מעבר לתוכן

לוח מובילים

  1. shukush202

    shukush202

    מנהלי פורומים


    • נקודות

      4

    • הודעות

      642


  2. גילעד

    גילעד

    אחראי הקהילה


    • נקודות

      3

    • הודעות

      1596


  3. eri

    eri

    משתמשים


    • נקודות

      2

    • הודעות

      562


  4. FreddieNF

    FreddieNF

    מנהלי פורומים


    • נקודות

      2

    • הודעות

      2746


תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר מאז 04/16/24 בכל האיזורים

  1. Type: הגרלה

    ההגרלה תסתיים בעוד: 29ימים וגם 2 שעות

    • 3 פרסים
    • 0 משתתפים

    יחד עם חג הפסח- הגיעה גם ההגרלה הגדולה! אז איך אפשר להשתתף בה? להגרלה זו ישנן דרישות שונות מהדרישות הרגילות. כדי להיכנס להגרלה זו לא תצטרכו מספר מסוים של נקודות מוניטין, וגם לא מספר מסוים של הודעות פעילות. להלן הדרישות: - פתיחת 3 אשכולות- יש לפתוח אשכולות רציניים ולא אשכולות ספאם. כל אשכול יכול להיפתח בכל פורום שתבחרו (מלבד משוב ותמיכה, הצעות ורעיונות, מסחר בליגה והודעות מהצוות) ואתם מחליטים במה הוא יעסוק. - 5 תגובות- יש להגיב לפחות 5 תגובות באשכולות ששחקנים אחרים פתחו. - לאחר שפתחתם מספיק אשכולות והגבתם מספיק תגובות- על מנת שתוכלו להיכנס להגרלה יש לשלוח הודעה פרטית (בפורום, במשחק או בדיסקורד) ל @גילעד. יש לציין בהודעה שעמדתם בדרישות ההגרלה ולצרף קישור אל הפרופיל שלכם בפורום. אז למה בעצם כדאי להשתתף בהגרלה? מלבד ההנאה שבפתיחת האשכולות ובפעילות הכללית בפורום תוכלו לזכות בפרסים שווים במיוחד.. מקום ראשון: זוכה בלא פחות מאבן הגנה! מקום שני: זוכה בזוג טבעות לבחירתו מבין הטבעות הבאות הבאות: טבעת אבן האודם, טבעת אבן הספיר וטבעת יהלום (ללא כפל)+ טבעת רנדומלית מבין שאר הטבעות. מקום שלישי: זוכה בטבעת רנדומלית מבין הטבעות הבאות: טבעת אבן האודם, טבעת אבן הספיר וטבעת יהלום+ 50 זהב *שימו לב- במידה ויהיו משתתפים רבים הפרסים ישודרגו משמעותית וייתכן שיתווספו מקומות נוספים. בנוסף, במידה ואכן תהיה פעילות גבוהה צפויות הגרלות נוספות בסגנון בעתיד. ההרשמה להגרלה תהיה פתוחה למשך 30 יום. נצלו את הזמן בחוכמה על מנת להספיק ולעמוד בדרישות, ותיכנסו גם אתם להגרלה ותנסו לזכות בפרסים השווים. נזכיר כמובן כי בלי קשר להגרלה בכל חודש נבחר מצטיין חודש, ולכן כדאי להיות פעילים על מנת לזכות בתואר הנחשק (ובפרסים שהוא מביא יחד איתו) בהצלחה לכולם וחג שמח!
    2 points
  2. חידון פסח- 2024 "שמחה רבה, שמחה רבה, אביב הגיע חי-דון בא" מה? מה הכוונה 'אלו לא מילות השיר'?... טוב נו, בכל מקרה. פסח שמח וכשר לכולם, אני שמח להכריז על חידון שיתקיים לכבוד חג הפסח! מהלך החידון: ארבעה ימים של חופש, ארבעה ימים לחידון. כל יום ינתנו 15 שאלות, השחקן שיענה הכי מהר את התשובה הנכונה מקבל את הנקודה! בסוף כל חידון ינתן מצב נקודות נוכחי כדי לדעת מי המוביל! תאריכים: 1. יום רביעי, (24/4/24) בשעה: 16:00- 17:30. עורך החידון: @The king of demons 2. יום חמישי, (25/4/24) בשעה: 14:00- 15:30. עורך החידון: @shukush202 3. יום ראשון (28/4/24) בשעה: 16:00- 17:30. עורך החידון: @FreddieNF 4. יום שלישי (אסרו חג) (30/4/24) בשעה: 16:00-17:30. עורך החידון: @FreddieNF *שימו לב שאילו אינם חידונים נפרדים וכל יום הניקוד ממשיך מהיום הקודם* פרסים: מקום ראשון: נכחד רנדומלי מוזהב מסדרת הפסח!! מקום שני: אבן הגנה כסופה! מקום שלישי: סט טבעות (לא כולל אודם וספיר)! *במידה ויהיו מעל 10 משתתפים פעילים במהלך החידון הפרסים יגדלו משמעותית!!