עבור לתוכן

Echo

משתמשים
  • הודעות פעילות

    456
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    16

יצח לאחרונה ב September 3

ל- Echo היו הכי הרבה סימוני אהבתי לתכנים!

4 עוקבים

אודות Echo

  • דרגה
    Echo
  • יום הולדת 01/06/2002

פרטים נוספים

  • מין
    זכר
  • שם במשחק
    Echo

מבקרים אחרונים

3,915 צפיות בפרופיל
  1. אני מחליט ללכת עם הלב ובוחר בגברי בוודאות.. כמות הטבעות והזהב שהרוויח מתחת לאף של כולם נאמדת בעשרות אם לא הספיק כבר להגיע למאה XD
  2. שם משתמש: Intrepid קישור לפרופיל: https://www.pokeisrael.net/?page=profile&player=Intrepid
  3. קודם כל אני מודה על שהצבעתם ותודה רבה ^^ עכשיו רק אשמח להבהיר כמה דברים למצביעים בעתיד - משך הזמן שיקבע הוא לפי שיקולי ההנהלה הגבוה בלבד זה יכול להיות חודש, חצי שנה ואולי אף שנה מה שלא יגרום לשחקנים באופן שרירותי להחליט שהם יוצאים לחופשה בכדי לקבל את הבונוס כתגמול "סתמי" ואותו דבר בנוגע לגודל התגמול - זה יכול להיות מטבעות או כסף בלבד או זהב. אני לא חושב ששחקן מן השורה שפעיל במשחק יחליט על חופשה רנדומלית בשביל לקבל 5 זהב או לחלופין 3 מטבעות או 10,000 כסף כשאפשר לקבל אותם בפעולות יומיות בגלגל או בקרבות נגד מאמנים. מבחינת תקשורת, בתור שחקן שגם עזב לשנתיים+ וחזר, עדיין הייתי בקשר, בדומה ל-RealMadrid, Rabota ו-Zion שסביר להניח עדיין שמרו על הקשרים החברתיים שלהם. מכך בעצם שחקן אחד יכול להעביר מידע לאחר. תגמול השחקנים דרוש לא כדי להחזיר את השחקנים לאותו יום ספציפית, אלא כדי להראות שהמשחק כביכול דואג להם ו-"רוצה" שיחזרו לשחק. וכמו ש-Proshot אמר, מבחינה מעשית רוב הדברים ברי יישום במיוחד כשיש את האופציה של מתן בונוסים וקנסות במשחק
  4. אממ יכול להיות שבועיים או חודש ואפילו חצי שנה תלוי בהנהלה הבכירה
  5. שם משתמש במשחק: Intrepid הצעה I - שינוי ויזואלי/חזותי ב-"אוסף שלי" הכולל 2 עדכונים: הגדלת עובי המילים. שינוי צבע בהתאם לרמת הנדירות. כיצד אני חושב שההצעה יכולה לתרום למשחק - מבחינה עקרונית, ההצעה דומה למצב שהיה בעבר עם מעט שינוי - המצב כיום יחסית מציף קשיים, המלל בחלון דק, בלי יכולת הבחנה בין סוגי נדירות וסוגי הפוקימונים השונים כשכולם מופיעים בדרגת הנדירות בצבע אחיד - לבן. משמעות ההצעה אינה אומרת שיש להפוך את הדף למעין "בליל צבעים" לא מובן ואו לא מאורגן, אלא להחזיר עטרה ליושנה עם שינוי קל. בתור שראה כיצד החלון התנהל בעבר, לדעתי, השינוי רק יכול להועיל ולעזור לשחקנים ותיקים וחדשים. אני בטוח, שרוב השחקנים המתעסקים במסחר מבינים את הקושי הרב בלחפש האם יש להם פוקימון בדרגת נדירות מסוימת ורוב השחקנים שמתעניינים בקנייה גם מוצאים עצמם בבעיה לא קטנה בכדי גם לנסות להבין האם הוא נמצא בבעלותם או לא. יש שיוכלו לטעון שניתן להיעזר בחלונית החיפוש שנמצאת מעל, היא מועילה אך מסורבלת במקצת ודורשת הקדשה מיוחדת של זמן עם כתיבה באנגלית או עברית מדויקת (לעיתים ברמת הגרש - " ' "). בהתאם לכך, יצרתי תמונות שיוכלו להמחיש את הצעתי במחוז קנאטו: (*יש להדגיש שעובי המלל (שבתמונה הוא 600) והצבעים מייצגים הצעה בלבד ומחולקים לפי - נדירים מאוד - #004085 מגות - #da0000 