מעבר לתוכן

לוח מובילים

  1. shukush202

    shukush202

    מנהלי פורומים


    • נקודות

      8

    • הודעות

      660


  2. גילעד

    גילעד

    אחראי הקהילה


    • נקודות

      3

    • הודעות

      1630


  3. FreddieNF

    FreddieNF

    מנהלי פורומים


    • נקודות

      2

    • הודעות

      2767


  4. Nemesis

    Nemesis

    משתמשים


    • נקודות

      2

    • הודעות

      1283


תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר מאז 04/18/24 בכל האיזורים

  1. חידון פסח- 2024 "שמחה רבה, שמחה רבה, אביב הגיע חי-דון בא" מה? מה הכוונה 'אלו לא מילות השיר'?... טוב נו, בכל מקרה. פסח שמח וכשר לכולם, אני שמח להכריז על חידון שיתקיים לכבוד חג הפסח! מהלך החידון: ארבעה ימים של חופש, ארבעה ימים לחידון. כל יום ינתנו 15 שאלות, השחקן שיענה הכי מהר את התשובה הנכונה מקבל את הנקודה! בסוף כל חידון ינתן מצב נקודות נוכחי כדי לדעת מי המוביל! תאריכים: 1. יום רביעי, (24/4/24) בשעה: 16:00- 17:30. עורך החידון: @The king of demons 2. יום חמישי, (25/4/24) בשעה: 14:00- 15:30. עורך החידון: @shukush202 3. יום ראשון (28/4/24) בשעה: 16:00- 17:30. עורך החידון: @FreddieNF 4. יום שלישי (אסרו חג) (30/4/24) בשעה: 16:00-17:30. עורך החידון: @FreddieNF *שימו לב שאילו אינם חידונים נפרדים וכל יום הניקוד ממשיך מהיום הקודם* פרסים: מקום ראשון: נכחד רנדומלי מוזהב מסדרת הפסח!! מקום שני: אבן הגנה כסופה! מקום שלישי: סט טבעות (לא כולל אודם וספיר)! *במידה ויהיו מעל 10 משתתפים פעילים במהלך החידון הפרסים יגדלו משמעותית!!* בנוסף, כל שחקן שישיג לעצמו 3 נקודות ולא הגיע לטופ 3 יזכה בבונוס! חוקי החידון: 1. אין לכתוב תגובות ספאם, או כל נושא שאינו קשור לתחרות. 2. במידה וטעיתם אין לכתוב שוב תשובה נוספת, אלא אם כן ניתן אישור מפורש ממוסר החידון. 3. אין לקלל להעליב או לפגוע במשתמשים אחרים 4. כל החוקים הגלובליים חלים גם כאן. 5. במקרה של עירעור, יש לשלוח אותו למוסר החידון בפרטי בפורום/ בדיסקורד. 6. אין להעתיק את התשובות משום מקור מידע. בהצלחה לכולם, חידון פסח יוצא לדרך! מצב הנקודות: miki-3 Nemesis-4 גילעד-8
    4 points
  2. Type: הגרלה