* בנוסף, כל שחקן שישיג לעצמו 3 נקודות ולא הגיע לטופ 3 יזכה בבונוס! חוקי החידון: 1. אין לכתוב תגובות ספאם, או כל נושא שאינו קשור לתחרות. 2. במידה וטעיתם אין לכתוב שוב תשובה נוספת, אלא אם כן ניתן אישור מפורש ממוסר החידון. 3. אין לקלל להעליב או לפגוע במשתמשים אחרים 4. כל החוקים הגלובליים חלים גם כאן. 5. במקרה של עירעור, יש לשלוח אותו למוסר החידון בפרטי בפורום/ בדיסקורד. בהצלחה לכולם, חידון פסח יוצא לדרך!
    2 points
  3. היי, שוב אני כאן! אז הייתה לי תמונה נחמדה של מישהי עם אוזניות שחשבתי להשתמש בה לציור בעתיד. והיה לי גם זמן, ורעיון קטן, ושעמום במידה הנכונה, וקוצר רוח בדיוק מספיק כדי שאני לא ארצה להשקיע יותר מדי מאמצים. וזה, חברים יקרים, הוא המתכון לציור שציירתי כאן: מקווה שאהבתם, ונתראה באשכול הבא!
    2 points
  4. זוכי תחרות הקרבות. לאחר תחרות קשה וצמודה מאוד, יש לנו שלושה זוכים! במקום הראשון: furina שעשה 20,034 קרבות! שזוכה באבן הגנה. במקום השני: 123QWEASD שעשה 10,640 קרבות! שזוכה בטבעת אבן הספיר/טבעת אבן האודם(בחירה) + 2 טבעות לבחירה(לא כולל מהירות יהלום אודם ספיר) במקום שלישי: Whiteknight שעשה 9,799 קרבות! שזוכה בטבעת יהלום + טבעת רנדומלית(לא כולל מהירות יהלום אודם וספיר). לקבלת הפרסים יש לשלוח הודעה לshinnok. *בין המגיבים תוגרל טבעת רנדומלית(לא כולל מהירות יהלום אודם ספיר). בהצלחה לכולם בתחרות הבאה.
    1 point
  5. זה היה עוד יום רגיל בבית ספר, לשוקי שלנו שיעמם כרגיל בשיעור הלכה, הוא הוציא את המחברת ו... זו התוצאה; עשיתי את זה בערך ב5 דקות, מה הסיפור שלו? אין לי מושג האמת, ציור די ישן, איזה שלושה חודשים עברו מאז... מה שכן הוא נראה די מגניב לא? נראה מתנשא כזה. קיצור, פסח שמח לכולם ולילה טוב!
    1 point
  6. 😭אני בחיים לא אצליח לעשות משהו דומה זה. אתה יכול לעשות אנימה במצרים...
    1 point
  7. קודם כל- מגניב רצח, ציור מרשים יחסית לעבודת אומנות שעבדו עליה במשך תקופת חיים שלמה, אז בטח שב5 דקות. תצייר לנו ציור לכבוד פסח?
    1 point
  8. בויה, על הניסיון הראשון אני מאסטר פוקימון עם אגדי בכיס
    1 point
  9. לאאאא, עד שהיה לי אגדי עכשיו הוא חביתה 🥹🥹🥹
    1 point
  10. היי אנשים נכון שהתגעגעתם? (מישהו מהקהל): מי בכלל שם לב שהלכת? ששש, אתה שייך לאשכולות של קקטוס, פה היחידים שמדברים חוץ ממני זה הפיצולי אישיות שלי. איפה הייתי? אה כן- ברוכים הבאים לריאיון שלי עם אחד המשתמשים החדשים שנכנסים עכשיו חזק בפורום, (אנשים קוראים לו בלעז 'כוכב עולה'). @furina (אם היה קהל, היו כפיים, סתם אומר). עכשיו כשהוא נכנס לפורום, אנחנו צריכים לדעת עליו קצת יותר, אז ריאיינתי אותו קצת בשבילכם- אבל למרבה הצער, אני גם בראש ובראשונה, אדם מעצבן עם תעודות. לכן אני אתן לכם את התשובות שהוא ענה, אבל את השאלות אני אצנזר ואשנה קצת (המקוריות יהיו חבויות בהערת ספויילר) אז אולי לא הכל יהיה הגיוני לגמרי! בהצלחה- אם אתם יודעים מה טוב לכם... טוב, לא הייתם נכנסים לאשכול שלי מלכתחילה. 