אגדיים - #ffc107) ~ הצעה II - בונוסים סמליים לשחקנים החוזרים מתקופה ארוכה שבה לא שיחקו במשחק. כיצד אני חושב שההצעה יכולה לתרום למשחק - בניגוד למשחקים עולמיים, הדבר לא נמצא במשחק. לדעתי, נדבך חשוב במשחק הוא פנייה לקהל שעזב כרגע אך עתיד לחזור. לאותו קהל, פונים המשחקים במעין בונוסים סמליים אשר ערכם לא רב אך מעוררים תחושת סימפטיה כלפי המשחק ומעודדים חזרה למשחק. בונוסים אלה יכולים להינתן גם אחרי תקופה של כחודש ימים או יותר שבהם השחקן לא נכנס כלל למשחק (בהתאם למועד שתקבע ההנהלה הבכירה) ולא יוכלו לפגוע בכלכלת המשחק משום ערכם הנמוך (שגם נתון לשינוי). להפך, אני בטוח שהדבר יגרום לחזרה של שחקני עבר ולהגדלת היקף המשתמשים הפעילים בליגה (שיעזור דווקא ל-"להחייאת" הכלכלה במשחק). ערך הבונוס וההתראה יכולים להיות כדוגמת: ~ הצעה III - כתיבת סוג המתקפה וכוחה בלימוד מתקפות חדשות אצל הפוקימון בעת עליית רמות. כיצד אני חושב שההצעה יכולה לתרום למשחק - כיום, כולנו מסכימים שכאשר מגיעים לחלונית לימוד המתקפות יש מעין הנחת רווחה קלה, שעם זאת, מיד מתחלפת בקושי מסוים - אנו לא זוכרים את סוג המתקפות ואו את כוחה של כל מתקפה. בחלונית לא רשום מהו כוחם של המתקפות או מה סוגם, רק שם המתקפה. הדבר מאלץ לחפש את המתקפות או באמצעות פנייה לצ'אט או בדרכים אחרות. יש לציין יחד עם זאת, שכאשר אנו נכנסים לחלונית לימוד המתקפות אין אפשרות לצאת ממנה - רק באמצעות לחיצה שרירותית לחלוטין (במידה ולא מוכנים עם תוכנית מתקפות) או ללחוץ על "אל תלמד". ההצעה תוכל להפחית משמעותית בזמן החיפושים ולסייע רבות לשחקנים שהתחילו את דרכם ונתקלים בקושי כשאינם יכולים או לא חושבים על תכנון המתקפות. הדבר יכול להיות דומה לכך - ~ אשמח לשמוע את חוות דעתכם בנוגע להצעות בתגובות 🙂
  6. תודה רבה אופיר ויאיר על התחרות ^^ בהחלט מאתגר בכל פעם מחדש ושמחתי מאוד מאוד לקחת חלק 🙂
  7. בתור אחד ששיחק בזה בעבר אני מסכים עם יאיר לגמרי XD מה גם שהוציאו המון גרסאות מועתקות ודומות חחח אהבתי מאוד מאוד את האשכול ותודה רבה על הסיקור 😉
  8. אשכול מדהים יאיר ואהבתי מאוד! בתור אחד שרוצה להיות בעתיד אדריכל אני יכול להגיד שאני מתפעם רק מלראות את היופי של זה XD
  9. חחחחחחח צחקתי ממש XD יש לך את זה חבר! (ד"א לפוקימון מספר 3 קוראים פלאפל בעברית והצורה שלו קצת מזכירה אותו 🤣) והמון המון מזל טובים! 🥳 מאחל שנזכה לעוד המון המון אשכולות כאלה שלך ^^ אין כמוך יאיר ולא יהיו! 😄
  10. לגבי ההצעות: ההצעה הראשונה - היא הצעה טובה והרעיון יחסית חיובי כמו גם הכוונות אבל הבעיה המרכזית כאן היא מגה מיוטו איקס ועוד פוקימוני מגות אחרים.. לא מזמן ראינו בבית הרבייה שמנסים להרבות מגות מיוטו איקס בתקווה לקבל אחד עם IV גבוה וגם מצבים טובים.. הורדת סיכויי ההצלחה תגרור לזה שניתן יהיה להרבות מגות ביתר קלות וכמו שאופיר אמר - סוג של "תעקוף" את הפיתוח הרגיל... ההצעה השנייה - אני בעד חזק, זה רעיון מאוד טוב ומאמין שב-3 רמות ניתן לסיים אימון EV מלא בלי כ"כ בעיה במידה ונלחמים במקומות שנותנים אימון לכמה סטאטים או אם נלחמים ברמות נמוכות. בכל אופן אני בטוח שכולנו נשמח לשמוע עוד רעיונות טובים שיש לך ותמשיך כך! ^^
  11. משתמש שהוא אגדה

