מעבר לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

פורום ליגת הפוקימונים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

לוח מובילים

תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר מאז 05/10/26 בכל האיזורים

  1. הצעה | פיצ'רים לייעול חווית המשתמש*כל הצעה תהיה בנפרד עם אופציה בסקר :) שם במשחק: Icarus קישור לפרופיל (לחיץ) פרטי ההצעות: פיצ'ר #1 | שימוש בחפץ אחרוןתיאור ההצעה: זכור לי שבאחת הגרסאות של המשחק היה תפריט לשוניות לבחירת השימוש בחפץ. בעת בחירת חפץ, למשל פוקדור, החפץ האחרון "נשמר" - כך היה ניתן לזרוק פוקדורים על היריב במהירות בלי לפתוח חלון פופ-אפ בגודל משתנה לפי כמות הפוקדורים. זה פיצ'ר קטן, שעלול להיראות לא רלוונטי בשלב החיים המתקדם של המשחק - אבל משימות הליג פאס לעיתים מבקשות ללכוד פוקימונים רבים מסוג ונדירות מסוימים. ההצעה בפועל היא להוסיף כפתור קטן ואסתטי מעל הכפתור של "שימוש בחפץ", היאפשר להשתמש בחפץ האחרון בשימוש מהיר. למי שיש המון פוקדורים, צריך לגלול מעלה-מטה על מנת לבחור את הפוקדור שהוא רוצה להשתמש בו, ואם הפוקימון היריב בורח, מדובר בהליך סיזיפי. תמונה להמחשה איך הצעה זו תתרום למשחק? אני סבור כי הוספת פיצ'ר זה תשפר את חווית המשחק. המון שחקנים מתמקדים במשימות ה"ליג פאס", ולדעת שמשימות כמו ללכוד 15 פוקימונים מסוג X נגישות וקלות יותר גורמות לאינטראקציה נרחבת יותר עם המשימות האלה, ובכלל עם המשחק. מעבר לזה, זה לא כיף ולא אסתטי לגלול כל פעם. פיצ'ר #2 | שדרוג הפוקדקס (חפץ)תיאור ההצעה: נכון לעכשיו, הפוקדקס, חפץ שניתן לרכוש בחנות לא עושה הרבה מלבד להראות "איזה פוקימון יש לך או אין לך". ניתן כמובן לרכוש את השדרוג, שבב הפוקדקס, שבנוסף לכך "מראה את הרמה של הפוקימון". שני פיצ'רים כל כך שכיחים וזניחים, לחפץ שיכול להיות כל כך הרבה יותר מזה. גם כאן אני שואב השראה מגלגולים קודמים של המשחק. אני מציע להחזיר פיצ'ר, בו אפשר לראות את דף המידע על פוקימון מסוים דרך לחיצה על הספרייט שלו. בעבר, הדבר היה אפשרי והיה מציג חלונית פופ-אפ עם מידע בסיסי, כמו סטאטים בסיסיים, סיכוי לכידה, סיכוי מציאה ותיאור על הפוקימון. כמובן שניתן גם פשוט לעשות פופאפ של דף המידע על הפוקימון. איך הצעה זו תתרום למשחק? מדובר בנגישות ואיכות חיים נטו. אולי לשחקנים ותיקים שזוכרים המון פרטים זה עוזר, אבל כל המידע כבר קיים בדפי המידע על פוקימונים, פשוט באמת עניין של איך להפוך את זה לנגיש יותר ואינטראקטיבי. יכול לעזור להבין בזמן אמת דברים כמו איזה EV אני מאמן כתוצאה מהקרב הזה, האם כדאי לי ללכוד את הפוקימון, האם יש לו התפתחויות ומתי? בעיקר בעיקר לשחקנים צעירים ופחות מנוסים. לעניות דעתי זה גם פשוט פיצ'ר מגניב