, השחקן כבר מיקד את הבעיה. הרי שהוא רשם שהוא תקוע בקרב, ככה שניתן להסיק שהוא לא נתקע בכל קרב, ולכן הבעיה לא רחבה עד כדי רמה כזאת. אולם, השחקן לא מיקד למה הבעיה קרתה. כדי לבדוק דבר כזה, יש לראות אם מתקפה או פוקימון שאיתו/נגדו נלחמים הוא מקור הבעיה, ולכן יש לשנות מתקפה/פוקימון איתו נלחמים/פוקימון נגדו נלחמים (חשוב לשנות רק דבר אחד כל פעם כדי לשמור על בידוד משתנים), וכך ניתן להסיק האם הבעיה ב:

א. שימוש במתקפה ספציפית / מתקפות ספציפיות

ב. שימוש בכל המתקפות

ג. שימוש בפוקימון ספציפי

ד. הילחמות נגד פוקימון ספציפי 

ה. ניקח את זה רחוק יותר - מתקפה שמשתמש בה הפוקימון שנגדו אנו נלחמים

לאחר מיקוד הבעיה, מוסרים את המיקוד בפורום וכך הטיפול יהיה מיטבי יותר. שימו לב שפתרון בעיה כזאת הוא לא ברמתכם, ולכן הפתרון הוא בהכרח דיווח.

 

שאלות ותשובות

שאלה: רגע, אני גם יכול לפתור בעיות בעצמי? אני לא חייב לדווח על כל בעיה? אני לא טכנאי, אין סיכוי שאני אצליח.

תשובה: חד משמעית. קיימות הרבה בעיות שניתן לפתור ברמת המשתמש בידע טכני בסיסי בלבד כל עוד מבינים את הגישה שעליה דיברנו ומבודדים את הגורמים עד לכדי מיקוד הבעיה. אני לא אהסס לומר שאני בטוח שגם ילד בן 8 או 10 יוכל לטפל בבעיות בעצמו כתלות באופי הבעיה ובהבנתו אל מול התפיסה הטכנית.

 

שאלה: איך אני פונה להנהלה כשיש לי בעיה שלא הצלחתי לפתור בעצמי?

תשובה: אם קיימת בעיה שלא הצלחתם לפתור רצוי מאוד לפנות להנהלת על מנת שתתקן את הבעיה האישית או הכללית. ראשית, עדיף לנסות ולמקד את הבעיה מראש ולכתוב האם הבעיה בפוקדור אחד, בכולם, בכל החפצים וכו' או בפוקימון אחד או כולם. שנית, יש לצרף תמונות רלוונטיות כך שיסייעו יותר להבנת הנושא ואבחונו. שלישית, עדיף פי כמה וכמה לפנות בפורום משוב ותמיכה - שם הנושא שמור, ניתן לעריכה ושיפור, יכול להכיל תמונות רלוונטיות וחשוב לא פחות - מציג לשאר השחקנים בעיה קיימת ופתרונה, כך שהם בעתיד יוכלו לפתור זאת בעצמם במידה והמנהל שפתר כתב מה הבעיה ודרך פתרון.

 

סיכום

הצגנו את התפיסה הטכנית שאנו צריכים לגבש לעצמנו על מנת להבין בעיות על בוריין, אופן בידוד משתנים עד למיקוד הבעיה המדוברת. כמו כן, הוסבר כי הרבה בעיות ניתנות לפתרון עצמי, ובעת שהפתרון לא יכול להיעשות באופן עצמי יש לדווח על כך בפורום ולהמתין לתשובה.

המדריך הזה יכול לעזור המון, לכן תקראו אותו לעומקו ותבינו את המדובר בו. 

