מעבר לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

פורום ליגת הפוקימונים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Lightning hammer

משתמשים
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנשלחו על-ידי Lightning hammer

  1. פורסם ·

    נערך בתאריך - על-ידי Lightning hammer

    **אזהרת אקטואליה**

    טוב, אז כבר עשיתי לפני יותר משנה אשכול כזה, אבל אני חושב שדעות השתנו וגם אז לא דיברתי על דרום לבנון.

    אז כיום המצב השתנה ויש לנו שליטה גדולה מאוד על רצועת עזה ובדרום לבנון יש את היכולת להיכנס כל רגע נתון.

    עכשיו השאלה מה אתם חושבים שצריך לעשות?

    יש שחושבים שהכל צריך להישאר כמו שהוא.

    יש מי שאומרים שצריך התיישבות יהודית גם בעזה וגם בלבנון.

    וגם יש אנשים שסוברים שהכי טוב לתת לגוף אחר לנהל את האזורים השנויים במחלוקת.

    דרום לבנון:                                                   גוש קטיף:

    images.jpg.3913edaad73fd5d952f5e77c1a31e35d.jpg     247486584_.jpg.88ff7dd17ee3cd62d8aad3e5966bf3ee.jpg

    דעתי בנושא מעט השתנתה ואני חושב שצריך לאט לאט ליישב חלק מרצועת עזה אבל בזהירות ובתהליך שיכול להיות שיקח שנים, 

    ובלבנון כדאי להישאר במצב הזה עוד זמן כדי לראות לאן יתפתח...

    אשמח לשמוע את דעתכם בנושא ולראות את מגוון הדעות שקיימות פה!

  2. פורסם

    לפני 2 דקות מאזליסט 21 כתב:

    תרתי משמע😂

    תודה רבה🙂

    האמת פיירי טייל כבר המליצו לי עלייה.. וכנראה אראה באותה בקרוב.

    ראיתי אומנות החרב אונליין🫣 מוזמן לנסות שוב.

    לגבי אח"א חשבתי שאולי ראית אבל כבר המליצו לך על פיירי טייל? 😭!

  3. פורסם

    איזה אשכול! ממש ברמה של צוות!😉

    אהבתי את הקונספט וגם את ההוספות בסוף.

    עכשיו רציתי לרמות כי ציפור קטנה לחשה לי שלא ראית פיירי טייל אבל זה 300 ומשהו פרקים אז אי אפשר (למרות שזו אחלה אנימה שיש)

    נשאר לי רק אחת לתת למרות שיש סיכוי שראית וזה "אומנות החרב אונליין" (בתרגום לעברית) שזאת ממש סדרה מצויינת על מציאות מדומה שהופכת לקשורה יד ביד למציאות האמיתית עם סוג של טורניר עולמי שבו כל מי שמת- מת גם בעולם, 

    ספויילר

    גיבורי הסדרה בסוף גם מנתבים את השימוש במציאות המדומה כדי לעזור בחיים עצמם

    אני חושב שאם לא ראית אתה ממש תאהב...

  4. פורסם

    לפני 21 דקות מאזליסט 21 כתב:

    אני האמת לא צופה מבחינת טלווזיה והכל, אני רואה המון קטעים בטיקטוק אז אני אפשר לומר רואה.

    ה3 הכי חשובים שאני יכול להגיד זה:

    1. גלעד לא היה צריך לעוף.

    2. מאור, דרור, וטל חייבים לעוף.

    3. יוסי הכי מצחיק בעונה אבל אין לו טאקט.

    לדעתי הזוכה תהיה שלי.. אבל הקראש שלה על ארז מאוד הורס לה, ארז הגזים שאמר לה את הדברים אבל היא בכתה רק אחרי שהחמיאו לתרצה.. לדעתי היא אחלה אבל האהבה טורפת אותה.

    נ.ב אשמח שתוסיף את דעתך גם.

    1. מסכים

    2. לא מסכים על מאור ודרור, אם תראה יותר ולא קטעים תבין למה, מאוד מחפשים אותם. מסכים מאוד על טל ומוסיף את יובל, שני, נתנאל ומאי

    3. לא יודע הוא קצת לא קשור ומאוד משועמם, לדעתי שלי והארזים הרבה יותר מצחיקים.

    לגבי שלי מסכים עם כל מילה!

Account

Navigation

חיפוש

חיפוש

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.