• צור חשבון
עבור לתוכן
×
×
  • צור חדש...

BadBunny

משתמשים
  • הודעות פעילות

    62
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי ניצחון

    2

יצח לאחרונה ב December 15 2020

ל- BadBunny היו הכי הרבה סימוני אהבתי לתכנים!

2 עוקבים

אודות BadBunny

  • דרגה
    the bunny rabbit
  • יום הולדת 13/03/2003

פרטים ליצירת קשר

  • כתובת אתר
    לוזר דוט קום
  • ICQ
    אנחנו ב2020 מה
  • Yahoo
    !yahoo to you too

פרטים נוספים

  • מין
    זכר
  • מיקום
    בפינת ליטוף
  • שם במשחק
    BadBunny

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. נגד מהסיבה הפשוטה שאם אתה מתעקש שהסיכויים מאוד נמוכים, אז זה מוריד גם מהפואנטה של ההצעה ולא רק הנזק שהיא יכולה לעשות. זה הופך את זה לדבר די לא הכרחי אם ככה, וגם 1ל50 זה לא בלתי אפשרי, אז בסופו של דבר כנראה שכן יצא למישהו 2 נוספים מהפוקימונים שהוא הרבה שאם הם טיטאנים אז בכלל יש פגיעה ענקית בשוק. אני לא רואה את הצד החיובי של זה כל כך, הערך של הנכחדים במילא לא עמיד אז חבל להפוך אותם לעוד יותר נפוצים ולתת עוד סיבה להקריס אותו גם בסיכויים נמוכים.
  2. מזל טוב על 300 וכל הכבוד על ההשקעה בפורום, מאחל לך רק הצלחה 🙂
  3. נראה מאוד מעניין! מחכה להמשך 🙂
  4. נגד - אי אפשר בדיוק לשים את האצבע על כמה המתקפה תוריד באמת. זה תלוי בגורמים שונים ולכן אם כבר, כדי למנוע הריגת אגדי/נדיר מאוד יש להשאיר את המתקפות כמו שהן ולא להסתמך על נזק לא מדויק. זאת גם למידה מטעויות והבנת המתקפות עם הזמן, לכן כולם מסתדרים עם זה, בנוסף לעובדה שאתה יכול פשוט להשתמש במחלישים.
  5. נגד. אני חושב שחלק גדול מהרעיון של מטבעות במשחק הוא שאפשר להשיג אותם רק בקרבות - זה הופך את המטבעות לבלעדיים יותר, וגם זה כבר מהווה אופציה קלה יותר להשיג מאסטר, מאשר להשיג 200 זהב בשבילו או להשיג פרימיום ל-3 ימים בכמות מטבעות יחסית קטנה. זה גם הופך השגת זהב לקלה הרבה יותר, עוד דבר שמוריד מהאינטרס להשקיע. יש משהו שגוי במשפט "לא כולם אוהבים לחרוש". אם תהיה אפשרות להשיג מטבעות באמצעות תשלום עליהם, באיזשהו מקום תישלל עוד סיבה לשחקנים להתאמץ ולחרוש, מה ששואב המון מהרעיון של המשחק, שאחרי הכל הבסיס שלו מתחיל בקרבות שדה. לחפש אמצעים להקלה על שחקנים בנושא זה לא בהכרח הדבר הנכון לעשות. צריך לעודד מ
  6. למרות שאני רואה את הרעיון מאחורי זה, נגד. אם אנחנו מסתכלים על כמות שמות הפוקימונים שיש ב"האוסף שלי" ועל הצפיפות ביניהם, הוספת תמונה לכל אחד תהיה תהליך קצת מבולגן, ואף יכולה לגרום לתקיעות באתר או במחשבים מסוימים. גם אם שמים בצד את חוסר האסתטיות שבזה, כדאי להשאיר את הדף כמו שהוא כדי למנוע בעיות כמו הרצה יותר איטית של המשחק, עומס או תפיסת מקום גדול מדי בדף עקב הוספת תמונות.
  7. כל הכבוד לכולם! תמשיכו להביא תוכן מעניין לפורום 🙂
  8. שיר קצת רדוד, לא יותר מנחמד. אני לא רואה איך הוא מביא אותנו למקום גבוה.
  9. אינדידי, מאק, דארמאניטאן, סידרה, וניליש, קלאמפרל, אספור, צ'אנדלור, מגה ונוזאור, וואינוט, ואנילוקס, קריקטוט
  10. לא חושב שתפסתי צד עדיין, כי זה נורא נתון במחלוקת. יש כאלו שמאמינים שהחיסון עושה יותר נזק מטוב, בהתחשב בכך שהוא ראשוני וההשפעות שלו לטווח ארוך עדיין לא נבחנו במדויק, אז הוא יכול לגרור השלכות רציניות. זה גם במסגרת הוויכוח שנמשך כבר המון זמן ברפואה בנוגע לחיסונים, שבו חלק מהאנשים יציגו לך את החיסונים בכלל כדבר מזיק ונוראי, אבל הרוב המוחלט כן בוחר להתחסן בדרך כלל. אולי בגלל תופעת העדר והתקשורת, ופחות מתוך דעה עצמית, אבל מי יודע. אני גם קיבלתי הודעה ללכת להתחסן אבל אני לא בטוח בזה יותר מדי. זאת לקיחת סיכון באיזשהו מקום, אבל מצד שני אי אפשר לחיות בלי סיכונים. גם לבחור לעלות על הכביש כל בוקר זה
  11. נגד - מסכים עם אורי. כל עוד יש במשחק פוקימונים נפוצים ונדירים, שלא מחזיקים שום ערך בזהב, להדביק עליהם מינימום יהיה לא במקום ומאוד לא הכרחי. אם אתה רוצה למכור את הפוקימון רק בזהב מרכז ההחלפות הוא האופציה, ולא מהווה בעיה, זה בדיוק כמו לשים את הפוקימון ברשימת העברות. זה לא יקל על קניה ומכירה, אלא רק יוסיף ערך לא נחוץ לפוקימונים נדירים ונפוצים. לצורך העניין, רטיקייט הוא פוקימון נפוץ שכל אחד יכול למצוא ולתפוס בקלות, ואינו שווה יותר מ- 2,000 סילבר במקרה הכי גרוע. יש שחקן חדש במשחק שמעוניין לקנות אותו, אבל אם לרטיקייט יהיה מחיר של מינימום זהב, יש סיכוי שאותו השחקן לא יוכל לקנות אותו. זו גם סיבה לשימו
  12. נגד. במידה ותצליח להטיל סכומים גדולים של זהב, זה די מוריד מהערך שלו - סילבר משומש לדברים יותר בסיסיים במשחק כמו מעבר מחוזות, קניית חפצים ולעתים יחסית רחוקות קניית פוקימונים. לעומת זאת, זהב הוא אמצעי יותר משמעותי להתקדמות במשחק. אם אני יוכל להשיג 1,000 זהב בכזאת קלות כל מטרת ההישגיות העצמית והעבודה הקשה כדי להתקדם תאבד עניין. זהב צריך להישאר דבר שלא ניתן להשיג בקלות כמו סילבר. חלק גדול מהמשחק הוא המאמץ להשגת זהב.
  13. זה מתקדם למקומות נורא מעניינים ומשאיר מתח למה יקרה בהמשך, אני מעריך את זה בסיפורים. אבל הדמיון למציאות חשוד ביותר... 0:
  14. כתיבה מרשימה מאוד, מחכה לראות לאן זה מתפתח 🙂