  12. היושים לכולםםםם והגעתם לעוד אשכול! אישית, הוא נחשב בעיניי למאוד מאוד מיוחד! כי היום אסקר לכם את המשחק שנחשב בעיניי בשנים האחרונות כ-מעוז מפני צרות היום יום. יחד עם זאת חשוב לי לציין ולהודות לאלי שעזר לי רבות עם התמונות שתראו בהמשך, אז בלי עיכובים, בואו נתחיל! ~ סביר להניח שבמרוצת הזמן, כל אחד מאיתנו נתקל לפחות פעם אחת בשם - Tanki Online (ולחובבי העברית מבינינו - טנקים מקוונים), בין אם שיחק במשחק באופן ישיר ובין אם לא. עם זאת, חשוב לציין שברחבי העולם המשחק תפס כר תהודה נרחב מאוד והגיע לכמעט 26 מיליון שחקנים, כשבכל רגע ביום משחקים בו למעלה מ-12,000 שחקנים! נתון מדהים לכשעצמו! המשחק נוסד בשנת 2009 במהלך תחילת חודש יוני (ואתם יכולים לנחש בסמיכות לאיזה יום הולדת כמובן). במהלך שהותי במשחק נדהמתי תמיד, מאחוז השחקנים הישראלים ששמעו ואו ששיחקו בעברם הרחוק והמפואר במשחק. אי-אפשר שלא להרגיש את תחושת ההזדהות והשמחה כשבצ'אט לפתע מתנוססת השאלה - Israeli? העילה לתהודה הכל-כך רחבה שהמשחק צבר בקרב הקהל הישראלי די אנגימטית, אך ניתן להסיק, כי בשל סוג המשחק המבוסס על קרבות בין טנקים מרובי משתמשים, והמציאות היום-יומית שבו ישראל שרויה מבחינת ביטחונית, הובילו לכך שמצאו בו כמעין מקור הזדהות חזק ומשמעותי. מפתחי המשחק הלא הם - AlternativaPlatform שעשו עבודה יוצאת דופן במשחק הספציפי הזה ובשאר המשחקים שהוציאו. בעבר, המשחק הושתת על Adobe Flash שעזר להפוך את חווית המשחק לעשירה ומציאותית, אבל ברור לכולנו שמהפכת הטכנולוגיה כבר דפקה על הדלת ומאז כבר הספיקו לטוס לחלל כמה חלליות יחד עם עוד המצאות מהפכניות. לכן, החליטו על העברת המשחק ל-HTML5 מה ששיפר את איכות התצוגה והפך אותה לחיה ומקורית מאי-פעם. שלט במשחק ועליו מוטבע סמל המשחק, מעליו, אחד מן הטנקים (~תמונה אישיות~) כידוע, המשחק מתמקד בעיקר בטנקים (כשמו כן הוא) ומטרת השחקן היא כמובן לנצח ולהשיג כמה שיותר יהלומים (שזה למעשה הכסף במשחק), זאת כשיש למעלה מ-6 סוגים שונים של טנקים - מהירים, הגנתיים, התקפיים, גבוהים ונמוכים - הטנקים (/הצריחים) השונים הנמצאים לרכישה במשחק ולמעלה מ-10 סוגים של רובים - קצרי טווח, ארוכי טווח, מדויקים, מונחים, מקפיאים, ושורפים ובעיקר מהנים - הרובים השונים הנמצאים במשחק כל זאת כשהטנק שלנו מקושט בצבעים המדליקים והמגניבים ביותר הכוללים בתוכם גם צבעי הסוואה וצבעים