מעבר לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

פורום ליגת הפוקימונים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Lightning hammer

משתמשים
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנשלחו על-ידי Lightning hammer

  1. פורסם

    לפני 1 דקה Nemesis כתב:

    אני יגיד תאמת אני אוהב תהצעה אבל לצערי כמו שאמר קוריטו זה ל התקבל אני מאמין כי הליגה תאבד תטעם בדמויות וכל הענין של משחק פוקימון זה שאתה אם דמות של המשחק ושל פוקימון אם בכל זאת אתה רוצה דמות שונה  מידי פעם יש מכרזים אתה יכול לנסות לקנות בכל מקרה אני ניטרלי

    א. אם יהיה הרבה עניין זה יתקבל

    ב. המשחק הוא ממש לא רק פוקימון הוא גם רשת חברתית

    ג. אולי זה לא רעיון כל כך רע שלא יהיה טעם בדמויות...

    לפני 2 דקות איביz כתב:

    אני בעד הרעיון, אהבתי מאוד

    תודה

  2. פורסם

    לפני 1 דקה FreddieNF כתב:

    א. הכוונה היא- שאם אני באמת יירצה דמות- אני פשוט אצור אותה.

    ב. עדיין אפשר למצוא את זה בטעות- בדיוק מהסיבה הזו לא שמים אבני הגנה בטבע.

    ג. אבל זה לא מחסום- אם אתה רוצה אתה יכול לנסות להשיג.

     

    עוד סיבה שחשבתי עליה- אנשים יכולים להשיג דמויות אקסקלוסיביות (כמו של שובל והבעלים לדוגמא) בלי לשלם כלום ולדפוק קצת את הרעיון של דמויות אקסקלוסיביות

    אוקי, אפשר כמה פתרונות.

    א. אסור לשים דמות שכבר קיימת (וגם של שובל והבעלים)

    ב. אפשר שזה יהיה כמו אבן הגנה

    בכל מקרה זה יתן הרגשה יותר קרובה לרשת חברתית שזה דיי מה שקורה פה... (צ'אט מתחת לכל עמוד...)

  3. פורסם ·

    נערך בתאריך - על-ידי Lightning hammer

    לפני 4 דקות Ben1267 כתב:

    מיותר זו סתם הקלה, תעשה מספיק קרבות תמצא את כולם.

    המטרה היא דמות בעיצוב אישי... אם חרשת ומצאת כל הכבוד...

    לפני 4 דקות FreddieNF כתב:

    אבל בשנייה שמישהו יימצא את זה- מה הטעם שלו בשאר הדמויות? הוא יכול ליצור מה שבא לו

    @xtralarg

    א. אני יכול לאהוב את שאר הדמויות בכל זאת...

    ב. אפשר לעשות שזה יהיה נדיר

    ג. בסדר אז שיעשה משהו שבא לו, זה בא לפתור את המחסום של הדמויות, שכל אחד יוכל להיות עם משהו שהוא אוהב

  4. פורסם ·

    נערך בתאריך - על-ידי Lightning hammer

    שם במשחק: Thor

    פרטי ההצעה: אני חושב שאפשר להעלות את המשחק רמה, ההצעה שלי היא שיהיה אופציה כמו שמוצאים דמויות למצוא דמות לבחירה-

    זאת אומרת שאם מצאתי את הדמות יהיה לי בדמויות עיגול ריק שאוכל לבחור ולהעלות לשם איזה תמונה שארצה שתיהיה הדמות שלי כמו בפורום.

    במה ההצעה תשפר את חווית המשחק: ההצעה תיתן הרגשה של משחק יותר איכותי ויותר כיף לשחק עם דמות מותאמת אישית...

  5. פורסם

    כינוי במשחק: Thor

    השחקן / חבר הצוות שאני רוצה לציין לשבח: @גילעד @TheUnreal

    הסיטואציה שלאורה אני מציין אותו לשבח: גילעד בפורום על העזרה בהחזרה של הפורום TheUnreal בליגה על התיקון של הבאגים במהירות.

    תמונה (אופציונאלי): אין

    הוא משמעותי עבורי משום ש: גילעד: מאוד פעיל ועוזר לתפקוד של הליגה והפורום, TheUnreal: הוא הבעלים כאילו... בזכותו המשחק...

    האם השחקן / חבר הצוות ביקש ממני לציין אותו לשבח בעקבות הסיטואציה או שעשיתי זאת מיוזמתי?: מיוזמתי.

  6. פורסם

    לפני ב-26.10.2023 ב 10:33 PM Eytan כתב:

    איזה באסה זה להתחיל רנדום על 50, ולקבל שישיה שמביישת את צוות רוקט, איזה באסה.

    נורא.

    אהבתי את הרעיון ואוסיף גם:

    איזה באסה זה לחרוש ולראות מלא התראות חדשות ואז לפתוח ולגלות שהכל פוקדורים, איזה באסה.

Account

Navigation

חיפוש

חיפוש

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.