כל דבר שפורסם על-ידי Hawks
-
אשכול מימס על הליגה
- אשכול מימס על הליגה
- סיקור אנימה - Kaiju No. 8
לא ראיתי את האנימה אבל כן שמעתי המלצות עליה, אשכול מסודר היטב, קצר וקולע. תודה רבה על ההשקעה, נהניתי לקרוא את הסיקור.- פוג'י קיו היילנד יפן
בין האשכולות הכי טובים שראיתי לאחרונה, מכמה סיבות: *מדובר בחוויה אישית והצלחת להעביר באשכול את אותה החוויה ובנוסף צירפת פה הרבה חומר מקורי שאתה צילמת. *העיצוב ותוכן האשכול עם זרימה טובה, מאוד אסתטי ונקי ולכן רוב הפוקוס הוא על הנקודה הראשונה שציינתי. תודה רבה על האשכול, מאוד נהניתי לקרוא את הכל.- סיקור סוניק 3
בהחלט ניכר שהשקעת באשכול, באופן אישי אני מרגיש שיש טיפה חוסר של תמונות(במיוחד בהצגת הדמויות) אך העיצוב נעים לעין באופן כללי. טיפה הרחבת יתר על המידה בתקציר, גילית את הסוף מבלי לציין שיש ספוילרים ומכיוון שהסרט חדש יכול להיות שיש קוראים שעדיין לא ראו את הסרט ולכן זה טיפה בעייתי. חוץ מהנקודות שהעליתי הסיקור טוב, תודה רבה שהשקעת מזמן הפרטי ואשמח לראות עוד אשכולות בעתיד.- שיר שכתבתי
בהחלט שיר מרגש, נראה שישנם דימוים שחוזרים על עצמם בין אם במתכוון או שלא(הרבה דימוים הקשורים למים/ים,גלים, חוף, פעלים כמו לצלול, לסחוף). לכן השאלה הנובעת מהשיר היא: האם בעצם יש לנו רצון להשתייך למשפחת הדגים? אכן שאלה פילוסופית עמוקה שניתן לחשוב עליה רבות. לדעתי כאשר נושא האשכול הוא שיר או סיפור מרגש צריך להפחית בעיצוב האשכול ולהתמקד בתוכן(מבחינת התוכן אין צורך בדיוק) מכיוון שבמקום מסוים אתה רוצה שהפוקוס יהיה על תוכן האשכול(במקרה הזה, השיר) ולכן לפעמים צריך למצוא את האיזון הנדרש בין הרצון לעצב את האשכול לבין לשמור על האיכות של תוכן האשכול. לסיכום, באופן אישי אני לא מתחבר לז'אנר של שירים, פואטיקה וספרות באופן כללי אך במקום מסוים כן הצלחתי למצוא נקודת חיבור לשיר. תודה רבה על ההשקעה.- סיקור האנימה Bleach
תודה רבה על הסיקור, באופן אישי לא הייתי מצרף באשכול לינקים שבהם ניתן לראות את האנימה מכיוון שזו הפרה של זכויות היוצרים של הסדרה(הייתי בודק מול צוות הפורום). באופן כללי ניכר שהשקעת, בין אם זה בעיצוב האשכול או בעצם העובדה שכל נושא תמציתי ולכן הוא לא מכביד על העין. הייתי עובר מספר פעמים על האשכול מכיוון שיש מקומות שניתן יותר לדייק בהם אך בהשוואה לאשכול ראשון התוצאה היא טובה מאוד. אשמח לראות עוד אשכולות בנושא.- הצעת ייעול - "pity"
ראשית, כשמציעים הצעה הנוגעת לכלכלת המשחק צריך להסתכל על המאקרו ולא על המיקרו, ההצעה אומנם נראית טוב על הנייר אך תפגע בערך החפצים ללא תלות בהקלת הקושי להתקדם לשחקן הממוצע. נתחיל עם הטענה הראשונה, במידה ויש צורך לשנות את הסיכויים למצוא חפצים אני מאמין שיעשו זאת ובנוסף לכך, במידה ויש ימים שלא מצאת חפץ ב1500 קרבות(לפי דוגמתך) אז יש ימים שאתה תמצא 2 טבעות ב500 קרבות, בסופו של דבר השיטה הכי יעילה להעריך את כמות החפצים שמשתמש יקבל בX קרבות היא באמצעות הסתברות וסיכויים. שנית, אפשרויות כמו בית הרבייה והזהבת פוקימונים הן תורמות לכלכלת המשחק