הודעות שנשלחו על-ידי Lightning hammer
-
-
לפני 2 דקות kiritoxz כתב:
לא יאשרו דבר כזה אף פעם חבל על המאמץ, מוציא את כל עניין הדמויות מהליגה וגם מנסיון לא יאשרו כבר ביררתי בעבר על זה
בסדר, אני בכל זאת מנסה...
-
לפני 1 דקה FreddieNF כתב:
א. הכוונה היא- שאם אני באמת יירצה דמות- אני פשוט אצור אותה.
ב. עדיין אפשר למצוא את זה בטעות- בדיוק מהסיבה הזו לא שמים אבני הגנה בטבע.
ג. אבל זה לא מחסום- אם אתה רוצה אתה יכול לנסות להשיג.
עוד סיבה שחשבתי עליה- אנשים יכולים להשיג דמויות אקסקלוסיביות (כמו של שובל והבעלים לדוגמא) בלי לשלם כלום ולדפוק קצת את הרעיון של דמויות אקסקלוסיביות
אוקי, אפשר כמה פתרונות.
א. אסור לשים דמות שכבר קיימת (וגם של שובל והבעלים)
ב. אפשר שזה יהיה כמו אבן הגנה
בכל מקרה זה יתן הרגשה יותר קרובה לרשת חברתית שזה דיי מה שקורה פה... (צ'אט מתחת לכל עמוד...)
-
פורסם ·
נערך בתאריך - על-ידי Lightning hammer
לפני 4 דקות Ben1267 כתב:מיותר זו סתם הקלה, תעשה מספיק קרבות תמצא את כולם.
המטרה היא דמות בעיצוב אישי... אם חרשת ומצאת כל הכבוד...
לפני 4 דקות FreddieNF כתב:אבל בשנייה שמישהו יימצא את זה- מה הטעם שלו בשאר הדמויות? הוא יכול ליצור מה שבא לו
א. אני יכול לאהוב את שאר הדמויות בכל זאת...
ב. אפשר לעשות שזה יהיה נדיר
ג. בסדר אז שיעשה משהו שבא לו, זה בא לפתור את המחסום של הדמויות, שכל אחד יוכל להיות עם משהו שהוא אוהב
-
פורסם ·
נערך בתאריך - על-ידי Lightning hammer
שם במשחק: Thor
פרטי ההצעה: אני חושב שאפשר להעלות את המשחק רמה, ההצעה שלי היא שיהיה אופציה כמו שמוצאים דמויות למצוא דמות לבחירה-
זאת אומרת שאם מצאתי את הדמות יהיה לי בדמויות עיגול ריק שאוכל לבחור ולהעלות לשם איזה תמונה שארצה שתיהיה הדמות שלי כמו בפורום.
במה ההצעה תשפר את חווית המשחק: ההצעה תיתן הרגשה של משחק יותר איכותי ויותר כיף לשחק עם דמות מותאמת אישית...
-
-
-
כינוי במשחק: Thor
השחקן / חבר הצוות שאני רוצה לציין לשבח: @גילעד @TheUnreal
הסיטואציה שלאורה אני מציין אותו לשבח: גילעד בפורום על העזרה בהחזרה של הפורום TheUnreal בליגה על התיקון של הבאגים במהירות.
תמונה (אופציונאלי): אין
הוא משמעותי עבורי משום ש: גילעד: מאוד פעיל ועוזר לתפקוד של הליגה והפורום, TheUnreal: הוא הבעלים כאילו... בזכותו המשחק...
האם השחקן / חבר הצוות ביקש ממני לציין אותו לשבח בעקבות הסיטואציה או שעשיתי זאת מיוזמתי?: מיוזמתי.
-
וואי איזה נוסטלגיה
הכי מבאס שכל העדויות לימי הזוהר של נמחקו
כל האשכולות המצליחים בטירוף שלי...
😞
-
לפני ב-26.10.2023 ב 10:33 PM Eytan כתב:
איזה באסה זה להתחיל רנדום על 50, ולקבל שישיה שמביישת את צוות רוקט, איזה באסה.
נורא.
אהבתי את הרעיון ואוסיף גם:
איזה באסה זה לחרוש ולראות מלא התראות חדשות ואז לפתוח ולגלות שהכל פוקדורים, איזה באסה.
-
לפני ב-27.10.2023 ב 1:41 PM trenkl כתב:
משחק מחשב. הוא עמד במקום בהלם. ואז הוא אמר לעצמו
זה בטוח חלום. אני רק צריך למצוא דרך לצאת מזה...
הצעה | דמות בעיצוב אישי
ב הצעות ורעיונות
פורסם
א. אם יהיה הרבה עניין זה יתקבל
ב. המשחק הוא ממש לא רק פוקימון הוא גם רשת חברתית
ג. אולי זה לא רעיון כל כך רע שלא יהיה טעם בדמויות...
תודה