כל דבר שפורסם על-ידי Hawks
-
המצב והאווירה במשחק - מזווית הראייה של השחקנים
מסכים עם רוב הטענות עם דגש על הנושאים הבאים: 1)באיוונט הנוכחי הוחלט להכפיל את המחירים על פריטים בחנות האיוונט, לפי העדכון שפורסם בדיסקורד גם סיכויי המציאה עלו בהתאם, כשחקן שראה הרבה במשחק אני לא בטוח מה הייתה המחשבה מאחורי המהלך הזה, כשמעלים מחירים בחנות(במקרה הזה הכפילו) שחקן ממוצע לא יאהב את השינוי מכיוון שהוא רואה שכל המחירים הוכפלו, לא יעניין אותו שהעלו את הסיכויים למצוא בועות וגם בנוסף פשוט להכפיל את המחירים של כל הפריטים פי 2 מבלי לבצע התאמות לכל פריט ופריט נראה כמו פתרון מאולתר בלי הרבה מחשבה. באופן כללי אני חושב שניתן להוריד את המחיר על נכחדים פחות מבוקשים באיוונטים שרצים כבר שנים מכמה סיבות: *שחקנים חדשים יוכלו להוציא גם נכחדים פחות טובים מאיוונט, נכון יש את התחליף הרגיל של אבן הגנה וכו' אך לדעתי תמריץ יותר טוב הוא נכחד ולא אבן הגנה. *שחקן שיש לו כבר חלק מהנכחדים הטובים מהאיוונט יתלבט אם לקנות אבן הגנה/תיבת טיטניום או לקנות נכחדים חלשים יותר בשביל להשלים את הסדרה. 2)לאחרונה באמת יש הרבה קשיים טכניים ואני חושב שמן הראוי ניתן לפצות את השחקנים על בעיות חוזרות ונשנות במשחק, גם אם מדובר במשהו סמלי, בלי שחקנים המשחק לא יתקיים, אם במשך תקופה מסוימת יש בעיה עם הקרבות ועכשיו יש בעיה עם משימות דייג בליג פאס, אני חושב שכדאי לפצות שחקנים על הזמן שנאבד על בעיות(תקיעות בקרבות, איטיות באתר, באגים כאלה ואחרים). 3)בכל הנוגע לסיכויי מציאה של טבעות אין לי ערך מוסף בנושא מכיוון שקשה לי להיות אובייקטיבי בנושא, לי לקחו כמה שנים בשביל להגיע לנכחד 5004, מבחינתי אין בעיה בנושא והייתי אומר שאפילו כיום יש יותר תזרים/תנועה של טבעות במסחר או בכללי בין שחקנים.
-
איוונט שבועות | ניחוש נכחד
סוג: מים+דשא הנכחד החדש: שבועות קלירקס
-
עוד ציורים מבית הספר!
כאחד שלא מתחבר לצד האומנותי שבו, אני אנתח את הציורים מנקודת מבטי: 1. חשוב לחייך, גם בזמנים הקשים וגם אם הדודה מחולון באה וצובטת לך בלחי, צריך לזכור רק דבר אחד, לחייך. 2. לפעמים בחיים בני אדם נכנסים לתקופה של שחיקה אחרי חזרה על שגרה יומיומית לאחר אורך זמן רב או קצר, לפעמים צריך לעצור רגע ולעשות מסאז' לגבות ולחפש כיוון חדש בחיים. 3. גם כשהמפלס גובר על הכל, פאג סיני יהיה הפתרון היעיל ביותר.
-
אסון הנמר - סיפור אישי
אסון הנמ"ר הוא בין הסיפורים הכי מהדהדים שזכורים לי מהמלחמה, אני מאמין שהסיפור נוגע בכל אזרח ישראלי, בין אם הוא מלש"ב, בין אם הוא הורה ששלח את בנו לקרבי או באופן כללי להגן על המולדת. מאוד עצוב לשמוע את הסיפור מנקודת מבטך ורואים שהסיפור מעורר אצלך רגש משמעותי בכל מה שקשור אליו. תודה על השיתוף עם כל הקושי בדבר, יהי זכרם ברוך.
