הודעות שנשלחו על-ידי Lightning hammer
-
-
פורסם ·
נערך בתאריך - על-ידי Lightning hammer
**אזהרת אקטואליה**
טוב, אז כבר עשיתי לפני יותר משנה אשכול כזה, אבל אני חושב שדעות השתנו וגם אז לא דיברתי על דרום לבנון.
אז כיום המצב השתנה ויש לנו שליטה גדולה מאוד על רצועת עזה ובדרום לבנון יש את היכולת להיכנס כל רגע נתון.
עכשיו השאלה מה אתם חושבים שצריך לעשות?
יש שחושבים שהכל צריך להישאר כמו שהוא.
יש מי שאומרים שצריך התיישבות יהודית גם בעזה וגם בלבנון.
וגם יש אנשים שסוברים שהכי טוב לתת לגוף אחר לנהל את האזורים השנויים במחלוקת.
דרום לבנון: גוש קטיף:
דעתי בנושא מעט השתנתה ואני חושב שצריך לאט לאט ליישב חלק מרצועת עזה אבל בזהירות ובתהליך שיכול להיות שיקח שנים,
ובלבנון כדאי להישאר במצב הזה עוד זמן כדי לראות לאן יתפתח...
אשמח לשמוע את דעתכם בנושא ולראות את מגוון הדעות שקיימות פה!
-
-
-
ואוו איזה סיפור משוגע... נשמע כמו משהוא שכיף לראות!
סיקור מעולה, לא ציפיתי לפחות! כיף לראות אותך פעילה בפורום! מקווה שתמשיכי ככה.
-
-
לפני 2 דקות מאזליסט 21 כתב:
תרתי משמע😂
תודה רבה🙂
האמת פיירי טייל כבר המליצו לי עלייה.. וכנראה אראה באותה בקרוב.
ראיתי אומנות החרב אונליין🫣 מוזמן לנסות שוב.
לגבי אח"א חשבתי שאולי ראית אבל כבר המליצו לך על פיירי טייל? 😭!
-
איזה אשכול! ממש ברמה של צוות!😉
אהבתי את הקונספט וגם את ההוספות בסוף.
עכשיו רציתי לרמות כי ציפור קטנה לחשה לי שלא ראית פיירי טייל אבל זה 300 ומשהו פרקים אז אי אפשר (למרות שזו אחלה אנימה שיש)
נשאר לי רק אחת לתת למרות שיש סיכוי שראית וזה "אומנות החרב אונליין" (בתרגום לעברית) שזאת ממש סדרה מצויינת על מציאות מדומה שהופכת לקשורה יד ביד למציאות האמיתית עם סוג של טורניר עולמי שבו כל מי שמת- מת גם בעולם,
ספויילרגיבורי הסדרה בסוף גם מנתבים את השימוש במציאות המדומה כדי לעזור בחיים עצמם
אני חושב שאם לא ראית אתה ממש תאהב...
-
-
-
-
לפני 21 דקות מאזליסט 21 כתב:
אני האמת לא צופה מבחינת טלווזיה והכל, אני רואה המון קטעים בטיקטוק אז אני אפשר לומר רואה.
ה3 הכי חשובים שאני יכול להגיד זה:
1. גלעד לא היה צריך לעוף.
2. מאור, דרור, וטל חייבים לעוף.
3. יוסי הכי מצחיק בעונה אבל אין לו טאקט.
לדעתי הזוכה תהיה שלי.. אבל הקראש שלה על ארז מאוד הורס לה, ארז הגזים שאמר לה את הדברים אבל היא בכתה רק אחרי שהחמיאו לתרצה.. לדעתי היא אחלה אבל האהבה טורפת אותה.
נ.ב אשמח שתוסיף את דעתך גם.
1. מסכים
2. לא מסכים על מאור ודרור, אם תראה יותר ולא קטעים תבין למה, מאוד מחפשים אותם. מסכים מאוד על טל ומוסיף את יובל, שני, נתנאל ומאי
3. לא יודע הוא קצת לא קשור ומאוד משועמם, לדעתי שלי והארזים הרבה יותר מצחיקים.
לגבי שלי מסכים עם כל מילה!
-
-
-
פורסם ·
נערך בתאריך - על-ידי Lightning hammer
סתם מתוך סקרנות רציתי לדעת.
אשמח אם תפרטו בתגובות מה אתם חושבים על מה שקרה עד עכשיו ובמי אתם תתמכו עד הסוף...
תודה.
-
-
-
מה?? אצלנו משחקים שאפשר להרוויח כסף גם בכלא, לכן בסוף המשחק כלא הוא לא דבר רע בכלל...
נ"ב: אחלה אשכול כל הכבוד!
-
-
-
-
-
לפני כעת חתוליםהםהחיים כתב:
רמה גבוהה ממש! מאוד נהניתי לקרוא 🙂
אין לי עוד לייקים להיום אבל אשמח לתת מחר
תודה רבה על הפירגון!!
-
לפני ב-25.5.2025 ב 2:36 AM מאזליסט 21 כתב:
אשכול מעולה. אהבתי שתייגת את מנש, מוסיף לסיפור.
מחכה לעוד חלקים מצחיקים!🙂
תודה, כן הרעיון עלה לי ככה בהבזק והצחיק אותי אז הכנסתי.
משלים תגובות ששכחתי לענות...
-
לפני ב-21.5.2025 ב 11:45 PM מאזליסט 21 כתב:
אשכול מצוין-אהבתי מאוד🙂
ברור שבא לי עוד חלק, תמיד אוהב לקרוא סיפורים טובים.
המשך כך! מחכה לעוד חלק(:
תודה רבה! בקרוב...
משלים תגובות ששכחתי לענות...
רצועת עזה ודרום לבנון - מה הלאה?
ב דיבורים ודיונים כלליים
פורסם
הייתי שמח לשמוע מה את כן חושבת שצריך לעשות...