    ההגרלה תסתיים בעוד: 27ימים וגם 1 שעה

    • 3 פרסים
    • 0 משתתפים

    יחד עם חג הפסח- הגיעה גם ההגרלה הגדולה! אז איך אפשר להשתתף בה? להגרלה זו ישנן דרישות שונות מהדרישות הרגילות. כדי להיכנס להגרלה זו לא תצטרכו מספר מסוים של נקודות מוניטין, וגם לא מספר מסוים של הודעות פעילות. להלן הדרישות: - פתיחת 3 אשכולות- יש לפתוח אשכולות רציניים ולא אשכולות ספאם. כל אשכול יכול להיפתח בכל פורום שתבחרו (מלבד משוב ותמיכה, הצעות ורעיונות, מסחר בליגה והודעות מהצוות) ואתם מחליטים במה הוא יעסוק. - 5 תגובות- יש להגיב לפחות 5 תגובות באשכולות ששחקנים אחרים פתחו. - לאחר שפתחתם מספיק אשכולות והגבתם מספיק תגובות- על מנת שתוכלו להיכנס להגרלה יש לשלוח הודעה פרטית (בפורום, במשחק או בדיסקורד) ל @גילעד. יש לציין בהודעה שעמדתם בדרישות ההגרלה ולצרף קישור אל הפרופיל שלכם בפורום. אז למה בעצם כדאי להשתתף בהגרלה? מלבד ההנאה שבפתיחת האשכולות ובפעילות הכללית בפורום תוכלו לזכות בפרסים שווים במיוחד.. מקום ראשון: זוכה בלא פחות מאבן הגנה! מקום שני: זוכה בזוג טבעות לבחירתו מבין הטבעות הבאות הבאות: טבעת אבן האודם, טבעת אבן הספיר וטבעת יהלום (ללא כפל)+ טבעת רנדומלית מבין שאר הטבעות. מקום שלישי: זוכה בטבעת רנדומלית מבין הטבעות הבאות: טבעת אבן האודם, טבעת אבן הספיר וטבעת יהלום+ 50 זהב *שימו לב- במידה ויהיו משתתפים רבים הפרסים ישודרגו משמעותית וייתכן שיתווספו מקומות נוספים. בנוסף, במידה ואכן תהיה פעילות גבוהה צפויות הגרלות נוספות בסגנון בעתיד. ההרשמה להגרלה תהיה פתוחה למשך 30 יום. נצלו את הזמן בחוכמה על מנת להספיק ולעמוד בדרישות, ותיכנסו גם אתם להגרלה ותנסו לזכות בפרסים השווים. נזכיר כמובן כי בלי קשר להגרלה בכל חודש נבחר מצטיין חודש, ולכן כדאי להיות פעילים על מנת לזכות בתואר הנחשק (ובפרסים שהוא מביא יחד איתו) בהצלחה לכולם וחג שמח!
    3 points
  3. תשובה נכונה! עד כאן החידון להיום, מקווה שנהניתם כמו שאני נהניתי, למרות שהיו פה כמה ערעורים. מצב נקודות בקרוב!
    2 points
  4. שלום לכולם אז כמו שאתם יודעים פסח אגיע וגם המצות!! אז באשכול זה אני יביא 5 דברים שאני ידרג לפי הסדר שאני מאוד אוהב לאכול עם המצה ונשמע גם מה אתם אוהבים או שיש לכם דברים נוספים 1# מצה במילוי תפוח אדמה זה אחד הדברים הטעימים ביותר לדעתי אין פסח שעובר עליי בלי זה חובה!! אופן ההכנה של זה הוא דיי פשוט משרים מצה במים כמה דקות מרתיחים תפוח אדמה עושים אותו פירה ואז שמים במצה ומגלגלים מעט טיגון ואפשר לאכול! ממליץ 2# מצה במילוי גבינות זה גם מאוד טעים המרקמים שזה יוצר ששמים גבינות בתוך מצה ביחד עם הטיגון קצת מדהימים! וגם זה אופן הכנה מאוד פשוט בדיוק כמו ההכנה של התפוח אדמה רק שפה לא צריך לחכות לפתוח אדמה אלא ישר גבינות וטיגון ולאכול בתאבון 🙂 3# מצה עם שוקולד!! אי אפשר שלא לכתוב את זה באשכול אני אוכל כל יום אחד או שתיים לפחות בפסח גם הכי פשוט להכנה וגם טעים ועם ממרח שוקולד חלבי זה השיא 4# עראיס מצה זה מאוד טעים ויכול להתאים לערבים משפחתיים או צהריים זה מרגיש ממש כמו הרגיל ולא מורגש בקושי המצה אפשר לאכול את זה עם תוספת טחינה או חומוס או אולי איזה סלט בצד או בלי כלום תלוי איך אתם אוהבים אני אוהב לאכול את זה עם טחינה קצת כי זה קצת כבד כזה בלי משהו בצד 5# חביתת מצה אוקיי זה אני יגיד את האמת זה נחמד עם יודעים לעשות את זה טוב ולא להכניס יותר מידי מצות אבל עדין מומלץ עם אתם חובביי חביתות זה יכול להתאים לכם ואם שמים אחר כך גבינה צהובה מעל זה משדרג את הכל עד פה האשכול מקווה שאהבתם ותנסו את הדברים השמח לשמוע מה אתם הכי אוהבים מפה , ואם יש לכם עוד מאכלים מסוימים שאתם אוכלים בפסח בתאבון 🙂 קרדיט: התמונות נלקחו מאתר מתכונים ב10 דקות
