מעבר לתוכן

Hawks

משתמשים
  • הודעות

    919
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימים כמוביל

    1

הניצחון האחרון שהשיג Hawks היה בינואר 1

כשלHawks היה הכי הרבה לייקים!

אודות Hawks

פרטים

  • • שם במשחק
    Hawks
  • • מין
    זכר
  • • תחומי עניין
    חיפושיות

מבקרים אחרונים

221 צפיות בפרופיל

ההישגים של Hawks

מנהיג מכון

מנהיג מכון (5/16)

  • חודש ראשון
  • חבר מתמיד
  • שבוע ראשון
  • מגיב בסמלים
  • פוסט ראשון

תגים אחרונים

330

מוניטין

  1. בעד ההצעה, ישפר את תחושת האינטרקטיביות בקרבות רנדום.
  2. אני לא מבין את הטענה הזאת, קרב ידידות מדורג אחד=10 גביעים כלומר בחודש אתה תעשה בערך 300 גביעים מ"פעם אחת" בכל יום. במידה וזה יהיה בתעריף מסוים אני לא רואה להכניס את האפשרות הזאת למשחק.
  3. זה לא תחרותי אם אתה תתחמק משחקנים שיותר חזקים ממך.
  4. למה שתקבל גביעים על קרב ידידות? גביעים=זהב וכסף, אתה גם רוצה שתוכל לבחור מול מי אתה נלחם וגם לקבל על זה גביעים, כמו שציינתי, קרבות מדורגים אמורים להיות תחרותיים ולא במתכונת שציינת גם אם ניתן לעשות קרב ידידות אחד ביום.
  5. למה לא לעשות קרב ידידות רגיל?
  6. אני חושב שהבסיס של ההצעה הוא טוב, כלומר יש פה ייעול של תהליך מסוים. מצד שני, ההשלכות של הוספת אפשרות כמו שציינת יכולות לפגוע בשחקנים חדשים, כרגע על רוב הנכחדים לא לוקחים זהב לרבייה למיטב ידיעתי ולכן אם תהיה אפשרות אוטומטית לקחת זהב על רביות שחקנים ותיקים יכולים לנצל שחקנים עם פחות ניסיון, כלומר יקחו זהב על רביות של נכחדים כמו שבועות מולטרס/מגנטיק זקרום וכו', במקרה כזה האפקט הוא הפוך ממה שציינת. לצערי אני נגד, אני חושב שהצעה עצמה טובה אך היא יכולה לפגוע בשחקנים עם פחות ותק.
  7. נגד, מערכת הקרבות המדורגים אמורה לעודד תחרותיות משום כך המערכת בנויה בתצורה הקיימת(לא ניתן לבחור את היריב, קבלת פרסים על מיקום גבוה לאחר X זמן) ולכן מה שאתה מציע פוגע בפן התחרותי שקיים מכיוון ששחקנים חלשים יסרבו לשחק מול שחקנים חזקים יותר ובכך כמות הזמן שתצטרך לחכות לקרב מדורג כשחקן חזק תגדל באופן משמעותי, במידה ואתה רוצה לבחור את היריב מולו תילחם, תשתמש באפשרות של קרב ידידות.
  8. במצב ריאליסטי זה כמעט ולא אפשרי מכיוון שניתן להשיג נכחדים גם מדרכים אחרות ולכן עיקור נכחדים לא בהכרח יבטיח לך ייחודיות של בעלות על פוקימון מסוים. מה האינטרס שלך כשחקן להרבות למישהו נכחד(לדוגמה) ייחודי אם אתה רוצה להיות היחיד שיש עליו בעלות?