שתורם לחווית המשחק הכוללת. פיצ'ר #3 | הד מן העבר: הצגת סיכוי לכידהתיאור ההצעה: קצת כמו ההצעות הקודמות, אני חוזר פה לפיצ'ר שאבד עליו הכלח אבל אהבתי מאוד. בעבר, היה כפתור של "בדיקת סיכוי לכידה" לקראת שימוש בפוקדור. הכפתור היה משתמש בסיכויי הלכידה של הפוקימון, כמות החיים שלו, וסוג הפוקדור הנבחר בשביל להציג את אחוז הלכידה הריאלי, בניגוד לאחד הנומינאלי שאנחנו רואים בעמוד המידע על הפוקימון. אם להגיד את האמת, זה לא פיצ'ר שאני חושב שראוי שיהיה נגיש מתחילת המשחק. זה יכול להיות חפץ נוסף שניתן לרכוש לפוקדקס (כמו השבב), זה יכול להיות חלק מקווסט שבו לוכדים רוטום ובונים פוקדקס חדש ומשודרג, עם פיצ'רים נוספים.. אבל זה פיצ'ר מגניב, מועיל, ושקוף לאנשים שכמוני רוצים לדעת מה הסיכויים של הדברים לקרות באמת. איך הצעה זו תתרום למשחק: שוב, כמו כל ההצעות, איכות חיים ונגישות מידע למתחילים (ואולי גם לחלק מהשחקנים המתקדמים). זה כיף, זה מידע קיים, זה רק להוסיף כפתור שלוקח מידע מאחורי הקלעים אל הבמה. זה בגדול כל מה שיש לי עכשיו, ממה שנתקלתי בו בחווית המשתמש האישית שלי. אשמח לשמוע לדעתכם, הגולשים והשחקנים, על רלוונטיות ההצעה ואם זה באמת ישפר את חווית המשחק או שמדובר בצרה צרורה שאני לא מצליח לראות. תודה על הקריאה :)
  2. צהריים טובים, כאשר בוצע על ידינו בדיקה שגרתית במהלך הקרבות שלך ראינו שכמות הלחיצות ותגובת המענה שלך אינה תואמת שחקן מן השורה שפעיל ככל השחקנים. עשרות לחיצות במקומות לא לחיצים, זמן ארוך מהצפוי גרמו לתחושה שהקרבות לא בוצעו על ידיך. אכן, יכול להיות שלא שמת לב כי היית עסוק בדברים אחרים תוך כדי, אבל - גם וכאשר אתה רואה אפילו סדרה תוך כדי, הדבר אסור בתכלית האיסור במשחק, וזה לא נותן תירוץ ללחיצות הרבות או למענה האיטי, כפי שניתן לראות בחוקי המשחק: אני מאמין בהזדמנות שניה ולכן אני משחרר את הבאן עם קנס: קיבלת קנס בחפצים הבאים: הורדת דרגה. טבעות. בועות. %25 אחוזים מהזהב שלך וקצת פחות מהכסף שלך. שים לב שפעם הבאה כשדבר כזה יקרה נהיה פחות סבלניים ואפילו השעיה לצמיתות תהיה על הפרק.
  3. שלום, החל מעכשיו, החיים של הבוס יקבעו בהתאם לכמות המשתתפים (אך לא ביחס של 1:1), וזאת על מנת לתת אפשרות לנצח בשלבים היותר קשים גם כאשר החדר לא מלא. עם זאת, עדיין יש העדפה לחדר כמה שיותר מלא, כי בצורה הזו סיכויי הניצחון גבוהים יותר. בנוסף, הרמה האחרונה בריידים הוחלשה(רמת אגדי). תודה על הצעתך, נשמח לראות הצעות נוספות ממך בפורום המשחק, ננעל.