    2 points
  5. זה היה עוד יום רגיל בבית ספר, לשוקי שלנו שיעמם כרגיל בשיעור הלכה, הוא הוציא את המחברת ו... זו התוצאה; עשיתי את זה בערך ב5 דקות, מה הסיפור שלו? אין לי מושג האמת, ציור די ישן, איזה שלושה חודשים עברו מאז... מה שכן הוא נראה די מגניב לא? נראה מתנשא כזה. קיצור, פסח שמח לכולם ולילה טוב!
    1 point
  6. התמונות נראות יותר מדי טוב 😋
    1 point
  7. וגם התשובה שלך נכונה! החידון הסתיים להיום, נתראה מחר! מצב הנקודות ייתעדכן באשכול בקרוב
    1 point
  8. זוכי תחרות הקרבות. לאחר תחרות קשה וצמודה מאוד, יש לנו שלושה זוכים! במקום הראשון: furina שעשה 20,034 קרבות! שזוכה באבן הגנה. במקום השני: 123QWEASD שעשה 10,640 קרבות! שזוכה בטבעת אבן הספיר/טבעת אבן האודם(בחירה) + 2 טבעות לבחירה(לא כולל מהירות יהלום אודם ספיר) במקום שלישי: Whiteknight שעשה 9,799 קרבות! שזוכה בטבעת יהלום + טבעת רנדומלית(לא כולל מהירות יהלום אודם וספיר). לקבלת הפרסים יש לשלוח הודעה לshinnok. *בין המגיבים תוגרל טבעת רנדומלית(לא כולל מהירות יהלום אודם ספיר). בהצלחה לכולם בתחרות הבאה.
    1 point
  9. שלום לכולם ותודה שהצטרפתם לעוד אשכול שלי שבו אני אמליץ לכם סדרה של ספרים שקראתי בילדותי. פרסי ג'קסון היא סדרת ספרים פנטלוגית שמדברת על נער צעיר שחי בעולם שבו האלים קיימים. הספרים נכתבו על הסופר האמריקאי Rick Riordan. עלילת הספרים מבוססת על המיתולוגיה היוונית ומתקיימת בזמננו (העולם המודרני). לסדרה יש 6 ספרים ולאחר מכן יש עוד סדרות של ספרים שממשיכים אותה. פרסי ג'קסון וגנב הברק - הספר הראשון פרסי ג'קסון וים המפלצות - הספר השני פרסי ג'קסון וקללת הטיטאן - הספר השלישי פרסי ג'קסון והקרב על המבוך - הספר הרביעי פרסי ג'קסון ותקוות האולימפוס - הספר החמישי פרסי ג'קסון וגביע האלים - הספר השישי בנוסף יש עוד מסמך שנקרא The Demigod Files שהוא אוסף סיפורים קצר. יש שלושה סיפורי המשך ובנוסף לאחרונה נוצר לייב אקשן על הספר הראשון. גיבורי האולימפוס - סדרת הספרים ההמשכית הראשונה, מבוססת על הסדרה הראשונה וגם על המיתולוגיה הרומית, בסדרה זו יש 5 ספרים. גורלו של אפולו - סדרת הספרים ההמשכית השנייה, מדברת על מסעו של האל אפולו אחרי שנהפך לבן תמותה, בסדרה זו יש 5 ספרים. על סדרת הספרים השלישית לא הצלחתי למצוא מידע. לסדרת הלייב אקשן יש כ8 פרקים ואני נהנתי מכל רגע בלצפות בסדרה, טריילר לסדרה: למה אני אוהב את הסדרה? הסדרה היא מאוד מעניינת והיא מתחילה להיות מעניינת עוד מהפרק הראשון, הסדרה כוללת אחוות אחים, בגידה בין חברים, סיפור אהבה מה שמוסיף לחיבור בין הקרוא לדמויות, בספרים אין ציורים או תמונות מה שנותן לקורא את ההזדמנות לדמיין איך שהוא רוצה שהדמות תיראה בדמיון שלו וזה דבר מדהים, כי אני בטוח שאם מישהו שקרא את הספרים ישאל אותי איך אני רואה את אחת מ הדמויות לכל אחד מאיתנו יהיה מחשבה אחרת. הסדרה יכולה ללמד אנשים על המיתולוגיה היוונית אם הם לא ידעו ואולי להרחיב את הידע שלהם בנושא זה. לסיכום אני ממש אהבתי את הסדרת ספרים הזאת ולראות את הסדרה גרמה לילדות שלי לחזור. אני אישית ממליץ לכל אחד לקרוא את הספרים האלו. תודה על ההקשבה 🙂 אני הייתי אני אתם הייתם אתם וזהו עד האשכול הבא.