  9. עכשיו שתיארת את זה ככה אני נגד, אם אתה רוצה לשמור על כך שלא ירבו נכחד שיש לך, אל תיתן אותו לרבייה, אם אתה רוצה להרוויח מהעניין ולעשות זהב אז תרבה בשביל אנשים שאתה סומך עליהם, מה שאתה מתאר פה זה בגדול לעשוק שחקנים אחרים מכיוון שאתה רוצה להיות היחיד שקובע את המחיר של אותו הפוקימון(אופציה שכבר קיימת) ואתה גם רוצה שהמשחק יתמוך בכך, באופן אישי אני חושב שהדבר עלול ליצור בעיה שכיום כמעט ולא קיימת מכיוון שיש כמות יחסית גבוהה של נכחדים ששווים להשקעה בשוק.
  10. מה אתה מקבל כשאתה מעקר נכחד למישהו שהרבית לו נכחד מרצונך החופשי כביכול? הרי המטרה של ההצעה, לפחות בזווית הראייה שלי היא לייצר מונופול של נכחדים או פוקימונים מסוימים, רעיון שהיה קיים על חלק מהנכחדים גם מלפני ההצעה שלך ואני חושב שההצעה יותר תפגע בכל הקונספט של בית הרבייה מאשר תוסיף. בנוסף לכך, כשמציעים הצעה צריך לחשוב למי אתה פונה מכיוון שניתן להצביע בעד או נגד ההצעה ובעצם לראות כמה הקהילה רוצה את ההצעה או להיפך, אני לא מצליח לראות איך רוב השחקנים יהיו בעד ההצעה מכיוון שהיא פונה דווקא למיעוט ולא לרוב. אשמח שתסביר איך ההצעה עוזרת לשחקן הממוצע.
  11. אין ספק שליגת רנדום יכולה להוסיף עניין אך היא פוגעת ברבדים אחרים במתכונת הנוכחית - אפשר להמשיך לדון על ההצעה במשך יום שלם אך זה נראה כי נסכים שלא להסכים וזה בסדר.
  12. עוד פעם, זה לחזור במעגלים, בכל השנים שהמשחק קיים לא היו 2 ליגות במקבל למירב ידיעתי ובממוצע יש 2 ליגות בשנה ולכן אם מתחילים ליגת רנדום החודש(לדוגמה) לא תהיה ליגת נכחדים/אגדיים עד איזור יולי ולכן זה חצי שנה בלי להרגיש התקדמות במשחק מכיוון שאתה לא "קוצר את הפירות" . כרגע יש לך 2 סוגים שונים של ליגות במאגר, במתכונת הנוכחית זה או ליגת אגדיים או ליגת נכחדים, אם אתה הופך את המאגר ל3 ליגות המתכונת תהיה או ליגת אגדיים או ליגת נכחדים או ליגת רנדום ולכן זה כן מחליף את אחת מהליגות במידה ותהיה ליגה כזאת.
  13. אם יש גורם של אקראיות בקרבות בליגה ואתה רוצה להוסיף עוד גורם של אקראיות(רנדום=אקראי) ולכן אני לא מבין את הטענה מכיוון שלהגיד שמכיוון שיש כבר גורם של אקראיות בליגה אז אפשר להוסיף למיקס כל גורם אחר שאתה לא בהכרח שולט עליו שיכריע תוצאות של קרבות עם משקל יותר גבוה מקרב ידידות. בנוסף לכך, מה שמתשתמע מהחלק השני בטענה שלך הוא שיש לי אינטרס וכתוצאה מכך אני לא אובייקטיבי - לא השתתפתי בליגות האחרונות ואני גם לא מתכוון להשתתף ככה שכל הרעיון הזה מתבטל מכיוון שאם אני לא משתתף בליגות וגם לא עושה קרבות מדורגים, מה האינטרס שלי כאחד עם נכחד מושקע? גם אם ננסה להתפשר על הטענה שמישהו עם נכחד מושקע לא בהכרח יסיים במקום גבוה בליגה עם פוקימונים אקראיים, מה התמריץ של שחקן ותיק להמשיך להשקיע במשחק אם גם ככה אין תשואה להשקעה שלו?
  14. אז להוסיף עוד גורם של מזל? אתה רק תומך בטענה שלי.
  15. לדעתי ההיפך הוא הנכון מכיוון שלליגה יש משקל יותר רב ולהפסיד שובר שוויון לדוגמה הוא בעייתי בגלל פקטור של מזל.
×
×
  • יצירת חדש...