  4. אחרי שעות מרובות ויום ללא שעות שינה אני רוצה להכריז סוף סוף עברתי את ה 40 אלף קרבות ביום והגעתי לטופ 4 עם 40,742 קרבות. אם לא הייתי מפסיק ל 10 דקות + עוזר לאחרים בקרבות ידידות כנראה הייתי מגיע לסביבות ה 42 אלף. רוצה להגיד שזה היה קשה וגמר לי את החיים, אבל אם אתם כבר מתכננים להביא כמות קרבות כזאת ממליץ על כמה דברים: פלייליסט שירים להיות בצ'אט, מעביר את הזמן לישון לילה לפני טוב להוריד רמות למינימום, כמה שיותר קרבות, מתקפה לקרב מכיוון שהחרישה היא מאוד ארוכה, הייתי ממליץ גם על כיסא נוח בנוסף ציפיה שלכם צריכה להיות: 10-15 טבעות לכל הסשן הזה (בסשן שלי הוצאתי 14 טבעות, 2 מהן מיוחדות) תיבות- פלטינום - 2-3 (הוצאתי 3), זהב וכסף אנא עארף כמה שיותר. מפתחות זהב וכל דבר אחר שמבחינתי הוא סקאם בציפיה כמה שפחות (הוצאתי רק מפתח אחד). אם דמויות מעניין אותכם הוצאתי 2/3 חפצים נוספים כמו: מגן/חרב חלודה (הוצאתי 2 מגנים בשעה הראשונה קצת פוקס) בכל מקרה כאן היה חומוס/לירן בחירה שלכם עד לחרישה הבאה אם תהיה. אם אשבור שיא להבא כנראה יהיה 42,000. המקסימום הפוטנציאלי שלי כנראה עומד על 46,080 אבל זה כמעט ולא אפשרי.
  5. שלום לכולם. כפי שרובכם יודעים, קיים מדריך ישן המסביר על מצבים. אך, הליגה עברה שלל שינויים וחידושים, אז החלטתי לחדש אותו. מצבים הם בין הדברים הכי חשובים לפוקימונים. חשוב מאוד לדעת האם יש לפוקימון "מצב טוב", בכדי לדעת אם כדאי להשקיע בו. אז מה זה בעצם מצבים? ניתן לתאר מצב כמעין "אופי" לפוקימון. כמו שיש לכל בן אדם אופי ייחודי, כך גם לפוקימון. לכל פוקימון יש את האופי שמתאים לו יותר ואת האופי שמתאים לו פחות. רגע רגע רגע, אז במה ה"אופי" הזה עוזר לי? המצבים משפיעים על הנתונים הבסיסיים של הפוקימון, כאשר כל מצב, מנצל אותם בצורה שונה. מה זאת אומרת? כל מצב משפיע באופן שונה על הפוקימון? אכן כן, כמו שיש הבדל בין אדם עצבני לרגוע, כך יש גם הבדל בין כל מצב ומצב. אם נדבר בצורה קונקרטית, רוב המצבים מעלים נתון בסיסי אצל הפוקימון ב-10% ומורידים נתון בסיסי אחר ב-10%. ישנם גם מצבים יוצאי דופן, מצבים אלו לא מעלים שום נתון בסיסי ב-10% או מורידים שום נתון בסיסי ב-10%. מצבים אלו נקראים מצבים מאוזנים. מיד ניגש לדוגמה, שתלמד אותנו כיצד לזהות מהם המצבים הטוב/ים ביותר לפוקימון ספציפי. הערה: מצבים שמעלים נתון בסיסי ב-10% ומורידים נתון בסיסי ב-10% אינם יכולים להעלות/להוריד את הנתון הבסיסי "חיים". לצורך הדגמה, נשתמש בנתונים הבסיסיים של הפוקימון Palkia: אלו הם נתוניו הבסיסיים של הפוקימון Palkia: 90 חיים 120 התקפה 100 הגנה 150 התקפה מיוחדת 120 הגנה מיוחדת 100 מהירות כמו ברוב הדברים בחיים, מומלץ "לשחק" על היתרונות שלנו ולא על החסרונות שלנו, באותה הצורה, נשתמש במצבים. ניתן לראות בבירור שהיתרון המרכזי ביותר בנתוניה הבסיסיים של Palkia, הוא הנתון "התקפה מיוחדת", לאחר מכן, היתרון הבא הוא הנתון "הגנה מיוחדת". בדרך כלל, ניתן לזהות את היתרונות