    1 point
  10. 😭אני בחיים לא אצליח לעשות משהו דומה זה. אתה יכול לעשות אנימה במצרים...
    1 point
  11. קודם כל- מגניב רצח, ציור מרשים יחסית לעבודת אומנות שעבדו עליה במשך תקופת חיים שלמה, אז בטח שב5 דקות. תצייר לנו ציור לכבוד פסח?
    1 point
  12. הרבה זמן עבר אבל חזרתיי ואני כאן לאשכול חדש דירוג כל המכונים הראשונים של משחקי הפוקימון היום אדרג את כל המכונים הראשונים של משחקי הפוקימון לפי רמת הקושי שלהם. רמת הקושי תיקבע בידי מספר דברים: 1 היכולת של הפוקימונים להתמודד עם פוקימונים שחזקים עליו 2 כמה עוצמתי הפוקימון החזק ביותר של המכון. 3 כמה אפשרויות יש לכם להתמודד איתו. חשוב לאמר גם שאני לא מדרג את הצוות המלא שלהם שניתן להילחם בו בפוסט גיימז, אני מדרג רק את הצוות איתו הם נלחמים כמנהיגי המכון הראשון. עכשיו יש מכונים ראשונים שעברו שינוים מהמשחק המקורי לרימייק ולכן אדרג בנפרד גרסאות של המנהיג המכון אם יש פער בין המכון במשחק המקורי לרימייק. המכונים שאדרג הם brock - red and blue team brock firered and leafgrean team falkner -gold and silver team falkner - heartgold and soul silver team roxanne - emerald team roark - diamond/pearl/platinum team chili/cress/cilan - black/white team cheren - black/white 2 team challenge mode viola - xy team milo - sword/shield team לא מתכוון לדרג תמכונים בדור 9 שוב אני דיי שונא אותם. וכעת נתחיל! מקום אחרון - brock red/blue team ברוק הוא מנהיג מכון הסלע של מחוז קאנטו ומשתמש בגאודיוד רמה 12 ואוניקס רמה 14. יש סיבה טובה למה ברוק הוא במקום האחרון, על אף שמדובר במאמן המחזיק בשני פוקימוני אבן - סוג שלא מתקפות רגילות ולא אש יזיזו, משום מה אין לפוקימונים שלו -לפוקימונים של מנהיג מכון האבן מתקפות אבן, מה זה השטויות האלה! בכל מקרה בעקבות כך הם לעולם לא יוכלו לעשות לכם נזק סופר אפקטבי עליכם, במיוחד שלאוניקס יש בייס התקפה ממש נמוך והדבר היחיד שמציל אותו הוא ההגנה הגבוהה והמהירות שיחסית טובה לשלב הזה, אבל בואו, יש לכם אופציה לבחור בסקווירטל או בלבזאור כהתחלתיים שכל אחד מהם לבדם מסוגל לשחוט את המכון בלי מאמץ, אבל אפילו אם תבחרו בצ'רמנדר, תוכלו לתפוס קאטרפי ביער ורידיאן, קטרפי עצמו לא יעזור לכם אבל כשהוא מתפתח לבאטרפרי הוא לומד מתקפה על חושית שאומנם אינה סופר אפקטיבית נגד סוג האבן או האדמה, אך בגלל היותה מתקפה מיוחדת עושה נזק נסיבי על גאודיוד ואוניקס שמחזיקים בהגנה מיוחדת מאוד נמוכה. במקום התשיעי - falkner gold/silver team פאלקנר הוא מנהיג מכון המעופף של מחוז ג'וטו ומשתמש בפידג'י רמה 7 ופידג'יוטו רמה 9. יש סיבה לדעתי ברורה למה פאלקנר הוא אחד ממנהיגי המכון הראשונים הגרועים ביותר והוא כבר מעצם העובדה שהמתקפה אותה הוא נותן כtm על תבוסתו היא בכלל מתקפת אדמה, לא מעופף אבל מה? פאלקנר הוא מנהיג מכון מעופף! אז למה הוא נותן כפרס על ניצחונו tm מסוג אדמה? הסיבה