מכיוון שהן "מוחקות" זהב וכסף לשחקן(כלומר הזהב והכסף נעלמים ולא עוברים בין שחקנים, מה שמשאיר אותם בשוק), למה זה טוב? במידה ושחקנים יהיו עם הרבה זהב המחירים יעלו ולפי דעתי צריך לבצע עוד מהלכים התומכים במחיקת זהב וכסף לשחקנים בניגוד להצעה. לסיכום, לדעתי, לא בכל הזדמנות שאפשר להקל על השחקן כדאי לעשות זאת אלא למצוא את האיזון, כרגע לפי דעתי אני מנוגד לבסיס הרעיוני בהצעה ולכן אני נגד. חשוב לציין שטוב לראות שאתה מציע רעיונות והצעות איך לשפר את המשחק ותמיד טוב לשאוף לשינוי, גם לטובה וגם לרעה מכיוון שככה אנו משפרים את המשחק ואף את עצמנו.- ביטול ההתראה כאשר מציעים על פריט באי המסחר
שם במשחק:Hawks קישור לפרופיל:https://www.pokeisrael.net/?page=profile&player=Hawks כותרת ההצעה: ביטול ההתראה כאשר מציעים על פריט באי המסחר תיאור ההצעה (כולל תמונות להמחשה אם יש): כאשר מציעים על פריט באי המסחר, ישנה התראה בסרגל המשחק כמפורט: במה ההצעה תשפר את חווית המשחק: שדרוג של מערכת המסחר הקודמת היא מהלך מבורך, ניתן לסחור ולהציע על חפצים ובנוסף לעשות זאת באנונימיות אך מכיוון שיש את ההתראה בסרגל המשחק ניתן להצביע מי הציע כל הצעה ולכן יש סתירה בין הרצון לשמור על אנונימיות של השחקן המציע לבין התראה לכל המשחק כאשר שחקן מציע באי המסחר. ההצעה אומנם חסרת בשר אך לדעתי היא תועיל בשמירה על אנונימיות השחקן המציע. אם חלק מהפרטים בהצעה לא מובנים אשמח לפרט בפרטי.- ראיון עם האחד והיחיד👀
בהחלט ראיון מעניין הגולש לחיי היומיום של אדון גילעד. תודה רבה על ההשקעה והטרחה.- סיקור אנימה-וואן פיס
עליית הרמה בין האשכולות ניכרת וכל הכבוד על כך, לדעתי ישנם כמה דיוקים שצריך לעבוד עליהם בכל הנוגע לעיצוב תוכן האשכול אך באופן כללי יש מגמת שיפור בכל הנוגע לרמת התוכן ומרשים לראות זאת. באופן אישי איני רואה את האנימה מכיוון שיש קושי להתחיל לראות סדרה עם מעל ל1100 פרקים וגם לפי הבנתי יש בעיית ריווח בין סיפורים שונים בסדרה מה שיכול לפגוע עוד יותר ברצון לראות את הסדרה באותן נקודות מפתח. תודה רבה על הסיקור.- יום 2 מתוך 31 כל יום מעלה משהו על אנימה.
מה עם הפינאלה של מיי הירו???- תחרות ציורים - מתנקש
שמחתי לעזור עם הדעה המאוד חשובה שלי(לכאורה), בין הציורים הכי יפים שראיתי בפורום אם לא הכי יפה. כל הכבוד.- משא ומתן באי המסחר
אני מסכים עם ההצעה מכיוון שהיא תייעל את התהליך של החלפת פריטים/פוקימונים עם מאמנים אחרים ובמקום מסוים גם הופך את הסחר ליותר נגיש(להציע הצעת נגיד ישירות במקום להתמקח עם השחקן בהודעות ולחכות שהוא יענה). לצערי אין לי מה להוסיף מעבר מכיוון שלדעתי אין חיסרונות בולטים בהצעה אלא רק יתרונות.- אושר והשופר / השופר במסורת היהודית חגי תשרי
תודה רבה על המידע, חידשת לי המון בנושא. הופתעתי לגלות שיש סוגים שונים של שופרות, אשמח אם תרחיב יותר על שופר הפלסטיק לילדים(מאיזו קרן היא עשויה, מהם סוגי הצלילים אשר היא משמיעה וכו'). מאוד נהניתי לקרוא ולשאוב ידע בנושא, ישר כוח!- מדריך:איך לבנות שישייה מאפס
