מעבר לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

פורום ליגת הפוקימונים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

jkk

משתמשים
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנשלחו על-ידי jkk

  1. פורסם ·

    נערך בתאריך - על-ידי jkk

    בכל מקרה מה זה בכלל לפנות את הזמן ללחוץ שניה על כפתור בשביל להמשיך חרישה וזה גם לא דבר שהוא נפוץ שיקרה לך כי אין כזה הרבה סיכויים לאגדי או נדיר מאוד וגם זה יקח לך כמה מאות קרבות בין כל הודעה בדרך כלל עד שתגיע למצב שיצא לך אגדי או נדיר מאוד 

    ולגבי מה שכתבת לפני זה אלפא לגבי הרמאויות למה שכתוב אפשר לבטל את זה אנחנו אמורים להיות נגד הרמאויות אתה לא אמור להגיד לאנשים איך הם יכולים לבטל את זה בשביל הבוט

     

  2. פורסם

    לפני 5 שעות FireTitan כתב:

    לדעת השחקן הממוצע זה הצעה טובה, לדעת חרשנים זה משנה את כללי המשחק.

    מי שחשרש יודע שהוא מסתכן בלא לקבל כלום או לקבל דברים שווים וכל הריגוש במשחק הוא שהתלות במזל זה מה שיעוזר לך להתקדם

    גם אני מסכים אבל לדעתי אם למישהו יש מזל שאחרי 5000 קרבות הוא לא קיבל כלום אז אפשר לתת לו איזה משהו אבל לא משהו מוגזם

  3. פורסם

    לפני ב-27.1.2025 ב 1:21 AM eri כתב:

    בקלות אפשר לשנות את המספר לאיזה 5000-7500 או משהו ושזה יהיה פרס ניחומים לאנשים חסרי מזל. להביא משהו קטן פעם בהמון זמן לא יזיק לא לכלכלת המשחק ולא לקנאה במזליסטים...

    לזה אין בעיה אבל 1500 לא מצדיק את זה

  4. פורסם ·

    נערך בתאריך - על-ידי jkk

    לפני ב-23.1.2025 ב 7:22 PM Nino כתב:

    אני לא חושב שמה שהוא קיבל בעבר אמור להשפיע על רצף הקרבות העתידי שלו, אם הוא קיבל פרס במדד הקרבות אז המדד יתאפס וזו הסיבה שזה מאוזן. הייתי מסכים איתך אם בנוסף לחפץ שמצא המדד לא מתאפס.

    תודה רבה לך על התגובה וכמובן שאתה מוזמן להביע את דעתך אם היא נגד 🙂

     

    מסכים לגמרי, כשהצעתי את ההצעה דמיינתי את זה במקום בולט בדף הקרבות אך לא ציינתי זאת, תודה רבה על ההוספה. ואני חושב שאתה צודק בנוגע לאלמנט איפוס נוסף, אני אישית הייתי ממליץ על האיפוס הקיים בשעה 00:00.

    אני אכן ראיתי את העניין שזה מתאפס כל פעם אבל הכוונה במה שאמרתי זה שאם במשך הרבה מאוד קרבות הוא קיבל כמויות של טבעות וחפצים אגדיים ונדירים ואז פתאום הוא עושה 1500 קרבות והוא לא מקבל כאלו אז למה שהוא יקבל חפץ מתנה בגלל שב1500 בודדים מתוך כל הקרבות שהוא עשה הוא לא קיבל למרות שלפני זה הוא קיבל כמויות אין שום סיבה לזה

  5. פורסם

    נתת פה די הרבה נימוקים ושיכנועים ודי שכנעת אותי וההצעה גם נראית טוב אבל הבעיה היחידה בהצעה הזאת היא דבר אחד פשוט שנגיד ומשתמש כלשהו עשה 3000 קרבות וקיבל ב3000 קרבות האלו הרבה טבעות ותיבות פלטינום וזאת הייתה לו חרישה מאוד רווחית ואז הוא עושה עוד 1500 קרבות ולא קיבל כלום אז זה הגיוני שהוא לא קיבל כלום כי ב3000 קרבות הקודמים הוא קיבל המון ואז ברגע שהמערכת נותנת לו חפץ רנדומלי נדיר על זה שהוא לא קיבל ב1500 האלו כלום הוא מרוויח משהו שהוא לא היה אמור כי הוא הרוויח כבר מספיק אז תחשוב על זה,ותן לי רעיון שיכפר על החיסרון הזה

  6. פורסם ·

    נערך בתאריך - על-ידי jkk

    אני נגד,

    כי יש מתחילים שנכנסים לליגה ולפעמים ההתראות שיש בצד עם הסמל של הפעמון קצת מעכב והם ברמה שתיבות זהב ומפתחות זהב יכולים מאוד לעזור להם כי הם רק עם פוקימון נדירים או נדירים במיוחד והם צריכים מגות וזה יעזור להם מאוד בתיבת התראות על החפצים האלו

    ובכל מקרה כמו שאמר לפני גילעד:

    התיבה של ההתראות לא עוצרת בכלום את החרישה זה שנייה של עצירה ולחיצה וממשיכים החרישה ולפעמים זה גם כיף שיש לך פתאום איזה משהו מיוחד גם אם זה סתם תיבת זהב או מפתח זהב.

    תודה רבה

  7. פורסם

    לפני ב-30.10.2024 ב 11:22 PM TITAN כתב:

    אמרת פה כמה דברים יפים
    "אני יכוללהשיכ פלנטיניום לבד אחרי כמה קרבות" מוכיח את הדעה שלך שצריך להוריד את האחוזים
    ובעיה שלך שאתה לא רוצה להמר, אבל זה כל המטרה של תיבת פלנטיניום זה שלא באלך להמר זה לא אומר שהירד שלה צריך לרדת

    אני לא אמרתי שאני לא חושב 

    ככה אחת הסיבות לזה שיש כמויות של פלטינום שאף אחד לא קונה זה כי יש יותר מדי פלטינום ואתה צודק שצריך להוריד להן את האחוזים.

    לגבי הפלטיניום זה לא שאני לא קונה אני קונה דווקא די הרבה כשמשעמם לי אבל אני לא מתכוון לקנות 20 פלטיניום בשביל התקווה שיצא לי משהו טוב אני קונה פעם ב ואם אני רוצה לקנות עוד אז אני קונה

  8. פורסם

    אני יודע לא אמרתי שאני לא מתכוון לקנות פלטיניום אני אמרתי שאני לא מתכוון להמר עכשיו על מלא פלטיניום ולאבד את הזהב שלי אני כבר יכול להשיג פלטיניום לבד אחרי כמה קרבות או שאני קונה פעם ב אם יש משימה אז על הדרך אני מנסה להשיג אגדי טוב

  9. פורסם

    אבל זה לא אותו דבר כי הפוקימונים שבטיטאניום הם פוקימונים ששווה להמר בשבילם ובשביל פלטינום לא שווה להמר על הרבה תיבות עד שיצא כי רק ההגעה לפוקימון שאתה רוצה גומרת לך מלא זהב ובטיטאניום הפוקימונים הטובים שאתה יכול להוציא הם ממש טובים וגם אם לא יצא לך משהו טוב אז מתישהו יהיה לך בסוחרים מישהו להחליף עליו ובסוחרים רק לעיתים רחוקות יש באגדיים את מה שאתה רוצה

Account

Navigation

חיפוש

חיפוש

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.