שימו לב, האשכול פתוח ל:

תגובות

הצגת בעיות נפוצות נוספות (ניתן גם להוסיף דרך טיפול אם ידועה לכם) והבעיה עשויה להתווסף

שאלות נוספות (שאלות מדגמיות ייבחרו ויתווספו ויקבלו ממני תשובה באשכול)

בבעיה של הביצה אני יודע איך לפתור אותה בשלב אחד. ללכת ל - החפצים שלי - כרטיסי שישיה - וללחוץ על הפוקימון שאמור לצאת מהביצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פתרון בעיות במשחק

תוכן עניינים:

1. הקדמה

2. גיבוש תפיסה טכנית

3. פתרון בעיות נפוצות

4. שאלות ותשובות

5. סיכום

 

הקדמה

לעיתים כשחקנים אתם נתקלים בבעיות במשחק אשר מונעות מכם חווית משחק מקסימלית. משום שרובכם לא טכנאים או בעלי מקצוע המתמחים בפתרון בעיות מהסוג הזה, פתחתי אשכול אשר יסביר את התפיסה המתאימה והנכונה בבואכם לפתור בעיה. תפיסה שאף תסייע לכם לפתור בעיות אפילו בעצמכם, ללא שום רקע טכני. כמו כן, באשכול זה נתדיין גם על מספר בעיות נפוצות ופתרון עבורן, ולסיכום, נקנח בשאלות ותשובות רלוונטיות.

גיבוש תפיסה טכנית

כאשר אנו חווים בעיה כלשהי, עלינו למקד את הבעיה ולחדד אותה. מה הכוונה? הכוונה היא לאתר את מקור הבעיה. 

במידה וקיימת לנו בעיה במשחק, יש לבודד ולהפריד בין כל המשתנים בכדי להגיע לאובייקט אשר גורם לבעיה.

בעיה לדוגמא: 

פוקדור אולטרה לא עובד לSkipAds בקרבות.

שלבי מיקוד, בידוד וטיפול:

1. בדיקת שאר הפוקדורים בקרבות. עובדים? הבעיה בהכרח בפוקדור המדובר ומצאנו את מקור הבעיה שבו יש לטפל. לא עובדים? הבעיה בכל הפוקדורים או רחבה יותר.

2. במידה ולא עובדים: בדיקת כל החפצים הניתנים לשימוש בקרבות. עובדים? הבעיה בהכרח בפוקדורים ומצאנו את מקור הבעיה שבו יש לטפל. לא עובדים? הבעיה בכל החפצים בקרב או רחבה יותר.

גיבוש מסקנות אישיות:

לפי האבחון, ניתן לגבש מסקנות ואיתן להבין יותר את מקור הבעיה ולדווח בפורום המשחק במידת הצורך. שימו לב שחלק גדול מהבעיות תוכלו לפתור בעצמכם.

 

בעצם מה שקרה פה בכל השלבים הוא שזיהיתי בעיה וניסיתי להבחין האם הבעיה פרטית, או רחבה יותר, ואם היא רחבה, עד איזה היקף גודל. לאחר גיבוש המסקנות הנוגעות למקור הבעיה, אוכל לפתור את הבעיה בעצמי או מסירת מיקוד מהימן יותר לגורמים אשר מטפלים בבאגים - הנהלת המשחק בפורום משוב ותמיכה לצורך העניין.

 

פתרון בעיות נפוצות

בעיית דפדפן:

יש לי בעיה כלשהי במשחק בדפדפן גוגל כרום. בדפדפן אקספלורר או בכל דפדפן אחר הבעיה לא קיימת. אני רוצה לגלוש במשחק דרך כרום.

פתרון: 

השחקן שדיווח על הבעיה מיקד את מקור הבעיה - הבעיה היא בדפדפן הכרום, לא בכל הדפדפנים, ולכן אלו שלבי הטיפול:

א. כניסה לדפדפן הבעייתי.

ב. כניסה להגדרות הדפדפן בלחיצה על 3 נקודות המסודרות באופן אנכי בצידו השמאלי העליון של דפדפן הכרום:

1be630aec3.png

ג. בחירה בצד ימין בלשונית 'היסטוריה' ולחיצה על 'נקה נתוני גלישה':

174cf31585.png

ד. ייפתח חלון בו תידרשו לבחור במחיקת פריטים מ'שחר ההסיטוריה'. לאחר מכן תסמנו את ההיסטוריה, הקבצים הזמניים וקבצי הקוקיז לפי התמונה ונקו את נתוני הגלישה:

6c0bbe0d5f.png

ה. צאו מהדפדפן.

ו. כנסו לדפדפן, התחברו ואמור לעבוד.