תודה על הזמן שהשקעת לפתיחת המדריך, יש כמה נקודות שאני לא מסכים איתן במדריך: *לא תמיד עדיף לקחת מתקפה חלשה יותר כמו שציינת בצעד השלישי מכיוון שהכל תלוי בהפרש שיש בין הנתונים של הפוקימון בהתקפה והתקפה מיוחדת וגם זה תלוי בחוזק של 2 המתקפות עצמן, לכן העצה לא תקפה לכל הפוקימונים. *באופן אישי אני לא מרגיש שווייט קיורם עדיף על מולטרס כמו שציינת, למרות שזו דוגמה, ההסתכלות על הכנסת פוקימונים לשישייה צריכה גם להתחשב בשאר הנסיבות ולא רק כוח כללי. *בדרך כלל אני מסכים שעדיף לשים פוקימון מהיר כאחד שפותח את הקרב אך לפעמים ניתן לחרוג ולהשתמש בפוקימונים יותר מתאימים לסיטאוציה(במידה ואתה רוצה להפתיע את היריב או לקנטר אותו עם פוקימון יותר מתאים). באופן כללי יש נקודות טובות במדריך כמו לבחור פוקימוונים שמכסים סוגים שונים ובעצם לייצר מצב שאין לך חולשה לסוג שיש ליריב או ההסבר על הIV.- לא כל הנוצץ זהב
אשכול מאוד מעניין שהרחיב את הידע שלי בנושא חיות ארסיות וכמובן בריקוד העקרבים שזה נושא בפני עצמו. יש כמה מסקנות שהסקתי מהאשכול: 1)בדומה לחוות הדעת שלך, לא להתקרב לאוסטרליה. 2)חיה קטנה היא כבר לא בהכרח חמודה. 3)יש גם חילזונות רשעים בעולם. תודה רבה על ההשקעה, מקווה לראות עוד אשכולות דומים בעתיד!- אנימות שעשו (יעשו) להם לייב אקשן!!
רעיון טוב, מאוד מעניין מה הדעה האישית שלך על כל אחת מהאנימות בין אם ראית או שאתה מביע את דעתך על הטריילרים שהצגת. לא יצא לי לראות לייב אקשן ולכן אין לי הרבה מה להוסיף בנושא אך שמעתי שוואן פיס היה בין המוצלחים שביניהם.- המשחק - Chicken Invaders
סיקור מאוד מעניין וניכר לעין גם רמת ההשקעה בתוכן, בהחלט יש פה חזרה לפנינת עבר שהמבוגרים שבינינו זוכרים היטב. אניי סבור שהיתרון של הסיקור הוא גם החיסרון מכיוון שמרוב ההשקעה ופירוט על משחקים שונים בסדרה הוא גם פחות תמציתי ולכן לא כל אחד יקרא בקפידה את הסיקור. ברמה האישית אהבתי את העיצוב - חלוקת הסיקור לכמה כותרות באופן נכון והשימוש בצבעים במקומות הנכונים ללא העמסת יתר. 7.5/10 במדד.- וואן פיס/נארוטו מה יותר טוב
מבין שתי האנימות ראיתי רק את נארוטו ולכן אין לי דעה ממשית על וואן פיס. מבין כל האנימות שראיתי נארוטו בהחלט בטופ למרות שאהבתי את שיפודן בפער לעומת נארוטו. הייתי משנה את התקציר מכיוון שהוא מכיל ספוילרים.- הצעה | קרב דרפט
בעד ההצעה, ישפר את תחושת האינטרקטיביות בקרבות רנדום.- מערכת הקרבות המדורגים
אני לא מבין את הטענה הזאת, קרב ידידות מדורג אחד=10 גביעים כלומר בחודש אתה תעשה בערך 300 גביעים מ"פעם אחת" בכל יום. במידה וזה יהיה בתעריף מסוים אני לא רואה להכניס את האפשרות הזאת למשחק.- מערכת הקרבות המדורגים
זה לא תחרותי אם אתה תתחמק משחקנים שיותר חזקים ממך.- מערכת הקרבות המדורגים
למה שתקבל גביעים על קרב ידידות? גביעים=זהב וכסף, אתה גם רוצה שתוכל לבחור מול מי אתה נלחם וגם לקבל על זה גביעים, כמו שציינתי, קרבות מדורגים אמורים להיות תחרותיים ולא במתכונת שציינת גם אם ניתן לעשות קרב ידידות אחד ביום.- מערכת הקרבות המדורגים
למה לא לעשות קרב ידידות רגיל? - אשכול מימס על הליגה