-
21 סוגי העצים הכי מיוחדים בעולם
תודה רבה על האשכול, ניכר שהשקעת זמן רב בחשיבה על כל הפרטים הקטנים, באופן אישי הפיכת האשכול לאינטרקטיבי עם סקר הוא רעיון מאוד נחמד ומעניין מה שמקליל על קריאת האשכול למרות שמכיל תוכן רב. בין האשכולות הכי טובים שלך, כל הכבוד על ההשקעה.
-
איזון טיטאנים
בעד, אך לדעתי הפתרון השלישי הוא היחיד שניתן ליישם אותו, ההצעה הראשונה רעיון טוב על הנייר אך יש טיטאנים שגם אם תעלה את הנזק שיש למתקפות הסטאב שלהם זה כנראה לא יציל אותם, כרגע לטיטאן ארכאוס יש 2 מתקפות סטאב של 175 ו150, גם במקרה של 175 ו175 אני לא רואה אותו כטיטאן שמהווה משקל שווה ל2 הטיטאנים שכן שמישים, טיטאן מיוטו באותו מצב אך יכול להיות שניתן ליישם את הפתרון הראשון על טיטאן באזוול. הפתרון השני יחזק את הטיטאנים באופן כללי אך לא בהכרח תאזן את החלשים ביניהם, גם במידה ותיישם את הפתרון עם הטיטאנים החלשים אני לא חושב שזה מספיק בשביל להפוך אותם לשמישים או שווים להשקעה. עכשיו נתייחס לפתרון השלישי, מכל הפתרונות שהצגת הוא כנראה יכול לעודד השקעה בטיטאנים מסוימים, או במידה מסוימת אפילו לשלב את הפתרון השלישי כבסיס עם הפתרון הראשון שהצגת, לדוגמה, לשנות את טיטאן מיוטו ללחימה ועל חושי עם הוספה של מתקפת לחימה עם נזק גבוה ובמידה יהיה שינוי כזה אני אכן יכול לראות איך טיטאן מיוטו מקבל תפקיד בשישייה, באותה מידה ניתן לשנות את טיטאן ארכאוס לסוגים אחרים עם הוספה של סטאב גבוה של הסוג/ים החדש/ים. לסיכום, אני חושב שההצעה טובה והייתי אומר שאפילו הכרחית על מנת שיהיה שימוש רחב יותר בכל סוגי הטיטאנים, אני לא בטוח לגבי הפתרון אבל אני כן בטוח לגבי הצורך וזאת הסיבה העיקרית שאני בעד, הצעה טובה, תודה רבה על היוזמה.
-
סקר | טבעת יהלום - שינוי תכולה
לפי נקודת מבטי האפשרות השנייה עדיפה מכיוון שבמידה ואחליט להשקיע על אחת מההגנות אז המגרעת של שימוש בטבעת יהלום תהיה מצומצמת ביחס לאפשרות הראשונה, אומנם הפוקימון יקבל יותר חיים אך חיים משמשים כסטאט שהוא יותר אוניברסלי כחלק מאסטרטגיית השקעה בפוקימון לעומת הגנה פיזית/מיוחדת ולכן הצבעתי בעד האפשרות השנייה. באופן כללי אני חושב שהשינוי הוא שינוי טוב מכיוון שהליגה הולכת לכיוון שמאפשר יותר גמישות באופן ההשקעה של שחקן בפוקימון ואני אפילו אוסיף ואומר שזה שינוי הכרחי. תודה רבה על השינוי, גם במידה והאפשרות הראשונה תהווה תבנית לטבעת היהלום אני מאמין שרוב השחקנים יבינו שהשד לא נורא כל כך(במידה והם בחרו באפשרות השנייה) וההבדל בין שתי האפשרויות לא חוצה עולמות.
-
הוספת פיצ'רים לאי המסחר
בעד, לדעתי ההצעה תשפר את האיכות של ההתנהלות במרחב של אי המסחר ובהחלט יש מקום במשחק לפיצ'רים שהצעת.
