מעבר לתוכן

כל הפעילויות

הזנה זו מתעדכנת אוטומטית

  1. היום
  2. אבל אחת טעימה. נו מה לעשות, כשרון טבעי
  3. אתמול
  4. בויה, על הניסיון הראשון אני מאסטר פוקימון עם אגדי בכיס
  5. ווויייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
  6. לאאאא, עד שהיה לי אגדי עכשיו הוא חביתה 🥹🥹🥹
  7. ברכות לזוכים כל הכבוד על ההשקעה
  8. כל הכבוד לזוכים! תודה רבה על התחרות!
  9. היה מאתגר מזל טוב לזוכים (פעם הבאה מקום ראשון:))
  10. מזל טוב! כל הכבוד על ההשקעה 😉
  11. אחלה תחרות מזל טוב לזוכים
  12. מזל טוב לזוכים! כל הכבוד על השקעה גם של המשתתפים וגם של הצוות 🙂
  13. זוכי תחרות הקרבות. לאחר תחרות קשה וצמודה מאוד, יש לנו שלושה זוכים! במקום הראשון: furina שעשה 20,034 קרבות! שזוכה באבן הגנה. במקום השני: 123QWEASD שעשה 10,640 קרבות! שזוכה בטבעת אבן הספיר/טבעת אבן האודם(בחירה) + 2 טבעות לבחירה(לא כולל מהירות יהלום אודם ספיר) במקום שלישי: Whiteknight שעשה 9,799 קרבות! שזוכה בטבעת יהלום + טבעת רנדומלית(לא כולל מהירות יהלום אודם וספיר). לקבלת הפרסים יש לשלוח הודעה לshinnok. *בין המגיבים תוגרל טבעת רנדומלית(לא כולל מהירות יהלום אודם ספיר). בהצלחה לכולם בתחרות הבאה.
  14. השבוע האחרון
  15. יפה שוקי מתגעגע לאשכולות שלך עם מישהו שם לב שנעלמתי
  16. אתם ילדים חביבים שאך לפני כמה ימים התחלתם את המסע כדי להפוך למאסטר פוקימון. אחרי שכבר פיתחתם את הפוקימון ההתחלתי שלכם, החלטתם שזה הזמן לנסות למלא את השש שלכם- לאיפה תרצו ללכת? אם אתם רוצים ללכת לחוף הים, לכו למספר 1. אם אתם רוצים ללכת ליער, לכו למספר 2. אם אתם רוצים ללכת למערה, לכו למספר 3. אם אתם רוצים ללכת להר הגעש, לכו למספר 4. אם אתם לא רוצים לשחק, לכו מהאשכול שלי 😄 . מספר 1: מספר 2: מספר 3: מספר 5: מספר 6: מספר 7: מספר 8: מספר 9: מספר 10: מספר 11: מספר 12: מספר 13: מספר 14: מספר 15: מספר 16:
  17. השואודאון חזר לקדמותו.

    image.png.13ade3b4b4da370965b2db5d8075950b.png

  18. כינוי במשחק: CactusKing השחקן / חבר הצוות שאני רוצה לציין לשבח: Doom man הסיטואציה שלאורה אני מציין אותו לשבח: התבצע היום טורניר דראפט בצ'אט המשחק, קבות הדראפט קרסו לחצי (4 מתוך 8 מהשחקנים), בלי למרוח יותר מידי הוא הכריז על מתווה חלופי לתחרות (4 המשתתפים שכן עובד להם יתחרו כרגיל בטורניר מצומצם, בין ה4 שלא תוגרל תיבת זהב וכל מי שלא זכה בתיבה יקבל 30 זהב כפיצוי על אי היכולת להשתתף בעקבות תקלה טכנית), טיפול מהיר ואיכותי בסיטואציה לחוצה. הוא משמעותי עבורי משום ש: פעיל תמיד בצ'אט המשחק, נותן פעיליות כשצריך ונותן תשובות בצ'אט לכל שאלה. וכמו שהודגם למעלה, מסתדר מעולה במצבי חירום. האם השחקן / חבר הצוות ביקש ממני לציין אותו לשבח בעקבות הסיטואציה או שעשיתי זאת מיוזמתי? כמובן שלא ביקש.
  19. ציור מ-ט-ו-ר-ף! כמו שבניהו אמר, נראה כאילו יצא ממנגה! חבל רק שאתה לא צובע אותו... שמח לראות שאתה חוזר להעלות חיורים, מחכה לאשכול הבא!
  20. המתכון האידיאלי לצייר ציורים. אני אשנן אותו- רק צריך לוודא שיש לי את כל המרכיבים בבית. ציור מהמם מכל הבחינות- מהכותרת הייתי בטוח שאראה קשקוש, אבל הציור הזה נראה כאילו הוא נשלף ישר ממנגה.
  21. היי, שוב אני כאן! אז הייתה לי תמונה נחמדה של מישהי עם אוזניות שחשבתי להשתמש בה לציור בעתיד. והיה לי גם זמן, ורעיון קטן, ושעמום במידה הנכונה, וקוצר רוח בדיוק מספיק כדי שאני לא ארצה להשקיע יותר מדי מאמצים. וזה, חברים יקרים, הוא המתכון לציור שציירתי כאן: מקווה שאהבתם, ונתראה באשכול הבא!
  22. ואוו מדהים לך תהיה אמן בעתיד ותמכור את היצירות שלך אתה מוכשר ואפשר ללמוד ממך המון
  23. בהצלחה לכולם בתחרות
  24. לומד הנדסת תוכנה בכללי אבל לקח לי הרבה זמן לעבוד עליו גם לא הספקתי לצבוע
  1. טעינת פעילויות נוספות
×
×
  • יצירת חדש...