שאני שם אותו מעל ברוק זה שפאלקנר הוא מנהיג מכון מסוג מעופף ולכן אין לאף אחד מההתחלתיים שלכם מתקפות אשר מסוגלים להסב לו נזק סופר אפקטיבי, אז למה הוא כל כך נמוך? בגלל הרמות של הפוקימונים שלו שהם מהנמוכות ביותר בכל משחקי הפוקימון ולכן למרות שלפוקימונים שלכם לא יהיה type adavantage, יהיה להם היתרון מבחינת רמות, וגם בלי רמות אפשר לתפוס גאודיוד בכמה מקומות ואיתו לנצח את פידג'יוטו. חייב לתת אבל קרדיט לפאלקנר על כך שיש לו פידג'יוטו שיש לו בייס סטאט ממש טוב יחסית לשלב הזה במשחק אבל עדיין, גם זה לא הכי משהו. מקום שמיני - milo - sword/shield team מיילו הוא מנהיג מכון העשב של מחוז גאלאר ומשתמש בגוסיפלור רמה 19 ואלדגוס רמה 20. בזכות הדיינמקס מיילו יקח לכם זמן להפיל אותו, אז למה הוא רק במקום השמיני? זה פשוט מאוד, יש לו רק מתקפות עשב איתם הוא יכול לתקוף שפשוט לא מזיזות כמעט לאף פוקימון שיהיה לכם שחסין לעשב ונחשו מה? יש הרבה פוקימונים שעשב לא מזיז להם כלל וכלל, הסיבה שמיילו כן מעל השתיים למעלה אלא בגלל שיש לו מהלכים יותר טובים ומחזיק בפוקימונים ברמה גבוהה אבל עדיין במיוחד בסורד ושילד יש המון פוקימונים בשלב הזה שיכולים לנצח תמכון. מקום שביעי - roark dimond/pearl/platinum team רוארק הוא מנהיג מכון האבן של מחוז סינו ומחזיק בגאודיוד רמה 12, אוניקס רמה 12 וקראנידוס רמה 14. אילולא דור 4 היה דור כל כך שבור רוארק היה יכול להתברג גבוה יותר כאן, אבל דווקא בדור הזה כל ההתחלתיים מספיק חזקים להביס את המכון לבדם,צ'ימצ'אר כשמתפתח מקבל את סוג הלחימה ולכן הוא יכול להשמיד את המכון הזה לבדו גם. הסיבה שלמכון הזה היה את הפוטנציאל להתברג גבוה יותר היא בגלל הפוקימון האחרון של רוארק קראנידוס, לקראנידוס יש בייס התקפה של 125 ממש המסוגלת לעשות נזק מאוד רציני להרבה מאוד פוקימונים אבל.. ריסנו אותו ולא נתנו לו מתקפת אבן אבל תסמכו עליי שאם הוא היה מקבל, פיפלאפ ומונפרנו לא בטוח היו שורדים ממנו אפילו מכה ובוודאות היו מתים לשתי מכות שלו ואני אומר זאת על סמך שלמרות שלקראנידוס אין מתקפת אבן יש לו מתקפת נורמל עוצמתית בשם headbutt שכן מסוגלת להרוג בשתי מכות את פיפלאפ ומונפרנו, לגבי טרטוויג הוא האחד שמחזיק בהגנה הגבוהה ביותר ולכן כנראה שלא יהיה קל אפילו לקראנידוס להרוג אותו. לצערי הרב כמות הפוקימונים שמסוגלים להשמיד את המכון הזה ונגישים לך לפני המכון היא פשוט גדולה מידי- כל שלושת ההתחלתיים חזקים על המכון, תוכלו להשיג בדשא באדאו ומאצ'ופ, במערה ג'אודיוד וסיידאק והנה כבר עכשיו אתם רואים כמה פוקימונים יכולים להרוג את המכון הזה מבלי להתאמץ. מקום שישי - brook firered/leafgreen team ברוק הוא מנהיג מכון האבן של יש הבדל ממש חד וחלק שהופך את ברוק במשחק הזה להרבה יותר קשה ממה שהוא במשחקים המקוריים והוא העובדה שאוניקס מקבל מתקפת אבן ולכן יכול לעשות נזק מסיבי לפוקימון האש, החרק או המעופף שלכם. בעקבות העובדה שברוק קיבל מהלך אבן לאוניקס גורם למצב שבאטרפרי כבר לא אופציה להתמודד נגדו מאחר והוא בוודאות ימות לכם ממכת rock tomb אחת. עדיין פוקימוני מים ועשב יהרגו אותו דיי בקלות אבל הפעם הוא יכול לעשות נזק מכובד עם מתקפה שמקבלת סטאב ויכולה לעשות נזק מסיבי לאלו שחלשים אל סוג האבן ולכן האופציות היחידות שלכם הוא לבחור בבלבזור או סקווירטל