-
זוכי תחרות קרבות שדה בשבוע היום הולדת!
מזל טוב
-
איזון טיטאן קיורם בין מי שהשקיע בפיזי למי שהשקיע מיוחדת בגלל ההגבלה והוספת מתקפות אחרי השינוי
במקרה הזה כמות ההצבעות בעד ונגד לא רלוונטיות לדעתי מכיוון שהשיקול העיקרי פה הוא מטעמי איזון ולא מדד לכמה אנשים רוצים את האפשרות שהצעת במשחק, בכל מקרה לקרוא למקרה שלך עוול זה לקחת את זה רחוק, אני לא רואה טעם להמשיך בדיון וגם לא הצלחת לשכנע אותי, מעדיף לתת במה לאחרים להביע את דעתם בנושא.
-
החלפת אווטאר לדמות ריימי
בעד, ההצעה תשפר את המשחק מקצה לקצה.
-
איזון טיטאן קיורם בין מי שהשקיע בפיזי למי שהשקיע מיוחדת בגלל ההגבלה והוספת מתקפות אחרי השינוי
אם זה שינוי לא רלוונטי אז לא צריך אותו
-
איזון טיטאן קיורם בין מי שהשקיע בפיזי למי שהשקיע מיוחדת בגלל ההגבלה והוספת מתקפות אחרי השינוי
אם יש עוד טיטאנים שעברו משהו דומה אז תתאגדו ביחד ותטפלו בזה פרטנית, אני לא חושב שצריך לשנות את הפוקימון בגלל הבעיה שציינת מכיוון ששחקן שמחליט להשקיע כיום בטיטאן קיורם אז הבעיה לא רלוונטית בכלל.
-
איזון טיטאן קיורם בין מי שהשקיע בפיזי למי שהשקיע מיוחדת בגלל ההגבלה והוספת מתקפות אחרי השינוי
מה שאתה מתאר זה מקרה פרטי שקרה לך, מי שמשקיע מעכשיו בטיטאן יכול להחליט מראש איך להשקיע לכן אני לא מבין למה צריך את ההצעה, תסדר את הבעיה שלך מול הגורם הרלוונטי במקום להציע הצעות שישנו את הפוקימון.
-
איזון טיטאן קיורם בין מי שהשקיע בפיזי למי שהשקיע מיוחדת בגלל ההגבלה והוספת מתקפות אחרי השינוי
עדיין מה שאתה מתאר זאת בעיה שכביכול נובעת מכך שחיזקו את הטיטאן, גם אני נפגעתי מהעובדה ששמו את ההגבלה ואני לא מתחיל לפתוח הצעות שרלוונטיות רק למגנטיק זקרום. כשאתה מתחיל להשקיע בנכחד/טיטאן אתה משקיע לפי המצב הנתון ולא מה שעתיד לקרות, זה שבמקרה זה התגלגל למצב הזה לא נותן לגיטמציה לעקם את החוקים לטובת פוקימון אחד ספציפי.
-
איזון טיטאן קיורם בין מי שהשקיע בפיזי למי שהשקיע מיוחדת בגלל ההגבלה והוספת מתקפות אחרי השינוי
איך קיורם נפגע מזה שהוא קיבל חיזוק שהוסיפו לו מתקפות ככה שיהיה ניתן לבחור אם להשקיע בו פיזית או מיוחדת, אני לא בטוח אם אנחנו חושבים על הנושא באותה דרך וגם אין קשר לעובדה שהרוב השקיעו בטיטאן קיורם ולא בטיטאנים אחרים, נכחד/טיטאן נהיה שמיש ברגע ששחקן מחליט שהוא מספיק טוב להשקעה ולא הפוך לכן לפי ההיגיון שאתה משתמש בו, טיטאן קיורם הוא הטיטאן עם פוטנציאל ההשקעה הגבוה ביותר ולכן הוא נמצא במקום טוב לעומת טיטאנים אחרים וכתוצאה מכך נובעת השאלה הבאה, "למה צריך לחזק/לתקן טיטאן עם אחוזי השקעה גבוהים?".
