מעבר לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

פורום ליגת הפוקימונים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Lightning hammer

משתמשים
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנשלחו על-ידי Lightning hammer

  1. פורסם

    אז ככה, רציתי להתניע קצת את הפורום באיזה משחק וזה מה שעלה לי:

    אנחנו נעשה משחק אסוציאציות רק עם כמה כללים.

    כלל ראשון- כל תגובה חייבת להיות מעל 3 מילים ועד 10 (זה כדי שיהיה יותר מעניין ומפורט).

    כלל שני- המילים צריכות להיות קשורות אחת לשניה למשל: מלפפון שמונה אוניה ירושלים -  פיל שאכל יותר מידי - ✔️.

    כלל שלישי- אפשר לכתוב כל דבר שעולה באסוציאציה מחפצים למקומות ועד סיטואציות.

    כלל אחרון והכי חשוב- להינות!!!

    אני אתן התחלה:

    "בית גדול ומואר עם חצר"

  2. פורסם

    לפני 4 דקות מאזליסט 21 כתב:

    ❤️❤️🙏🙏 הכל משתלם בעבודה קשה, אני מחייב אותך מעכשיו שאם אעלה לצוות אתה מעלה אשכולות – קח לי את התואר של מצטיין החודש🫡

    אתה יודע שאפשר להיות מצטיין החודש ולהעלות אשכולות גם בתור צוות הפורום, כן?

  3. פורסם

    לא ידעתי עד היום שיש כזה דבר טקס פרסי האנימה...

    ואני ממש לא מבין איך אתה מספיק ראות כל כך הרבה אנימה, לי לוקח חצי שנה לגמור סדרה

    לפני 13 שעות KaitoSama כתב:

    דימון סלייר-  הסדרה מתפארת באנימציה טובה ופסקול נחמד של יוקי קאג'יורה אבל העלילה והדמויות שלה פשוט פח, והיא מקבלת הערצה יתר על המידה על כלום, אם הייתי צריך לשים סדרה אחרת כאן זה בליץ', החלק החדש של הblood war היה פסיכי והכיל המון תוכן מקורי, כל פרק היה הייפ שחבל על הזמן והיא בהחלט הייתה צריכה לקבל איזשהו פרס.
    דאנדאדאן סך הכל מסכים על מי שהיא קיבלה, הפתיח מאוד זורם וצ'יל, במיוחד שיר שתשים במסיבות JPOP, עיצוב הדמויות... זה טעם שלכם אני שמעתי שהרבה מתלהבים מהעיצובים המאוד ייחודיים ויש כמה עיצובים מאוד ייחודיים בסדרה הזו אני לא אשקר הסדרה אוברול אחלה, אני מאמין שהיא הייתה יכולה לזכות באנימת השנה אם לא היו חותכים אותה לחצי כמו אמא של ארן.
    נינג'ה קאמואי לא ראיתי אבל שמעתי שבחצי השני שלה היא מדרדרת מאוד.
    ריזירו... לא ראיתי את זה ולא את העונות החדשות של מושוקו טנסי אבל בהתחשב בזה שמעבר לריזירו, מושוקו טנסי, סליים ואני מניח שאוברלורד וthe eminence of the shadow אין ממש תחרות אמיתית בז'אנרת האיסקאי, שתי הסדרות האחרונות לא קיבלו עונות נוספות ב2024 מה שמשאיר את התחרות בין ריזירו מושוקו וסליים, גם את סליים לא ראיתי ואין לי מושג אם היה שיפור או הדרדרות, מה שאני כן יודע זה שיש תלונות של הרבה מעריצים מהעונה השנייה של מושוקו טנסי אז זה הגיוני שהיא לא זכתה וריזירו יש לה את הקהל מעריצים הכי וותיק כנראה והדוק וחברים שלי בעצמם אהבו את העונה אז אפשר להניח שזו הסיבה
    מאשל קראתי את המנגה קצת היא חביבה ולא מעבר, אחלה קומדיה.
     בלו בוקס היא מיקס של רומנטיקה וספורט ואני ממליץ גם לאנשים שלא חובבי רומנטיקה לנסות כי מדובר באנימה מדהימה שעשויה בצורה מאוד ריאליסטית שחלק מהצופים אף יזדהו עם הדמויות, לא אשקר שזו האנימה שהכי חיכיתי לה עד עכשיו ואני עוקב אחר המנגה כבר שנתיים רצוף ולכן לא יכולתי יותר להתלהב מהאדפטציה עצמה שהיא כנראה אחת מהאדפטציות הכי טובות שראיתי למנגה, האנימה עושה דברים אחד לאחד ועל אף שבפרק האחרון היה קצת שינוי בסדר האירועים אבל זה סך הכל היה כדי להתאים את זה לאנימה וזה לא פגע באדפטציה באיזושהי צורה, לא התאכזבתי לרגע, היה פה תכנון מדויק ממש והרגעים הקריטים ביותר במנגה קיבלו ביצוע שלא פחות ממושלם באנימה, אז גם כאחד שאוהב אנימה וגם כאחד שקורא את המנגה כבר תקופה לא קצרה אני ממליץ בחום לראות את הסדרה ומי שאהב ממליץ להמשיך למנגה שאפילו יותר טובה, זאת בשבילי אנימת השנה גם.
    attack on titan היה מיותר לשים כאן, את הערצה שלה היא חד משמעית קיבלה בצדק אבל זה מיותר לטעמי לשים אותה בתחרות של סדרות מ2024 בהתחשב בזה שמלבד סרט ריקאפ לא יצא לה שום דבר ב2024 והסדרה הסתיימה טוב ב2023.
    לוקבק לא ראיתי, צריך לראות, לא יצאו יותר מידי סרטים באמת השנה כדי שאתן דעה.
    סולו לבלינג האנימה שקיבלה את ההייפ הכי לא מוצדק, היא ודימון סלייר שניהם סדרות סבירות שמסתמכות על האקשן שלהם ולא מעבר, העלילה אצלם לא קיימת והדמויות כתובות בצורה הכי שטחית ומשעממת אבל! בניגוד לדימון סלייר הסדרה הזו קצתתת פחות קרינג'ית ולכן היא זורמת לצפייה אם מכבים את המוח שלך פשוט, זה פשוט סדרה שטוב לראות בצ'יל כשלא צריך לחשוב יותר מידי, היא ממש לא הייתה צריכה לקבל את פרס אנימת השנה או הדמות הראשית הכי טובה שזה אגב הייתה צריכה לקבל מאומאו מapothecary diary, מאומאו בפער דמות ראשית יותר טובה מטנג'ירו או סונג ג'ין וו
    הסדרה החדשה הכי טובה זה שוב בלו בוקס לדעתי אבל אם צריך לגוון אז אגיד כנראה dungeon meshi, רוצה להגיד apothecary diary אבל היא התחילה ב2023 והמשיכה ל2024 אז אתן את הכבוד לdungeon meshi שהיא סדרת פנטזיה שיכולה אומנם להשמים בחלק מהקטעים אבל היו לה לא מעט רגעים טובים ואפלים והיא יודעת לכתוב פנטזיה כמו שצריך מה שלא מובן מאליו.

    פרירן לא ראיתי אבל בהתחשב באנשים שאני מכיר שראו ואני סומך על הטעם שלהם אני מאמין שזו תהיה סדרה טובה.

    חחחחחח חולה עליך! איזה מגילה כתבת...

Account

Navigation

חיפוש

חיפוש

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.