כהתחלתי או לתפוס מאנקי בדרך שליד ורידיאן, אם לא, כנראה שאוניקס יעשה לכם דיי הרבה צרות. מקום חמישי -viola xy team ויולה היא מנהיגת מכון החרק של מחוז קאלוס והיא משתמשת בסארסקיט רמה 10 ווויביון רמה 12 על אף שכנראה יש לכם הרבה יותר אפשרויות להתמודדות נגד ויולה, אני החלטתי להפוך את זה למקרה מיוחד מאחר וויולה היא אחת ממנהיגי המכון היחידות שיש להם את היכולת להתמודד נגד חלק מהפוקימונים שחזקים על הפוקימונים שלה. נתחיל בפוקימון הראשון - סארסקיט, על אף היותו פוקימון חרק הוא גם פוקימון מסוג מים המחזיק במתקפת מים לא רעה בכלל המאפשרת לו להתמודד בצורה הרבה יותר טובה נגד פוקימונים מסוג אבן, אדמה ואש וכך לויולה יש מענה לפוקימונים המחזיקים במתקפות שחזקות עליה. עכשיו וויביון - לוויביון יש את היכולת shield dust המספקת לו חסינות מהיכולות הנוספות של מהלך העושה נזק ואת המתקפה infestation מתקפת חרק מיוחדת שמעבר לנזק הרגיל שלה גם עושה נזק לפוקימון המותקף בה בכל סוף תור. עם היכולת לעשות לא מעט נזק לאויב עם מתקפות קרח טובות ויכולת טובה להתמודד עם פוקימונים מסוג אש או אבן שחזקים עליה ויולה היא אחת ממנהיגות המכון היותר מרשימות. מקום רביעי - roxanne ruby/sapphire/emerald רוקסן משתמשת בשתי גאודיוד רמה 12 ונוזפאס רמה 15 רוקסן היא מנהיגת מכון האבן האולטימטיבית בעיניי, נכון גם במכון הזה יש לא מעט פוקימוני עשב מים ולחימה שנגישים לכם להתמודד עם המכון אבל אם חשבתם שמתקפה סופר אפקטיבית היא תמיד התשובה הנכונה לקרבות, חשבו שנית. השתי ג'אודיוד שלה או ג'אודיוד אחד במקרה הזה לא הבעיה של המכון, הקושי במכון הזה הוא נוזפאס, נוזפאס בראש ובראשונה, פוקימון בעל הגנה מיוחדת גבוהה, מה שמאפשר לו בניגוד לכל מכוני האבן לשרוד הוא העובדה שהוא ראשית, אינו חלש פי 4 לסוג הזה כמו הפוקימונים של רוארק וברוק ושנית, עם הגנה מיוחדת גבוהה, כדי שתבינו כמה הפקטור הזה משנה, לרוב פוקימוני הסלע יש הגנה מיוחדת מאוד נמוכה ולכן הם תמיד ימותו למתקפת עשב או מים, נוזפאס בגלל ההגנה המיוחדת הגבוהה שלו יכול אפילו לשרוד שתי מתקפות מים או עשב במיוחד הודות לoran berry שמרפא אותו אוטומטית כשהוא מגיע לכמות מסוימת של חיים. אבל זה לא הכל כי נוזפאס גם מחזיק במתקפת אבן חזקה שתאפשר לו בזמן שהוא סופג את המכות גם לעשות לא מעט נזק לפוקימונים שלכם. מקום שלישי - falkner heartgold/soulsilver team פאלקנר הוא מנהיג מכון המעופף של מחוז ג'וטו ומשתמש בפידג'י רמה 9 ופידג'יוטו רמה 13. ההבדל המסיבי שמעלה את פאלקנר שלושה מקומות קדימה עם יציאת הדור הרביעי הוא שתי דברים: ראשית הפוקימונים שלו כבר לא ברמה נמוכה במיוחד ולכן הפידג'יוטו שלו הרבה יותר חזק. שנית, פידיג'יוטו קיבל את המתקפה roost, המתקפה הזו היא האבן ההופכית שלקחה מכון קל והפכה אותו לקשה מאוד. roost היא מתקפה שמרפא כחצי מהחיים של הפוקימון המשתמש, אך עם זאת עד סוף התור הפוקימון מאבד את סוג המעופף שלו, מעבר לכך שפידג'יוטו מקבל להתרפא, מכיוון שהוא מהיר יותר כנראה מכל פוקימון בשלב הזה במשחק, בתור בו הוא ישתמש בroost הוא יהיה רק פוקימון מסוג רגיל ולא מעופף ולכן גם אם תשתמשו בפוקימון חשמל או אבן הנזק שפידג'יוטו יקבל הוא נטרלי ולכן יהיה הרבה יותר קשה להתמודד איתו. מעבר לכך, מעט מאוד פוקימונים בשלב הזה יכולים לעשות