1.מה הסוד הכי גדול שלך? furina זה לא השם האמיתי שלי אבל אסתפק בזה כרגע רק כמה אנשים בודדים יודעים אותו כרגע זה על שם דמות ממשחק שאני מאוד אוהב בשם furina la fontaine אני אחשוף תשם שלי בעתיד. -אתה רוצה להגיד לי שכשנולדת ההורים שלך לא אמרו 'המממ הוא פורינה כזה?' 2.כמה זמן זה השיא שלך בלא לנשום? 21 ו 7 חודשים ב 3/9 אני יהיה 22 -מרשים, אני לא עברתי את ה2 דקות- אבל אני מניח שזה עניין של אימון 3.איך אתה מסיח את דעתו של פקיד הבנק כששותפיך לפשע מרוקנים את הכספות? הנושא שאני הכי אוהב לדבר עליו זה אנימה ומשחקים -לא ממש רעיון טוב, מה אם הפקיד של אוהב את זה? 4.תן 2 מילים שלא מתחילות בג'? אנימה ומוזיקה -רנדומלי לחלוטין אבל משתגיד 5.מה היית מחשיב בתור פולחן לעובדי השטן? את הצוות של הליגה את האנשים של הליגה את הליגה עצמה וכמובן לחרוש אני ידוע בתור אחד שכמעט כל יום במקום ראשון בחרישות חחחחח -אני באמת לא יודע איך להגיב לתשובה הזו, אם כי גם השאלה שלי לא הייתה משהו- אז אני אקח את האשמה על האחד הזה 6.כמה זמן אתה מבלה בגרוויטי פולס? פוקימון צעיר (45) זה הגיל של הפקימון הראשון שלי אז אני משחק פה 46 יום 🙂 -אההה חשוב אחי, אני לא חושב שגרוויטי פולס באמת קיימת. 7.המילים האחרונות של פרי הפלטיפוס? אנשים והצוות אני בהתחלה לא רציתי לעשות כלום בפורום וגילעד ועוד כמה אנשים שיכנעו אותי שכדאי לי -שיו, לא ידעתי שגילעד הכיר את פרי- מגניב! 8.קישור למקום שעושה לך רצון לנשנש סלט תירס? פתחתי אשכול של מכירת אגדיים שהייתי יחסית חדש בליגה -אוף, עכשיו לי בא סלט תירס. 9.מי הפוקימון הכי חלש בליגה? Arceus -העם אמר את דברו! אין ברירה אלא להכתיר את קאטרפי לאלוהי הפוקימון החדשים 10.מה אתה תרצה ששוקי ייקנה לך ליומולדת? 10 דובני אכפת לי!!!!!!!! -שמעת את הבן אדם שוקי, יאללה זוז
    1 point
  11. כינוי במשחק: CactusKing השחקן / חבר הצוות שאני רוצה לציין לשבח: Doom man הסיטואציה שלאורה אני מציין אותו לשבח: התבצע היום טורניר דראפט בצ'אט המשחק, קבות הדראפט קרסו לחצי (4 מתוך 8 מהשחקנים), בלי למרוח יותר מידי הוא הכריז על מתווה חלופי לתחרות (4 המשתתפים שכן עובד להם יתחרו כרגיל בטורניר מצומצם, בין ה4 שלא תוגרל תיבת זהב וכל מי שלא זכה בתיבה יקבל 30 זהב כפיצוי על אי היכולת להשתתף בעקבות תקלה טכנית), טיפול מהיר ואיכותי בסיטואציה לחוצה. הוא משמעותי עבורי משום ש: פעיל תמיד בצ'אט המשחק, נותן פעיליות כשצריך ונותן תשובות בצ'אט לכל שאלה. וכמו שהודגם למעלה, מסתדר מעולה במצבי חירום. האם השחקן / חבר הצוות ביקש ממני לציין אותו לשבח בעקבות הסיטואציה או שעשיתי זאת מיוזמתי? כמובן שלא ביקש.
    1 point
  12. ריאיון (ורעיון) מעולה! נהניתי מאוד מהקריאה, אין ספק שחשבת מחוץ לקופסא והצלחת להגיע לתוצאה מצוינת ומצחיקה. תודה רבה על האשכול 🙂
    1 point
  13. שלום, לעיתים, צוות המשחק מבצע פעילויות בבית הרבייה לזמן מוגבל. הפעילויות האלו כוללות גם את העלאת אחוזי ההצלחה לרבייה. לפעילויות אלו אין זמן קבוע, הן מתבצעות מדי פעם בזמן שהצוות רואה לנכון לבצען - לפעילויות אלו לא תיקבע תדירות מדויקת לביצוע. תודה על הצעתך, נמשח לראות הצעות נוספות ממך בפורום המשחק, ננעל.
    1 point
×
×
  • יצירת חדש...