ז. אם הבעיה עדיין לא נפתרה, ניתן לנסות ולסמן בניקוי נתוני הגלישה גם 'היסטוריית הורדות' (היסטוריית ההורדות מהדפדפן), 'סיסמאות' (הסיסמאות השמורות באתרים במחשב). לא מומלץ לסמן אחד מהם אם יש לכם בהם צורך.

ח. במידה והבעיה לא תוקנה יש ליצור קשר עם הנהלת המשחק.

 

בעיית פוקימון ביצה:

יש לי פוקימון חדש - ארכאוס. הוא מופיע כביצה בשישייה למרות שהוא כבר מעל 10 דקות אצלי. הבעיה רק בפוקימון הזה, כל שאר הפוקימונים בסדר.

פתרון: 

השחקן שדיווח על הבעיה מיקד את מקור הבעיה - הבעיה היא בפוקימון יחיד, לא בכל הפוקימונים שלו. שימו לב שהמיקוד לא בוצע עד הסוף. קיימות שתי אופציות מיקוד: בדיקה אם הבעיה מתרחשת בכל ארכאוס ו/או בדיקה אם הבעיה מתרחשת בכל פוקימון חדש שנוסף לחשבון של השחקן. אז נהיה חכמים יותר. אלו שלבי הטיפול:

א. הימצאות בחשבון השחקן עם הבעיה.

ב. כניסה דרך קישור לעמוד הראשי של הליגה: http://www.pokeisrael.net/

ג. בדיקה אם הבעיה נפתרה. במידה ולא, יש להמשיך בשלבים.

ד. הכנסת הפוקימון הבעייתי לבית והוצאתו.

ה. בדקו עכשיו והבעיה אמורה להיפתר.

ו. במידה והבעיה לא תוקנה יש ליצור קשר עם הנהלת המשחק. 

 

בעיית היתקעות בקרב: 

אני תקוע בקרב ואני רוצה לצאת ממנו.

פתרון:

מבלי שמתואר פה, השחקן כבר מיקד את הבעיה. הרי שהוא רשם שהוא תקוע בקרב, ככה שניתן להסיק שהוא לא נתקע בכל קרב, ולכן הבעיה לא רחבה. נציע לו פתרון חד פעמי. אלו שלבי הטיפול:

א. הימצאות בקרב הבעייתי.

ב. כניסה לקישור של הדף הראשי של הליגה: http://www.pokeisrael.net/

ג. הבעיה נפתרה ואתם מחוץ לקרב.

הערה: אם הייתם בקרב חשוב, כגון הילחמות נגד התחלתי או אגדי, טרם היציאה יש לצלם תמונות של הקרב שיוכיחו זאת. על התמונות להיות מלאות ולא חתוכות, להכיל את התאריך והשעה של הקרב כדי שההנהלה תוכל לזהות את הקרב במערכת.

 

בעיית היתקעות בקרב תכופה: 

אני תקוע בקרב, המתקפה לא עובדת. זה כבר קרה לי כמה פעמים.

פתרון:

מבלי שמתואר פה, השחקן כבר מיקד את הבעיה. הרי שהוא רשם שהוא תקוע בקרב, ככה שניתן להסיק שהוא לא נתקע בכל קרב, ולכן הבעיה לא רחבה עד כדי רמה כזאת. אולם, השחקן לא מיקד למה הבעיה קרתה. כדי לבדוק דבר כזה, יש לראות אם מתקפה או פוקימון שאיתו/נגדו נלחמים הוא מקור הבעיה, ולכן יש לשנות מתקפה/פוקימון איתו נלחמים/פוקימון נגדו נלחמים (חשוב לשנות רק דבר אחד כל פעם כדי לשמור על בידוד משתנים), וכך ניתן להסיק האם הבעיה ב:

א. שימוש במתקפה ספציפית / מתקפות ספציפיות

ב. שימוש בכל המתקפות

ג. שימוש בפוקימון ספציפי

ד. הילחמות נגד פוקימון ספציפי 

ה. ניקח את זה רחוק יותר - מתקפה שמשתמש בה הפוקימון שנגדו אנו נלחמים

לאחר מיקוד הבעיה, מוסרים את המיקוד בפורום וכך הטיפול יהיה מיטבי יותר. שימו לב שפתרון בעיה כזאת הוא לא ברמתכם, ולכן הפתרון הוא בהכרח דיווח.