לפידיג'וטו מספיק נזק כדי להרוג אותו. מקום שני - chili/Cilan/cress black/white team אם מישהו מכן איי פעם לא ידע מה היא רמאות, כנראה שלא שיחקתם בפוקימון בלאק וואיט. מנהיגי המכון הם קרס, סילי וסיילאן כל אחד מהם מחזיק בקוף התחלתי רמה 14 וליליפאפ רמה 12 יש שלושה מנהיגים למכון הראשון ביונובה,,הם משתמשים כל אחד באחד משלושת הקופים ההתחלתיים ואתם תילחמו רק באחד מהם, האחד הזה יקבע לפי הפוקימון ההתחלתי שבחרתם והמאמן שילחם בכם ישתמש בקוף ההתחלתי שחזק על שלכם כלומר אם תבחרו בטפיג התחלתי האש הוא יקח את פאנפור קוף המים וככה יוצא מצב שההתחלתי שלכם תמיד יהיה חלש על הקוף ההתחלתי של המנהיג כך שעוד בהתחלה הוא מקבל היתרון נגדכם. קיים אופציה אחת טובה נגד המכון הזה והוא לקחת את הקוף שחזק על הקוף של מנהיג המכון בdreamyard אבל מי ירצה לקחת את הקופים המכוערים האלה לקרב! בכל מקרה גם אם תירצו אתם לא בהכרח תוכלו לעשות הרבה נזק לליליפאפ שלו מאחר וגם מעבר להתחלתי ביונובה תוכלו למצוא רק שלושה פוקימונים בשדה והם purrloin, lillipup, וpatrat ולאף אחד מהם אין הרבה עוצמה אבל הם הדברים היחידים שתוכלו להשיג לפני שתתמודדו עם המכון הראשון אם אני לא מכליל את הקוף. הסכנה במכון הזה היא לא רק בעובדה שלמנהיג המכון יש היתרון טבעי על ההתחלתי שלכם אלא במתקפה שהפוקימונים של המכון מחזיקים והיא המתקפה work up, בניגוד לכל מנהיגי המכון הראשונים שהתמקדו בחיזוק ההגנה שלהם, מנהיגי המכון ביונובה חושבים דווקא על ההתקפה, work up היא מתקפה שמעלה לפוקימון את ההתקפה הפיזית והמיוחדת מה שאומר שאם לא תביסו כמה שיותר מהר את המכון הזה הוא יכה בכם עם פוקימון עם בוסט כל כך עוצמתי להתקפה שפשוט תהרוג כל פוקימון שלכם במכה אם לא תהיו זהירים. מקום ראשון - cheren black/white 2 challenge mode אני יודע אני יודע, רוב מי שישחק בבלאק וואיט 2 כנראה לא ישחק בצ'לנג' מוד, אבל החלטתי שאם אני מביא את הצוות הכי חזק של כל מכון כמכון ראשון אני הולך עם זה עד הסוף. צ'רן הוא מנהיג מכון הנורמל של יונובה בבלאק וואיט 2 ומשתמש בפאטראט רמה 12, פידוב רמה 12 וליליפאפ רמה 14, לכולם יש work up. צ'רן בצ'לנג' מוד לוקח את אסטרטגיית הwork up ומעלה אותה לרמה הבאה עם שלושה פוקימונים מסוג רגיל שכל אחד מהם מחזיק את המתקפה הזו פלוס מתקפת נורמל שהיא סטאב עבורם ובנוסף ברמות הללו אף פוקימון שלכם לא מספיק חזק כדי להביס את הפוקימונים שלו במספיק מכות לפני שהם ישתמשו בwork up boost ויתחילו לעשות לכם נזק מסיבי שאף יהיה מסוגל להרוג אתכם. אומנם המגוון של הפוקימונים שתוכלו לתפוס הרבה יותר נאה מאשר בבלאק וואיט, אלא שגם שם יש רק שני פוקימונים שגם לא בטוח יבטיחו לכם תניצחון. הפוקימונים הללו הם ריולו ואזוריל, ריולו מקבל מתקפת לחימה ברמה לא כזו נמוכה וגם אז הוא עדיין חשוף יחסית למתקפות הנורמל של הפוקימונים של צ'רן שעוצמתיים מספיק לפגוע בריולו חזק, אם תפתחו אותו ללוקריו כנראה שאתם תצליחו לעבור את המכון. אזוריל טוב בתנאי אחד - לאזוריל יש שני יכולות, היכולת הראשונה היא thick fat שמורידה את הנזק שהוא מקבל ממתקפות אש וקרח והיכולת השנייה היא huge power שמכפילה לו את הסטאט התקפה פיזי, אם תפתחו את אזוריל עם היכולת huge power למאריל יש סיכוי טוב שעם מתקפת הrollout הוא יוכל להרוג את כל המכון הראשון כל עוד הוא לא מפספס. אני אומר לכם מניסיון כי באמת שהפסדתי כל כך הרבה פעמים למכון הזה והוא קשוח ממש. עד כאן דירוג כל המכונים הראשונים בפוקימון תהנו.