של הפוקימון לפי המספרים הגבוה ביותר בנתוניו הבסיסיים - אך לא תמיד. עצור! מדוע הנתון "התקפה" הוא אינו יתרון של Palkia? הרי, יש לו את אותו המספר כמו לנתון "הגנה מיוחדת"! אתה צודק, זה בהחלט נראה מוזר. למה לא ציינתי גם את הנתון "התקפה"? התשובה לשאלה הזו נמצאת אי שם, בהתקפותיה של Palkia, אם נסתכל על ההתקפות שלה, נוכל לשים לב שכמעט כל ההתקפות הן "התקפות ספיישל", כלומר, מתקפות שמשתמשות בנתון "התקפה מיוחדת". כפי שניתן לראות, כוחן של "ההתקפות הפיזיות" של Palkia שמשתמשות בנתון ה"התקפה" נמוכות מכוחן של "התקפות הספיישל". לסיכום, ה"התקפה המיוחדת" של Palkia גבוהה יותר מה"התקפה" שלה, את זה ניתן לראות בנתוניה הבסיסיים, לכן, נעדיף לקחת רק את "התקפות הספיישל", מה שיגרום לנו לא להשתמש בנתון "התקפה" בכלל. לעניין, מצבים שיעלו את הנתון "התקפה מיוחדת" או "הגנה מיוחדת" יהיו מצבים טובים לפוקימון Palkia. למשל, מצבים כמו Modest - מעלה ב10% את ה"התקפה המיוחדת" ומוריד ב10% את ה"ההתקפה". ניקח Palkia עם 20 IV בהתקפה המיוחדת. נחשב אותה פעם אחת, כשהיא מעלה ב-10% את ההתקפה המיוחדת שלה ופעם אחת כשהיא לא מעלה לאחר אימון EV מלא. כאשר המצב שלה יעלה ב-10% את ההתקפה המיוחדת שלה, יהיה לה 426 התקפה מיוחדת וכאשר לא, יהיה לה 388 התקפה מיוחדת. הבדל משמעותי, נכון? כך גם אני חשבתי. * יש לציין שהפאלקיה ללא בוסטים ולאחר אימון EV מלא. אוקיי, הבנתי. ראיתי שיש גם במשחק אופצייה לשינוי מצב לפוקימון, האם אתה ממליץ עליה? חשוב לשנות מצב לפוקימון כאשר הוא מגיע לרמה 99 לאחר שהוא מימש את כל הפוטנציאל שלו. כמעט תמיד, דבר זה רק יוסיף לפוקימון ולא יגרע ממנו שום דבר, אפילו אם המצב של הפוקימון טוב, חשוב לשנות לו מצב. לרוב, הנתון שהוא הוריד "יחזור". החיסרון היחיד הוא, בעלייה לרמה 100, הנתון שהוא מעלה יקבל רק 1 בעליית רמה במקום 2-5 שהוא היה אמור. אך, חיסרון זה לא מורגש והתועלת גדולה פי כמה יותר מהנזק. בנוסף, הנתון החדש שהוא מעלה, כל עוד הוא לא אותו הנתון שהמצב הקודם העלה, יעלה גם הוא. שינוי מצב יעלה 100 זהב+אבן מצב, למרות שזה נראה הרבה, לרוב, מחיר זה שווה את התועלת שלו. מה קורה אם המצב של הפוקימון שלי השתנה למצב מאוזן? הסטט שהמצב הקודם שלך העלה יקבל 1 והסטט שהמצב הקודם שלך הוריד אמנם יעלה חזרה, אך לא יעלה סטט נוסף בעקבות השינוי. זאת אחת הסיבות למה מצב מאוזן הוא כביכול המצב הכי גרוע מכל המצבים. שמעתי שיש מצב שטוב לכל הפוקימונים. האם זה נכון? השמועה הזאת שגויה. לא קיים מצב שטוב לכל הפוקימונים. לכל פוקימון יש נתונים בסיסיים שונים ובכך מצבים אחרים וייחודים לו. טבלת מצבים אשמח לשמוע דעות כיצד אפשר לשפר את המדריך.