 

שאלות ותשובות

שאלה: רגע, אני גם יכול לפתור בעיות בעצמי? אני לא חייב לדווח על כל בעיה? אני לא טכנאי, אין סיכוי שאני אצליח.

תשובה: חד משמעית. קיימות הרבה בעיות שניתן לפתור ברמת המשתמש בידע טכני בסיסי בלבד כל עוד מבינים את הגישה שעליה דיברנו ומבודדים את הגורמים עד לכדי מיקוד הבעיה. אני לא אהסס לומר שאני בטוח שגם ילד בן 8 או 10 יוכל לטפל בבעיות בעצמו כתלות באופי הבעיה ובהבנתו אל מול התפיסה הטכנית.

 

שאלה: איך אני פונה להנהלה כשיש לי בעיה שלא הצלחתי לפתור בעצמי?

תשובה: אם קיימת בעיה שלא הצלחתם לפתור רצוי מאוד לפנות להנהלת על מנת שתתקן את הבעיה האישית או הכללית. ראשית, עדיף לנסות ולמקד את הבעיה מראש ולכתוב האם הבעיה בפוקדור אחד, בכולם, בכל החפצים וכו' או בפוקימון אחד או כולם. שנית, יש לצרף תמונות רלוונטיות כך שיסייעו יותר להבנת הנושא ואבחונו. שלישית, עדיף פי כמה וכמה לפנות בפורום משוב ותמיכה - שם הנושא שמור, ניתן לעריכה ושיפור, יכול להכיל תמונות רלוונטיות וחשוב לא פחות - מציג לשאר השחקנים בעיה קיימת ופתרונה, כך שהם בעתיד יוכלו לפתור זאת בעצמם במידה והמנהל שפתר כתב מה הבעיה ודרך פתרון.

 

סיכום

הצגנו את התפיסה הטכנית שאנו צריכים לגבש לעצמנו על מנת להבין בעיות על בוריין, אופן בידוד משתנים עד למיקוד הבעיה המדוברת. כמו כן, הוסבר כי הרבה בעיות ניתנות לפתרון עצמי, ובעת שהפתרון לא יכול להיעשות באופן עצמי יש לדווח על כך בפורום ולהמתין לתשובה.

המדריך הזה יכול לעזור המון, לכן תקראו אותו לעומקו ותבינו את המדובר בו. 

שימו לב, האשכול פתוח ל:

תגובות

הצגת בעיות נפוצות נוספות (ניתן גם להוסיף דרך טיפול אם ידועה לכם) והבעיה עשויה להתווסף

שאלות נוספות (שאלות מדגמיות ייבחרו ויתווספו ויקבלו ממני תשובה באשכול)

מאוד יפה :)

זה יעזור לכולם^^

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשבתי לפרסם משהו כזה בערך...

תודה רבה וכל הכבוד על היוזמה המבורכת!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 month later...

בעיה: נתקעתי בקרב נגד מאמן ואני לא רוצה להילחם נגד מאמנים, מה לעשות?

פתרון: למחוק את החלק האפור בכתובת האתר:586181d867d2b___.thumb.png.4796a70c015b4

ואז ללחוץ אנטר וזהו, אתם בדף הראשי והמערכת לא מחזירה אתכם לאותו קרב ולא רושמת את הקרב הזה

נ.ב: אפשר להשתמש בזה בכל קרב שבו הפוקימון איבד חיים ואינכם רוצים לחדש לו חיים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 5 weeks later...

השעו אותי מהמשחק ביגלל שרציתי לראות אם אני יכול לשלוח הודעה אז לחצתי על אותיות חסרי משמעות וחושבים ש-אידיאליסט זו קללה

אני לא יודע מה פירוש המילה הזאת הטלפון שלי כנראה תיקן מ-אידליקסט ל-אידיאליסט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • FastSpeed unpinned וגם featured this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
הוסף תגובה

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

טוען...
 Share

  • צופים לאחרונה   0 משתמשים

    • אין משתמשים רשומים שצופים בדף זה.