מעבר לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

פורום ליגת הפוקימונים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

לוח מובילים

תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר 10/06/25 בכל האיזורים

  1. כוכב שחור זה לא אני זה הקוריאנים עריכה: השמעתי את זה בלי אוזניות ועכשיו רהיטים מרחפים לי בחדר ומלא אותיות בעברית זוהרות בזהב מסתובבות פה
  2. קודם כל, אשכול ערוך בצורה יפה ונעימה לעין, ישר כוח גדול! נתחיל ברעיון של אפקטים. לפי מה שהבנתי, השינוי הוא במתקפות ולא בפוקימונים.. כלומר אם יש לי מגה גנגר שמשתמש במתקפה poison jab נגד פוקימון מסוים, למתקפה הזאת יש אפקט של כל תור לגרום 10 נזק?(דוגמא). זה שינוי גדול מאוד שכולל הרבה זמן של עבודה ומחשבה.. בגדול הרעיון נשמע טוב, השאלה אם הזמן משתלם פה. כרגע הפעילות בליגה ירודה(ביחס למספר המחוברים הממוצע), רוב השחקנים הפעילים הם אותם שחקנים שהיו פעילים בכל השבוע ואלו שלא כנראה לא יהיו פעילים בשבוע ואף בחודש הבא. אני לא חושב שהשינוי הזה ימשוך שחקנים ישנים כי הליגה ממש לא רעה כרגע ואני נהנה לעשות קרבות ולמכור דברים באי המסחר ללא שום הפרעה משמעותית. אם שחקנים עזבו את הפעילות בליגה לא מהסיבה שהליגה רעה, אז כנראה זה מסיבות שלדעתי השינוי הזה לא יצליח לשנות אותן... אם הליגה הייתה במוקד פעילות והמון שחקנים היו פעילים ברמה גובהה זאת הצעה מצוינת, ואף אני הייתי מציע עוד תוספות קטנות. למרות שאתה צודק שהרמת פעילות משתנה בין זמן לזמן אף פעם לא ראיתי שינוי לאורך כזה הרבה זמן ברמת הפעילות(בזמן שאני כאן כמובן) אבל עד שרמת הפעילות תשתנה לטובה, אני נגד, לא רואה סיבה להשקיע שעות רבות בדבר שלדעתי לא יוסיף פעילות משחקנים חדשים ולא משחקנים ותיקים. נמשיך לרעיון של טורנירים. אני חושב שאני בעד הרעיון באופן כללי. זה בהחלט יעזור לשחקנים חדשים/ותיקים להשתלב יפה במשחק ולהתחיל לצבור מוניטין טוב. אני חושב שטורניר כל חודש יהיה הרעיון הכי טוב למחזוריות הטורנירים. זה גם לא ייצור עומס לשחקן שגם לו יש חיים מחוץ לליגה... חשוב אבל להדגיש את העניין של סוג הטורניר. אמרת יפה כשהצעת שלדוגמא יהיו טורנירים רק של נפוצים, או טורנירים ללא סוגים מסוימים, או טורנירים של פוקימונים רק במחוז מסוים. לדעתי העניין של סוגי טורנירים זה רעיון מדהים שימשוך הרבה שחקנים, ייצור להם חווית משחק ייחודית ואף ייתן להם מוטיבציה להמשיך לשחק ולהשתתף בעוד טורנירים. בעד. לסיכום, הרעיון של אפקטים לדעתי כרגע לא רלוונטי כי זה יותר רעיון של סביבת ליגה פעילה. הרעיון של טורנירים לעומת זאת הוא רעיון מצוין שלא חייב להתלות דווקא ברמת פעילות ואף יכול להגדיל את רמת הפעילות בליגה לרמות יותר גבוהות. שתי ההצעות מצוינות, יותר מאשמח לראות ממך עוד הצעות כאלו ובע"ה תעלה אותן לפורום הצעות ורעיונות כמה שיותר מהר, שאני אוכל לאמן איזה נפוץ טוב.
  3. 1 point
    שם משתמש במשחק - Moshiko קישור - משתמש בבאן תיאור הבעיה- קיבלתי באן (על סיבה שלא אמורה להיות כתובה) ברצוני להביע את התנצלותי הכנה על ההתנהגות שהובילה להשעייתי מהמשחק. אני מבין כיום את חומרת המעשה ואת ההשפעה השלילית שיכולה להיות להתנהגות לא ראויה על הקהילה כולה, ואני מתחרט על כך מעומק הלב. לאחר תקופת ההשעיה, הייתה לי ההזדמנות להסתכל על הדברים בפרספקטיבה שונה ולהפנים את חשיבות הכללים והכבוד ההדדי בין השחקנים. אני פונה אליכם בבקשה לאפשר לי לחזור למשחק, כשאני מתחייב לפעול מעתה לפי הכללים, בכבוד, באחריות ובשיתוף פעולה. המטרה שלי היא לפתוח דף חדש ולהחזיר עטרה ליושנה. תודה על ההקשבה ועל ההתחשבות

מי מחובר (צפיה ברשימה המלאה)

  • אין משתמשים מחוברים

Account

Navigation

חיפוש

חיפוש

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.