  6. שם במשחק: השועל הלבן השחקן או חבר הצוות שברצוני לשבח: @גילעד @Doom man @Senku @shukush202 @FreddieNF @The king of demons @TheUnreal @megajoker הסיטאוציה שלאורה אני משבח אותם: כל אחד ואחד מהם בהתחשב במצב של הפורום ושל המדינה הם עוזרים תומכים מדברים אם צריך מרגיעים מביאים לנו עיסוקים להתעסק ובמיוחד עכשיו שכמה מחברי הצוות נלחמים במערכה אז העבודה שלהם כפולה הם משתדלים להיות במשחק הרבה יותר משחקנים רגילים ואין מה להגיד חוץ מ תודה או כמו שלופי די מונקי אומר (מוקדש להמלך של הפיראטים) תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הוא משמעותי עבורי כיוון: טוב דבר ראשון בלי עזרתם הפורום לא היה כמו שהוא עכשיו פורום חדש ומשופר יותר עם עדכונים טובים ואני מאמין שעשית את המירב להציל את הנתונים וכמובן המשחק עם התוכנות החדשות ההוספות השיפורים הביצועים וללא קשר העזרה שהם מעניקים לי ולכל אחד גורמים לכולם להרגיש שליגת הפוקימונים הוא משפחה (בלי מכות זה וירטולי) האם הם ביקשו או שזה מיוזמתי: לא נראלי שכל שך הרבה שחקנים יבקשו את זה דווקא ממני ברור שזה מיוזמתי אין מילים
  7. שם במשחק: פרון קישור פרופיל: https://www.pokeisrael.net/profile/%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%9F זמן הבעיה: 4/6/26, 1:10 - 1:15 תיאור הבעיה: ניסיתי להכנס לקרב במסע הגדול, ופתאום זה התחלף למסך ירוק. על המסך רשום - "ממתין לקרב" כמו שרואים: אחרי מחיקת קבצי קוקיז, ריענונים והתנתקויות וכיבוי מלא הצלחתי להחזיר את המצב לרגיל. ואחרי זה, נאבד לי הנסיון, בלי שיצאתי בכלל לקרב. כמו שרואים: לכן, אשמח להחזר של הנסיון. תודה רבה מראש:)
  8. מודה שהייתה לי תגובה מאוחרת להתראה האדומה ושלא פעלתי כמו שצריך באותו רגע. עם זאת, לא השתמשתי בבוטים, מאקרו או שום תוכנת צד שלישי. הייתי אחרי הרבה שעות משחק ונכנסתי לאוטומט של לחיצות בלי לשים לב ישר להתראה. אני מבין למה זה נראה חשוד מהצד ומקבל את זה, אבל באמת שלא היה פה ניסיון לרמות או להשתמש בצ'יטים. אשמח להתחשבות או להורדת העונש, אפילו אם זה אומר הורדת קרבות/אזהרה במקום באן מלא. תודה.
  9. לשון 98 סופי 30 אחוז תסגדו
  10. זוכי תחרות הקרבות 12.4 מקום ראשון: ohevhumus שעשה 36,211 קרבות! הוא זוכה באבן הגנה! מקום שני: kprx שעשה 31,658 קרבות! הוא זוכה בטבעת אבן הספיר/טבעת אבן האודם + טבעת לבחירה(לא כולל יהלום ספיר אודם) מקום שלישי: AlphaZero שעשתה 7,825 קרבות! היא זוכה בטבעת יהלום + 2 רנדומליות(לא כולל מהירות יהלום ספיר אודם) אם הפרס שלכם כולל בחירה נא לפנות לshinnok. מוזמנים לברך את הזוכים.

מי מחובר (צפיה ברשימה המלאה)

  • אין משתמשים מחוברים

Account

Navigation

חיפוש

חיפוש

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.