-
איזון טיטאן קיורם בין מי שהשקיע בפיזי למי שהשקיע מיוחדת בגלל ההגבלה והוספת מתקפות אחרי השינוי
אתה קורא לזה תיקון אני קורא לזה חיזוק, טיטאנים כבר מלכתחילה יותר חזקים מנכחדים מכיוון שיש להם מתקפות איוונט חזקות יותר, אתה לוקח היגיון מסוים ומלביש אותו רק על טיטאן קיורם מכיוון שיש לך את אותו הנכחד, מה שנותן לי הרגשה שכוונת המשורר היא לא אובייקטיבית אלא ההיפך הוא הנכון ולכן אני משנה את הדעה שלי בנושא לנגד.
-
איזון טיטאן קיורם בין מי שהשקיע בפיזי למי שהשקיע מיוחדת בגלל ההגבלה והוספת מתקפות אחרי השינוי
כן לקיורם פיזי יש אפשרות לשלב את שני סוגי המתקפות אם תוסיף מתקפת 130 חשמל מיוחדת כמו שאפשר לשלב את סוגי המתקפות אצל מגנטיק ולהוסיף מתקפה פיזית עם 140 נזק, לא ברור איך הטיעון הזה רלוונטי ובנוסף כשאתה השקעת בטיטאן קיורם ידעת שלא תוכל לקבל את כל המתקפות החזקות שיש לקיורם מבלי להשקיע גם התקפה מיוחדת וגם פיזית ולכן עשו את ההקלה הזאת והוסיפו מתקפה מכל סוג, כלומר, עוד הלכו לקראתך ואז אתה משתמש בזה כאיזה בסיס לחזק עוד יותר את הטיטאן קיורם, אפשר להשליך את ההיגיון שציינת לכל נכחד או טיטאן עם בעיה דומה ואני לא מבין למה טיטאן קיורם הוא חריג מבחינתך, זה שטיטאנים קיבלו חיזוק מבחינת המתקפות לא אומר שרק הם זכאים ליחס הזה מכיוון שכבר במצב הנוכחי יש להם את מתקפות האיוונט החזקות ביותר.
-
איזון טיטאן קיורם בין מי שהשקיע בפיזי למי שהשקיע מיוחדת בגלל ההגבלה והוספת מתקפות אחרי השינוי
בעד אם גם כל הנכחדים/טיטאנים האחרים יקבלו יחס דומה, טיטאן קיורם קיבל הרבה חיזוקים על מנת שיגיע למעמד הנוכחי(לדעתי הוא מצב טוב), לכן למה רק הוא צריך לקבל את היחס שציינת, למגנטיק זקרום יש בעיה דומה שמתקפת האיוונט היא מתקפת מתכת עם נזק של 140 אך מכיוון שמשקיעים בהתקפה פיזית אין שום משמעות למתקפה הזאת, כמו טיטאן קיורם ומגנטיק זקרום יש עוד הרבה נכחדים או טיטאנים שסובלים מהבעיה שציינת ולכן אם אתה רוצה לתקן את הבעיה שציינת, לא ברור לי למה התייחסת רק לפוקימון אחד ספציפי.
-
המוות של shukush202
תמיד חשדתי שאדון פילפילון הוא הולוגרמה
-
ראיון עם השחקן הכי אגדי בליגה!!!
וואו איזה ראיון מרגש, שמח לראות שהייתה לי השפעה בסלילת דרכו של פו האגדי.
-
מה אתם הולכים לעשות בפסח?
לחגוג יום הולדת עם מצה וחלב בקערה
-
הוספת חיפוש דמויות
בעד, באופן אישי גם אני נתקלתי בקושי למצוא דמות ספציפית וההצעה אכן תקל על התהליך, ברשותך אני אפילו אוסיף שלדעתי צריך גם להוסיף כרטיסיה נוספת באותו הדף שבה ניתן לשמור דמויות מראש(בדומה למועדפים בדפדפן).
- אשכול מימס על הליגה