    1 point
  13. בויה, על הניסיון הראשון אני מאסטר פוקימון עם אגדי בכיס
    1 point
  14. לאאאא, עד שהיה לי אגדי עכשיו הוא חביתה 🥹🥹🥹
    1 point
  15. היי, שוב אני כאן! אז הייתה לי תמונה נחמדה של מישהי עם אוזניות שחשבתי להשתמש בה לציור בעתיד. והיה לי גם זמן, ורעיון קטן, ושעמום במידה הנכונה, וקוצר רוח בדיוק מספיק כדי שאני לא ארצה להשקיע יותר מדי מאמצים. וזה, חברים יקרים, הוא המתכון לציור שציירתי כאן: מקווה שאהבתם, ונתראה באשכול הבא!
    1 point
  16. שלום, לעיתים, צוות המשחק מבצע פעילויות בבית הרבייה לזמן מוגבל. הפעילויות האלו כוללות גם את העלאת אחוזי ההצלחה לרבייה. לפעילויות אלו אין זמן קבוע, הן מתבצעות מדי פעם בזמן שהצוות רואה לנכון לבצען - לפעילויות אלו לא תיקבע תדירות מדויקת לביצוע. תודה על הצעתך, נמשח לראות הצעות נוספות ממך בפורום המשחק, ננעל.
    1 point
  17. ההצעה שלך מוזרה, ואני אסביר. קודם כל: מההצעה שלך עלול להשתמע שההגבלות שהמצאת כאן באמת קרו, שזה קצת לא הוגן אם נתחשב בזה שההגבלה להגרלה הנוכחית היא 10 מוניטין ו50 הודעות פעילות, סכום שאפשר להגיע אליו בפחות משבוע של השקעה. עוד דבר שלא הוגן שלא ציינת כאן, הוא שמאז פתיחת הפורום המחודש - כל ההגרלות היו ללא הגבלה עד להגרלה הנוכחית, שגם בה ההגבלה מזערית וסמלית בלבד. כלומר - לכל מי שרצה להגיע להגבלות הללו, היה מספיק זמן כדי לעשות את זה - ואפילו יותר. לגבי ה"במה ההצעה תשפר את חווית המשחק", כמו שציינת, כיוון שהפורום חדש - הוא זקוק לפעילות. אחת המטרות של ההגרלה השבועית, היא שמשתמשים יהיו פעילים (ושוב, אפילו לא מדובר כאן ב10 אשכולות מושקעים - אתה רק צריך להגיע ל50 הודעות פעילות (תגובות, סטטוסים, אשכולות, תגובות להגרלה השבועית) דבר שאמור להיות פשוט מאוד אם אתה באמת רוצה. אבל במקום להשקיע בפורום, ולהגיע להגבלות - אתה מעדיף לנטרל את המטרה הזאת של ההגרלה בשביל נוחות אישית שתאפשר לך להשתתף בהגרלה בלי להתאמץ בשביל זה. זה נשמע לי כמו ההפך המדוייק מהמטרה של ההגרלה. בצירוף כל הנסיבות שהצגתי, אני נגד ההצעה שלך.
    1 point
  18. יואו עכשיו איך אני אראה את כל האשכולות הקרינג'יים שפתחתי ב2020 על איך להכין פנקייק מושחת
    1 point
  19. 0 points
  20. אני לא אוכל שרויה!!! מוזמנים לנחם אותי... מי שלא מבין אז מצה שרויה זה מצה עם משהו עליה רטוב...
    0 points
  21. שם במשחק: Shully תיאור הבעייה: אני עובד כבר הרבה זמן על קאטרפי שיהיה ממש חזק- בשביל האבסורד. משהו בשביל הכיף שלי. הגעתי איתו לרמה 73 ועצרתי למשך כמה זמן, ולא חרשתי איתו הרבה זמן, עכשיו אני בכוונה לא מפתח אותו, כי זה לא יהיה מגניב- אבל כשחרשתי איתו היום והוא עלה רמה, הוא פשוט התפתח- בלי השאלה של 'האם אתה רוצה לאשר התפתחות'. אני מבקש שתחזירו אותו- אין לי מה לעשות עם מטאפוד (שכנראה גם ייעלה לבאטרפרי מהבאג המעצבן הזה) כי זה לא באמת פוקימון שווה, ואני רציתי רק אחד בשביל הבדיחה והצחוק שבדבר. צילום מסך: לא יודע אם רלוונטי, היות והייתי חושב שאני לא אשקר בעניין- אבל למקרה שבכל זאת אתם צריכים את זה.
    0 points
×
×
  • יצירת חדש...