נדירים במיוחד - דוגמאות לצבעים במשחק ניתן ממש לומר כי המשחק למעשה מנחה את השחקנים לסגל לעצמם את הטקטיקות הנוחות והאהובות של השחקן באמצעות המגוון הרחב של הרובים, הטנקים והצבעים. ~ המשחק ותוכנו לגמרי הולמים את כל הגילאים. לא ניתן למצוא בו אלימות מכל סוג שהיא או תכנים בוטים לסוגיהם. הוא משלב המון מחשבה, סבלנות, עבודת צוות, יצירתיות, כושר החלטה והנהגה וכמובן איך שלא - גם מזל. תכונות אלה חשובות מאוד להטעמה כבר בגילאים צעירים מה שיכול לעודד ולקדם את הדור הצעיר לטובה ולהנחיל בחייהם ערכים חיובים. ~ כעת אסקור בקצרה אודות סוגי הקרבות השונים: ---> CTF - שמשמעותו Capture the Flag (ללכוד את הדגל - כי מי לא אוהב עברית?) - המוד/הסוג הזה של הקרב בעצם מחלק את השחקנים שנכנסו ל-2 קבוצות - כחולים ו-אדומים. מטרת כל קבוצה להביא את הדגל של יריבה ולהפקיד אותו בבסיסם. מניסיון אישי, אני יכול להגיד שבשבילי זה בין המודים המרתקים ביותר! לא פעם הייתי רואה שחקנים אסטרטגיים שהיו הולכים דרך המערות ה-נבובות במשחק וגונבים מאיתנו את הדגל בקלות ובמהירות. יתרה מכך, ראוי להדגיש שגם למפות עצמן תפקידי מפתח באסטרטגיות של השחקנים. ישנן מפות גדולות במיוחד בהן הקבוצות חולשות על שטחים נרחבים מאוד ומקשות הן על ההגנה והן על ההתקפה. ---> CP - שמשמעותו Control Points (שליטה על נקודות) - על המפה מצויות נקודות (בד"כ נקראות לפי האותיות באנגלית A, B, C וכן הלאה). גם כאן הקבוצות מחולקות. על כל קבוצה להשתלט על נקודות ולשמור על הנקודות שבשליטתן. --> TDM - שמשמעותו Team DeathMatch (קבוצות הרג) - כל קבוצה צריכה לפוצץ כמה שיותר טנקים של הקבוצה היריבה. כמובן שהקבוצה בעלת המספר הרב ביותר מנצחת. --> Rugby - (רוגבי) - מי מכאן לא מכיר את המשחק האהוב רוגבי? אז על אותו עיקרון מתבסס המוד הזה - כדור מסוים יורד במוקדים ספציפיים ומסומנים במפות ועל כל קבוצה לנסות ולהביא את הכדור לבייס של היריב. --> Juggernaut (סופר טנק) - אם חשבתם שלטנק צריך להיות רק רובה אחד אז כדאי שתחשבו שוב - במוד הזה יש 2 טנקים שנבחרים באופן רנדומלי אחד מכל קבוצה. אותם טנקים "זוכים" להפוך להיות סופר טנקים עם שלושה רובים!! (שמעתם נכון!) יחד עם מהירות יוצאת דופן, מה שמקשה מאוד על הריגתם. --> Assault (התקפה) - המוד הזה ספציפית דומה מאוד למוד של CP רק שכאן הקבוצות נחלקות - קבוצה אחת תפקידה להפקיד דגלים