כל דבר שפורסם על-ידי Constantine
-
נו"ד - "מהר, היא נטענת! אגרוף!"
כולם היו בניי כולם יצאו על תנאי כולם שרים כעת ביחד...
-
נו"ד - "מהר, היא נטענת! אגרוף!"
אני סבא?!
-
נו"ד - "מהר, היא נטענת! אגרוף!"
האמת שזה נכון, מאור. אבל אתה בכל זאת חלק בשל תמר, אז אני מניח שאני נחשב.
-
נו"ד - "מהר, היא נטענת! אגרוף!"
נקטרינה
-
הצעה|החייאת הפורום
אני לא נגד הרעיון פר סה, אבל מרגיש לי מיותר לעשות את זה כתפקיד. זו הצעה קצת מגונה, לבקש לעשות משהו שכל אחד יכול לעשות ללא תשלום עבור שכר מסוים. הפורום הוא לא עבודה, לכן לא מחייב בשכר.
-
נו"ד - "מהר, היא נטענת! אגרוף!"
הייתה תקופה יפה שעזרתי פה בפורום ספרות. עכשיו היא אבדה, וצריך לראות אם נותר עוד כוח במצברים בשביל לכתוב עוד תוכן. עריכה: OMG פתחתי עמוד 😮
-
הליגה כותבת סיפור ביחד!
העיניים שלה.. הן היו רטובות, העור שלה היה אפור, ועל הצוואר שלה היו חתיכות עור - לא, קשקשים.
-
נו"ד - "מהר, היא נטענת! אגרוף!"
אני הוותיקים? היה פה דור שלם לפניי :P
-
הליגה כותבת סיפור ביחד!
"יוני", הוא שמע את קולה של אימו מאחוריו, מרגיש אותה מניחה יד על כתפו, אבל משהו לא היה בסדר.
-
הליגה כותבת סיפור ביחד!
רץ במלוא כוחו, מנער כל שביב עייפות שנותר בגופו, יוני מגיע מתנשף לחדר הוריו, מניח את כף ידו על הידית.
-
הליגה כותבת סיפור ביחד!
אבל הדבר שהיה מוזר באמת, אם לא החריג ביותר, הוא שכשהמטאור נחת על הארץ - נבקעו ממנו דגים.
-
נו"ד - "מהר, היא נטענת! אגרוף!"
אני שמח לראות שהאשכול תופס תאוצה. מקווה שיווצרו פה חברויות חדשות והמון המון בדיחות 🙂 בינתיים, אשמח שנעלה זכרונות מהפורום הישן. למשל, אני יודע שמשם הכרתי אנשים שעדיין נמצאים בחיים שלי, ואנחנו חברים מאוד טובים. אני מקווה שהמחיקה תמשוך לפה עוד כמה פרצופים מהעבר, אולי נצליח להחזיר אותם לפרסם :P
-
נו"ד - "מהר, היא נטענת! אגרוף!"
אז, זה קרה. הפורום נמחק. לזכר ימים עברו, לזכר הרגעים הטובים ולכל מי שעתיד לבוא - אשכול אלמותי אחד שתמיד יהיה אפשר לחזור אליו. בהצלחה לכולנו בהתחלה החדשה.