שמפוזרים בשרירותיות במפה ועל הקבוצה השנייה להגן על הבייס ולמנוע מהיריבים את הפקדת הדגלים. --> Siege (מצור) - גם המוד הזה דומה עקרונית למוד של CP אבל כאן הנקודות שעליהן צריך להשתלט מועטות וקשות הרבה יותר לשליטה מה שמקשה באופן דרסטי על הסיכוי לנצח. סוגי הקרבות בצורה שבה מופיעים במשחק ~ בנימה אישית, אני לא זוכר מתי המשחק היה שומם. אפילו כשהשעון מורה על השעה 4:00 לפנות בוקר תמיד אפשר למצוא שחקנים קשוחים שלא מוותרים על אף שעה ביום להילחם ולהוציא מהם את הכי טוב 🙂 אפשר ממש להגיד שגדלתי עם המשחק ובתור אחד שמשחק בו כבר למעלה מ-8 שנים, אני נהנה בכל פעם מחדש. עם העדכונים האחרונים אני שם לב שהוא מתחיל לאבד מהפופולריות שלו אך בעיניי הוא עדיין שומר על מעמדו ה-תמיר והרם. בנוסף למה שציינתי, יש עוד עשרות אפשרויות שאותן המשחק מציע כמו למשל מוד של חלל (כן כן, לפעמים אפשר גם סתם לעופף במפה בלי כוח המשיכה), שגורם להמון צחוקים וכיף, ומוד של לילה לאנשים שאוהבים לראות את האורות של היריות של הרובים ואת האפלוליות בקרבות החשוכים. כמו כן, עוד נדבכים חשובים שרציתי לציין הם הגולדים שנופלים מן השמיים בשמוע אזעקת צופר שלוקחים חלק משמעותי בחווית המשחק (ואף סכום היהלומים שנושאים משתנה לפי האיוונטים הפוקדים את המשחק), הקונטיינרים שלהם נדרש מזל רב כדי להשיג את הפרסים הנכספים ביותר וגם את התחרויות נושאות הפרסים של ההנהלה (שבאחת מהם זכה במקום השביעי מכל העולם של עבדכם הנאמן 😉). לסיכום, אגיד שמבחינתי המשחק בהחלט מקבל את הניקוד של 10/10 ואצרף מספר תמונות ואף סרטון שאשמח לחלוק בו איתכם ^^ חלק מהתמונות הנחשבות בעיניי כזיכרונות מהמשחק כשבפינה הימנית למעלה נמצא הטנק שיצרתי במציאות וזכה במקום השביעי בתחרות העולמית (~תמונות אישיות~) סרטון מהמשחק מומלץ לפתוח את השמע (~סרטון אישי~) * הערות: - המילים שנתבקשו לתחרות מסומנות כך. - טנקי אונליין, ויקיפדיה. ~ כל שנותר לי להגיד הוא שאני מצפה לראות אתכם במשחק ואם אתם שם תקפצו להגיד שלום 🙂 (~תמונה אישית~) שלכם עד לאשכול הבא, שניר,
  13. טופס הרשמה לתחרות: שם במשחק: Intrepid קישור לפרופיל: https://www.pokeisrael.net/?page=profile&player=Intrepid
  14. אהבתי מאוד האמת ^^ מקווה שהמעבר לליגה יהיה קל 🙂
  15. תודה רבה רבה לכולם ^^ אייל ואופיר אין כמוך 😉 גם גברי, אלי ויאיר ומנשה אלופים לגמרי ^^
×
×
  • צור חדש...